След жестоката катастрофа с ТИР: В Айтос искат справедливост и нов път
Две обвинения са повдигнати на шофьора. Двама от пострадалите са в тежко положение
Обратно в новинатаКоментари - След жестоката катастрофа с ТИР: В Айтос искат справедливост и нов път | Днес.dir.bg
Коментари
Защо мисирките в България винаги забравят да кажат и напишат фактите такива каквито те са, но мисирките никога не забравят да си вземат "заплата" като "журналист" или "политик". Журналистиката е практиката на събиране, анализиране и интерпретация на информация за актуални събития, теми, явления, личности и тенденции на съвременния живот, представена в различни жанрове и форми и разпространена за масова аудитория. Това не е световна конспирация, даже този път К-19 няма никакво отношение... България е последна по свобода на медиите в ЕС в класацията на "Репортери без граници". Защо. С помощта на европейски пари всяко правителство в България си купува напълно зависима от тях журналистика. ЗАЩО БЪЛГАРИЯ Е НОВИЯТ АБСОЛЮТЕН СВЕТОВЕН ШАМПИОН - 2019 СВЕТОВНА КЛАСАЦИЯ: БЪЛГАРИЯ - НАЙ-ВИСОКА СМЪРТНОСТ И НАЙ-НИСКА РАЖДАЕМОСТ ЗА 2019 ГОДИНА България е страната с най-високата смъртност в света и най-ниска раждаемост за изминалата 2019 година. Това показват данните на Световната здравна организация и „Индекс на болниците“ в областта на Акушерството и гинекологията. Комбинацията на ПОСЛЕДНО място по раждаемост и ПЪРВО място по смъртност извежда България като АБСОЛЮТЕН СВЕТОВЕН ШАМПИОН по намаляване и изчезване на население за 2019 г. България ВОДИ класацията по детска смъртност в Европа. България е АБСОЛЮТЕН СВЕТОВЕН ШАМПИОН по самоубийства и опити за самоубийства чрез самозапалвания през последните 10 години, а самоубийства чрез самозапалвания никога не са били характерни за България. Самоубийствата чрез самозапалвания на обществени места е форма на граждански протест. Фактите досега - през последните 10 години в България се самозапалиха над 63 човека, а само 15 от тях бяха спасени. България е държавата с най-ниска средна продължителност на живота на населението в Европейския съюз. Много над 28% от мъжете и много над 14% от жените в България, те нямат възможност да доживеят до 65 г. и затова пенсионните им вноски са отнети в "полза" на държавата. Влудяващата бедност и мизерия на огромни пластове от гражданите на България извън София - 52% от децата и 60 % от възрастните хора в България живеят в пълна мизерия - физическо, ментално и емоционално насилие над тях ВСЕКИ ден. България е на едно от последните места в Европа по РЕАЛЕН размер на заплати и пенсии. Фактите, фактите и само фактите. Нищо друго освен фактите, и това ще бъде показвано публично всеки ден.
Това с околовръстния път няма как да се случи,просто ако сложат поне два легнали полицая на отсечката от Т маркет до Колелото ,няма как да караш по инерция с 70-80 км....
След дъжд качулка! Все откриваме топлата вода след подобни трагедии. Път ще строим сега.... а контрола, който може да започне от днес, от утре? Да извадят кантарите покрай обектите свързани с тежкотоварен превоз? Дигитални тахографи, тест за алкохол и наркотици преди да предадат клочовете на шофьора. Още повече камери по пътищата. Колко още хора ще измрат така нелепо?
Защо мисирките в България винаги забравят да кажат и напишат фактите такива каквито те са, но мисирките никога не забравят да си вземат "заплата" като "журналист" или "политик". ПРОБЛЕМЪТ В БЪЛГАРИЯ - НАД 950 000 ПРОБЛЕМА Общо лица наети на постоянна работа и по трудов договор или договор за служебно правоотношение, и пълно работно време в България днес е 2 650 300. "Държавата да ми плати", но НЕ на ВСЕКИ, а на ВСЕКИ ВТОРИ Огромен е проблема с "работещите" в бюджетната сфера, чиито пенсии, бонуси и заплати се ФИНАНСИРАТ от данъците на останалите хора. В момента в България има много над 950 000 души, на които им се раздават ПАРИ от ЛИДЕРИТЕ - "преференции": бонуси и заплати, а след това и пенсии от бюджета. От тях над 430 000 лица са наети в държавния бюджет, над 130 000 лица са наети само в изпълнителната власт и не създават или произвеждат НИЩО, а само имитират дейност, а след това останалите граждани трябва да ги издържат цял живот и чрез "бонуса" - пенсии. Десет пъти съкращение на тези много над 950 000 души, които "работят" реално срещу интересите на останалите граждани - 1 700 300, само тогава проблемите на гражданите в България са окончателно решени. България е единствената държава в целия свят, където близо половината от работещите са закачени към бюджета.
то и какъвто път да построят за дрогираните ганя глигани няма пречки да минат през мантинели и прегради
Какъв контрол? Никой катаджия няма да иска да се завре на път в Горно Нанадолнище, защото там няма далавера. По същата причина по селата няма полицаи и циганите дерибействат.
Непростимо е да караш дрогиран или пиян. Това е безодговорно! Късмета помага на повечето хора да не станат жертва на пияндета и наркомани, които се имат за Джеймс Бонд. Стриктен контрол трябва!
Да не забравяме да поменем Милен Цветков във връзка с този убиец - вече качен на ТИР - поразително сходен с неговия убиец. За когото, впрочем, информацията затихна ...
Точно на това място по принцип стоят полицаи, но вечер, както и на кръговото. Вечер обаче... После и цяла вечер да стои патрулка на мястото с включени светлини смисъл няма.
сега след дъжд качулка някой корумпиран боклук (политик) ще излее да реже лентички само че умрелите хора няма кой да ги върне, а чорбаджията а тоя боклук със тира трябва също да бъде заключен, защото техническата изправност на камионът е негова отговорност, както и това да се спи, а не да се кара на пико, деба и алчните помиари
Самият път Варна-Айтос е някакъв си ад.Всеки момент си натръни защото пътя е тесен осеян с дупки и дотолкова неравен че подскачаш в колата.А трафика с тирове е огромен.Няма начин да не се случи ново тежко ПТП и това въпреки че го знаят и очакват не предприемат необходимите мерки защото за тях по важни са парите а не човешките жертви.
Въпросът не е за нов път. Нов път има Магистралата Тракия! Въпросът е първо: През Айтос е по -малък шанса да има ДАИ да следят за гуми и товар. Въпросът е че там в прохода правото е на по -нахалният. Проблемът ще се реши, когато този проход, Рижкият проход бъдат окончателно забранени за ТИР. Защото дори в самият град старото шосе към Карнобат, към Сливен, независимо от ограниченията на скоростта, от легналите полицаи, от два или три светофара за ТИР водачите е състезателна писта
Градско, и легнали пранини да сложат -все тази Пътя е натоварен знаеш сам какво е с паркирани коли от двете страни, ами в района на Т маркета, ами пазарището, автогарата. Лудницата продължава и след бензиностанцията на Марешки, ами онези с вилите от двете страни и техните коли, почти на пътя, на банкета. Просто ТИР нямат място през Айтоският проход. А често, за да не ходят до Карнобат минават през Айтос и ще те преследват и през Вресово, и през Дъскотна, че и през Вишня (търсят диагонала)