Коментари - След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко | dnes.dir.bg
назад

След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко

Инцидентът стана на първокласен път София-Варна, в землището на село Българене

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - След удар в камион и дърво: Трима младежи са жертвите на катастрофата в Ловешко | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тези младежи, не знам какъв автомобил са карали, но и колите вече не са като едно време със здрави ламарини. Сега дори при 40 км/ч, ако се удариш, колата се смачква. Или пък всъщност са карали с 140 и са тествали здравината на дървото?

Точно обратното. Здравите ламарини в старите автомобили убиват по-често. Новите нарочно са направени да се смачкват до някаква степен, за да поемат енергията от удара.

Как мислиш? Ще те разбере ли, какво говориш един абориген с незавършено основно образование?

Жалко за аджамиите. Не са имали късмет. Трудно се учиш на отговорност като млад, след като главата ти е пълна още с бръмбари. А и си мислиш, че си недосегаем. Знам чувството и разбирам. За това и винаги казвам на младите - внимавайте! По-добре с една идея по-бавно, отколкото рисково. Колкото до ламарините - причината е съвсем друга. Ако забележите конструкцията на нов автомобил ще забележете доста рамена, които излизат от роговете и изглеждат излишни. Но не са. Отделно ламарината е като кухненско фолио - но има резон. И той е следния - при удар с 60 км/ч ако човешкото тяло е подложено на внезапно спиране, то това е равносилно на това да скочите от петия етаж. Това се случва и при старите автомобили. Удариш се с 60, здрава ламарина, автомобилът не е мръднал, а вътре имаш кайма. При новите автомобили е друго. Дори и удар с 30 способства за минимално огъване на цялото купе. Но при удар с 90 е (възможно, не сигурно) да оцелеете, стига да не е фронтален с нещо с подобна кинетична енергия. Просто, защото автомобилът се сгъва от 5 метра в 2,5, и е конструиран така, че енергията да се поема от цялото купе. Това "омекотяване" 2,5 метра е все едно да скочите от десетия етаж, но върху по-мека повърхност, която убива постепенно удара в рамките на тия 2,5 метра. За това и ако ударите някой отзсд, било то и с 10 км/ч, може на него привидно нищо да му няма, а вашата кола да е намачкана чак до капака. Поддава заради пешеходците. И е умишлено. Защото така може да го спасиш.

Не че има значение, но от какъв е етнос са загиналите?

Приближават камиона отзад. "Глей ся ко прай на трета..."

един път нямаше да пише, че дървото е станало жертва!

в които Бог предотвратява мултиплицирането на лошия генетичен материал

Видими резултати след 35 години демОнокрация, дебилизъм и простащина! Жалко за младите животи от една страна, но от друга, естественият подбор си е свършил работата овреме...

Напротив. Жертвите по пътищата са намалели поне 3 пъти за тия години демокрация. Не виждам статистиката назад, но през 1990 г. е имало 1567 жертви на пътия. А тогава е имало социалистически коли и соцялистичеки манталитет.

тогава бяхме 9 милиона, а сега сме около 5. Последното никой не знае.

Това е резултата от циганското присъединяване за което се наляха едни огромни пари и всички знаем къде отидоха

Резултатът от 45 комунистическа простотия и дебилизъм е 100 годишен демократичен дебилизъм и простащина. Трябва да измрат всичко комунисти и техните деца и внуци, за да се нормализира обществото.