Променят движението в София заради строеж на естакада до Телевизионната кула
От днес започва строежът на естакада край Телевизионната кула в София. Изпълнението на проекта е на стойност 20 милиона лева. Началото на ремонтните дейности обаче предизвика огромно задръстване в понеделник сутрин.
Обратно в новинатаКоментари - Променят движението в София заради строеж на естакада до Телевизионната кула | Днес.dir.bg
Коментари
МИНАХ ПРЕЗ КРЪСТОВИЩЕТО НА 1О АПРИЛ 14 ЧАСА КАТ НЕ ПОДПОМАГАШЕ ПОРАДИ ЛИПСА , А СТРОИТЕЛНИТЕ РАБОТИ СЕ ИЗВЪРШВАХА САМО ОТ ЕДНА ДРОБИЛКА НА КЛОНИ! РАБОТЕТЕ ДЕНОНОЩНО ИЛИ СЕ МАХАЙТЕ!!!!!
Как пък го сметнахте -52% намаление на праха и т.н.При вятър или безветрие? Белким стане за 6 м., ама ако е като на картинката хич не е за вярване.
Който не е от тук и за малко, му е все тая, който иска да мине просто през София, може и да му хареса, но за тези които живеят тук и ползват гората, за отмора, спорт и място за децата си и им се налага да пресичат там или да карат колела, защото просто няма къде, това е посегателство равно на отнемане на права. За това тази власт е престъпна, защото отнема права, в сремежа си да върши на бързо недомислици за много пари.
жалко за дърветата, които ще изсекат... Не виждам как ще се облекчи движението като се преместят тапите на другите кръстовища -Ситняково и Семинарията
Хубаво, да се надяваме че ще стане, но от къде ще минават велосипедистите между парковете? Пешеходната на Д. Цанков не е решение!
Стига сте оплаквали кръстовищата на румънското и на семинарията, явно минавате оттам. Аз пък си мисля, че същите тапи ще има и на КАТ и Г.М. Димитров - те и сега са трудно проходими. Не се ли сещате, че на никой не му пука за нас и вас - важното е, че бързите черни коли с лампи ще се шмугват необезпокоявани под новото кръстовище и ще се качват на Цариградско -. към парламента и министерствата. 20 милиона не са много за удобството на управляващите - които и да са те. А кучето си лае...
представи си прострелян властимащ бере душа по път за токуда! или премиер бягащ спешно в щатското посолство от народна либов! - те затова ни требват булеварди!:)))))))))))
Проблемът с ГМ Димитров е можело да се реши при копането на метрото и правенето на метростанцията там. Виж, това си е типичен пример за бездарност. Хем кръстовището е принципно натоварено, хем има метростанция, хем се е знаело и още тогава са се строели и трите кули и центъра Доверие и другите нови бизнес сгради, а вероятно в този район ще се строи още. Е, елементарно е да се сметне, че само при кулите дето има 3000 работни места, ще се натовари трафика с поне още 1000 коли минимум сутрин и вечер. Що не го оправиха това инфраструктурно - никой не може да каже. А още не са се напълнили кулите и сутрин и вечер трите светофара се съединяват от задръстени коли!
Това си е хубава новина отвсякъде, ако към нея се добави и информация кога и как ще се направи същото на кръстовищата от двете страни на това - двете на Румънското посолство това под семинарията и това на Черни връх и за финал това на Сточна гара, за да може като свърши това строителство да има чист вътрешен пръстен от Черни връх до бул. Сливница без никакви натоварвания и тапи.
Минах по т.н. маг. Люлин. Освен, че е затрупана от свлачища, води от никъде за никъде и звършва в точно такова безумно малко кръгово, дето тир не може да се размине.
Кръговото при Драгичево на магистрала Люлин е един шедьовър на глупостта! Шосето София - Перник през Владая е много натоварено и да те вкарват в кръгово, със съответното ограничение на скоростт на 40 км, не е най-доброто решение. Не е ли по-разумно вместо тия кръгови движения на неподходящи места, да се направят "детелини"?! Какви са тия проектанти?!
На кой му беше необходимо разкопаването на Витошка, сега и тая дивотия. Това управление на София ще се запомни с дълбокото си безмислие и разточителство.
Подкрепям обективното ви мнение! Пълно безобразие е да се инвестира в инфраструктура, като с тези пари могат да се проведат стотици фолк-фестивали с безплатни кебабчета и бира!
Грешка, увеличаването на транзитната скорост ще задръсти тотално кръстовището на Симеоновско шосе и това на румънско послоство, а образувалите се там опашки, ще задръстят и това кръстовище.
Ще задръстят друг път. задръствания се образуват там, където насред участък с висока пропускателна способност има точка с ниска. Като например кръговото движение на Ц. шосе в час пик. Тук имаме обратната ситуация. Участък с ниска пропускателна способност и една точка в средата му с по-висока. Семинарията и румънското освен изходи са и входове, също толкова непропускливи на влизане, колкото и на излизане, които снабдяват другото си братче с трафик. Иначе със светофар, вместо детелината на Цариградско щеше да е още по-добре.
Следващото кръстовище на П. К. Яворов при семинарията е много по-проблемно от това на телевиазионната кула него трябваше първао да направят на 2 нива. И да разшият бул. Черни връх до околовръстното.
Странно, че са се заели първо с този участък. Голямото чакане е на Семинарията, на Драган Цанков колоната се пропуска много бързо. Това кръгово с две ленти не е безопасно. Кръгови се правят обикновено на малки кръстовища, на такива места трябва друг вид пътен възел. Иначе, след два месеца ще му сложат светофар :) /справка 4-ти километър/. Сигурно и рейс ще спира и в това кръгово :)))).
мале,мале,мале,никога досега не съм чел толкова коментари против правителството което е управлявало,и това ми намирисва на завист,защо ли ?!
Двулентово кръгово, за 20 мил., освен, че е в пъти оскъпено, а и гарантира вечни задръствания... Честито на печелившите.
Какво ще се случи на семинарията ли? Много просто. Д. Цанков ще стане предпочитан път пред Св. Наум. Само трябва да си спомним колко често хората се питат откъде да минат с по-малко задръствне, обикалят и правят тарапана по други кръстовища. В резултат на някого може да му просветне да промени маниерите на светофара до семинарията, макар да се съмнявам и ако се случи ще бъда приятно изненадан. А пък ако не разсъждаваме само по права линия, то трафикът не се предава 1:1 между споменатите съседни кръстовища. Например от Интерпред до Орлов мост и обратно няма да има особени пречки и въпросният поток няма да има никакво отношение към задръстванията в околността, както не е в момента.
Абе хора,не ви ли беше много скъпо горивото? :D
На КОМУНОИДНИТЕ манипулатори едно ще кажа - волът рие и на гърба му пада... Не сте ВИЕ най-умните! По-скоро, за да се продадете за жълти стотинки и да плещите глупости, май сте най-тъпите. А нормалния човек си знае работата, като сравни неописуемите КРАЖБИ на вашите началници с това, което Борисов прави! Чакайте "блага вест" на идните избори - тогава всеки ще бъде възнаграден според делата. Но безпринципното и параноично плюене просто озлобява обикновените хора, тези които не се надяват на държавната хранилка! Озлобява ги, защото и на слепия е видно, че плюете, за да гепите ПАК кокала! А дали сме толкова тъпи, че пак да ви го дадем - ще видим, ще видим...
Браво за проекта! Да си спомним, че Борисов стана кмет на София преди 5 години с обещанието - да направи същото по бул. България, пресечките с Тодор Каблешков, Гоце Делчев и Акад. Гешов.
беше обещано и за Борис трети и Т. Каблешков . А , защо не правят и на семинарията едновременно , същият модел кръгово, като се затруднява движението поне да е веднъж само в този участък. Преди три години беше целият разкопан в продължение на година близо , и още няма поставени знаци за скоростта и е добра хранилка за полицаите .
Една допълнителна лента за сметка на гората е по-екологично от задръстване в района на тази лента. Разбират ли го това еколозите.
20 милиона не са ли "малко" солена цена за един пътен възел? Това е себестойността на поне 500 апартамента!
нали като в тези 500 апартамента дойдат още 2000 селяни, те с колите си къде ще минават и колко ще се чака по кръстовищата???
Ами не са. Но ти ако предпочиташ, може да си висиш в задръстването и пак да псуваш.
ами да, това са поне 1000 автомобила дачия, 200 000 тоалетни чинии и поне 25 000 000 дъвки Орбит. Много пари са това. Поздравления че не преценяваш на око по една анимирана картинка и не сравняваш ябълки с круши. Доста обективно мнение!
Нали миналата година го асфалтираха, а сега ще го разкопават? Решението е следното и ефектът ще е облекчаване на всички кръстовища. Прави се анализ кои институции привличат най-много коли и се изнасят равномерно по периферията на града. Докато се осигурят сгради се ползват временни възможности включително и фургони. Все пак това не са жилища, а помещения с временно обитаване от служители и посетители. Ползването на компютри позволява намаляване на необходимите площи. Така спешно ще се нормализира трафика в центъра, останалото ще се изгражда във времето. Електронното правителство ще допринесе много за тази реализация. Но тъпия чиновник иска да е на жълтите павета.
Всичко е много добре, проблемът идва от там, че тиквата дава пари само за София и са спрени всички проекти из България. Ако така по комунистически ще правим София да изглежда по добра от другите жална ни майка. Иначе беше крайно време да се започне със строителството на такива съоръжения.
Добре,че са Борисов и Фандъкова през последните години за да направят и градат нещо за тази столица иначе ...Това е истината!!!
Писал си градат. ГрадЯт ли си иксал да значи или крадат? Сигурно първото.А постиженията им са ...козметични. Все 1 да идеш на автомонтьор,а той САМО да ти измие колата.Постигат две неща разрушават пет. Нищо стабилно
Абе кофти е да се строят нови съоръжение. Нищо да не направят дано, че да са доволни млади и дърти социалисти/комунисти и друга паплач, дошла от село.
Не ми е ясно защо товага се направи този основен ремонт на бул.Яворов преди 3-4 год. след като се замислял такъв проект. Същото се получи и на бул.Черни връх - смени ха се релсите на трамвай 9 след 1 годи започна да се копае за Метропо и всъщност релсите се оказаха неизползваеми, а сега дори вече ги махат, защото няма да движи трамвай. Това определено ми намирисва на яко крадене на пари - нашите пари на данъкоплатците. За жалост никой не държи сметка за това, а просто ни хвърлят пясък в очите, че всичко се прави за нас.
Щом има такъв проект, няма нужда да се говори за екология в София. 1. Магистрала на сред парка. 2. Многократно повишаване на вредни емисии и нивата на шум. 3. Няма велосипедни алеи. 4. Пешеходните зебри са символични при този трафик. 5. Стотици дървета ще бъдат премахнати, а с тях и животинските видове, които и без това едвам оцеляват. 6. Понижават се подпочвените води и т.н. София беше зелен и чист град...някога.
Да магистрала със зебри :) - хаха 20 милиона влагат и не могат да направят подлез или надлез или квот да е... нали идеята е да вървят колите без да спират ...
Това може само един неграмотник да напише-вредните емисии са с пъти повече когато колите седят в трафика и чакат по светофарите(справка емисиите на Орлов мост),дървета почти няма се секат а за разхода на енергия която се хаби в седенето да не говорим....изобщо само някой заблуден пенсионер може да изкаже такава глупост.
Работя в държава която вички я оплюват Иран .Нашите столични магистрали са средно голями улици в Техеран .Навсякъде има изградени надлези над големите улици -и 90% а, може и повече са с ескалатори нагоре и надолу .Ако иска ББ и Фандъкова да отидат и видят и понаучат нещо .Само че , ако те хванат да крадеш - овисваш на въжето .
Да ни е на помощ. То и сега е много интригуващо и емоционално. За съжаление, още не сме се оперили да литнем дружно и да се зареяме над квартала. Иначе е много "еко-" - пеша му е майката.
Коментиращите тук са абсолютно прави-нека да има ново кръстовище, но какво облекчение ще донесе на движението, когато останалите кръстовища по Яворов и Цанков остават същите?! Просто тапите ще бъдат изместени и толкова. Трябва да има цялостна стратегия. Типично по български ще решим проблема като го преместим на следващото кръстовище. Аман от кърпене на дупки и работа на парче!
Това си е пълен соц от живково време, да набуташ още повече трафик в гората. В нормалните държави правят точно обратното, извеждат скоростния трафик извън зелените райони, минават под тях, само и само да си запазят зеленината.
Добре, ако се изгради това съоръжение, трябва в закона за движение по пътищата да се разреши преминаването на велосипеди през кръгови движения, защото пътят пред мен ще бъде осеян предимно с такива препятствия!!! В проекта представят ли как ще минават велосипедисти от там?
Никой не говори за това колко гора ще изсекат, при положение, че София вече хрончно страда от липса на зеленина.
Липсата на премислена, дългосрочна и цялостна транспортно-комуникацинна концепция за София, която е следствие от тоталната липса на реалн идея за развитие на София и работа на парче, поражда поредното прескъпо струващо недоносче, което автоматично ще пренесе задръставнията на следващото кръстовище и ще задълбочи проблема вместо да го реши. За екологичните проблеми да не говорим.
Не мога да разбера всички, които плюят...вместо само да мрънкате, помислете как можете да бъдете полезни на обществото...
Новината е добра. Аз обаче имам едно по-радикално предложение -- да се вдигне още акцизът на бензина, но само ако с парите от него се финансират безплатен градски транспорт и премахване на ДДС за хранителните и други продукти от първа необходимост с нееластично търсене.
Дреме ми на сапа от къде ще минават колите. :) Хората в страната се изпотрепаха по тея разбити пътища. Те 20 милиона ще дават за някакво си кръгово.
Кръгово-чудесно,но да организират и добре движението докато го строят.Днес беше ад!Нито към Румънското посолство,нито по Цариградско се минаваше.
Поредната прибързана и недомислена грандомания не на място с партийно предизборен привкус и полуистини. Това далеч не е най-важното кръстовище с решаваща комуникацинна тежест в София и проекта е преоразмерен и грешно конципиран. Ще постарда и без това орязаната гора, заради понижението на подпочвените води. Идеята е друга тия грешните пари да отиват пак в партийни фирми заради изборите. Освен това никой не споменава за амортизацинноия период от предишния ремонт, който изтича през 2016.
Всеки ден минавам през това кръстовище сутрин и вечер, и наистина много се радвам че най-после строителството почва. Ще е огромно облегчение за хората, които всеки ден чакат да светнат 5 светофара, за да минат покрай тая кула... Явно мрънкащите в този форум не минават от там, та не знаят за какви задръствания в момента става въпрос
Минавам и от там и през цяла София.Ходя дори до родната ти провинция. И съвсем категорично мрънкам, че пътищата са опасни, не поддържани и занемарени. Това, че се прави някакво кръстовище и то кой знае как не би ме накарало да скачам от радост. Виждам само поредното неудобство.
То и аз често минавам, но явна твоят път е по Драган Цанков, понеже аз не виждам как като преместиш задръстването на Румънскто посолство или пък на семинарията решаваш нещо. Даже като се замисля, ще стане пълна свинщина на Румънското с идващите от цариградско, няма да има включване за тях по 100 часа.
Това не е нормална работа! Това кръстовище си е напълно нормално, и да има много коли на него, но ако няма закъсал автомобил някъде се минава изключително бързо (с изключение може би на някой от лентите за наляво). А и наистина като простят това съоръжение, какво ще стане на семинарията и на румънско. И защо пак трябва да се пречи на гората.