Коментари - Споразумяха се: Тол системата стартира от 1 март с тарифите, които превозвачите искат | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ще взема наистина да обявя национален протест, ако Бойко откаже да ми го поеме отзад. Мисля, че ще мине номера.

Пак трябваше ББ да ги нарита тези експерти, че да се вземат в ръце и да чуят хората. Аврамова от коя квота е министър?

Да не стане на финала така, че да плащат по-малко отколкото с винетките!? Толкова лесно да се съгласят, пък и че те да определят тарифите? Искам и аз да си определя водата, тока и данъците!

нищо да плащат. На какво са се съгласили?

Добре че е Бойко! Пак е намачкал комунягите.

ПАК ГИ ИЗЛЪГА БОЙКО МЕТОДИЕВ БОРИСОВ НО КАТО ВЯРВАТ ТОЙ СЕ СТРАХУВА ДА НЕ БЪДЕ СВАЛЕН И ДА ПОКАЖАТ КРАЖБИТЕ НА ГЕРБ И ОГРАБВАНЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД.

Това си е стара тактика на ББ. Вкара през подчинените непопулярните мерки и като види дебелия, идва на бял кон и се прави на спасител. Е нема такъв цирк.

През юни, ако приходите са в очаквания размер, системата ще продължи с тези тарифи след нова среща през юни. Ами, ако приходите не са в очаквания размер? Тогава, какво ще направим? Ще вдигнем тарифата за да покрием очакваните приходи.

Нали трябва да има пари за мафиотите в управлението и задкулисието! Плащаме най-високите данъци спрямо стандарта ни, а същевременно шофираме по най-лошите пътища в цяла Европа!

Правитетелството ще оцелее до юни! Да видим бб как ще отбие топката в тръбата за газа? Сигурно ще каже на Путин че тръбите са по линията а на краварите че заварчиците са в отпуск или стачкуват

България е единствената държава в Европа, а може би и в света, в която се таксуват второкласни и третокласни пътища. Навсякъде се плаща само за магистрали и то ако има осигурена безплатна алтернатива. А тук се плащат и алтернативите. И то независимо дали с винетка или с тол такса. Всъщност и в това сме единствени в Европа - наличие на две, взаимно изключващи се системи - винетка и тол такса, навсякъде е или едното или другото. И целта съвсем не е да се съберат повече пари. Единствената цел е ЕГОто на диктатора. Да може да се похвали че по НЕГОВИТЕ МАГИСТРАЛИ има голям поток, който ще намалее значително ако има безплатна алтернатива.

Искали оставката на Аврамова... Ами то от нея нищо не зависи, ако не се произнесе Кралят-Слънце, то няма как тарифите да мръднат надолу и със стотинка.

Мой кадър е, барабар с Нено.

Госпожо Министър, защо тогава въобще похарчихте толкова пари за изграждането на системата? Не разчетохте ли предварително дали ще е нужна, ще удържите ли на натиска и т.н Народа си плаща скъпите винетки чинно, но за превозвачите, които най-много рушат пътищата - отстъпки? После земеделците ще протестират, дайте им и на тях пари, а за народа един чепат *

Ерудирана е другарката министър, вероятно Бочето я е намерил и нея на някое кръстовище ...

Ма от къде на къде бе? Затова ли дадохте толкова пари за ТОЛ система, че сега да се държите като меки китки?

Браво,направо чудесно! И сега за камионите от Турция Иран ,Румъния таксите от тола ще са нищожни и ще ни се смеят Защо тогава изобщо градихме тая система ? Значи ,според нашите камионасжии държаавата ще прави и поддържа пътища а те само ще ползват. А после с какви пари ще се поддържа тая система-с данъците на чичо от село.Айй да му се невиди-искаме хубави пътища,ама да не се плаща,как да стане тая работа бе?-в Сръбско или Немско да не би да е евтино.За там не протестирате а плащате като попове,ама тук ви е скъпо.Да не искат сега пък и да им се плаща ,че ползват републиканската мрежа-може и за това да направят протест.

И колко ще е цената на км.

Аз се чудя защо са ни въобще министри. По-скоро държавата се управлява еднолично и с договорки, като бананова република. Министрите са само на заплата.

Управлението на държава не е пазарлък. Ако вземаш решения те трябва да са обосновани, твърди и защитими. Тука е проба-грешка. Ако стане....ако не стане.....ще се договорим. Която група (съсловия, банди, професии) настъпи малко на жълтите павета и хоп! Далаверка. Посредствена, мутренска работа.

Да се учат зад компютърните мишлета, че единствено като си мръднете дупететата може да получите нещо. С мрънкане само не става.

От тази туфа няма да избяга заек!!

Нали превозвачи смятаха , че сега за година плащат 1500 лв. а с тола 27000. А от тла казаха че това е минимума , иначе няма смисъл. Като минат тестовете ще ги нахендрят със сигурност.

Това с тола как да е. Някой (примерно свищовското счетоводителче) да обясни какъв е смисълът от акциза в горивата и как се разходват целево приходите от него. Щото тук има не двойно а тройно данъчно облагане на едно и също нещо - движение по републиканската пътна мрежа. Държавата защо и на какво основание изобщо събира данъци, след като предоставяните от нея фундаментални услуги се плащат отделно?

Борисов е умен и красив! Виж това как го публикуваха.

Човек лесно се манипулира ,защото иска да остане във властта с толкова много блага за него.борисов не е министър ,той е клоун за Запада,и жертва на "бизнеса"у нас.Каквото му поискат дава,защото не може да се мотивира за решенията си от неграмотност.

ПРЕЕБА ли Ви,а ??? Все така ще си я караме,щом МУ вярвате.ТОЙ и дупе ще дава сега,за да остане още малко на КОНЯ !!!

И тук подвиха краче..... корави корави управляващи, но видиш ли, все накрая омекват.

Не да намаляват, а да ум увеличи всички такси трябва. Който пътува знае за какво става дума. Карат си тировете по 25 тона, масово, и не само по магистрали и първокласни, ами и по черни почнаха. Правели бизнес, за което евала, но що народ се изтрепа, що къщи се бутнаха, колко се напукаха? Колко асфалт се амортизира, и коли счупиха. Ами знам че ви е скъпо. Скъпо ви е и заплати да давате. Айде със здраве.

Не е вярно това - министрите имат изключително важна функция. Същата като на предпазителите в електрическите вериги. Като стане изцепка, актуалният министър, дето не му знаем и името влиза в ареста и опира пешкира, а Боко - целият в бяло.

Ако на превозвачите им е скъпо - още ще намалим !

Явно цялата държава ще работи само да са доволни превозвочите.... То не им пречи Макрон то им високи таксите а ако погледнем колко даняк плащат... Нула ако някои се несеща... Ама си имат силно лоби и това е...

Не ни трябва ни правителство ни парламент. Посланик Мустафа спокойно може да управлява поверения и герберо-турски вилает.

Ей, прецакахте "печатницата (Му ) за пари"! Сега очаквам обясненията за забавените ремонти и обещаните строежи на пътища да зазвучат така: ама аз много исках и ви обещавах, ама се съобразихме с превозвачите и пари нЕма!;)

Да сме благодарни, че Го има! Един единствен под небето! Кому са нужни толкова министарства като всичко решава Той?

Най добре да им плащаме ние на превозвачите!!!

Малоумна история четеш 5 минути и никъде не пише колко е споразумението

Ето как можем да спрем и кевър да ни вдига цената на ток вода и газ!!!!!!

Напълно закономерно беше поканен на срещата в Истамбул.Но от Великолепната седморка липсваха Орбан,господин Мъдуру и другаря Ким Ун

Даааа от ПЪРВИ СЕПТЕМВРИ нови тарифи. Въпроса беше да се съгласите

кои са тия алтернативи? те половината пътища са затворени за над 3.5тона. алтернативи може да има за леките автомобили, но тежкотоварния трафик върви по магистралата

Няма ли анализ колко печалба ще се генерира от международния трафик и колко от местния? Ако повече е от международен трафик, то няма основания за намаляване на ставката, ако повече генерира местния трафик, то нека се намали, за да се облекчи местния бизнес, елементарно е. Но пак се взимат решения под натиска на улицата, просто тези управленци не стават за нищо друго освен за търговци на Капалъ чарши...

Чудесно. В нормалните държави това се нарича неправемоерна държавна помощ, а при нас е фонд БУГАТИ ЧИРОН. Да са живи и здрави да си ги карат, а шофьорите им дас и простират тениски на чистачките, някъде по границата между Унгария и Австрия.

Нали щеше да бъде от 15 януари /а в чест на Боко от 6 януари/. Отново проба-грешка, проба-грешка....

И кое в случаят е "неправомерна държавна помощ" ? Има диалог, отстояване на интереси и консенсус. Нарича се демокрация и няма нищо общо с "неправомерната държавна помощ" !

Превозвачите ги залъгаха, само и само да няма протести, а после я камилата, я камиларя /както винаги/....

Аз пък си мислех, че цената трябва да се определи от финансовите нужди и потреблението.

защото поредният им сценарий,пак се провали-за кой ли път?!

Целта е ясна бе пич, крадат от нашите пари. Колко милиарда влязоха от Европа, над 40 милиарда евро, половината ги откраднаха без да им мигне окото фирмите на мафиотите от гроб!

Е, че кой друг. Всичко се плаща от крайния потребител.