Коментари - След старта на дългоочаквания ремонт: Защо отсечката по АМ "Тракия" се превърна в кошмар? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Магистралите са черна дупка за ненаситните корумпета от мафиотската структура, известна като ГЕРБ. Международен одит би разкрил кражби несравними с всичко досега виждано около пътни проекти в историята на ЕС. ГЕРБ умишлено бавят ремонти на всякаква транспортна инфраструктура, за да може фирмите-изпълнители, споменати в речите на Ахмед Доган, да избягват иначе дължимите по договор неустойки. Бидейки проста мутра, лицето Бойко Борисов, агент на Държавна сигурност, рани или късно ще отговаря за всички злини, нанесени на българската нация. Бодигардът на Тодор Живков има да е пържи вечно в пъкъла.

Преди 40 години помните ли как се асфалтираше:Двама мангали с лопати,отзад на самосвала ЗИЛ хвърляха с лопати асфалт,после една машина с 4 ролки на предната си ос разнасяше и най-отзад валяка.Сега НАШИТЕ фирми с автопарк поне 8 различни типа машини-претупват и усвояват едни пари.!Е за такива е имало Народен съд едно време.

Очевдино не можете да правите пътища! Крадете като никой друг! Дали и знаете най-добрите технологии, и машини? Ползвате ли ги, с какви спецове (едни черни, човекоподобни) се щъкат напред назад. Една машина едвам се движи, двама я обикалят и 5 зяпат какво става. Има и 1-2 коли на някой началник. И ремонта си тече, ли тече ... Бях в Германия и видях как междуселищен път, се прави през 5 години, защото това му бил сндарта на годност. Нищо му нямаше напътря, даже и според германците, но махнаха едното покритие и сложиха ново - на цялата ширина на пътя!!, веднага след тях минаха и боядисаха лентите и сложиха нови знаци. След тези групи, пътя ставаше за движение. Оправиха целия участък и пуснаха движението. То беше отбито през другг маршрут, никой не пречеше на хора и техника да работят. А тук на Хемус е жива лудница с това преминаване от лента в лента, но не се виждат работягите. Там няма почивен ден, докато не се направи пътя! А в САЩ се работи така, но по 24-25 часа в денонощието :) Идете и вижте!

"първите 12 км от пътен възел "Белозем" до пътен възел "Оризово"" Тази отсечка е стара, правена е някъде 90-те години и оттогава не е ремонтирана! От поне 10-15 години е в окаяно състояние, особено дясната лента с много вълни и неравности! Крайно време е да се направи! Другите 40 км от Оризово до Стара Загора са дело на съвременната мафия и не бяха открити толкова отдавна. Проблемът с вълните е от години, но е така, като на магистрала се дават само 2 години гаранция и нищо не се оправя гаранционно. Строим на цени като за немски 3 лентов аутобан, където се дават 50 години гаранция, но тук се строи много некачествена 2 лентова магистрала, за която за ремонт после трябват повече пари отколкото за построяването й (като се има предвид, че за построяването се отчуждават и имото и работата и необходимите материали са значително повече). И така тук се получава едно перпетомобиле за определени хора, които нямат наяждане. Ама и те един ден ще хвърлят топа, парите няма да могат да ги вземат на ония свят. Интересно ми е, на тях не им ли е неприятно като минават по тия разбити участъци? Май трябва няколко от тях да катастрофират в последствие на лошото си строителство, тогава може малко да се поусетят. А първите 5 км на АМ Марица в посока АМ Тракия кога ще ги оправят и тях? Като направиха магистралата оставиха последните 3-5 км в старото окаяно състояние. В завоя, преди включването в АМ Тракия посока София, има толкова много големи неравности и храсти стърчащи с над метър и нещо в лява лента и си е много опасен участък. Беше редно да го отремонтират преди откриването на АМ Марица.

Ко мрънкаш ве? Ся че ти пратим гости!

Пълното с пачки нощно шкафче на Тулупа дава отговор на този въпрос а и не само на него.

Защото пари за катаджии, модерни камери и радари има, но за пътища НЯМА.

Ремонта бе отлаган, за да изтече гаранцията! Шибани гробаджии!

Е нали иначе нямаше да усвоят средства и да могат да назначат държавна поръчка за правилни хора.

Защо се пишят неистини. Искам да попитам писалият тази статия. Знае ли от кой до кой километър е въпросният участък? Къде се намират 121 и 257 км? Част ли са от този участък или не?

на пътища в България привличахме какви ли не фирми и от чужбина- та македонци ли не бяха, та сърби ли, та турци ли.... Проблема е, че колкото и да са добри тези фирми, след като дойдат тук, много бързо схващат , че инвеститорския ни контрол хич го няма - или е некомпетентен или е корумпиран ! И подкарват както си карат и нашите крадци на асфалт!Асфалта, вярно, , не се яде, но се краде и от него доста мошеници натрупват милиони ! Разбира се, условно се краде асфалт, краде се от всичко, което може "да се спести" . И резултата е издънени на втората седмица пътища ! Ние сме известни с лошите си пътища и още по-лошата поддръжка и ремонт! Никъде по света не съм виждал кръпки , направени по наш способ-по една лопата асфалт, кръпка по един квадрат. Ако има увредена настилка , по цивилизования свят подменят асфалта на целия участък, по цялата ширина на пътя и на дължина няколко десетки, че и стотици метри! Защото им е пределно ясно, че дупка не се появява просто така-явно има проблем в основата или в качеството на покритието на целия участък, а не само на площ една лопата...

Повечето инциденти които цитира БНТ са ИЗВЪН този участък. Ама важното е да скандализираме обществото.

Вълните са още от пускането на тази отсечка, а и скоро след това станаха не само ясно осезаеми, но принуждаващи да се кара по-бавно или в лентата за изпреварване. Според мен една от причините за вълните е използването на втора-трета ръка асфалтополагащи машини. Същественият въпрос обаче е защо не е поискан гаранционен ремонт на отсечката за сметка на изпълнителя?

Защото изпълнителят е от "нашите"

ГЕРБ гарантирани... лоши резултати. Най-бедната, корумпирана, престъпна кочина в ЕС. И всичко това го дължите на Тиквун Паша Милиардерина.

Това не е строено по тяхно време, безхабернико! По времето на вашите го строиха!

Тогава защо изчакаха да изтече гаранцията бе боклук?!

И по гербово време що не потърсиха отговорност от който е построил некачествния строеж? Някой да е влязъл в затвора след гръмките заричания на Цацата или Гешефта? Или оправдаха Батко и Братко и Марио Николов, а?

Ти даже и не можеш да четеш кавал нещастен. 2006 знаеш ли кой управлява. И трябва да знаеш, че това е единственият участък от тази магистрала построен между 2001 и 2009.

И кво? Някой друг построил некачествено, а ГЕРБ нито го вкарали в затвора, нито хванали за ушите изпълнителя да си оправи в срок построеното, а?

Защото крайната цел е не да се построи нещо, а да се откраднат едни пари. Защото имаме еди тъпак начело чиято глава е навряна дълбоко в задника.

До какво води корупцията, под каквато и да е форма. Нагледен пример. Докато ние не я спрем, така ще е, няма кой друг, най-простия начин - да не даваме рушвети.

Цялата държава е такава, защото герб управлява. По делата ще ги познаете, а не по приказките. Всеки ден се вижда по нещо гнило. Където и да "ръгнеш", все лай_а. И мирише, мирише..... Много време ги траем тези.

Само дето нямат нищо общо ГЕРБ с строежа на тази отсечка, ама карай опорките да вървят

И с така наречената магистрала "Струма" ли нямат?

То ГЕРБ все нямат нищо общо и някой друг им го е оставил. Ама така и не вкараха в затвора някой от ония, които имат нещо общо, и да потърсят отговорност от строителите на участъка. Оная отсечка при Своге, с коятои тя щеше да остане "за следващия", ако не се беше вдигнало шум със зверската катастрофа с автобуса, сигурно и с нея ГЕРБ няма нищо общо, като не ви изнася на герберастчетата. Като бяха "забравили" ветробранния пояс на участъка след Карнобат, също нямаха нищо общо, че някйолко десетки коли закъсаха в сняг посред новопостроената бокова магистрала.

Не е зле когато протестираш и искаш оставки да знаеш някои от главните герои на престъпно порочния управленски модел, на симбиозата между корумпирана власт и олиргархичен капитал. Ето отговор на въпроса от статията: г-н Михайлов - строител на дивия капитализъм, мажоритарен собственик на Трейс Груп Холд - взели обществени поръчки за над милиард, направили ремонта на пътя по искърското дефиле, където 20 човека в автобус загинаха, поради некачествен ремонт, а "десетки техни близки са с ампутирани души" /цитат/; същите /чрез Пи Ес Ай/ направили лот 1 от Оризово до Стара Загора /около 40 км./, където колите ни самоубийствено подскачат всяка година на път за морето. Проф. д-р инж. Михайлов, любимец /или по/д/ставен/ на Премиер, генерал, цар Борисов и на другия цар менте и на червената комунистическа сган и на етническата партия на професор доктор Доган бей, човекът осъдил медии, защото се ровят в оборите му, докато прокуратурата начело с Каскета - другия "любимец" на народа, си затваря очите. ОСТАВКА и СЪД за всички от 2006 г. до днес!

Кой,кой строи този участък от магистралата.? При кое управление и власт? Ами през 2006 год.по време на управление и власт на тройната ламя БСП/ДПС/НДСВ,а пътните фирми са на Черепа. И тези искат пак властта..Народът помни кой е нанесъл повече вреди на народ и държава. Та да се стигне до синдрома ГЕРБ и Бойко да са 10 год. на власт.

но не най -важното! Не съм специалист,но всеки пътува в Европа и може да се загледа примерно в германия как се строи и ремонтира магистрала! На каква дълбочина под асфалта се трамбова,полагат се няколко слоя носещи,валират се,а вече на места се заливат с бетон и чак тогава се полага пътнта настилка! Ама тук се вземат парите за всичко това, а се извършват много малко от нужните работи. Е,такъв е резултатът! Ето така корупцията убива.С това на пътя.С друго в здравеопазването...не е нужно да се изрежда всичко!

steltian

На ден през този участък премиват хиляди автомобили.Защо само някои от тях катастрофират.

Някой зна ели на кой е фирмата ''TRACE'' И ''Автомагистрали''???

През 1983 год. със заповед № РД-08-225/17.05.1983 год. на Министъра на транспорта се образува, считано от 1.VІІ. към Главно управление на пътищата УПРАВЛЕНИЕ ЗА ПОДДЪРЖАНЕ НА АВТОМАГИСТРАЛИ - поделение на бюджетна издръжка, като юридическо лице със седалище гр.София и с предмет на дейност – поддържане на автомагистралите на територията на Софийски, Пазарджишки, Пловдивски и Ловешки окръзи. Създаването му е наложено от необходимостта въведените в действие участъци от автомагистрала “Тракия” и автомагистрала “Хемус” да се поддържат от самостоятелно, специализирано поделение предвид по-особените изисквания за този клас пътища. От 1984 год. именно това поделение на Главно управление на пътищата поддържа въведените в действие участъци от автомагистрала “Тракия” и автомагистрала “Хемус”. През годините са изградени автомагистралните бази за поддържане “Ихтиман”, “Калугерово” и “Царацово” по автомагистрала “Тракия” и “Елешница” и “Ябланица” – по автомагистрала “Хемус”, както и значителен брой опорни пунктове, където се разполагат необходимата техника, материали и персонал за осигуряване на поддържането им (“поддържане” по смисъла на т.14 от Допълнителните разпоредби на Закона за пътищата). С разпореждане № 40 от 13 май 1994 год. на Министерския съвет, в съответствие с разпоредбите на Закона за преобразуване и приватизация на държавни и общински предприятия и Търговския закон, Управление за поддържане на автомагистрали – София е преобразувано в Еднолично акционерно дружество с държавно имущество “Автомагистрали” ЕАД с предмет на дейност: изграждане и поддържане на автомагистралите в страната и експлоатация на пътните обекти, бази и съоръжения към тях. Правата на едноличен собственик на капитала се упражняват от Министъра на транспорта. С решение на Софийски градски съд от 21.07.1994 год. дружеството е регистрирано и вписано в Търговския регистър.

https://www.tracebg.com/bg/content/%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%B0 Мажоритарен собственик е Николай Михайлов.

Този злополучен участък свършваше в едно кръгово до Стара Загора. Шофьорите връхлитаха в него със 120 и спираха по средата. Когато ГЕРБ поеха властта проектираха и построиха днешния пътен възел. На изток магистралата беше опряла в една птицеферма и собственикът и дума не даваше да освободи имота. Пак ГЕРБ смениха законодателството и националните обекти станаха с предимство пред частния интерес. Пилчарникът беше преодолян.

Хвала таквиз управници !

Не пише глупости! Не след 14 години , а след 2-3 се амортизира! От тогава е така и никой не иска да го прави, защото няма далавера в това да се направи пътя като хората и по всички правила , че всеки ще го гледа "под лупа". Ако беше нещо затънтено вече да са го направили с 10% от бюджета и останалите са усвоени.

Асфалтът се сменя на 7 години. Коментираният участък е ремонтиран многократно. Проблемът е в основите. Трасето се нуждае от преизграждане.

Значи проблема не е от Герб, а от едни други дето сега са по митинги и не убеждават, че ще управляват добре.

SirBob

Проблемът си е баш в ГЕРБ - защо не са сменили основите толкова време???

Боби, през това време с е построиха други участъци и нови трасета. Няма как всичко да стане наведнъж и да плащаме същите малки данъци. Ти през това време какво построи?

Статоята така и не отговаря на въпроса от заглавието!

Статуята си е там.

След като Царя не можа да възложи поръчката директно на португалците, близки до принц Кирил, тройната коалиция се амбицира да направи магистралата до Стара Загора на всяка цена. Тази всяка цена включваше пропускане на геоложкото проучване. Проектантите се базираха на някакво старо от времето, когато там не е имало оризища. Само че тези оризища промениха структурата на почвата и тя стана податлива към слягане. Затова сега трасето попада и се гъне под многотонните машини, прелитащи по трасето. Това е причината днес буквално да се разглоби старото трасе и да се обработи по подходящ начин, за да може да поеме тези натоварвания.

Основните въпроси са: 1. Защо правителството и АПИ изчакаха да изтече гаранционния срок на отсечката, въпреки че вълните ги има вече 10 години, кърпежите вървят последните 6 години? 2. Защо правителството и АПИ не потърсиха отговорност от главния изпълнител за некаествения строеж на участъка?

Въпроси на сайта на АПИ.

SirBob

Съвсем резонни въпроси. И не, тези въпроси очевидно не са за сайта на АПИ, а следва да са към престъпниците, управляващи вече 10 години. Да припомним също така - трябваше елемент от осветлението в тунел на Витиня да убие човек, за да се сети Толупът и неговага 200 килограмова тогавашна министърка да вземат да оправят нещо там. Факти, нищо повече.

А преди 10 години бяха света вода ненапита!!!

SirBob

До АХА - някъде да съм писал, че предишните са стока? Но никой досега не е крал 10 години без да свърши кой знае какво.

Отсечката е открита на 2 юли 2006 г., а 14 г. по-късно е силно амортизирана. Построена от вечните ортаци БСП ДПС батко министър на братко изпълнител . . . и след това спрени еврофондове. Борисов идва 2008

И какво общо има пътя с безумното кормуване на шепа дебили.15 загинали при милиони преминали, значи не е виновен пътя.

Пътя е безумен.Принуждава те да правиш нарушения, като караш с висока скорост в бързата,по-равна лента То никой не те кара да хвърчиш,но зад теб се образува колона,разни уроди с 300+ коня почват да ти мигат. Това там не може да е магистрала. Трябваше да намерят виновниците,но в БГ е така.Ние плащаме сметките.

С 90 в дясната лента няма проблем.

Винаги съм бил против този участък да се оправи. Нека стои като Паметник на глупостта на простия българин, който гласува за станишевци, сега за ниновици. Този участък се прави по времето на Станишев и беше даден на фирмите на Черепа, които спестиха важните добавки в асфалта. Точно този Череп, който сега червените дебили подкрепят и му се радват само защото е срещу кръволака Борисов. Прост народ слаба държава!

А защо новопостроените части от магистралите са на вълни, след като са едни от най-скъпите в света на километър?

Ами не са на вълни, намали пиенето!

"Отсечката е открита на 2 юли 2006 г" Тогава я строи министъра и после назначен за президент Плевналиев,човек на най големия строител на съвременна България/др. Борисов/. Нищо ново в днешно време-ремонт на ремонта с цена като за ново строителство-не е учудващо.

Отсечката я открива Станишев. Провери си фактите. Плевнелиев още го няма в политиката 2006-та

Тогава ББ е бил кмет на София. Какви магистрали какви 5 лв.

Ебахти тъпия въпрос! Много ясно е, че в нашата кочина отдавна не може да се направи нещо свястно.

Така или иначе не се отговяря на въпроса защо? Дават се сухи статистики и кога е построена. Защо е ясно - нормална магистрала след ремонт има експлоатационен срок около 25 години. Ако е построена кадърно и с нормална поддръжка може да се удължи. Какво е станало тук - най-ниската цена печели търга. Изпълнителя обещава , че ще изпълни заданието. Предварително е известен, както е и известно, че властта ще си затвори очите. От тук нататък имаме конкурентно предимство. Обещано количество х вложен материал, влага се х върху три или с некачествени смеси. И т.н. 40%от парите влизат в нечий джоб и се рязделят. Тук се делите на БСП и на ГЕРБ. Наивници. Правилният въпрос е не защо се случи, а КАК ДА НЕ СЕ ДОПУСНЕ ОТНОВО! А отговор има - изследване на вложените материали и инженера , приел обекта - в затвора. Управителя на фирмата изпълнител - в затвора. Разследване кой е получил пари по веригата и кой е отговорен за 16 загинали човека и всички заедно - в затвора! Принуждаване на лицата да изплатят щетите за нас, данъкоплатците. Нещо от това да направят тези от ГЕРБ? НЯМА. Само ще заличат доказателства за поредното престъпление на властта! А вие вярвайте, че не играят комбина!

257 километър не е в тази отсечка, защо я дават за пример

тая магистрала не е на Бойко затова не я ремонтират...

Поредния голям гаф на БСП и ДПС. Никога на власт ортаците.

Я гледай новата тройна коалиция какво прави! Да живеят ГЕРБ, ОП и ДПС!

Всички вотове на недоверие с/у ГЕРБ са само от ортаците БСП-ДПС

Нито един вот на недоверие не е подкрепен от ДПС, провери си статистиката.

Лъскаш ли бастуна пикльо?

умират хора, в трагично състояние ама милиционврите седят по отбивките и снимат, даж е си слагат разни прикрития на камерите да не ги видат. Що за простотия е това не знам...

Много е лесно,просто се движете с позволената скорост.

Да, по закон на магистрала в България е 140км/ч. Ако ще е 90 има два варианта, или сменят статута от магистрала на главен път или оправят магистралата, ама 15 години по-късно още тройната коалиция да е виновна, някак не върви.

БСП и ДПС откраднаха парите а магистрала не бе построена а само някакво подобие на път

Половината случай са със заспали турски тираджии. Щом са задрямали докат се друсат с тира по вълничките на асвалта, смятайте колко ще карат будни на перфектно гладък асвалт

Преди троловете на Корнелия да започнат да ви заливат с лъжи и внушения нека припомним, че тези отсечка дето е най зле от всички е строена по времето на Тройната коалиция. Демек комунистическа работа. Началния договор май е подписан при костов

въобще няма значение от кого е построена. Защо не е поправена при налични помощи предоставени от Еврогейския съюз. Защото се имитира дейност и се прибират парите по чекмеджетата. Стегнати с ластичета да не се разпилеят.

От край време, комунистите строят калпаво и некачествено! Крайно време е да ги изритаме от власта, барабар с приятелите им ватници и да тръгнем по пътя на демокрацията, защото в момента си имаме чист и проклет комунизъм!

Комунистите това, което са построили, вие не можете само да го измажете бе! Я кажи колко време гърмяхте мавзолея! Комунистите добре строяха, ама новите цоциалисти и герберасти не са за обсъждане!

Защо ли.. Ама наистина ли има място за подобен въпрос?! Племе силно амортизирано в главата какво може да сътвори?

А ти си най амортизирания от вси4ки в главата !!!

Ф БГ няа магистрали, те са ф шкафчиту МУ!

Парите за тая отсечка ги откраднаха БСП и ДПС 2006 г. Борисов идва 2008 г.

Турско, бурЮСУФ доди 2009-та. И туй е щот тиквоча дажи нимужа да я буядиса.

Отсечката е открита на 2 юли 2006 г., а 14 г. по-късно е силно амортизирана Построена от БСП ДПС батко министър на братко изпълнител . . . и след това спрени еврофондове. Борисов идва 2008 г.

Турско, бурЮСУФ доди 2009-та. И туй е щот тиквоча дажи нимужа да я буядиса.

Защото и едни магистрали не можа да направи ГЕРБ с европейските пари. Ето за това.

Отсечката е открита на 2 юли 2006 г., а 14 г. по-късно е силно амортизирана Построена от БСП ДПС батко министър на братко изпълнител . . . и след това спрени еврофондове. Борисов идва 2008 г.

И какво като идва 2008 година. Седи си и гледа как българите се трепят по магистралата. И се отчита колко магистрали бил направил

Ха-ха отсечката на Станишоглу ефенди се ремонтира след 14 години, а тези построени от тиквата след няма и 4 - справка магистралата край Богров.

Наколенките в сайта пуснаха езика на Борисов, но има библейска истина и тя е документирана. Комунистите в лицето на Димчо Михалевски направиха проби и дадоха тези проби в Европейският парламент, но всичко бе спряно от г-н Борисов след като дойде на власт и така в продължение на годините за гаранция си минаха и лапахме жабетата.

Я нещо да питам като какъв точно се явявал Борисов в Европейския парламент че е спрял нещо тогава? Началник на европарламента ли?

Тази отсечка пише, че пусната 2006 г. в експлоатация, т.е. това е отсечка строена от Комунистите (Станишев).

Отсечката е открита на 2 юли 2006 г., а 14 г. по-късно е силно амортизирана Построена от БСП ДПС батко министър на братко изпълнител . . . и след това спрени еврофондове.

и 12 години (понеже последните 2 не ги броя) е издържала отсечката без ремонт и поддръжка.... сегашният стандартът ба ББ е пуск и веднага ремонт, последващ от ремонт, от който се налага ремонт...

Има стари пътища не ремонтирани от Бай Тошово време и още що годе стават. Сега ми кажете един път правен от демакратите(включително най видния - банкянската тиквата) който е издръжал 2-3 години без да се ремонтира.

"Според статистиката на Института за пътна безопасност магистрала "Тракия" в участъка Чирпан - Стара Загора е една от най-смъртоносните в Европа. " Такова е управлението (съществуването) на мутрите - смъртоносно и вредно!

Отсечката е открита на 2 юли 2006 г., а 14 г. по-късно е силно амортизирана Построена от БСП ДПС батко министър на братко изпълнител . . . и след това спрени еврофондове.

И защо чакаме толкова години ?