Софтуерен проблем предизвика огромни закъснения на влаковете
Аварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаАварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаАварията е във връзка с ремонта на гарата, който започна преди няколко седмици и ще продължи до лятото на следващата година
Обратно в новинатаХайде, стига сте цвилили! Нямало ток, софтварето било спряло... Важното е, че ИМА БАНАНИ?!
Преработхте писанката, ама глупостите си ги запазихте? Уж нямаше ток, после нящо се случило със софтуера?! ... МИСЛЕТЕ БЕ! информирайте се, преди да пишете
Хардуерните проблеми на БДЖ са доста по-големи от софтуерните. А неотдавна ни агитираха да си купуваме ахции от тях, колко печеливши щели да бъдат...
И какво стана; само през последните 30 години ЖП траспорта,освен губещ се оказа и несигурен. Как когато е нямало централизация парните влакове се движеха по разписание, дизеловите след тях и изведнъж днес. Дали има днес жив софиянец който си спомня гара София от 1969 -1972 Нрака пристига и заминавапо разписание. На дъската написано четливо разписанието, коловоза. Който имаше часовник гледаше показанията и знаеще след 20 минути влака пристига в ГО на втори коловоз, и прави връзка с млака за Маказа в 18.30 часа на 5ти коловоз -сиреч след 40 минути. На какво да разчиташ за някаква връзка!? или за полет!? или за кораба тръгващ в 20:00 часа Русе, Свищов, Никопол, Сомовит ... Днес министър Пиронов „Гвоздеев“ щял да пусне влак "стрела" от Софето до морето след 2 години. По кое трасе, по кой инженерен скоростен жп път!
" От 7 май модернизацията на Централна гара София навлезе в нов етап и започна демонтирането на седем коловоза и контактна мрежа." Модернизацията е демонтаж у нас, а. Не ми се мисли като я свършат с какво ще се превозваме. То и на деда каруцата нема волове вече, мдаааа.
Подозирам, че някой е харесал парцелчето с коловозите! Апетитно място в центъра, до ЖП транспорт...Мдааа!
Просто няма ток в България. От 3 годни България внася ток, но ако има. Благодарение ма пипирастите и Боко Тая вечер румънците нямаха ток за нас.
Автобусните превози също са в криза. Никой не е виновен на БДЖ, че времепътуванията са големи, бързите влакове спират по паланки и т.н.
Нормално-ток се подава за Украйна, а западните приятели не ни дадоха да достроим Белене. Та да връзват влаковете към ВЕИтата... И по лошо ще става...
И как така, когато няма ток 160 минути: „... нямаше ток от 19:10 часа до 21:50 часа..." се случва, че _„...Закъсненията на някои от композициите стигаха до 90 минути...”?!? Или след идването на тока, влаковете се телепортираха?!
Компенсации на ощетените пак няма, нали? То може да е европейска директива, но карай, при нас тези минават само като имаме да даваме :)) Ама споко бе, то след 3 години влаковете ще вървят със 160км/ч, ще стигат от София до Бугас за 3 часа, и даже няма да се запалват в движение :))
Въпроса: Като няма ток у вас какво правите? Ми палим свещи. А опитай да караш влака на свещи.
Така, така, българите да не свикват с лесен живот и охолство, да имат 1 наум че както е средно зле, може да стане много зле.
И това в 21 век в страна горд член на ЕС и НАТО и с най-нисък процент външен дълг!
То за критична инфраструктура се правят непрекъсваеми захранвания - две подстанции едната изключва другата и ако едната падне се изклъчва и включва другата и включва пищялката на диспечера. При новото поколение инджелери па добре че са разбрали че са паднали 20 киловолта, хахаха ПС Паднали значи прекъснати щото новото поколение техници и това няма да разбере, има се чуди как може волтовете да падат, хахаха
Автобусните превози избуяха целенасочено подтискайки, сиреч разрушавайки БДЖ. Именно тези мафиотски структури окопали се като лобита не позволяват БДЖ да се съвземе и не само това ами и пречат и саботират.
и в омразната Русия що не е така?
Щото там разстоянията са огромни и никой няма да тръгне с рейс от Москва до Владивосток например. В България автобусния транспорт трябва да е довеждащ. Има хиляди населени места без каквато и да е връзка с град, жп.гара или друг транспорт. Жив транспортен геноцид над хората от малките населени места. После се чудите, защо големите градове се задръстват от "селяни" и "провинциалисти" с техните таратайки и стари трошки. Бако от село Горно Нанадолнище, за да иде до по-голям град на лекар или да си купи нещо трябва да отиде с кола, дали негова, дали на някой приятел, понеже няма никаква друга алтернатива. Алчните капиталисти гледат само да се набутват да карат между големите градове. Другите кучета ги яли. За много хора от села и паланки БДЖ е някаква алтернатива та добре, че все още го има.
Къде няма ток, в контактната мрежа или в системата им за управление? И не е БДЖ, НКЖИ е.
Айде сега подробности. За пътниците всичко е БДЖ и все БДЖ е виновно понеже то им е пред очите. Масово хората си нямат на идея, че БДЖ само вози влаковете, а НКЖИ е отговорно за всичко което се случва по гарите и по релсите. Репортажчето на БоклукТаВъ е поредната плюнка по железниците в полза на рейсаджийската мафия. Интересно ми е кога с такъв плам и удоволствие мижитурките от пропадналата телевизийка ще се качат тайно в някой рейс на Ивкони и ще заснемат с колко се движат по магистралата. Преди години имах познат, който караше в тая фирма и на едно пътуване до Бургас ме уреди с място зад шофьора. Беше супер, но се загледах по едно време в километража и този си караше като пич със 110-120 км/ч по магистралата, а би трябвало май с повече от 100 да не кара.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
БАКЪРА (нерегистриран)
Хайде, стига сте цвилили! Нямало ток, софтварето било спряло... Важното е, че ИМА БАНАНИ?!
Што така бе бате (нерегистриран)
Преработхте писанката, ама глупостите си ги запазихте? Уж нямаше ток, после нящо се случило със софтуера?! ... МИСЛЕТЕ БЕ! информирайте се, преди да пишете
Alpha (нерегистриран)
Хардуерните проблеми на БДЖ са доста по-големи от софтуерните. А неотдавна ни агитираха да си купуваме ахции от тях, колко печеливши щели да бъдат...
Ludiamaus
И какво стана; само през последните 30 години ЖП траспорта,освен губещ се оказа и несигурен. Как когато е нямало централизация парните влакове се движеха по разписание, дизеловите след тях и изведнъж днес. Дали има днес жив софиянец който си спомня гара София от 1969 -1972 Нрака пристига и заминавапо разписание. На дъската написано четливо разписанието, коловоза. Който имаше часовник гледаше показанията и знаеще след 20 минути влака пристига в ГО на втори коловоз, и прави връзка с млака за Маказа в 18.30 часа на 5ти коловоз -сиреч след 40 минути. На какво да разчиташ за някаква връзка!? или за полет!? или за кораба тръгващ в 20:00 часа Русе, Свищов, Никопол, Сомовит ... Днес министър Пиронов „Гвоздеев“ щял да пусне влак "стрела" от Софето до морето след 2 години. По кое трасе, по кой инженерен скоростен жп път!
недочул невидял (нерегистриран)
" От 7 май модернизацията на Централна гара София навлезе в нов етап и започна демонтирането на седем коловоза и контактна мрежа." Модернизацията е демонтаж у нас, а. Не ми се мисли като я свършат с какво ще се превозваме. То и на деда каруцата нема волове вече, мдаааа.
Костя Кот (нерегистриран)
Подозирам, че някой е харесал парцелчето с коловозите! Апетитно място в центъра, до ЖП транспорт...Мдааа!
Ludiamaus
Шо пък некой, ами толкова много станаа тези ОТ СОФЕТО СЪМ -ще разширят централните Софийски гробища, зер и старите гробове на кореняците, с платените за вечни времена, реално ползване, гробове приключиха.
Няма ремонт или повреда (нерегистриран)
Просто няма ток в България. От 3 годни България внася ток, но ако има. Благодарение ма пипирастите и Боко Тая вечер румънците нямаха ток за нас.
VladTepes (нерегистриран)
Автобусните превози също са в криза. Никой не е виновен на БДЖ, че времепътуванията са големи, бързите влакове спират по паланки и т.н.
Костя Кот (нерегистриран)
Нормално-ток се подава за Украйна, а западните приятели не ни дадоха да достроим Белене. Та да връзват влаковете към ВЕИтата... И по лошо ще става...
Простакеса Мустакова (нерегистриран)
И как така, когато няма ток 160 минути: „... нямаше ток от 19:10 часа до 21:50 часа..." се случва, че _„...Закъсненията на някои от композициите стигаха до 90 минути...”?!? Или след идването на тока, влаковете се телепортираха?!
Арън Бушнел (нерегистриран)
Честито ни американско ядрено гориво.
Ами (нерегистриран)
Няма начин Путин да няма пръст в тая работа
Улянов (нерегистриран)
Компенсации на ощетените пак няма, нали? То може да е европейска директива, но карай, при нас тези минават само като имаме да даваме :)) Ама споко бе, то след 3 години влаковете ще вървят със 160км/ч, ще стигат от София до Бугас за 3 часа, и даже няма да се запалват в движение :))
След 3 години (нерегистриран)
Няма да има влакове. Няма да има ток за тях.
Баси (нерегистриран)
Въпроса: Като няма ток у вас какво правите? Ми палим свещи. А опитай да караш влака на свещи.
Я пак (нерегистриран)
А на дръвца може да го караш нали ?
Мачоко (нерегистриран)
Може бе! То всичко може! Китайците и те май са на дърва!
Етъиоп (нерегистриран)
Така, така, българите да не свикват с лесен живот и охолство, да имат 1 наум че както е средно зле, може да стане много зле.
пффф (нерегистриран)
И това в 21 век в страна горд член на ЕС и НАТО и с най-нисък процент външен дълг!
Азазаз (нерегистриран)
Не сме горд член, обикновен член сме.
Простака (нерегистриран)
То за критична инфраструктура се правят непрекъсваеми захранвания - две подстанции едната изключва другата и ако едната падне се изклъчва и включва другата и включва пищялката на диспечера. При новото поколение инджелери па добре че са разбрали че са паднали 20 киловолта, хахаха ПС Паднали значи прекъснати щото новото поколение техници и това няма да разбере, има се чуди как може волтовете да падат, хахаха
Като (нерегистриран)
Имаш 7000 мегавата консумация и 4000 мегавата генерация какво правиш? Изключваш консуматори. Това е. Ако щеш и 50 захранвания да имаш (БЗИ/НКЖИ имат много повече) като от НЕК не ти подават ток на нито едно какво ще направиш?
Сигурно ли е (нерегистриран)
че за БДЖ, а не за УкрДЖ става въпрос?
Истината (нерегистриран)
Автобусните превози избуяха целенасочено подтискайки, сиреч разрушавайки БДЖ. Именно тези мафиотски структури окопали се като лобита не позволяват БДЖ да се съвземе и не само това ами и пречат и саботират.
А в Китай (нерегистриран)
и в омразната Русия що не е така?
Улрих Фон Ташен (нерегистриран)
Щото там разстоянията са огромни и никой няма да тръгне с рейс от Москва до Владивосток например. В България автобусния транспорт трябва да е довеждащ. Има хиляди населени места без каквато и да е връзка с град, жп.гара или друг транспорт. Жив транспортен геноцид над хората от малките населени места. После се чудите, защо големите градове се задръстват от "селяни" и "провинциалисти" с техните таратайки и стари трошки. Бако от село Горно Нанадолнище, за да иде до по-голям град на лекар или да си купи нещо трябва да отиде с кола, дали негова, дали на някой приятел, понеже няма никаква друга алтернатива. Алчните капиталисти гледат само да се набутват да карат между големите градове. Другите кучета ги яли. За много хора от села и паланки БДЖ е някаква алтернатива та добре, че все още го има.
Мунча (нерегистриран)
Просто е - огромни разстояния, и недоразвита шосейна мрежа. В България всяка точка се доатига в рамките на 8-9 часа с кола, повечето големи населени места са на не повече от 6 часа. За да е конкурентна железницата в такава среда, трябва да поддържа средна скорост над 150 км/ч.
АКМ (нерегистриран)
Къде няма ток, в контактната мрежа или в системата им за управление? И не е БДЖ, НКЖИ е.
На мен (нерегистриран)
BDZ ми приличаше на BOZ (демек - боза) и много му се смеехме...
Факърстаун (нерегистриран)
Айде сега подробности. За пътниците всичко е БДЖ и все БДЖ е виновно понеже то им е пред очите. Масово хората си нямат на идея, че БДЖ само вози влаковете, а НКЖИ е отговорно за всичко което се случва по гарите и по релсите. Репортажчето на БоклукТаВъ е поредната плюнка по железниците в полза на рейсаджийската мафия. Интересно ми е кога с такъв плам и удоволствие мижитурките от пропадналата телевизийка ще се качат тайно в някой рейс на Ивкони и ще заснемат с колко се движат по магистралата. Преди години имах познат, който караше в тая фирма и на едно пътуване до Бургас ме уреди с място зад шофьора. Беше супер, но се загледах по едно време в километража и този си караше като пич със 110-120 км/ч по магистралата, а би трябвало май с повече от 100 да не кара.
НАЙ
Потрошиха патрулка след гонка с полицията в разградско село, 150 униформени са на място
Нико Тупарев с позиция след ареста, обясни за многопластова схема за заграбване на имущество
Делян Пеевски: Новото начало за ДПС е факт, който не го разбира, остава в миналото
Нови масирани атаки в Украйна, Русия обяви, че е превзела още едно село
Затвор за български масажист във Великобритания, насилвал клиентки в домовете им
Потрошиха патрулка след гонка с полицията в разградско село, 150 униформени са на място
Нови масирани атаки в Украйна, Русия обяви, че е превзела още едно село
Делян Пеевски: Новото начало за ДПС е факт, който не го разбира, остава в миналото
Михалев: Няма да се изненадам, ако Борисов върне празен мандат, той е в тупик
Йотова: Трудно е да има правителство на малцинството, уморихме се от сглобки и пазарлъци
Потрошиха патрулка след гонка с полицията в разградско село, 150 униформени са на място
Нико Тупарев с позиция след ареста, обясни за многопластова схема за заграбване на имущество
Делян Пеевски: Новото начало за ДПС е факт, който не го разбира, остава в миналото
Нови масирани атаки в Украйна, Русия обяви, че е превзела още едно село
Затвор за български масажист във Великобритания, насилвал клиентки в домовете им
Потрошиха патрулка след гонка с полицията в разградско село, 150 униформени са на място
Нови масирани атаки в Украйна, Русия обяви, че е превзела още едно село
Делян Пеевски: Новото начало за ДПС е факт, който не го разбира, остава в миналото
Михалев: Няма да се изненадам, ако Борисов върне празен мандат, той е в тупик
Йотова: Трудно е да има правителство на малцинството, уморихме се от сглобки и пазарлъци