След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко
Инцидентът стана на първокласен път София-Варна, в землището на село Българене
Обратно в новинатаКоментари - След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко | Днес.dir.bg
Коментари
Видими резултати след 35 години демОнокрация, дебилизъм и простащина! Жалко за младите животи от една страна, но от друга, естественият подбор си е свършил работата овреме...
Напротив. Жертвите по пътищата са намалели поне 3 пъти за тия години демокрация. Не виждам статистиката назад, но през 1990 г. е имало 1567 жертви на пътия. А тогава е имало социалистически коли и соцялистичеки манталитет.
Това е резултата от циганското присъединяване за което се наляха едни огромни пари и всички знаем къде отидоха
Тези младежи, не знам какъв автомобил са карали, но и колите вече не са като едно време със здрави ламарини. Сега дори при 40 км/ч, ако се удариш, колата се смачква. Или пък всъщност са карали с 140 и са тествали здравината на дървото?
Точно обратното. Здравите ламарини в старите автомобили убиват по-често. Новите нарочно са направени да се смачкват до някаква степен, за да поемат енергията от удара.
Жалко за аджамиите. Не са имали късмет. Трудно се учиш на отговорност като млад, след като главата ти е пълна още с бръмбари. А и си мислиш, че си недосегаем. Знам чувството и разбирам. За това и винаги казвам на младите - внимавайте! По-добре с една идея по-бавно, отколкото рисково. Колкото до ламарините - причината е съвсем друга. Ако забележите конструкцията на нов автомобил ще забележете доста рамена, които излизат от роговете и изглеждат излишни. Но не са. Отделно ламарината е като кухненско фолио - но има резон. И той е следния - при удар с 60 км/ч ако човешкото тяло е подложено на внезапно спиране, то това е равносилно на това да скочите от петия етаж. Това се случва и при старите автомобили. Удариш се с 60, здрава ламарина, автомобилът не е мръднал, а вътре имаш кайма. При новите автомобили е друго. Дори и удар с 30 способства за минимално огъване на цялото купе. Но при удар с 90 е (възможно, не сигурно) да оцелеете, стига да не е фронтален с нещо с подобна кинетична енергия. Просто, защото автомобилът се сгъва от 5 метра в 2,5, и е конструиран така, че енергията да се поема от цялото купе. Това "омекотяване" 2,5 метра е все едно да скочите от десетия етаж, но върху по-мека повърхност, която убива постепенно удара в рамките на тия 2,5 метра. За това и ако ударите някой отзсд, било то и с 10 км/ч, може на него привидно нищо да му няма, а вашата кола да е намачкана чак до капака. Поддава заради пешеходците. И е умишлено. Защото така може да го спасиш.
Как мислиш? Ще те разбере ли, какво говориш един абориген с незавършено основно образование?
Резултатът от 45 комунистическа простотия и дебилизъм е 100 годишен демократичен дебилизъм и простащина. Трябва да измрат всичко комунисти и техните деца и внуци, за да се нормализира обществото.
И как на 19 години спечели пари, за да има кола? Нали младите водачи щяха да карат с придружител? Всичко е от липсата на контрол, възпитание в семейството, което прехвърля всички отговорности на училището, което пък гледа само да вземе парите, за бройка ученик. Може да се прибави и липсата на казарма, в която се учеше как да се управляват различни машини и боравене с оръжия.
Това последното за казармата е голяма глупост. Сигурно щото всичките бяхте обучени по времето на НРБ катастрофите при в пъти по малко трафик и коли бяха повече от сега и с повече жертви... от казармата ще да е било...
Къде е е проблемът? Най-. вероятно е живял при техните. Бачка, заделя две заплати и купува някакъв курник и дай газ. Даже не е нужно да бачка на пълен работен ден. Макар че вероятно родителите му са му дали пари.
Бяха повече загиналите щото колите имаха барабанни спирачки и коланите не бяха задължителни, а колите нямаха еърбези и кнаучзони. Логично при катастрофа имаше повече загинали и по-малко ранени. Като вадите статистика за жертвите защо винаги пишете само убитите, а не и ранените? Тогава на 1000 убити имаше 3000 ранени. Днес имаме 500 убити и над 10000 ранени.
От на Семерджиев и Николов може да са, или на оная сладурка Габито дето помля 6 коли наведнъж. Защо питаш? Хайде да не се правим на невинни душици.
Убитите са намалели двойно, а ранените са се качили 3,5 пъти. Тогава даже колан никой не слагаше, стана задължително 92 май. За кнаучзони и еърбези да не говорим.
Как бил спечелил пари за кола. Една кола в днешно време може да е по-малко от една заплата. Има колзети за по 1000 лева.
на тази възраст, най-вероятно младите водачи да нямат изградени рефлекси и инстинкти на пътя, а скоростта и конете увличат измамно, и то доста - като посвикнеш с 140-160, после с 80 -90 все едно си спрял, а сега шофирам малолитражен седан, станах някакси магнит за колегиална и на момемнти жестока агресия - та как не са ме пребили още - незнам, посвикнах с мудното, но и супер-еко-икономично возене 1000 км при пълен резервоар - та сега съм нова с задна броня, съболезнования на близките ... може би да се ограничи возене на тинейджъри от други тинейджъри, с малък опит и стаж