Софтуерен проблем предизвика огромни закъснения на влаковете
Аварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаКоментари - Софтуерен проблем предизвика огромни закъснения на влаковете | Днес.dir.bg
Коментари
Хайде, стига сте цвилили! Нямало ток, софтварето било спряло... Важното е, че ИМА БАНАНИ?!
Преработхте писанката, ама глупостите си ги запазихте? Уж нямаше ток, после нящо се случило със софтуера?! ... МИСЛЕТЕ БЕ! информирайте се, преди да пишете
Хардуерните проблеми на БДЖ са доста по-големи от софтуерните. А неотдавна ни агитираха да си купуваме ахции от тях, колко печеливши щели да бъдат...
И какво стана; само през последните 30 години ЖП траспорта,освен губещ се оказа и несигурен. Как когато е нямало централизация парните влакове се движеха по разписание, дизеловите след тях и изведнъж днес. Дали има днес жив софиянец който си спомня гара София от 1969 -1972 Нрака пристига и заминавапо разписание. На дъската написано четливо разписанието, коловоза. Който имаше часовник гледаше показанията и знаеще след 20 минути влака пристига в ГО на втори коловоз, и прави връзка с млака за Маказа в 18.30 часа на 5ти коловоз -сиреч след 40 минути. На какво да разчиташ за някаква връзка!? или за полет!? или за кораба тръгващ в 20:00 часа Русе, Свищов, Никопол, Сомовит ... Днес министър Пиронов „Гвоздеев“ щял да пусне влак "стрела" от Софето до морето след 2 години. По кое трасе, по кой инженерен скоростен жп път!
" От 7 май модернизацията на Централна гара София навлезе в нов етап и започна демонтирането на седем коловоза и контактна мрежа." Модернизацията е демонтаж у нас, а. Не ми се мисли като я свършат с какво ще се превозваме. То и на деда каруцата нема волове вече, мдаааа.
Подозирам, че някой е харесал парцелчето с коловозите! Апетитно място в центъра, до ЖП транспорт...Мдааа!
Просто няма ток в България. От 3 годни България внася ток, но ако има. Благодарение ма пипирастите и Боко Тая вечер румънците нямаха ток за нас.
Автобусните превози също са в криза. Никой не е виновен на БДЖ, че времепътуванията са големи, бързите влакове спират по паланки и т.н.
Нормално-ток се подава за Украйна, а западните приятели не ни дадоха да достроим Белене. Та да връзват влаковете към ВЕИтата... И по лошо ще става...
И как така, когато няма ток 160 минути: „... нямаше ток от 19:10 часа до 21:50 часа..." се случва, че _„...Закъсненията на някои от композициите стигаха до 90 минути...”?!? Или след идването на тока, влаковете се телепортираха?!
Компенсации на ощетените пак няма, нали? То може да е европейска директива, но карай, при нас тези минават само като имаме да даваме :)) Ама споко бе, то след 3 години влаковете ще вървят със 160км/ч, ще стигат от София до Бугас за 3 часа, и даже няма да се запалват в движение :))
Въпроса: Като няма ток у вас какво правите? Ми палим свещи. А опитай да караш влака на свещи.
Така, така, българите да не свикват с лесен живот и охолство, да имат 1 наум че както е средно зле, може да стане много зле.
И това в 21 век в страна горд член на ЕС и НАТО и с най-нисък процент външен дълг!
То за критична инфраструктура се правят непрекъсваеми захранвания - две подстанции едната изключва другата и ако едната падне се изклъчва и включва другата и включва пищялката на диспечера. При новото поколение инджелери па добре че са разбрали че са паднали 20 киловолта, хахаха ПС Паднали значи прекъснати щото новото поколение техници и това няма да разбере, има се чуди как може волтовете да падат, хахаха
Автобусните превози избуяха целенасочено подтискайки, сиреч разрушавайки БДЖ. Именно тези мафиотски структури окопали се като лобита не позволяват БДЖ да се съвземе и не само това ами и пречат и саботират.
и в омразната Русия що не е така?
Щото там разстоянията са огромни и никой няма да тръгне с рейс от Москва до Владивосток например. В България автобусния транспорт трябва да е довеждащ. Има хиляди населени места без каквато и да е връзка с град, жп.гара или друг транспорт. Жив транспортен геноцид над хората от малките населени места. После се чудите, защо големите градове се задръстват от "селяни" и "провинциалисти" с техните таратайки и стари трошки. Бако от село Горно Нанадолнище, за да иде до по-голям град на лекар или да си купи нещо трябва да отиде с кола, дали негова, дали на някой приятел, понеже няма никаква друга алтернатива. Алчните капиталисти гледат само да се набутват да карат между големите градове. Другите кучета ги яли. За много хора от села и паланки БДЖ е някаква алтернатива та добре, че все още го има.
Къде няма ток, в контактната мрежа или в системата им за управление? И не е БДЖ, НКЖИ е.
Айде сега подробности. За пътниците всичко е БДЖ и все БДЖ е виновно понеже то им е пред очите. Масово хората си нямат на идея, че БДЖ само вози влаковете, а НКЖИ е отговорно за всичко което се случва по гарите и по релсите. Репортажчето на БоклукТаВъ е поредната плюнка по железниците в полза на рейсаджийската мафия. Интересно ми е кога с такъв плам и удоволствие мижитурките от пропадналата телевизийка ще се качат тайно в някой рейс на Ивкони и ще заснемат с колко се движат по магистралата. Преди години имах познат, който караше в тая фирма и на едно пътуване до Бургас ме уреди с място зад шофьора. Беше супер, но се загледах по едно време в километража и този си караше като пич със 110-120 км/ч по магистралата, а би трябвало май с повече от 100 да не кара.