Коментари - Следствието се заема с катастрофата, погубила Сияна. Знаци през 400 м на пътя Телиш-Радомирци | dnes.dir.bg
назад

Следствието се заема с катастрофата, погубила Сияна. Знаци през 400 м на пътя Телиш-Радомирци

Досъдебното производство се отличава с особена фактическа и правна сложност, мотивираха от прокуратурата разпореждането на Сарафов към НСлС

Обратно в новината
| Редактор : Елза Тодорова

Коментари - Следствието се заема с катастрофата, погубила Сияна. Знаци през 400 м на пътя Телиш-Радомирци | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари

"На разстояние от 400 м са поставени 12 знака и 8 табели" Абе да бяхте сложили ДВЕ КАМЕРИ за превишена скорост! Да не говорим, че съвременните камери могат да засичат и неправилно изпреварване, липса на предпазни колани и т.н.

Честно казано пътят не изглежда толкова зле. Даже храстите и дърветата са подрязани. Има даже маркировка.

На фона на повечето останали пътища в северна България - така е.

И на 40 метра да сложат знаците все тая. Бг говедото не ги гледа. На магистрала изпреварвам камион, от завоя се показва един и на секундата започва да ми светка, а е достатъчно далеч, но дебила не иска да намали. Ей тия правят катастрофите. Дядото, който е убил детето е бил достатъчно агорантен и прост, за да се движи по тоя начин. Виновен е! Не може на завой се ремарке да се движиш като със спортна кола. Много ясно, че ще поднесе и отиде в насрещното. Дано си плати цената...Двойно!!!!

Сега ще преасфалтират стотина метра, както стана на кръговото преди Аксаковска панорама, дето шофьорът на Кирил Петков уби невинен човек и пак всичко ще продължи по старому!

Те там с друга цел асфалтираха, струва ми се...

От снимките пътя си изглежда нормално, даже добре като за нашенски. Не виждам коловози, дупки, ендъци.... какво му е на пътя?

Решение с пътища, знаци, ограничения е временно, манталитета на тъпият селяндур, прост шофьор загубен е проблема. По този проблем се работи на глобално ниво от Тесла, Гугъл и други подобни технологични конгломерати с цел тази ненужна на човечеството шофьорска клика да се разкара тотално като фактор от света и да се замести от автономно шофиране. По-добре еднократно да се инвестират нужните средства в нужната инфраструктура и да се поддържа и тези генетично повредени индивиди да се изтрият като професия и да се спре този погром по пътищата в световен мащаб. Тези утайки не са ефект само в България - просто най-тъпото и примитивно същество става шофьор, той няма мозъчна активност да се интегрира в обществото като нормален работещ субект, той е прост и единственото което става от него е да върти геврека, но когато дойде време за вземане на решение с каква скорост да се движи и преценка кога да изпреварва - нещата стават неконтролируеми. Надявам се в моя живот да видя да се затрие тази клика от автоматизация, а за този урод - до живот в най-лошите условия за живот в затворите!

Не съм съвсем съгласен. Най-тъпото и просто същество, работи контрол на тъпите и прости шофьори... :)

Решението е ние сами да се пазим. Когато някой ме изпревари опасно, звъня на 112, след това в рамките на минути му звънят от полицията и го питат какво става. Ако се налага се ходи в участъка и се дават показания. Полицаи в цивилни автомобили обикалят и контролират опасните отсечки. Стационарни и мобилни камери за скорост, за бус ленти и за дистанция навсякъде. Състоянието на пътната мрежа и осветляване на средствата за подръжката и изграждането и ВЕДНАГА на дневен ред в парламента.Обществените поръчки се обявяват на цялото общество с истинските имена на инвеститор и изпълнител и сумата на средствата, като се назначава контролиращо звено от доказано достойни граждани по населени места. Организиране на съвети от граждани контролиращи работата на местната власт. Злоупотребата с обществени средства и положение да се третира като тероризъм и т.н.

След дъжд качулка, както всичко в държавата. Кютат си кротко на бюрцата, лапат си заплатки и комисиони, подкупи и т.н. и нищо освен на хартия не правят, докато някой разследващ журналист не разрови лайната и прокуратурата и данс , да се самосезира. Иначе на хартия сме номер едно в европата. Където и да се разрови и на каквото и да е ниво в държавата мирише. Това е факт и няма нужда от доказване. Само разровете малко.

Виждам такива инциденти. Тир с ремарке при неправилна скорост и волан ремаркето шари и често прави колижън с други автомобили. Други причини , вятър мокър път, телефон в ръката, единствена причина непостредствено от състоянието на пътя са коловози. Трябва да си много опитен да се справиш с тях ,ремаркето се лашка ляво ,дясно докато го укротиш. Шоферите на колите си плюят в пазвите и чакат удобен момент да се измъкнат

Лаете всеки път, като чайки, и какво става - сложат ви няколко тенекийки с картинки, появява се оная дебелата, неправителствената, с шарената жилетка - Жената-Мъж, от "Института", каже две-три простотии, колкото да цъкате с език и да се радвате. Некой се прояви, като рационализатор - я ще боядиса асфалта в червено, я пък друго нещо. И чайките доволни, като папагали, че ѝм е обърнато внимание, се разотиват до следвщият път и следващият Път. Те така се регулира общественото налягане. Аре чайки, отивайте да почивате, да "заредите" гласните струни, че друго лаене ви чака.

Лятос и денем!

За кой ли път сгазено дете. Преди няколко дни, народа скочи заради куче. Обичам животните, но сега когато става въпрос за живота на дете, хората, защо не излязат на протест, срещу АПИ, министерството, областното управление и др.

И срещу оня, дето вдигна максималните скорости от 80 на 90 и от 120 на 140?

"Оня" селски идиот не може да ти вкара в тъпата тиква нито знания,нито умения и за това само ще храчиш и ще страдаш-да не беше бягал от часовете по физика да пафкаш в кенефа тъпо селско идиотче

А нещо с покритието на пътя, или така ще караме, докато се появи знак, "слезте да бутате, щото да не поднесете"....

Знаците няма да подобрят качеството на асфалта. На всякъде в България е като огледало. Като завали пък е тотална трагедия. Ама крадливите управляващи така решават проблема. Пиши го несъобразена скорост, дрогиран, тури 2 знака за намаляване на скоростта и готово.

Пътя си изглежда добре - причината е в ТИР-а

Какво е това малоумно "решение" - ограничение 60 на прав, хубав път?! В този участък масово се кара с 120-130, но причината за ПТП НЕ е това, а износената, хлъзгава настилка, и това, че някой е карал не с 120, ами със 180. И сега заради такива идиоти, другите идиоти от АПИ ще сложат ограничение 60!? Абсолютна липса на връзка между причина и слествие!

Този път НЕ е за 120-130. В най-добрият случай, при перфектни условия, перфектна настилка, по немски стандарт, и всичко останало перфектно изпълнено, на подобен път максималната скорост е 100 км/час. А тук няма нито едно от горните условия изпълнено. Даже и 60 е добре, гледайте как ще стане на 30 при дъжд. Щото аквапланингите по тоя път не са единични случаи.

Никъде в България няма първокласен път, на който да е разрешено да се кара със 120 км/ч!!!! Това, че масово се нарушават скоростните режими, не означава че е разрешено, и че е добра практика! Отделно уточнете се, пътя е "лош с гадно качество, лоша настилка и опасен", или " хубав прав участък (като вече казах, участъка не е прав а е изключително коварен) на който можеш да караш като ниско прелиташ самолет"?

АПИ, че са главните виновници, е неоспорим факт. Че "професионалните" шофьори, които масово карат като *лигофрени, също са виновни е факт. Но истината е, че най-голямата вина имаме ние, обществото, че "избираме" и търпим такива управляващи. Корупцията е повсеместна и ние участваме в този извратен фарс! Толкова много може да се каже, но вече не виждам смисъл. Най-тъжното е, че едно прекрасно дете вече не е сред нас. И 1000 знака да сложат, нищо няма да се промени - никъде! Тинята в Парламента няма да предприеме нищо, защото НИЕ ще продължим да не правим нищо като общество. Дори не съм чел новината, сърце не ми дава като знам с какво е свързана...

АПИ са виновни, шофьорът - също. Вероятно е така. Обаче всеки път като пътувам около мен прелитат коли изпреварват на завои, изпреварват при идваща отсреща кола, едва успяват да се наврат някъде между каращите по-нормално, но и това е риск. Някакви дяволи ни ядат отвътре, някакъв огън ни гори явно, всеки се състезава, гони, бяга, натиска ли, натиска газта, независимо каква е колата му, какъв шофьор е самият той, какъв е пътят, каква е пътната обстановка… всеки иска да е тарикат, вика на нормалните “мишоци”, пъне се… Защо бе, хора? Какво толкова ви мъчи? Какво толкова не ви достига?

Тези, за които говориш са малко на брой, но достатъчно тъпоъгълници обикновено необразовани млади хора под 40 смятащи се за гръцки безсмъртни богове. Слагането на безкрайно много знаци не е решение, ако беше така в района на Микре, където наредиха знаци, маркировка, камери, милиция...нямаше да продължават орките да се избиват, да убиват и невинни... Пътят широк, прав

Айдр сега кажете кой спазва знаците в България? Горе- долу 36 и едно от там нататък никой друг . Това се нарича отбиване на номера .

Знаците по пътищата са толкова много и много от тях са излишни , не знаци ни трябват а пътища с маркировка която да се вижда и през ноща и с две ленти в едната посока и без дупки

Вместо патрулката да седи под сянката и ченгета да си бъркат в носа и чакат двойно увеличени заплати да налагат камери и на входа и изхода като не плащат глоби без книжка и без номера!

А експертиза ще му направят ли на пътя? Явно не. Вместо да докажат, че е опасен и да осъдят този който го е ремонтирал ще сложат знаци. Типично по български.

Шило

Някой, който познава този път, ще каже ли в какво състояние е?

в мапса от 2024 изглежда в сравнително добро състояние. Няма дупки, но вертикална и хоризонтална маркировка липсва.

Познавам пътя идеално, минавал съм от там безброй пъти. Настилката има проблеми и то малки около кръстовището на Телиш, но е в пъти по-добра от 90% от булевардите в София. Самото кръстовище е опасно, от едната страна има завой, а от другата има спускане. Всичко на това кръстовище е маркирано има си предупреждение за опасно кръстовище, има си ограничение има си всичко, но никой не ги спазва. както казах по-рано, проблена на пътя е самия релеф на местността множество спускания и изкачвания, които създават илюзия за прав участък, но без реална видимост и изпреварването там е забранено (през по-голямата част), но пак никой не го спазва. Относно мястото на катастрофата с детето. До колкото мога да се ориентирам от снимките, е точно на отклонението за Червен Бряг или казано по друг начин на 500 метра от табелата на селото. Посока Плевен-София на 2-3 км преди това има дълго и стръмно спускане, което завършва с десен завой, от там спускането продължава, но е много по-леко, въпреки това, дори и ТИР-овете там се движат с над 110 км/ч. Случвало се е през самото село да минават с над 90 км/ч. Едно време на бензиностацията (Петрол) в селото стояха полицаи, но скоро не съм засичал. Няма да забравя преди години на спускането, аз карах със 110, а един автовоз ми се беше залепил на задната броня, а бях докоснал спирачка, а ме беше помел, тръгна да ме изпреварва на десния завой. Като падне малко дъжд/сняг положението става още по-готино...

Всичко това навежда на обоснования извод, че проблемът не е в пътя, а в безумното поведение на водачите на тежки машини, Липсата на реален контрол и наказания. И камъните отиват в градинката на МВР. Ама там май не смеем да хвърляме камъни, че май сме част от системата. По-добре в АПИ..

След дъжд качулка, са казали хората.Оставки и затвор за министри, шефове и тн.

Министерот кво точно трябваше да направи за това време? Колко години нямаме редовно правителство?

Ако всеки предишен министър заедно със "заповед за освобождаване " беше получавал и "повиквателна" за съответното "заведение" , всеки нов щеше да знае или да не се хваща на хорото ,или да скача както трябва !

Това че няма правителство не значи, че няма министър, който взима огромна заплата и трябва да носи отговорност

"Сестра ми загина нелепо по абсолютно същия начин като Сиянка - в първия ден на пролетната ваканция. Нейното погребение също беше на 3 април, само че през 2022 г. Християна Стоянова бе убита от поредния пътен рецидивист, който прекърши живота ѝ само на крехките 13 години". Това съобщи през сълзи сестрата на загиналото от Чирпан момиче Памела Стоянова, отбелязва "Труд". "Една и съща съдба! В първия ден на пролетната ваканция животът на Християна беше отнет, само на крехките 13 години. Отнет за секунди от джигит, който шофира с несъобразена скорост и я изхвърля на 13 метра от мястото ѝ. 3 години по-късно семейството ни се бори за възмездие и справедлива присъда, но уви... Оставаме си с чакането и моленето на Господ", казва сестрата на момичето. "С отнемането на живота на Хриси, животите на цялото ни семейство приключиха. Заедно с нея погребахме смях, щастие и няма вече празници за нас! Единствено спомените за нея ни държат, а и надеждата, че съдът ще погледне по-сериозно над действията на джигита, а не да го изслушва как му се живее и учи. Християна имаше мечти! Но не успя дори да завърши 7 клас!", не крие сълзите си Памела. "Погребението на Хриси беше на 3 април, същата черна дата, досущ като днешната за Сияна. Там останаха и нашите сърца. Не познавам семейството на Сияна, но заедно с тях преживях кошмара, който сполетя нашето. Мило семейство, с вас сме и знаем през какво преминавате, какво ви очаква и как ще се чувствате. Нека не бъдем безразлични и се присъединим към протеста на Сдружение “Ангели на Пътя”, който ще е на 7 април. Както следва: 08.30 – Съдебна палата, 09.15 - Министерство на правосъдието, 10.30 - Народно Събрание,11.15 – АПИ, пл. Македония 3", зове Стоянова.

Не бива хора да загиват заради пътища!

Не пътищата са виновни а корупцията! Защо никой не спомена за експертиза на пътя - дали асфалта е в нормите, наклони, маркировка и тнт. Ясно им е, че има проблем с пътя, но ако се докаже трябва и да се повдигне дело, да се търсят виновни и тнт. За това решението е знаци. Да, ако минеш с 50 няма да катастрофираш и си измиват ръцете.

Тихомълком се подмина и фактът, че линейката е дошла след 1 час! При тежка катастрофа с ранено дете и възрастен, с тежки травми веднага трябва да потегли линейката, а не да пише рецепти на сиганетата от махалата.

Защо не е пратена въздушна линейка? Да се разследва!

нали пътя беше перфектен ? И сега с това ли ще си измиете ръцете - турихте два скапани знака, вместо да преасфалтирате, сложите маркировка и мантинела ?

Дотук добре. Ще ремонтират по спешност, но ще забравят поне половината знаци за ограничения. Хранилка за полицаите. Трябва пълна реорганизация на АПИ и КАТ, както и държавата да прецени кои проекти са спешни, належащи или приоритетни за финансиране.

Случаят е идентичен на корупционните обществени поръчки в Сърбия водещи до загинали невинни хора, в този участък има 30 катастрофи, след катастрофа с жертва на другия ден отново тир катастрофира в тоя участък, но парите за ремонти на пътя са в чекмеджето и за ала-бала на изборите, отделно огромна част от данъците ни се пилеят за ненужни бюрократи на хранилка, които пък си пазят хляба и покриват далавери на кметове, държавни служители, лекари, директори на болници, търговци на лекарства, съдии, прокурори и следователи с прекалено висок стандарт на живот - неотговарящ на официалните им доходи!

Какво му е на пътя? Бургас-варна е офроуд в сравнение с това. Гадния тираджия е карал много бързо и е излязъл от завоя. Никой друг не е виновен. Тирове убийци!

АПИ къде са дремали толкова време като са били предупредени от КАТ,да обезопасят участъка .Сега всички отговорни от АПИ за нехайство и безотговорност в затвора,за назидание на следващите,а не само да се измъкнат с някакво уволнения.

Досъдебното производство се отличава с особена фактическа и правна сложност. Спецификата на този вид престъпления и подлежащите на установяване факти и обстоятелства по случая налагат разследването да се извърши от следовател с висока степен на квалификация Малии, една катастрофа с прост ТИРаджия, каращ на темпомат с 90, неспазващ 2-3-5 точки от ЗДВП не може да се реши така лесно, представям си КТБ делото, никога няма да бъде разрешено. А онези пък Олимпик, застраховките дето уж парите са гарантирани, а фалираха и избягаха с парата Ганьо пи една студена вода, даже забрави за този случай...

С такъв гл. проКУРор и такава проКУРатура, толкоз. Горчивата истина е, че този инцидент с нищо не се различава от десетките други, които се случват ежемесечно по тези географски ширини. Остава да гадаем, дали бащата няма по-специални контакти, или някой просто е решил да си направи пиар на чужд гръб.

Магистралите на Боко

Ще има да мечтаем само за магистралите на ГЕРБавия. Крадеше се, но и правеше. Сега сме с огромен външен дълг, вътрешният го крият и няма абсолютно нищо насреща, освен още задължения. И определено, ако бе направена магистрала на този път, доста биха намалели жертвите.

Ама така ли се прави, бе? След като умря едно красиво детенце, да се активират 10 шишковци от пътното? Сега ли се чистят пътищата от клоните? Сега ли се слагат знаците? Кой ще върне детенцето на баща му? До края на седмицата ще го забравят. Само майка му ще плаче всеки ден до края на живота си. Ами останалите 20000 км в България кой ще ги прегледа? 55 километра на ден са нужни да минават екипите и да ги поддържат, за да обхванат цялата мрежа. 55 километра. Всяко местно подразделение на Пътна агенция трябва да обиколи по 5 на ден. Мързи ги да гледат. Само пари лапат.

Сложи един знак, а пътя леш, но.... важното е че има знаци предупредили.... са страхотно решение....

Предлагам да се направят кръгови на всяко кръстовище.Даже и на второстепенните пътища.Така е в Европа.В Италия шофирам от 10 години,и виждам ефекта.Няма начин да не намалиш скоростта.В Милано има и светофарни уредби на кръговите.И не само там.Пътувал съм от южна,до северна Италия.Навсякъде е така,а освен безопасно,е и удобно.Не чакаш на светофара.

И в Испания е така. Това ъ държавата на кръговите кръстовища.

Пътищата са ни лоши.Тук не съществува път по който може да се кара без винетка.В Словения има такива. Най-опасните обаче са самите шофьори.Всички летят с бясна скорост.Никой не ги притеснява въпреки двойните заплати.

Мерили коефициента на сцепление. И какво да очакваме, Институтът по пътищата е под шапката на АПИ. Да си ритнат заплатите ли? Трябва независима организация, тия от Държавна агенция по безопасност.

Да не би да върне детето?

да види как пренасочиха целия ТИР - трафик оттук без никаква подготовка на пътищата ....

Защо няма НИТО ЕДНА пътностроителна фирма с обвинение и ПРИСЪДА ? Всички обществени поръчки са с КОРУПЦИЯ. Краде се яко от материалите за да се връща РЕСТО на ПОЛИТИЦИТЕ !!! Когато цъфнат налъмите ще има ОСЪДЕНИ и в ЗАТВОРА в България !!! В Китай ги бесят корумпетата. Всички до един в Парламента и Министерствата и Президентството само ЛАПАТ !!!

Ми щото си плащат където трябва

Супер коментар.Браво Калин!

Мечо Пух твърди ,че колкото повече - толкова повече ! От собствен опит обаче ЗНАМ ,че колкото повече знаци има по трасето ,толкова по-малко им се обръща внимание... Защото дали да гледаш знаци или пропастите по платното ,или за "изтребителите" в огледалата , или за...

Страхотен коментар, браво. Така е! Разноглед ставаш докато шофираш. А колко нелепи знаци има! Не в знаците е проблема, а в хората- кой строи, как строи, на каква цена, с каква отговорност за работата си, кой кара, как кара.... Преди да тръгнеш на път трябва да идеш на църква и да се помолиш да пристигнеш жив и здрав. И не е вярно, че не може да се въведе ред!. Бог да прости детето и стотиците деца и животи, които губим в тази война. Толкова е нелепо и грозно, и страшно!

Благодаря ! Над 50 години съм "лапал пепел" по пътищата ,и знам "къде е заровено кучето ".

Жалко за детенцето... Всички пишат - знаци , радари , камери , полицаи и т.н. Аз карам по този път над 30 год - 2-3 пъти месечно. Карам и в чужбина - за тези , които не са ходили - ще кажа - че си нямате и най-малка представа всичките ни продажни политици - как съсипаха България. Смеехме се преди години на румънците - сега който иска - да отиде да види какво направиха хората , сърбите - не са в ЕС - вървете и покарайте малко там - прекрасни магистрали... за Гърция и Турция - не искам да говоря... България ще се оправи - ако има кой да застане начело - и да изрита всички... Или народа да се вдигне - само от това ги е страх крадливите идиоти...

Ами то корупцията и кражбите на Тиквата и Дебелия до там водят. В България няма магистрали. Пълни глупости са да слагат знаци на некачествените пътища. Аз не живея в България, но съм от Плевен. Когато се върна и карам по този път винаги ме е страх. Няма маркировка, а прътят е разбит от тировете.

Защо само Боко и Шиши ? Кой не краде - Прост Киро и Кокорчо ? Зеленият чорап и Коприната от село Труд ? БСП, ИТН ? ВСИЧКИ В ДЪРЖАВНАТА И ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ КРАДАТ !!!! Ролка тоалетна хартия не се купува без поне 10% РЕСТО !!!!

Аз не крада ! Щото не мога да се вредя към тия ,дето го правят.

Класика в страната Кочистан с кочината народ - когато убият някой на пътя, после се слагат пътни знаци, вдигат се легнали полицаи...не забравяйте и светофар да сложите, ей! Браво, добре сте изпълнили "задълженията". Измет.

Отново след дъжд качулка,жалко зя това прекрасно дете.Всички пътища са под всякаква критика.

скоро няма да има катастрофи - ще бъдат преди и след този участък !

Значи хАсфлата е за смяна, ама тия кретени от АПИ слагат знаци?..."Браво, господине"! А че не се упражнява НИКАКЪВ контрол по пътя пак ли със знаци ще се решава?....Жалко за детенцето, че не успя да порастне и да направи тази кочина малко по-добра!

Имаме ресурсите, тежкотоварните камиони, преминаващи през България, да пресичат територията ни на ЖП платформи, както е и в почти всички други европейски държави. Тежкотоварните камиони съсипват и без това окаяната пътна настилка и натоварват излишно трафика. Но комерсиализЪма на авто мафията и авто лобито, не допуска това да се случи.

Тоя факт как ти хрумна? Явно не си излизал от село а пък за способностите на БДЖ да не говорим

Нарича се Интермодални товарни превози, на чичко простакесата. А за така нареченото ЖеПе и неговото състояние е виновна държавата и отново авто лобито - мафията. В изминалите 35 години на яката свобода и демокрация, многократно бяха пренасочвани финансови средства към авто транспорта по един или друг начин, както и към метрото у голЕмото село, които бяха за така нареченото ЖеПе. Започна се от В.Краус... Като добавим и кражбите, ама не ония дет' бай ти някой си, гепил две туби нафта, а милиардите "приватизирани" от и към бласт имащите, основно ДПС-тата във всичките му вариации.. Анадънму?

как се нарича ясно. Ама в колко държави освен Швейцария е масово? Щото нито в Германия, нито във Франция, нито в Холандия е. А в нормалният железопътен свят, влаковете се движат с 200 - 300 км в час а у нас немогат и до 90 да стигнат

къде го има това, досега не съм го видял, а и няма как да стане. Контейнери да, но за камиони не става.

Ти добре ли си? То БДЖ и без това е във фалит. По скоро да направят магистрали с необходимата дебелина и качество на настилката.

Знаците са нахакани , защото и там яко се краде … Във Варна , на пътя към Златни пясъци на 200м има 16 знака и 5 табели… Знаете ли колко струва един знак ? Проверете и фирмите , на които АПИ дава разрешение да слага знаци !!!