800 жалби за надписани GSM сметки от януари

От 3500 жалби от началото на годината имаме към 800 жалби за надписани сметки за телефон. Това е сериозен проблем за българските мобилни оператори, предупреди председателят на Комисията за регулиране на съобщенията Веселин Божков.

Обратно в новината

Коментари - 800 жалби за надписани GSM сметки от януари | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А когато отидете да си купите дрехи и не гледате дали сте си взели вашия или много по-голям номер, магазина, магазинерката и производителя на дрехите ли ви е виновен, че ви мързи да прочетете етикета с номера? Същото е, когато купувате и ползвате телефон - прочетете какво подписвате, вижте какво следва при прекратяването му или като се мързели, тогава ползвайте предплатени карти. С предплатени карти проблеми с дължими суми и надписани сметки няма.

Когато си купувам дрехи, не ми ги описва продавачката, не ми дават копчетата сам да си ги зашия, защото такава била промоцията, обявена по радиоточката. Всеки, който казва, че не лъжат е или служител или роднина на служител в компаниите. Там работят най-учудените хора, а клиентите им са най-глухите и тъпи същества на планетата (според тях). В офиса за нов договор трябва да влизаш с двама адвокати и телевизионен екип, за да получиш приличен договор без скрити измами и неволни грешки.

Всички ще ги дадете за лекарства! В другите държави хората плащат по 50 евро и говорят неограничено до всякъде! ... И нямат договори

Продължават, защото този от снимката ги пази от ЕК, като симулира дейност!

#3 ти маи си идота в случая или вйобще не живееш в тази географска област.некадърника следовател е братовчед на някои некадърник по нагоре,поради некадърност не може вйобще да събере доказателства или ако има доказателства ги продава на нузгната цена,сега е момента да съберат пари и да се даде % някъде по нагоре.тази географска област няма никакви шансове да стане нормална страна или да достигне поне косово следващите 5000 години освен ако народа не узрее и да си спретне една революция.

Най-големите надписвания стават в Гополофикация.Пращат ти по няколко изравнявания, които са неразбираеми.От къде на къде за предлаганото радио отчитане ще вземат допълнително по 30 лв. годишно.Как ЧЕЗ и Соф.вода правят това безплатно, а Топлофикация иска пари. Малко ли е на абонатите, че издържат фирмите за топлинно отчитане!

от 10 мил. абонати на сите мобилни оператори имало 3500 жалби и видите ли 800 надписани сметки. Смешно е да се говори за проблем при тези цифри. Бъгове колкото щеш, как може така безотговорно да се държат такива като Божков. Като знам какво писмо ми беше пратил този човечец с печата на Република България на него и какви глупости пишеше в това писмо. Срам...

В Глобул освен, че надписват в сметките, само дебнат да им падне някой пенсионер, за да го подлъжат да се абонира за това и онова. Никога не казват, че предлаганите отстъпки са само за първите три месеца. В офисите им е пълно с млади мъже и жени, които се държат нагло и лъжат без да им мигне окото.

Къде е ДЪржавата ?овцете намаляха, остана населението за стрижене.

Достатъчно е да обърнете внимание на тази физиономия на снимката и да получите просветление , защо нещата са такива. Подобно лице е и онова на Комисията за защита правата на потребителите. Голям цирк, голяма смЕх...

Аз пък си спрях мобилните телефони. Имам един служебен, който след края на работното време стой на бюрото в офиса. Имам един мобилен номер който се знае само от жена ми, за спешни случа и това е. И от тогава нивото ми на стрес падна с 50%та:) А сметките със 100:)

Много ми е интересно, как при изключена карта идва сметка от 100 лв., а на всичкото отгоре от разпечата се виджа, че аз си пиша SMS на самата мен. Ей така, да се развличам си пиша. Но резултати няма, операторите си надписват, а за ПОТРЕБИТЕЛИТЕ по една чаша студена вода.

Ние имахме сериозен проблем с Виваком . За 4 часа е направена сметка от 4 780 лева за трафик данни при положение че лимита на телефоните е 1300 лева това е лимита е за 11 броя карти, асумта е натрупана от един номер.Писахме къде ли не но никакъв резултат.Гласа в пустиня........Незнам как ще се оправим.

И ние този месец имаме същия проблем ,за два часа 477лв,пуснахме веднага жалба и сега ще чакаме ,сега разбрахме,че лимита за 6 карти е 510лв,тогава нека заедно се обединим и действаме

аааа мен никога не ме лъжат директно ми заявиха че съм изпратил 10 sms по 5лв без ддс и накрая ми изключиха gsm -а за надвишен кредитен лимит докато се разправях с тях но така е като няма държава та камо ли закон

в българия трябва да се допуснат нови чужди фирми като лебара, йойго, ямая и много други, при които като заредиш телефона с кредит ти дават 50 процента безплатен кредит върху това, което си заредил и напълно безплатни разговори с всички телефони на твоя оператор. така пак можеш да си говориш на воля с група хора (семейство, приятели, колеги) и да изкараш дълго време с 5 -10 лева кредит. това с договорите навсякъде си е капан и врътки. усложняват ти живота, отнемат ти време, нерви. аз установих, че по едно време, едно 3 месеца само с това се занимавах-с мобилния си оператор. не ни стигат други договори наеми, токове, вода, интернет, децки градини ами и мобилни оператори и шеми ще разучавам... преди 20 години като нямахме мобилни телефони как сме живели? трябва да си опростяваме живота, не да го усложняваме.

ти не си подновил договор, а са ти набутали нова карта.При подновяване на договор не се сменя сим карта.Не си гледел какво подписваш и сега другите са ти виновни

Не мобилните оператори имат проблем!!!! Клиентите им имат проблем!!!! Огромен проблем!!!!! Отидох с намерение да си сменя плана. Получих нежелан договор за 2 години. На договора няма номер , нито нов телефонен номер. Няма как да разбереш, че не си сменяш плана. Новата СИМ карта се вади отгоре на плота след подписа. Не те питат нито за срок, нито каквото и да е. Новата СИМ карта не е разпечатвана въобще. Но сега имам неустойка по договора. Е това е отношение към клиент.

минах на договор с испанския титан "мовистар"(уж да ми излиза по-евтино) и плащах сметки от рода на 500, 700, 100 евро на месец. след това започнах да им се обаждам да ми променят тарифите на по-евтини, обещаваха, гартантираха и все същото. вземаха ми по 50 цента на минута разговор с българия на мобилен и на домашен. докато не ми кипнаха ла....а при последната сметка 1000 евро, когато телефона ми даже беше изключен за 15 дена. тогава им наговорих още 500 евро, прекъснах договора и се оплаках на тукашната компания , която защитава правата на потребителите и казах, че ще ги съдя за психически тормоз. не ги платих и ме оставиха на мира. от тогава си ползвам една евтина фирма, с ваучери си зареждам и не се обвързвам с никакви договори. всичите оператори са един дол дренки-и водафон и ориндж. а в "мовистар" ако видите какви вземат на работа-куцо и сакато. всеки, който не може да се реализира в живота отива да работи там- некомпетентни, неориентирани, неинтелигентни.

Затова си говорих през немската карта с всички от Англия до България и доро в населеното място където бях . Излезе ми много по-евтино с роуминга барабар....

Нямам думи да опиша отношението на служителите от Глобул. При изтекъл договор , отивам при тях и им заявявам че не искам да си подновявам договора. започват да усукват и да ме разпитват ама защо та , ама ние ще ви предложим незнам какво и накрая ви заявяват да се обадя на 1516 и да поискам код за отказ. Питам какво е това , имам ли такава клауза в договора? Нямам думи да ви опиша какво преживях. Третират те досущ като крепостен човек и като че ли те са господари на волята ти , на парите ти и на живота ти.Отвратително е!

Клиент на Глобул съм, попаднах в подобна ситуация, подадох жалба и сега чакам отговор.Отвратитително отношение към клиента

Клиент на Глобул съм, попаднах в подобна ситуация, подадох жалба и сега чакам отговор.Отвратитително отношение към клиента

Кучето си лае кервана си върви,стига се заблуждавали,че нещо ще се промени,и тези горе го знаят,роби сме били и такива ще останем

Кой се заблуждава след толкова години!?! Ама като си лаят, хората се чувствам малко по-живи. Нищо и никога няма да се промени при нас - добре го осъзнайте драги ми сънародници. "Защото го заслужавате!"

българите не биха продали и майка си,както се изразяваш,но са склонни да вършат много неща,които не трябва да вършат!Затова няма и държавна фирма ,която да не надписва сметките-от енергийните до тези за съобщенията,водоснабдяването и съобщенията!Не е нормално да плащаш за услуга,която не ти е извършена-за тръбите на радиаторите,които са разположили в апартамента ти,или пък превръщането на улиците в скъпо платени паркинги!А тези,не искат да останат по-назад-нали и другите го правят,защо да не опитат и те?

На всички държавни фирми седалищата им са все в София, там са администрациите и генералните директори, къде е вината на българите платци в схемата? Останалото не е по темата, макар да имам мнение.

Най-големите престъпници са чуждите банки, чуждите телекоми и енерго (и водо) разпределителни дружества. Дерат по 9 кожи от българина, а държавните регулаторни органи си траят. По същото време, по медиите ни облъчват с новини за скъпия руски газ и лошите руснаци. А, ако се обадиш против западните банки и телекомите ти се отговаря, че това било пазарна икономика, а Газпром били длъжни да ни дават евтин газ, понеже така трябвало (и нямало пазарна иконимика) ?!?!

Всички в държавата крадат, а тези от комисиите, като: комисия за регулиране на съобщенията, комисия за защита правата на потребителите, комисия за енергийно и водно регулиране и не знам още колко паразити УЗАКОНЯВАТ кражбите. И още по жалкото е, че тези паравани на обирджиите получават заплати пак от нас - от обраните.Вижте му снимката само на този усмихнат самодоволен готованец.Търпи народе, търпи, скоро ще изчезнем от демографската карта на Европа.

Има "голяма" полза потребителят да получи SMS на спрения си телефон и по този начин да бъде информиран за прокрочени задължения и предприети мерки срущу него то оператора!

Да такава държава,която да се казва "Мобилтел","Глобул" или "Вива тел",наистина няма!Критикувайте фирмите които лъжат ,а не държавните органи и служители!Едва ли вече има българин,който да не е склонен да "врътне далаверка",да излъже,да открадне,да не заблуждана сънародниците си!Е,и тогава защо се оплаквате,след като обществения морал е на такова ниво?

"Едва ли" не е присъда, не се дръж като социологическа агенция или PR експерт, нямаме нужда от вменяване на нова вина! Това, че някои софиянци са готови и майка си да продадат, не е проблем на българите.

Продължават мобилните оператори да ни третират, като крепостни селяни. Не е възможно след, като има гласуван закон да ни принуждават да сме обвързани с тях по силата на стари договори с не изтекъл срок. Това не е услуга, а диктат стигащ до насилствено принуждение.......

Сигурно си и техен служител, иначе няма прошка в надписване на сметки и добавяне на неосъществени разговори. Колко ти платиха, да ги защитаваш?

Нямам нищо общо с тях. Не съм в София, а в малък град и имах телефон много години преди въобще да направят офис в града. До офиса им ходя само да преподпиша веднъж на 2 години. Плащах си първо през банка, после през банкомат и от доста време вече през интернет банкиране. Така, че дори не комуникирам с техни служители.

В България няма конкуренция, особено в комуникациите. Mtel и Vivacom се държат сякаш имат един собственик и на никого не му прави впечатление, особено на КРС. Антитръстовите закони по света и органите им, биха ги разнищили до девето коляно, но тук е раят на измамниците и подобно нещо няма как да се случи.

Няма такава държава....

Новия собственик на Мтел го съдят за надписване на 15 млрд долара сметки (половината БВП на България) в мексико, да му мислят абонатите на компанията, като се знае какви измамници са!

Ха ха - те ли имат проблем ? Че ни лъжат безобразно със сметките, че ни мачкат с условията в договорите, че притискат клиентите си с мутренски фирми за събиране на несъществуващи дългове, че ни тормозят с рекламни смс-си, че чакаме на опашки като идиоти, за да си прехвърлим номерата, че нямаме обхват извън големите градове, че ни лъжат за скоростта на интернета ? Не, вие имате проблем г-н божков - защото сте некадърна корупмпирана мижитурка, която имитира дейност, за да им позволите да се отнасят с нас като с боклуци !

Че като не ти харесва да те лъжат, никой не те кара насила да подписваш договори бре. То пък на българина все му е скъпо и няма угодия.

Много си тъп бе Оги!

Абе Оги и трите мобилни оператора правят едни и същи номера. Сега сам отговори на въпроса кой те кара да подписваш договори. Избор имаш ли? Изборът е да нямаш мобилен и да не можеш да говориш с никого. В днешно време това вече не е екстра, а необходимост.

Абе как все ви лъжат такива дето през 3 месеца менкате операторите? Аз съм клиент на МТЕЛ от миналия век и нямам оплаквания от тях.

Ти вземи си побликувай номера, тъй като вероятно само ти не виждаш измамите и принудата, която прилагат спрямо теб от моб. оператор.