София отново забранява на най-замърсяващите коли да влизат в центъра
Ограничението ще важи и за втора еко група . Зоната "Малък ринг" е заключена между булевардите "Васил Левски", "Патриарх Евтимий", "Ген. Скобелев", "Сливница" и улица "Опълченска"
Обратно в новинатаКоментари - София отново забранява на най-замърсяващите коли да влизат в центъра | Днес.dir.bg
Коментари
Зоната трябва да е много по-широка и да е целогодишна и непрекъсната. Всъщност трябва да има забрана такива автомобили изобщо да се внасят и да се движат по пътищата на страната, не само в центъра на София!
Дреме ми,я съм с коня и каруцата и съм евро24 стандарт и ша си ода къде си сакам оти съм зел 100лв за правилния избор
лека-полека ще я докарат дотам,че циганските каруци са най-екологичния транспорт в София:)))))))При тях всичко е био и 100% рециклируемо:))))))))))
Проблемът на София е в презастрояването и застрояването на градинки, междублокови пространства и др. Оттам впоследствие идва сгъстяването на хора, сгради, автомобили и лоша среда за живеене. Нито един кмет досега не спря този процес, строежите да се изнесат извън сегашните граници на града, където има достатъчно пространство. Всичко друго е ала-бала и главния архитект да си прибира рушветите.
Май се шегуваш. Това вече и германците не го правят. Просто трябва да има истински пунктове за ГТП (не като сега дори печка на въглища на която и е изгнила ламарината ще мине с пълен успех) и като не си в норма айде стига....
Най големите вонящи замърсители са политиците, няма по големи баклуци от тях, вярвайте ми.
Кола на 20 години на пропан какво точно замърсява? Не бе, на мен лично не ми дреме, имам си инвалидна карта. Но тия безумия са абсолютно безсмислени.
Бусовете които зареждат кафенета и магазинчета в центъра, някой следи ли ги? Пушат и димят като печки.
ЕВропа напълни градовете си с дизели после се чуди защо има смог. Другите континенти ни се смеят. На времето Гърция ограничаваше движението на автомобилите като измисли на четна дата да се движат тия с четни номера , а на нечетна с нечетни. Гърците обаче се изтарикатиха и си накупиха по две коли. По една с четен и една с нечетен номер. Та и нашите пишман еколози ако въведат в безветрен ден да се карат само дизели а в друг само бензин ще разберат къде е проблема. Ама нямат пипе за това.
Аз те вярвам бате. Те всички така са се охранили от кражби, че от преяждане са започнали да гният и вонят на мърши.
В София само електрички да стане, тия дизеляците да си ги карат по другите градове. Градския транспорт махаме рейсовете и сме супер.
Зорът е да се вгорчава живота на живущите в центъра. Едно ще си продадат колите и ще се нахендрят на колите под наем на цени от 85 лева на ден, второ ще освободят терен за ресторанти и кафета, от които общината взема жълти стотинки, но избрани общински велможи вземат десетки хиляди месечно под масата. А най-веселото е, че го причиняват точно на хората, които гласуват за тях.
Така и трябва. Във всички големи градове в света е така - Москва, Петербург, Варшава, Мюнхен. Даже там изобщо няма автомобили в центъра!
Ама тия дизели гасете ги бе докато колата не върви. Тракат по половин час пред блока. Шума им се набива в канчетата на живущите.
Оня ден бях в Мюнхен. Коли има, но са в паркингите. Приличат на сгради, та ти е простено да не си ги видял. Във Варшава паркират с две гуми по тротоарите и е бъкано с коли. Е, на еквивалента на жълтите павета няма.
Време е Ганя да сложи седло на госпожички като вас и да ви язди вместо кола. По-природосъобразно, а и ще размърдате дебелите баджаци, които са свикнали да се размазват едни о други цял ден на изтъркани столове.
Забрана трябва да има но критериите са смехотворни! И ГТП е скъпо но смехотворно, взимат кинти за да лъжат и никаква отговорност ако кола минала ГТП има заеишени емисии или има ПТП! И случайни тестове съссвалянена табелите трябва да има! Също трябва да въведат ако 3ма различни свидетели докладват че някоя кола гори масло или пуши чено и смърди на цигански катун - властите да я привикват на повторен тест за емисии и да им свалят номерата! По кръстовищата е пълно с уроди с коли които бълват турлуци, правят един апп и се снима и и изпраща за секунди!
И как точно Софийските Общинарски Тарикати ще решават кои коли замърсяват и кои не? По стикерите на прозорците ли, или по дима от ауспуха? Аз не съм от София. Имам два автомобила закупени чисто нови през 2011 и 2012 години, и двата са бензинови. Едната е малка градска Митсубиши Колт 1,3 а другата е Мерцедес В-200 турбо бензин. И двата ми автомобила днес са на приблизително 70 хиляди километра всеки. Всяка година сменям масла на двигателите и то при положение, че не минавам повече от 7-8 хиляди километра на година. При всеки годишен преглед на автомобилите емисиите на отработените газове са като при чисто нов автомобил закупен днес от магазина. Кой извратеняк ще ми забрани да влизам в София ако автомобила ми е по-стар от 10 години, и защо ще го прави? В същото време намазани германски лимузини на по 2-3 години но на 400 - 500 хиляди километра се регистрират и като форсират двигателя виждаш как кълбо смрад се издухва от ауспусите, но от Германия идва с топ зелен стикер и тук с добавките пак го докарват на топ стикер по време на годишния преглед.
аз се движа по общинска или републиканска пътна мрежа с платени данъци и такси.Кмета на смучи софия каквито и разпоредби да издава,те не отменят закон.Искам да го видя тоя на какво основание няма да ме пуснат в центъра на София ,и после в съда.
Сега остава да се ограничи движението и на пълчищата провинциална измет, пълнеща София-та.
Не е направил нищо тъпия съд! Събра пари от такси и още мотае делото за пред втора инстанция - вече 2 години ще станат. На първа инстанция в съдебния състав бе съдя Немска - от обкръжението на НОТАРИУСА
Някоя тъп амисирка ще отвори ли дума за това, че в СЪДА вече 2 години се мотае едно дело срещу тази тотално неадекватна Наредба? А Наредбата е неадекватна, защото основен замърсител на въздуха според БАН е пръстта, а тя идва от камионите и всичките тези изкопи по презастрояването на Столицата
Абсолютно.. и такива дето кадят, трябва да се привикват с талонче към безплатен държавен ГТП в КАТ, от който да няма мърдане, а не да идат в някой компрометиран пункт и после пак да си кадят :)
По-високи цени, такси и данъци за неродените там и всичко ще е наред. Никой няма нужда от тази шлака.
Камери, като на АПИ по РПМ. По номерата на колите ще разбират на колко години е автомобилът и кой е собственика.
Ти май не си разбрал, че тези камери не работеха и миналата година и всичко беше една голяма ботафория.
А по номера на колата освен годините ще разбереш ли на колко хиляди километра е двигателя? В германия се продават много намазани автомобили на по 2, 3, 4, 5 години обаче с пробег от 300 хиляди та чак до милион километри. Ганьо ги купува евтино и ги регистрира в България без проблем за да се изфука какъв намазан германски автомобил си е взел. И тези издухани двигатели на по 2, 3 .. години ще ги пуснеш в центъра на София, нали умнико?
А да видим кой ще ви работи в София тогава, че там сте само една шепа кореняк софианци , които са трето , четвърто поколение столичани. Всичко друго е провинциаялни бежанци в една клоака наречена столица.
Да видим тогава кой ще ви работи,че кореняк софиянците , които са трето , четвърто поколение столичани са една шепа хора. Всичко друго е пришълци от провинцията, заселили се в тая клоака наречена столица! айде по -полека с пренбрежителните изказвания,че няма да иам кой да ви мете и чисти дори улиците!
Да видим тогава кой ще ви работи,че кореняк софиянците , които са трето , четвърто поколение столичани са една шепа хора. Всичко друго е пришълци от провинцията, заселили се в тая клоака наречена столица! айде по -полека с пренбрежителните изказвания,че няма да иам кой да ви мете и чисти дори улиците!