След тира в къща: Забраняват тежкотоварния трафик в малките населени места
В моята сфера има три сериозни риска, които могат да бутнат правителството - договорите за текущ ремонт и поддръжка на пътищата, инхаус договорите за АМ "Хемус", и довършването на АМ "Струма, заяви регионалният министър
Обратно в новинатаКоментари - След тира в къща: Забраняват тежкотоварния трафик в малките населени места | Днес.dir.bg
Коментари
както се казва, внимавайте какво си пожелаватне да не ви се сбъдне!!! В много малки селца има фирми, доставките там се извършват с тирове, сега като ги спрете ще им секнете на тия хорица бизнеса! Да питам и зърното как ще се извозва от нивите, сигурно с баничарки.... Много си тъп Сашееее
а ако се спре и всякъкъв вид автомобилен транспорт, хем няма да се харчим за строеж и ремонт на пътища, хем и убитите при птп ще спаднат до нула!
И няма да е зле да се сложат на безопасни места но с добра видимост към пътните знаци и аутобаните, едни устойчиви камери, за да хващате нарушители, включително и такива, КОИТО ДРАСКАТ СЪС СПРЕЙОВЕ ТАБЕЛИТЕ И УКАЗАТЕЛНИТЕ ЗНАЦИ!!! Знаете ли колко много са табелите, с липсващи парчета и такива, които са вандалски надраскани? Няма път над който да няма подобни "табели"!!!!
Всички сметосъбиращи фирми да преминат на баничарки за извозването на буклука. Какви са тия грамадни камиони дето вдигат контейнера до балкона на втория ми етаж пръскат половината по земята, миричат и буботят рано сутрин преди разсъмване. Отделно запушват движението по булеварди и улички през целия ден .
Ей срам нямате ей. ББ може да е всякакъв, нямало е година да запуши пътищата по време на почивният сезон.....
Дъждоприемни шахти на шуменската улица „Тича“, на която преди 4 години бе направен основен ремонт за над 2 милиона лева, не са свързани с канализационната система. Това стана ясно днес при ревизионно премахване на настилката.
"...което е платено за цялата минала година, ще бъде платено сега за шест месеца." Миналата година бабата с дантелите спря всички разплащания към пътностроителните фирми и те спряха дейност, т.е. 0 (нула) Тази година ще се платят двойно повече
Епа то това да е първия тир камион или автобус дето се е забил в къща!? Че то през годините десетки ако не и стотици такива случай имаше! Ха дано сега нещо се направи! Ха дано ама ....
ако не е пътувал там, поне да погледне картата. Как и откъде ще заобиколят малките населени места тъпите тираджии? Пътя е главната и единствена асфалтова улица на селата. Щял да ги спре със знаци. Как пък не. И сега има знаци за ограничение на скорост в населени места. Да има някой, който тираджията да не е натискал отзад, че и да му присвятква с фарове, за да мине със 70-80 км. през селото?
Хаха-хаха, тоя тъпигьоз съвсем се е чалнал. Всеки българин знае, че главните пътища в България минават през СРЕДАТА на селата по трасето. За всяко село ли ще правят обход, буахаха, хахаха. Те една маркировка не могат да сложат! Построените участъци на Хемус не могат да пуснат, щял да забранява трафика през селата.... И камионите ще прелитат ли вече, да го е-а в малоумника. То да излезеш и да се изпляскаш на думи пред още по-тъпите журналисти е едно, да постигнеш нещо реално по проблема, ще е съвсем друго
"Караджов заяви, че ще има среща между екоминистерството и регионалното за съдбата на магистралата".. Съдбата на Хемус я решиха новите още миналата година, когато изчезна половин милиард целева пара. След случката, съдбата на Хемус е ясна - нови 35 години забвение. По-добре на съвета да решат и да пуснат НАЙ-НАКРАЯ готовите участъци, а не да гният неизползваеми
Шофира се с над 100 км/ч редовно Редовно малолетни сами карат мотори и скутерчета, дори и автомобили. На "скоростната отсечка" по едноименната ул."Торос" многократно отказват да се сложи лежащ полицай А в ЦК в София има лежащи полицаи пред 15 метра... Чакаме да стане трагедия и тогава репортажи от БТВ и Нова.... Както винаги
у нас няма прокуратура за улиците, пътищата магстралите, мостовете, пристанищата... няма и журналя по тези въпроси... нищо няма...
Поредният посредствен некомпетентник начело в държавата. И как ще се спреш тежкотоварния трафик през селата? Още "комунистическия гений" се е погрижил всеки главен път да минава през средата на селата. Моето село е на пътя за Свищов. В съседното село, през което разбира се, минава главният път, има една къща на остър завой. Там съм виждал 3 забити тира и поне 5 коли. Това е само, което съм виждал за 20-25 години. Отделно съм слушал за още толкова случая. Дувара на тези хора е сигурно най_ремонтираното нещо в селото
За кого да се строи пътна инфраструктура? Кой и за какво ще я използва? Първо изяснете тези въпроси! Тировете, търкалящи чужди стоки насам-натам издъниха пътищата по Северо-Запада, местните хора, както и други водачи, превозите, обслужващи Бг-то стопанство са под постоянен тормоз.
Дъждоприемни шахти на шуменската улица „Тича“, на която преди 4 години бе направен основен ремонт за над 2 милиона лева, не са свързани с канализационната система. Това стана ясно днес при ревизионно премахване на настилката.
ако не бяха строежите на "магистрали" (скъпи и ненужни), които са идеални за крадене на едри суми и строежа на софийско метро (също идеален проект за крадени и много вреден) всички проблеми с първокласната и дори с второкласна пътна мрежа да са решпени и поне стотина населени места щяха да се заобикалят от първокласни пътища... но не би и няма и да стане. грабежи и безумия, демони на унищожението, български не говоярт, пари за българия усвояват!
Време беше. Този път - от разклона на Монтана през Студено буче до Арчар, беше в окаяно състояние повече от 15 години. Преди 2-3 години го ремонтираха и стана като слънце. Известно време ТИР-ове не минаваха и беше рай за пътуване. От миналата година ги пуснаха и стана ад.
Преди 10 дена минах оттам, вече на много места пътят е хлътнал сериозно, дупките все още са малко. Трафикът е ужасен, от Смирненски до Видин беше огромна колона от тирове, автомобили, автобуси, скорост около 60 км/ч. Нито веднъж не изпреварих, нито веднъж не ме изпревариха, в обратната посока същата колона. На връщане през Димово, там пътят също е почнал да сдава багажа, хлътнало, коловози, дупки. Трафикът е по-слаб определено.
Парите за пътя Ботевград -Видин са пренасочени за всенародно честване на гей парада през юни!
да бе знаците като са ги уплашили.... То има ограничение за 20тона и в моето село пък дърварските тирове с дългата база дето тежат по 40 тона си летят все едно нищо не е
Това че кирето е измамник това че сегашното правителство е напълно неспособно. Съвсем не означава че ще заобичам е Путин и ще искаме да се присъединим към руската федерация. Просто да си знаете и да не се хабите излишно.
От много години не бях пътувала из Северозападна и Северна България. Останах възмутена от пътищата там. Пътища, водещи към туристически (в т.ч. на Юнеско) обекти, пътища из природни резервати (Русенски Лом), пътищата,свързващи дунавските градове, т.е. пътищата, свързващи ни с Европа. Няма такава гавра! Пътува се между 20. и 40 км/ч и то със сериозен риск за живота. Дупките или по- скоро траповете са поне 40 см дълбоки и няма как да бъдат заобиколени, защото са една до друга! Как въобще тия нагли паразити смеят да оставят тези пътища отворени, неосветени и опасни за движение? Местните хора трябват да откажат да плащат данъци за тях! Това не е ПОДИГРАВКА, това е ГАВРА!
Какви магистрали чакаме от тези екорекетьори?! Какви пътища?! Ще правят екооценки, ще делят едни милиони за броене на лалугери, ще рекетират и ще спират скипистите! Това е програмата на правителството!
Гутен сабахлян! След един бюлюк сакатлъка сетиха се, че тази практика не е правилна и капката, която преля чашата ке оказа Черния лебед, който да наложи промяна в тежкотоварния трафик. Както ке казва - евала на майка ти, ашколсун на баща ти, господине Караджов.
Аха ,тировете вече ще хвърчат във въздуха за дунав мост 2 - видин.Единият път е през доктор Йосифов-Славотин-Брусарци-Добри дол -Арчар -Видин.Добре ,че беше лошият Бойко да му запълни окопите отставени в наследство от добрата тройна колаиция.Другият път- царският- е 79 е през още по малки населени места- с мръсни завои и нацепени от тирове къщи-Смоляновци-Плешивец-Скомля -Ружинци-Бела -Димово -Въртоп -Видин.Чакаме протестърската сган да го поправи, ама парите ги няма - питайте Кики и Коки!
В Швейцария качват тировете на влакови композиции и няма проблем с пътищата и населените места.
Знаците и маркировката на адски много места липсва. Незнам къде спят началниците на местните служби. Това убива хора, господа некадърни началници. Са без драма, карам ит Рилския манастир посока магистрала Струма, слизам в ниското, обаче една табела няма да казва как да се включа в магистралата. Знаци, дупница (стария път) знак за Кюстендил, ама за София или Кулата или знак който да оказва къде е магистралата няма. Те тва са бг пътищата. Подобна кочина е около Варна
"бежанците" и свържаните с тях ще прилапат 500 милиона за една година... колко населени места могат да се заобикалят от двулентови и трилентовеи пътища за тези пари? ... да не си туземец. няма живот за туземците. има за депутатите, министрите, наместниците на Господарите!
Има транспорт - има проблем. Няма транспорт - няма проблем. Егати и логиката! Еми направете трафика безопасен бе, идиоти! Нали затова сте се заели да управлявате държавата.
ако не беше безумното крадене отдавна всички натоварени пътни учстъци щяха да заобикалят всички населени места. ако не бяха заети с унижожаване на стотици километри паваж, който естествено органичава скоростта и е по-траен от асфалта, отдавна всички натоварени пътни учстъци щяха да заобикалят всики населени места. ако... ако... ако... Ако имахме здраомислщи депутати и министри отдавна щахме да сме най-богатата и най-щастлива страна на континента. ако... ако... ако... а те забранаи, хулигани, цигани, фенове, гербери, просташки жестове.... е това са наместниците на Господарите у нас. Горко на туземците! Слава на Европата!
Време е да започна производството на летящи камиони ! В почти цяла България пътищата минават ПРЕЗ населените места. Или пък правителството иска от градовете с магистрали, товарът да се прехвърля на бусове и така да може стоките да стигат и до останалите хора ? Вземете да забраните полетите, че градушките ни утрепаха. Забранете колите да минават през пешеходни пътеки, защото много хора си отидоха...... Ахмаци недодялани ! Трябва КОНТРОЛ, а не забрани ! Но думата контрол в България е табу .... Понеже ще вземе да изгори някой "висшестоящ". И за това си викате - абе, нека да е анархия, за да живуркат власт имащите и хрантутниците около тях спокойно. А що се отнася до обикновените хора - те са длъжни да хранят нищоправците и да търпят изтъпленията им.
Мярката е много хубава, но неефикасна! Сложете скоростни камери навсякъде като по белите държави, сложете солените глоби и почнете да пълните хазната с парите на “тарикатите”, без изключение! Турските шофьори на тирове са като рали-състезатели когато карат у нас, а в Турция са кротки агънца!
И как скоростна камера ще спаси къщата на човек от ТИР преминаващ през селото с 50 км/ч?
Със скоростна камера никой няма да смее да кара ТИР с 50км/ч в населено място! На 3х глоби се взима книжката на въпросния за 1г и трябва да кара шофьорски курс наново. Ако го хванат да кара без книжка - в затвора! Айде да видим колко Тирове ше се блъскат в къщи и колко Батки ше помитат пешеходци!
А защо направо не забраним тировете и не върнем 'зеленият транспорт'. Само малко ГМО от партньорите за да не пърди...т.е. замърсява ма(га)решката сила. Ще зареждаме обоз в магарешки или Кауфланд със ТУФ сертфикат. Полицията пак ще следи за изтичане или вливане на незаконни течности от МПС-та и каруцари. Аз съм щангист-танцьор по професия и продавам пуканки. Дали мога да съм министър, докато съм астронавт? Ако не, моля не гласувайте за мен.
Ето поредният, който разбира от всичко друго, само не и да гледа това , за което отговаря и може пряко да подобри. Защо просто не се грижи за пътищата, подобрено проектиране, обезопасяване и качество.
Айде сега, дигат се тарифите с 50%, оттам инфлацията с 20% и отиде та се не виде. За да няма проблеми, най-добре правителството, вместо да им събира тол такси на превозвачите, да им плаща за изминат километър.
забранявам на руснаците да воюват в украина, забранявам световния глад, забранявам да се боледува... кво да забраня още... не знам... накратко тия пътища рядко имат алтернатива... особенов планините....
БУТНАТИ СТЕ ОТВСЯКЪДЕ......ЩО НЕ МИНЕШ ПО ПЪТЯ ТЪРНОВО-ВАРНА, ЧЕ ДО ДЖУЛЮНИЦА "ПРОСТО" НЕ Е ЗА КАРАНЕ....
Руши повече плаща повече. Смях нали ние ще го платим, защото ще се калкулира в цената на транспорта. В Европа има тол система там където се дублира магистралата. Ако не искаш да платиш минаваш на по бавния път.
Хунтата след една година на власт се сетили, че трябвало да се строят магистрали. Оставка, аматьори!
И какъв е смисълът от тия две стъпки ? Те реват защото не искат да плащат въобще, а каква е разликата дали сега или след 6 месеца ?
Във всяко село – околовръстно! Така ще има откъде да минава транзитния трафик. До 100-150г. ше го направим. Обещаваме!
Aбе какви магистрали, бе другари? Нали асфалтът не се ядеше?
Хаха, пак опорката с другарите????? Кога ще престанете бе тролове??? Защо Мустафата не каже нещо лошо срещу Гешев??? А срещу Пеевски??? Защо дамаджаната изведнъж спря да разследва тиквопитека??? Защо мутрата ви я "опандизиха" само за парлама, докато военния министър на фащ си кацаше на тяхното летище в тяхната военна база в България??? ЗАЩОТО ТЕ: ГЕРБ, БСП, ДПС, ПП, ИТН, ДБ И ОСТАНАЛИТЕ ПО ВЕРИГАТА СА ЗАЕДНО И С ЕДНИ И СЪЩИ НАЧАЛНИЦИ, С ОФИС В БГ - КОЗЯК 16!!!
Не е лошо да погледнеш пътната мрежа и да видиш от къде минават пътищата. След това да помислиш след като тези камиони няма да минават оттам, откъде ще пренасочиш трафика.
Настилката е неравна не заради асфалта, а защото поддава отдолу основата, която не е трамбована правилно или недостатъчно с цел пестене на пари, разбира се или просто некадърни методи на работа/контрол....Бат' Уго шофьора на самосвал ви го казва това
Че кой спазва забрани в БГ, особенно на пътя? Национален спорт е минаването на червен светофар през кръстовища в градовете. Какво остава за селата, където не са чували за ГО, ГТП, СУМПС и за шофиране преди употреба на алкохол