"СОФ Кънект" за инцидента на Летище София: Отговорността е на наземните оператори
Тяхната дейност пък се контролира от Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация"
Обратно в новинатаКоментари - "СОФ Кънект" за инцидента на Летище София: Отговорността е на наземните оператори | Днес.dir.bg
Коментари
Колко пъти СОФ Кънект алармираха министерството досега, че към тях непрекъснато постъпват сигнали и очевидно така се руши тяхното реноме? Те за какво точно отговарят по отношение на пасажерите на летището под тяхна концесия и какво направиха срещу наземните оператори, които сриват реномето на летището? Дали и едно от оплакванията към тях са пренасочили към министерството и защо на сайта им не е ясно обявено към кого да се оплакваме? Тия перхидролени умове оставени да борят организацията, придвижване и обработка на пътници пак не са под техен контрол? Или кофите по пода събиращи вода при всеки дъжд? Позор и бездействие с измиване на ръцете без да са направили и минимално усилие за промяна.Пълен позор!
Някой разбра ли нещо? Соф кънект са оператор на летището, (надземен оператор?), а НАземни оператори са онези голден и Суис уотдъфак...еди какви си-факинг мес
От СОФ КОНЕКТ са отговорни за всичко случващо се на летището. ДРУГИТЕ ФИРМИ СА ИМ ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ И СЕ СЪОБРАЗЯВАТ С УСЛОВИЯТА НА СОФ КОНЕКТ.
Ясно ! От Софт Кънект в прав текст ни казват, че г-н министъра на транспорта не е в състояние да си свърши работата.
изобщо не сте нясно КОЛКО е зле реално положението с най-големия вход на България - летище София. И всичко е заложено още в условията в договорите за отдаване на концесия. Я именно...няма грам изисквания към автобусите за превоз на пътниците към и от самолетите. Което е довело до там, че машините са на над 20- години, абсолютно ненадеждни...пушат колкото всички автомобили в София взети заедно, нямат мигачи, нямат фарове, нямат работещи чистачки, вътре са черни от пушещите печки, да не говирим за липсата на климатици. А що се отнася до организацията на летището за пристигащите от страни извън ШЕНГЕН...фарс. Слизаш на ръкав, който те води към същите тези автобуси за да те заведат до място, където да се извърши проверката на паспортите. А сега най-големия шедьовър...отговорността за пускането на пътниците на правилния изход (понеже са два - за пътници от Шенген и за пътници извън Шенген) е на ....шофьорите на автобусите. Тези момчета, работят с тези щайги по 12 часа на ден и за всяко сваляне на пътниците трябва да внимават клъде ги свалят. Ако пътници идващи извън Шенген, бъдат свалени на изхода за пътници идващи от Шенген...ами влизат си без каквато и да е проверка. Шофьора бива подвяеден под отговорност, като трафикант на хора и гранична полиция го уволнява. Чудя се ...ако не на входа на България...къде е по-важно да има гранична полиция? Защото на входа няма...има шофьори на автобуси?!?!?!? Дали министъра е наясно с това? ДАЛИ ГВА са наясно? Вс епак това им е работата...каквоп правят по въпроса? Дали големите в Брюксел, са наясно, че за входа на скъпоцениия им Шенген в София, отговорните са автобусните шофьри? Още ли смятате, че сме готови за Шенген изобщо????
Единият това, другият онова. За 112 това е стандарт. Презрение към всички и за всичко. По-добре там да се внедри изкуствен интелект. Ще бъде по-човечен и уважителен.
Сега започва класическото прехвърляне на топката. И се оказва, че има една дузина организации и ...никой не е виновен! Този филм е до болка познат. Добре, че нешата не са излезло от контрол. И крайна сметка, принципалът на всичко, свързано с полетите от/до летише София е министерство на транспорта. Това са хората, които трябва да контролират дали всичко се спазва!!!! Или бъркам?
Пак накрая опираме до "загрижените" депутати, които "съветвани" от "експерти" са приели и гласували правила и глоби, позволяващи всичко това. Гаврата с пътници на Летище София е от години и ще продължава, защото след дни пасмината отива по чужбина и ВИП вили на заслужен отдих и им дреме за хората. Докато не отнвмем привилегиите и осовено служебните коли и паспорти за семействата на властта нищо няма да се промени.