Коментари - Следствието се заема с катастрофата, погубила Сияна. Знаци през 400 м на пътя Телиш-Радомирци | dnes.dir.bg
назад

Следствието се заема с катастрофата, погубила Сияна. Знаци през 400 м на пътя Телиш-Радомирци

Досъдебното производство се отличава с особена фактическа и правна сложност, мотивираха от прокуратурата разпореждането на Сарафов към НСлС

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Следствието се заема с катастрофата, погубила Сияна. Знаци през 400 м на пътя Телиш-Радомирци | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

Това, разбира се, ще върне Сияна на родителите й...

Тези са малоумни! Как знаци, които никой не спазва, ще предотвратят катастрофите в района. И слепите разбраха , че има проблем със самия път -начина на изграждане, асфалтовото покритие, дупките и набраздяването. Те тръгнали да редят пътни знаци!!!!!

Със знаците е най-лесно - прехвърлят отговорността на шофьорите. За какво плащаме данъци и винетки?

АПИ са били, са и ще бъдат идиоти! ПЪТЯ ОПРАВЕТЕ САЛОБОУМНИЦИ!

От коментари повече под, която и да е статия. България е такъв кенеф такъв кенеф, че просто по- естествено нещо от това да се стопи с 3 милиона за 35 години не може да се случи мафиотски милиционерски клозет. И да припомня на комплексираните крепостни селяни, които са съучастници във всичко това вече сте 5. 5милиона от, които 1.1 ромеи!!!!

Нещастието вече се е случило - никой нищо не може да върне, това, което можем да направим е да се поучим от грешките, своите и чуждите, а не непрекъснато да търсим вината някъде другаде! Това се отнася за всички нас, както за водачите, така и за АПИ и всички свързани с безопасността на пътуването. Като видиш, че пътя е лош - върни газта, затова си там, да взимаш правилните решения, а не да покажеш на другите колко си добър. Да бъдат пътищата ни безопасни, не е по силите на една агенция, всички трябва да положим усилия!

Винаги институциите се задействат след като стане трагедия. За този път има бая сигнали и какво са направили отговорните? Едно огромно нищо, сега ще поработят, ще направят най-лесното и дотам. До следващата катастрофа на друг участък.

Ако ще и през пет сантиметра да ги атряскате тия знаци, като няма налична нагласа да се спазват или налична воля да се упражнява контрол върху спазването им е все едно.

И ти ли си съучастник?

трябва 40 !!

по целия път !

Първо е пътят, от него тръгва всичко. После са шофьорите. И да не си джигит, на лош участък и с нормална скорост можеш да предизвикаш ПТП.

Има място за черен път от едната страна...защо няма камери и светлинна сигнализация, шумен-грапав асфалт

контролира. Трябва контрол и безпощадност при глобите и наказанията. Полицията не върши работа. Камери и дебели глоби. Ако е пил или се е друсал - криминализиране.

Този път има съвсем друг проблем - самият релеф на терена е такъв - хълмист, често хълмовете са високи и къси (става нещо като "пътя свърши"), като заблуждава, че има видимост на далеч. Не случайно изпреварването там е забранено въпреки, че има видимо прав участък, само дето никой нищо не спазва!

Значи проблемът с некачественият амортизиран асфалт, ще го решите с няколко знака, които половината минаващи няма да спазват и ще отворят нова хранилка за КАТ

Знаците са нахакани , защото и там яко се краде … Във Варна , на пътя към Златни пясъци на 200м има 16 знака и 5 табели… Знаете ли колко струва един знак ? Проверете и фирмите , на които АПИ дава разрешение да слага знаци !!!

Ама то има глоби и наказания и за некачествен път

Имаме ресурсите, тежкотоварните камиони, преминаващи през България, да пресичат територията ни на ЖП платформи, както е и в почти всички други европейски държави. Тежкотоварните камиони съсипват и без това окаяната пътна настилка и натоварват излишно трафика. Но комерсиализЪма на авто мафията и авто лобито, не допуска това да се случи.

Значи хАсфлата е за смяна, ама тия кретени от АПИ слагат знаци?..."Браво, господине"! А че не се упражнява НИКАКЪВ контрол по пътя пак ли със знаци ще се решава?....Жалко за детенцето, че не успя да порастне и да направи тази кочина малко по-добра!

скоро няма да има катастрофи - ще бъдат преди и след този участък !

Отново след дъжд качулка,жалко зя това прекрасно дете.Всички пътища са под всякаква критика.

Проблема е предимно във шофьорите. Вероятно всички знаят пътя от Ямбол до Елхово. С много дупки и пропадания. Това обаче не пречи на много джигити (предимно турци и румънци) да карат с висока скорост. Преди няколко дни един такъв с бус, с румънска регистрация, при включени от мен аварийни и спрял автомобил - поради ремонт на пътя, едва не ме връхлетя. Караше вероятно с повече от 100 - въпреки че има сигнализация за ремонт, и едва спря на не повече от 30 см от мен. Неспазването на дистанция е една от причините за много ПТП. Винаги когато пътувам имам проблеми с подобни идиоти, които се залепват отзад на не повече от 1 м и то при скорост 90 км/ч. Предимно са келеши на около 20 години, "баровци" с мощни 25-30 годишни автомобили, бусове пълни с "ромеи" или камиони.

Не моето момче! Първо е шофьора. Пътя може да е лош по много причини, не само лош асфалт, проливен дъжд, ниска видимост, станал вече инцидент, ифиот на който пътя/другите му пречат. Причини пътя да е лош колкото искаш. Вие сте точния пример за това, което казах - вечно някой друг Ви е виновен! Не казвам че пътищата трябва да бъдат в дупки, но когато по пътя има дупки, водача трябва да се съобразява с това. Минавал съм десетки хиляди пъти по този конкретно участък. Единственото място, където има проблем с настилката е точно на самия разклон за Телиш. Там има камери, има ограничение, има предопреждение и за неравностите и за опасното кръстовище - познай какво се спазва!

Класика в страната Кочистан с кочината народ - когато убият някой на пътя, после се слагат пътни знаци, вдигат се легнали полицаи...не забравяйте и светофар да сложите, ей! Браво, добре сте изпълнили "задълженията". Измет.

Жалко за детенцето... Всички пишат - знаци , радари , камери , полицаи и т.н. Аз карам по този път над 30 год - 2-3 пъти месечно. Карам и в чужбина - за тези , които не са ходили - ще кажа - че си нямате и най-малка представа всичките ни продажни политици - как съсипаха България. Смеехме се преди години на румънците - сега който иска - да отиде да види какво направиха хората , сърбите - не са в ЕС - вървете и покарайте малко там - прекрасни магистрали... за Гърция и Турция - не искам да говоря... България ще се оправи - ако има кой да застане начело - и да изрита всички... Или народа да се вдигне - само от това ги е страх крадливите идиоти...

Мечо Пух твърди ,че колкото повече - толкова повече ! От собствен опит обаче ЗНАМ ,че колкото повече знаци има по трасето ,толкова по-малко им се обръща внимание... Защото дали да гледаш знаци или пропастите по платното ,или за "изтребителите" в огледалата , или за...

Защо няма НИТО ЕДНА пътностроителна фирма с обвинение и ПРИСЪДА ? Всички обществени поръчки са с КОРУПЦИЯ. Краде се яко от материалите за да се връща РЕСТО на ПОЛИТИЦИТЕ !!! Когато цъфнат налъмите ще има ОСЪДЕНИ и в ЗАТВОРА в България !!! В Китай ги бесят корумпетата. Всички до един в Парламента и Министерствата и Президентството само ЛАПАТ !!!

Тоя факт как ти хрумна? Явно не си излизал от село а пък за способностите на БДЖ да не говорим

къде го има това, досега не съм го видял, а и няма как да стане. Контейнери да, но за камиони не става.

Ми щото си плащат където трябва

да види как пренасочиха целия ТИР - трафик оттук без никаква подготовка на пътищата ....

Да не би да върне детето?

Мерили коефициента на сцепление. И какво да очакваме, Институтът по пътищата е под шапката на АПИ. Да си ритнат заплатите ли? Трябва независима организация, тия от Държавна агенция по безопасност.

Пътищата са ни лоши.Тук не съществува път по който може да се кара без винетка.В Словения има такива. Най-опасните обаче са самите шофьори.Всички летят с бясна скорост.Никой не ги притеснява въпреки двойните заплати.

Предлагам да се направят кръгови на всяко кръстовище.Даже и на второстепенните пътища.Така е в Европа.В Италия шофирам от 10 години,и виждам ефекта.Няма начин да не намалиш скоростта.В Милано има и светофарни уредби на кръговите.И не само там.Пътувал съм от южна,до северна Италия.Навсякъде е така,а освен безопасно,е и удобно.Не чакаш на светофара.

Супер коментар.Браво Калин!

Ами то корупцията и кражбите на Тиквата и Дебелия до там водят. В България няма магистрали. Пълни глупости са да слагат знаци на некачествените пътища. Аз не живея в България, но съм от Плевен. Когато се върна и карам по този път винаги ме е страх. Няма маркировка, а прътят е разбит от тировете.

Ти добре ли си? То БДЖ и без това е във фалит. По скоро да направят магистрали с необходимата дебелина и качество на настилката.

И в Испания е така. Това ъ държавата на кръговите кръстовища.

Сложи един знак, а пътя леш, но.... важното е че има знаци предупредили.... са страхотно решение....

Ама така ли се прави, бе? След като умря едно красиво детенце, да се активират 10 шишковци от пътното? Сега ли се чистят пътищата от клоните? Сега ли се слагат знаците? Кой ще върне детенцето на баща му? До края на седмицата ще го забравят. Само майка му ще плаче всеки ден до края на живота си. Ами останалите 20000 км в България кой ще ги прегледа? 55 километра на ден са нужни да минават екипите и да ги поддържат, за да обхванат цялата мрежа. 55 километра. Всяко местно подразделение на Пътна агенция трябва да обиколи по 5 на ден. Мързи ги да гледат. Само пари лапат.

Нарича се Интермодални товарни превози, на чичко простакесата. А за така нареченото ЖеПе и неговото състояние е виновна държавата и отново авто лобито - мафията. В изминалите 35 години на яката свобода и демокрация, многократно бяха пренасочвани финансови средства към авто транспорта по един или друг начин, както и към метрото у голЕмото село, които бяха за така нареченото ЖеПе. Започна се от В.Краус... Като добавим и кражбите, ама не ония дет' бай ти някой си, гепил две туби нафта, а милиардите "приватизирани" от и към бласт имащите, основно ДПС-тата във всичките му вариации.. Анадънму?

Магистралите на Боко

Досъдебното производство се отличава с особена фактическа и правна сложност. Спецификата на този вид престъпления и подлежащите на установяване факти и обстоятелства по случая налагат разследването да се извърши от следовател с висока степен на квалификация Малии, една катастрофа с прост ТИРаджия, каращ на темпомат с 90, неспазващ 2-3-5 точки от ЗДВП не може да се реши така лесно, представям си КТБ делото, никога няма да бъде разрешено. А онези пък Олимпик, застраховките дето уж парите са гарантирани, а фалираха и избягаха с парата Ганьо пи една студена вода, даже забрави за този случай...

как се нарича ясно. Ама в колко държави освен Швейцария е масово? Щото нито в Германия, нито във Франция, нито в Холандия е. А в нормалният железопътен свят, влаковете се движат с 200 - 300 км в час а у нас немогат и до 90 да стигнат

Защо само Боко и Шиши ? Кой не краде - Прост Киро и Кокорчо ? Зеленият чорап и Коприната от село Труд ? БСП, ИТН ? ВСИЧКИ В ДЪРЖАВНАТА И ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КРАДАТ !!!! Ролка тоалетна хартия не се купува без поне 10% РЕСТО !!!!

АПИ къде са дремали толкова време като са били предупредени от КАТ,да обезопасят участъка .Сега всички отговорни от АПИ за нехайство и безотговорност в затвора,за назидание на следващите,а не само да се измъкнат с някакво уволнения.

Какво му е на пътя? Бургас-варна е офроуд в сравнение с това. Гадния тираджия е карал много бързо и е излязъл от завоя. Никой друг не е виновен. Тирове убийци!

Случаят е идентичен на корупционните обществени поръчки в Сърбия водещи до загинали невинни хора, в този участък има 30 катастрофи, след катастрофа с жертва на другия ден отново тир катастрофира в тоя участък, но парите за ремонти на пътя са в чекмеджето и за ала-бала на изборите, отделно огромна част от данъците ни се пилеят за ненужни бюрократи на хранилка, които пък си пазят хляба и покриват далавери на кметове, държавни служители, лекари, директори на болници, търговци на лекарства, съдии, прокурори и следователи с прекалено висок стандарт на живот - неотговарящ на официалните им доходи!