Оборудват 5 млн. германски дизелови коли с нов софтуер
Германските автомобилостроители ще оборудват с нов софтуер над 5 милиона дизелови автомобила, за да намалят вредните им емисии.
Обратно в новинатаКоментари - Оборудват 5 млн. германски дизелови коли с нов софтуер | Днес.dir.bg
Коментари
Всичко е пари на този свят! Изобщо не става въпрос за замърсяване и здраве, не се лъжете!
както се казва, прекалено много неконтролируеми маймуни има в бизнеса с петрола.. сега ще им дръпнат черджето .. като напреднат с батериите.. друго ще се измисли
Да не говорим за нафтата. Все едно у нас - през 2017-та от новата ера се друсаме по изкривени павета като че ли римските кохорти на Цезар са ги прокарвали!
Трябва да ги спрът тези фащиски печки.
Хаха, ще намалят мощностите сиреч... То ако само със софтуер ставаше нямаше да има дизелЕВРОГЕЙт !
1.защо няма дизели в америка освен камиони и автобуси ? 2.защо в америка бензинките са с з0% по голям мотор от европеиските ? 3.защо електрическа или хибридна кола струва с 10000$ по скъпо при положение че мотора е 100 пъти по прост ? отговор : защото евреите дърят петролнят бизнес ... и как така джобовете ще им олекнат наполовина ако има дизелови коли ...а иначе понеже дърят транспорта - там камионите са дизелови ... а които иска да не плаща скъпо гориво си купува електрическа но плаща икономиите преварително ... анатема !
Аз не знам екото меки китки какво са очаквали - да забранят дизелите ли?
Ще има ли нов софтуер за карбуратора на моя Москвич?
а може би пеедерастите от германия да имат софтуер за миобифини? а минетчии на америка?
"Работната група на Световната здравна организация (СЗО) призна, че отработените газове, произведени от дизелови двигатели са канцерогенни. Те са разпределени в група 1, докато от 1988 г. бяха в групата 2А (потенциален канцероген). Експертите на организацията заключиха, че наличните научни данни показват, че емисиите увеличават риска от рак на белите дробове. В допълнение, според констатациите на СЗО има информация, че дишащите такива отработени газове хора, са изложени на риск от рак на пикочния мехур." А дано софтуера помогне , ама на дали !!!!!
Най-врен е дизелът и руската газ! Тръмп.
навярно става дума за софтуеара на сервизите за технически преглед .... иначе невиждам как ще намалят изгорелите газове
Точно. Е, не че не може да смъкнат и вредните газове, но колата ще си промени и параметрите, при това не в положителна посока. А и ще трябва да пренаписват талона с мощността и да преизчисляват данъка.
Голяма афера! САЩ, след като им се опря Русия, а Китай е много голяма хапка, ще съборят Германия. Нямаш друг шанс да оцелеят. Освен война, де, ама дали им стиска да я започнат?
да това са само краварски глупости тесла месла и тем подобни !!тесла като се показа така и се скри сега покриви за къщи продава ама нзнам докога че са били по евтини мот керемидите !!!!!!!!!!!!!!
абе все американски правозащитници на приодата сеят глупости и нема декиш !!!!!!!!!!те техните коли са безвредни да???едно волво изхвърля 20 пъти по малко вредни газове от един мак!!!!!!!!!волво з0 л мак 80л на 100 км е това е нормално някои които е зад океана да диктува как да живеем ????
бреи тука само професори еколози !!!!а самолетите те горят въздох да ?????а керосина не е като дизела че тои е газ и само пара показва !!!!!!!!!идеде да видите когато самолет излита за каkво се говори черен пушек на километри!!!!!!!!!!!!!!!
Ми да, щото мотора се форсира. Всеки мотор има оптимален диапазон на работа. Извън оптимума кпдто се скапва и съответно почва да пуши. Не знам как ше оправят проблема софтуерно, вероятно ше "скопят" мотора. За някой който си е купил Порше, обаче това едва ли е приемливо.
колега ами тези дето така пискат зад океана да сложат на своите боинги фап филтер а тогава за се заядат с европа !!!!!!!!!!!!!!
Много си прав. Ще скопят ли мотора? Ще вдигнат ли разхода? Ще хвърляме ли филтър за твърди частици през месец? Тези са въпросите, които медиите, трябва да изяснят. Предполагам, че сегашните настройки са по-добри във всичко, с изключение на екологията. Защо да дам колата да й сменят софтуера? Ще ме компенсират ли, че съм си купил кола, а заради някакъв дизел. гейт искат да ми я подменят?
хахааа "Разходите за преоборудването ще бъдат поети от производителите, като не се предвиждат плащания от собствениците." - скрибуцат като хлабарки под валяк, музика за душата.. и това е само увод!
Тези с печките на дърва и въглища замърсяват много повече от колите. Зимата по нашата улица е страшна смрад. Не можеш да се покажешвечер навън. Смог и смрад.....
Най-лошото е, че дори когато има алтернатива, пак продължава горенето на дърва и въглища. Там, където живея е газифицирано от поне 10 години. Поради скъпата газ, хората не желаят да инвестират едни 5000лв. , за да плащат след това още повече. Трябва да има някакви стимули за ползването на екологично по-чисти горива.
Какво има да им спасяват на тези печки! Вчера карах след един дизелов мерцедес, сравнително нов, от Якоруда, почти до Юндола. Всеки път, като подадеше газ в завоите по баира, бълваше черна пушилка. На всичкото отгоре не позволява да го изпревариш. И колкото по не позволява, толкова по-голяма пушилка вдига.
Само не разбрахме, ти какво караш? Ако е газ, ужаса е за този след теб, не може да се диша, особено на светофар зад газова кола. Зад дизелов автомобил на светофар и стоп още долу-горе се диша. Не е много сигурно, кой по-малко замърсява. Да не казваме, че газовите коли, които не са с фабрично газово, се развалят по често, т.е. ползват повече резервни части, за които се използват повече ресурси. А и газовите коли от време на време гърмят. Защото малоумниците не отиват да си прегледат газовото, защото мислят че е вечно. Та така.
Трябва да добавим и . . . още нещо . . може би малко в конспиративните теории . .но . . . .Освен руските санкции основната цел на които май е "изгонването" на Газпром, се случиха и други неща. Американците си продадоха всичко от Опел и още една ЕС-фирма на Пежо. Освен това, в един съд в САЩ има подаден иск (може да е фейк, но . . ) против Опел и др. немски автокомпании за "спирачка на прогреса" и "ниско качество" на автомобилите. Та ако хамериканския съд приеме, че ищците са "правилни", Тръмп може и други работи да предприеме. Нещо подобно спомена и Епицентър .. . . . . та дали не ни подготвят за нещо "по-специално" . . . . Иначе чак пък софтуера . . . . . ще видим . . . нека минат отпуските . . . . може да се вдигнат и изискванията към нафтата . . . . . .
Шменти капели! Една крава за 24 часа замърсява повече околната среда отколкото една дизелова кола! Смешници ...
Ако говориш за CO2, може би. Но кравата не отделя твърди частици, а именно те са смъртоносните при дизела. И като знам в България, че на поне 50% от дизелаците са им свалени филтирите за твърди частици, направо не ми се мисли какво дишаме.
Само едно изригване на вулкан, по количеството твърди частици, се равнява на работата на всички дизели през последните 100 години. Човекът е толкова нищожен, че ръждивите му железни играчки, са смешни и безпомощни пред силата на природата. Както и човечеството като цяло ...
газове обратно в цилиндрите в двойни порции, NO и CO2 ще бъдат намалени с 30% , а мощността с 15% също. Няма друг начин, ако имаше щяха да го направят още преди.
Най- мръсното въглеводородно гориво след въглищата и мазута е нафтата. Трябва ТОТАЛНО да се забрани. Има начини нафтата да бъде използвана в производствата на текстилни влакна, реактиви, изкуствен каучук и пластмаси, но не и за гориво. Трябва НЕЗАБАВНО да се забрани.
Ти на газ ли си? Искаш да падне цената на дизелите, а на твоята да поскъпне ;) За огромното твое съжаление, това няма да стане. Аз ще си карам дизела и ще си дишам (почти) чист въздух, а ти ще дишаш ъъъ въглеводороди, ако си зад мен по улицата. Разбра ли бе?
Дизелите за леки автомобили трябва да се забранят ,са останат единствено за тежките машини ,камиони ,строителни машини и междуградски автобуси ,леките и лекотоварните да са на бензин ,пропан и метан и електричество ,никакъв софтуер няма да спре замърсяването от печките ,в щатите дизели леки коли реално няма ,под един процент са .
Ще преброим балъците, дето ще отидат в сервиза за новият софтуер. Слагат им го и колата става като спънат кон :)
С промяна на софтуера ще се намалят вредните емисии, но това ще е за сметка на намаляване на мощността и ограничаване на въртящия момент на двигателя. Клиентите ще трябва да го преглътнат ...
Аз притежавам автомобил о немски производител на който "безплатно" му смениха софтуера за да замърсява по-малко. Резултатът е увеличение на разхода на гориво с 2 литра на 100 км. !!! и непрекъснато активиране на изгарянето на филтъра за твърди частици което драстично скъсява живота му - а той струва 5000 лв. !
Надявам се знаете как работи и се прочиства DPF филтъра. Трябва му температура над 220 C за да работи. Това се постига с впръскване на гориво в процеса на издухване на изгорелите газове от цилиндъра. Горенето продължава в DPF филтъра. При почистване температурата е над 650C. Резултат след почистване: изгорели температурни датчици. Поне един. Резултат: безконтролно наливане на гориво за подгряване на DPF за да работи. Резултат: ауспуха е по чист от на бензинов двигател а разхода на гориво е висок. Отидете да Ви проверят температурните датчици за да не сменяте DPF за 5000 лв. За съжаление именно софтуера прави това по често почистване на DPF с цел Евро 5 и 6. И се оплакват хиляди като Вас.
Така се прави икономика лъжи кражби мъниполация.