Софтуерен проблем предизвика огромни закъснения на влаковете
Аварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаАварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаАварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаКъде няма ток, в контактната мрежа или в системата им за управление? И не е БДЖ, НКЖИ е.
Автобусните превози избуяха целенасочено подтискайки, сиреч разрушавайки БДЖ. Именно тези мафиотски структури окопали се като лобита не позволяват БДЖ да се съвземе и не само това ами и пречат и саботират.
Айде сега подробности. За пътниците всичко е БДЖ и все БДЖ е виновно понеже то им е пред очите. Масово хората си нямат на идея, че БДЖ само вози влаковете, а НКЖИ е отговорно за всичко което се случва по гарите и по релсите. Репортажчето на БоклукТаВъ е поредната плюнка по железниците в полза на рейсаджийската мафия. Интересно ми е кога с такъв плам и удоволствие мижитурките от пропадналата телевизийка ще се качат тайно в някой рейс на Ивкони и ще заснемат с колко се движат по магистралата. Преди години имах познат, който караше в тая фирма и на едно пътуване до Бургас ме уреди с място зад шофьора. Беше супер, но се загледах по едно време в километража и този си караше като пич със 110-120 км/ч по магистралата, а би трябвало май с повече от 100 да не кара.
То за критична инфраструктура се правят непрекъсваеми захранвания - две подстанции едната изключва другата и ако едната падне се изклъчва и включва другата и включва пищялката на диспечера. При новото поколение инджелери па добре че са разбрали че са паднали 20 киловолта, хахаха ПС Паднали значи прекъснати щото новото поколение техници и това няма да разбере, има се чуди как може волтовете да падат, хахаха
Щото там разстоянията са огромни и никой няма да тръгне с рейс от Москва до Владивосток например. В България автобусния транспорт трябва да е довеждащ. Има хиляди населени места без каквато и да е връзка с град, жп.гара или друг транспорт. Жив транспортен геноцид над хората от малките населени места. После се чудите, защо големите градове се задръстват от "селяни" и "провинциалисти" с техните таратайки и стари трошки. Бако от село Горно Нанадолнище, за да иде до по-голям град на лекар или да си купи нещо трябва да отиде с кола, дали негова, дали на някой приятел, понеже няма никаква друга алтернатива. Алчните капиталисти гледат само да се набутват да карат между големите градове. Другите кучета ги яли. За много хора от села и паланки БДЖ е някаква алтернатива та добре, че все още го има.
Просто е - огромни разстояния, и недоразвита шосейна мрежа. В България всяка точка се доатига в рамките на 8-9 часа с кола, повечето големи населени места са на не повече от 6 часа. За да е конкурентна железницата в такава среда, трябва да поддържа средна скорост над 150 км/ч.
Така, така, българите да не свикват с лесен живот и охолство, да имат 1 наум че както е средно зле, може да стане много зле.
Въпроса: Като няма ток у вас какво правите? Ми палим свещи. А опитай да караш влака на свещи.
Компенсации на ощетените пак няма, нали? То може да е европейска директива, но карай, при нас тези минават само като имаме да даваме :)) Ама споко бе, то след 3 години влаковете ще вървят със 160км/ч, ще стигат от София до Бугас за 3 часа, и даже няма да се запалват в движение :))
И как така, когато няма ток 160 минути: „... нямаше ток от 19:10 часа до 21:50 часа..." се случва, че _„...Закъсненията на някои от композициите стигаха до 90 минути...”?!? Или след идването на тока, влаковете се телепортираха?!
Нормално-ток се подава за Украйна, а западните приятели не ни дадоха да достроим Белене. Та да връзват влаковете към ВЕИтата... И по лошо ще става...
Автобусните превози също са в криза. Никой не е виновен на БДЖ, че времепътуванията са големи, бързите влакове спират по паланки и т.н.
Просто няма ток в България. От 3 годни България внася ток, но ако има. Благодарение ма пипирастите и Боко Тая вечер румънците нямаха ток за нас.
Имаш 7000 мегавата консумация и 4000 мегавата генерация какво правиш? Изключваш консуматори. Това е. Ако щеш и 50 захранвания да имаш (БЗИ/НКЖИ имат много повече) като от НЕК не ти подават ток на нито едно какво ще направиш?
" От 7 май модернизацията на Централна гара София навлезе в нов етап и започна демонтирането на седем коловоза и контактна мрежа." Модернизацията е демонтаж у нас, а. Не ми се мисли като я свършат с какво ще се превозваме. То и на деда каруцата нема волове вече, мдаааа.
Подозирам, че някой е харесал парцелчето с коловозите! Апетитно място в центъра, до ЖП транспорт...Мдааа!
И какво стана; само през последните 30 години ЖП траспорта,освен губещ се оказа и несигурен. Как когато е нямало централизация парните влакове се движеха по разписание, дизеловите след тях и изведнъж днес. Дали има днес жив софиянец който си спомня гара София от 1969 -1972 Нрака пристига и заминавапо разписание. На дъската написано четливо разписанието, коловоза. Който имаше часовник гледаше показанията и знаеще след 20 минути влака пристига в ГО на втори коловоз, и прави връзка с млака за Маказа в 18.30 часа на 5ти коловоз -сиреч след 40 минути. На какво да разчиташ за някаква връзка!? или за полет!? или за кораба тръгващ в 20:00 часа Русе, Свищов, Никопол, Сомовит ... Днес министър Пиронов „Гвоздеев“ щял да пусне влак "стрела" от Софето до морето след 2 години. По кое трасе, по кой инженерен скоростен жп път!
Шо пък некой, ами толкова много станаа тези ОТ СОФЕТО СЪМ -ще разширят централните Софийски гробища, зер и старите гробове на кореняците, с платените за вечни времена, реално ползване, гробове приключиха.
Хардуерните проблеми на БДЖ са доста по-големи от софтуерните. А неотдавна ни агитираха да си купуваме ахции от тях, колко печеливши щели да бъдат...
Преработхте писанката, ама глупостите си ги запазихте? Уж нямаше ток, после нящо се случило със софтуера?! ... МИСЛЕТЕ БЕ! информирайте се, преди да пишете
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
АКМ (нерегистриран)
Къде няма ток, в контактната мрежа или в системата им за управление? И не е БДЖ, НКЖИ е.
Истината (нерегистриран)
Автобусните превози избуяха целенасочено подтискайки, сиреч разрушавайки БДЖ. Именно тези мафиотски структури окопали се като лобита не позволяват БДЖ да се съвземе и не само това ами и пречат и саботират.
Сигурно ли е (нерегистриран)
че за БДЖ, а не за УкрДЖ става въпрос?
А в Китай (нерегистриран)
и в омразната Русия що не е така?
На мен (нерегистриран)
BDZ ми приличаше на BOZ (демек - боза) и много му се смеехме...
Факърстаун (нерегистриран)
Айде сега подробности. За пътниците всичко е БДЖ и все БДЖ е виновно понеже то им е пред очите. Масово хората си нямат на идея, че БДЖ само вози влаковете, а НКЖИ е отговорно за всичко което се случва по гарите и по релсите. Репортажчето на БоклукТаВъ е поредната плюнка по железниците в полза на рейсаджийската мафия. Интересно ми е кога с такъв плам и удоволствие мижитурките от пропадналата телевизийка ще се качат тайно в някой рейс на Ивкони и ще заснемат с колко се движат по магистралата. Преди години имах познат, който караше в тая фирма и на едно пътуване до Бургас ме уреди с място зад шофьора. Беше супер, но се загледах по едно време в километража и този си караше като пич със 110-120 км/ч по магистралата, а би трябвало май с повече от 100 да не кара.
Простака (нерегистриран)
То за критична инфраструктура се правят непрекъсваеми захранвания - две подстанции едната изключва другата и ако едната падне се изклъчва и включва другата и включва пищялката на диспечера. При новото поколение инджелери па добре че са разбрали че са паднали 20 киловолта, хахаха ПС Паднали значи прекъснати щото новото поколение техници и това няма да разбере, има се чуди как може волтовете да падат, хахаха
Улрих Фон Ташен (нерегистриран)
Щото там разстоянията са огромни и никой няма да тръгне с рейс от Москва до Владивосток например. В България автобусния транспорт трябва да е довеждащ. Има хиляди населени места без каквато и да е връзка с град, жп.гара или друг транспорт. Жив транспортен геноцид над хората от малките населени места. После се чудите, защо големите градове се задръстват от "селяни" и "провинциалисти" с техните таратайки и стари трошки. Бако от село Горно Нанадолнище, за да иде до по-голям град на лекар или да си купи нещо трябва да отиде с кола, дали негова, дали на някой приятел, понеже няма никаква друга алтернатива. Алчните капиталисти гледат само да се набутват да карат между големите градове. Другите кучета ги яли. За много хора от села и паланки БДЖ е някаква алтернатива та добре, че все още го има.
пффф (нерегистриран)
И това в 21 век в страна горд член на ЕС и НАТО и с най-нисък процент външен дълг!
Мунча (нерегистриран)
Просто е - огромни разстояния, и недоразвита шосейна мрежа. В България всяка точка се доатига в рамките на 8-9 часа с кола, повечето големи населени места са на не повече от 6 часа. За да е конкурентна железницата в такава среда, трябва да поддържа средна скорост над 150 км/ч.
Етъиоп (нерегистриран)
Така, така, българите да не свикват с лесен живот и охолство, да имат 1 наум че както е средно зле, може да стане много зле.
Азазаз (нерегистриран)
Не сме горд член, обикновен член сме.
Баси (нерегистриран)
Въпроса: Като няма ток у вас какво правите? Ми палим свещи. А опитай да караш влака на свещи.
Улянов (нерегистриран)
Компенсации на ощетените пак няма, нали? То може да е европейска директива, но карай, при нас тези минават само като имаме да даваме :)) Ама споко бе, то след 3 години влаковете ще вървят със 160км/ч, ще стигат от София до Бугас за 3 часа, и даже няма да се запалват в движение :))
Ами (нерегистриран)
Няма начин Путин да няма пръст в тая работа
Арън Бушнел (нерегистриран)
Честито ни американско ядрено гориво.
Ай Ся (нерегистриран)
Ние нямаме асансьори и серем във външен клозет !
Я пак (нерегистриран)
А на дръвца може да го караш нали ?
Простакеса Мустакова (нерегистриран)
И как така, когато няма ток 160 минути: „... нямаше ток от 19:10 часа до 21:50 часа..." се случва, че _„...Закъсненията на някои от композициите стигаха до 90 минути...”?!? Или след идването на тока, влаковете се телепортираха?!
Костя Кот (нерегистриран)
Нормално-ток се подава за Украйна, а западните приятели не ни дадоха да достроим Белене. Та да връзват влаковете към ВЕИтата... И по лошо ще става...
Чукча писател (нерегистриран)
Ама ядем истински домати, а не пластмасови, и пием домашно млекце, а не синтезатор!
Мачоко (нерегистриран)
Може бе! То всичко може! Китайците и те май са на дърва!
VladTepes (нерегистриран)
Автобусните превози също са в криза. Никой не е виновен на БДЖ, че времепътуванията са големи, бързите влакове спират по паланки и т.н.
Няма ремонт или повреда (нерегистриран)
Просто няма ток в България. От 3 годни България внася ток, но ако има. Благодарение ма пипирастите и Боко Тая вечер румънците нямаха ток за нас.
След 3 години (нерегистриран)
Няма да има влакове. Няма да има ток за тях.
Като (нерегистриран)
Имаш 7000 мегавата консумация и 4000 мегавата генерация какво правиш? Изключваш консуматори. Това е. Ако щеш и 50 захранвания да имаш (БЗИ/НКЖИ имат много повече) като от НЕК не ти подават ток на нито едно какво ще направиш?
недочул невидял (нерегистриран)
" От 7 май модернизацията на Централна гара София навлезе в нов етап и започна демонтирането на седем коловоза и контактна мрежа." Модернизацията е демонтаж у нас, а. Не ми се мисли като я свършат с какво ще се превозваме. То и на деда каруцата нема волове вече, мдаааа.
Костя Кот (нерегистриран)
Подозирам, че някой е харесал парцелчето с коловозите! Апетитно място в центъра, до ЖП транспорт...Мдааа!
Ludiamaus
И какво стана; само през последните 30 години ЖП траспорта,освен губещ се оказа и несигурен. Как когато е нямало централизация парните влакове се движеха по разписание, дизеловите след тях и изведнъж днес. Дали има днес жив софиянец който си спомня гара София от 1969 -1972 Нрака пристига и заминавапо разписание. На дъската написано четливо разписанието, коловоза. Който имаше часовник гледаше показанията и знаеще след 20 минути влака пристига в ГО на втори коловоз, и прави връзка с млака за Маказа в 18.30 часа на 5ти коловоз -сиреч след 40 минути. На какво да разчиташ за някаква връзка!? или за полет!? или за кораба тръгващ в 20:00 часа Русе, Свищов, Никопол, Сомовит ... Днес министър Пиронов „Гвоздеев“ щял да пусне влак "стрела" от Софето до морето след 2 години. По кое трасе, по кой инженерен скоростен жп път!
Ludiamaus
Шо пък некой, ами толкова много станаа тези ОТ СОФЕТО СЪМ -ще разширят централните Софийски гробища, зер и старите гробове на кореняците, с платените за вечни времена, реално ползване, гробове приключиха.
Alpha (нерегистриран)
Хардуерните проблеми на БДЖ са доста по-големи от софтуерните. А неотдавна ни агитираха да си купуваме ахции от тях, колко печеливши щели да бъдат...
Што така бе бате (нерегистриран)
Преработхте писанката, ама глупостите си ги запазихте? Уж нямаше ток, после нящо се случило със софтуера?! ... МИСЛЕТЕ БЕ! информирайте се, преди да пишете
БАКЪРА (нерегистриран)
Хайде, стига сте цвилили! Нямало ток, софтварето било спряло... Важното е, че ИМА БАНАНИ?!
НАЙ
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Президентът Радев пристигна в Гърция, придружаван от съпругата си (снимки)
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Одрин иска вода от язовирите в България заради спада на дебита на реките Марица и Тунджа
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка
Киев е близо до получаването на F-16. Ще успее ли Украйна да постигне въздушно превъзходство?
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Оставка с подарък бяло було: Архимандрит Никанор подаде молба за напускане на БПЦ
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Президентът Радев пристигна в Гърция, придружаван от съпругата си (снимки)
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Одрин иска вода от язовирите в България заради спада на дебита на реките Марица и Тунджа
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка
Киев е близо до получаването на F-16. Ще успее ли Украйна да постигне въздушно превъзходство?
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Оставка с подарък бяло було: Архимандрит Никанор подаде молба за напускане на БПЦ
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка