След катастрофата с пет жертви: Версията е неправилно изпреварване и висока скорост

При инцидента четирима загинаха на място, а един от пострадалите издъхна по-късно в болницата в Пазарджик. Двама души остават в лечебното заведение в тежко, но стабилно състояние

Обратно в новината

Коментари - След катастрофата с пет жертви: Версията е неправилно изпреварване и висока скорост | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

ми броят починалите с доказан ковид.

ㅤ

Това не е важно. Важното е да има пари и оръжия за USрайна. п.п. И голям мазен, но мек кур за Елза

Бързали са за гробищата, и са пристигнали рано рано.

Тоя път са го направили прекалено широк за Ганя, идеален за тройно изпреварване. Също толкова опасен като Асеновград - Пловдив преди ремонта.

Шофера е беемвист

Точно така. Последния път, когато минавах от там на два пъти срещу мен хвърчаха изпреварващи коли, каращи по осевата линия. И даже святкат с фарове, за да им правиш път..... Ограничителни колчета, като в кресненското дефиле ще решат проблема. Но с дебили е трудно да се бориш......

Поставянето на мантинели на такъв прав път в равнината е нелогично и ненужно. На всичко отгоре толкова близо до пътното платно. Когато някой джигит тръгне да изпреварва при насрещно движение няма къде да отбиеш за да избегнеш челен удар! Дали пък мантинелите не са включени в проекта за пътя за да се усвоят повече пари?

Ако са от боята - изобщо не ги бройте (нито ни интересуват)...

Доста си глупав. Като влезеш със 100 в канавката, знаеш ли колко пъти ще се преобърнеш?

напълно съм съгласен, тези мантинели не дават възможност да избягаш извън пътя, ако отсреща се появи джигит, заспал или какъвто и да е!

Да беше един оцелял да излъже, че бездомно куче е изскочило, карайки си кротко с 90 в дясната лента. Дежурната лъжа на всички пишман-рейсъри рецидивисти. Истината е много проста и в случая няма никакво значение, кой е бил виновен за съжаление.

Ще премълча квалификацията - това е въпрос на възпитание! Четох в интервю с рали състезател, който каза, че и най-лошото преобръщане и търкаляне в страни от пътя е по-добро от челен удар. Вярвам му.

И войната по пътищата, и бедността, и омразата, и мърела, и чалгарството, и дрогата, и младежите, и безработицата, и възрастните, и простотията, и лайнените политици, и всичко лошо е резултат ОТ НАШЕТО ВЪЗПИТАНИЕ !!!! Калпаво е и става все по-калпаво! Дори никакво!!! Младите са прости до премала, не могат да "вържат 2 и 2", следователно и децата им са такива - прости чалгарчета! Поосле какво да о1акваме от тях!? И къде е причината???? Ами в тези които са "възпитавали" младите" - техните родители! Олабили, така са разбрли свободата и хукнали по чужбините да вземат много пари. Децата им при баби или на улицата. Ето сътворяването на едно просто поколени, което след време се множи и простоята се увеличава. Що за идиотизъм е днес, всички да са масово остригани, татуирани, с нацузи , надути джуки и силоко, какъв е смисъла????? Всяко младо иска да е нещо, амна е дно голямо НИЩО! За да си нещо, трябва да си направли такова - я сръце, я с крака, я с глава. ТЕ надуват мускули, рисуват си телата като мангали и не способни, незнаещи и неможещи - искат! И какво искат - лесен жияот, хахо-хихи и много пари! За това и ще сте роби, икономически, а после и физически роби!

Колчета навсякъде! От друго Ганьо не разбира. Нулева смъртност по кресненското дефиле миналото лято.

Първо Бог да прости загиналите и мир на праха им. Съболезнования на близките. Гледам пътят - хубав, широк. Споко може да се разминат две коли и камион, примерно?.. Карайте разумно, Хора!!!

Важното е такива изроди като теб да ги изпратим рашка говняшка пък гнома знае какво да прави с вас подлогите

Малоумниците ,зад волана,няма да свършат-лошото е ,че покрай тях загиват и невинни хора !

Сигурно на всеки му се е случвало - по разбит път да шофира с 80-90, като с 90 го прави най вече заради останалите - за да не се мъкне твърде бавно спрямо тях. А те го изпреварват с минимум 120 и то в групи от по 4-5 наведнъж. Без значение дали напред има видимост, дали има завой, дали забранителните знаци за изпреварване не са един след друг. Като малък си спомням, че в цирка даваха на маймуни да карат мотори в кръг по арената. Разликата с тези "шофьори" е, че маймуните караха бавно и внимателно. И струва ли си да си разбиват колите с бързане за никъде?

Мястото е широко и равносилно на 3 платна. За това често се изпреварва дори при насрещно движение. Обикновено колегиално по-бавно движещите се минават плътно в дясно, за да пропуснат изпреварващия ги. Няма проблем за изпреварване и при насрещно движение, ако и там са леко вдясно. Явно насрещната не е дала път или изпреварващия е дал прекалено вляво. Така се е нарушила схема, която си работи нерегламентирано. Най-вероятно нещо подобно е станало. Удачно е да се кара по-вдясно. Така си гарантираш безопасност, че и при неправилно изпреварване, няма да се бутнеш. Е, ако се случи крайно неадекватен отсреща или друга причина, вече това няма да помогне.

Почти през целия този път има дървета, ако няма мантинели ще се посукват около дърветата дори при по-леки инциденти. Тук проблемът не са мантинелите, а това че се изпреварва и когато има насрещно движение, а пътят е изключително натоварен.

Този път е с две широки платна. Нерегламентирано много от шофьорите създават трето платно, като изпреварват по средата дори при насрещно движение, избутвайки другата кола вдясно. Всеки път ми настръхва косата, буквално!

Докато чета коментарът Ви, малко или много се успокоявам, че все още има "стъпили на земята", здравомислещи хора в България...

Имали сме пациенти и след преобръщане - двама 17-годишни. Единият - със счупен врат и на място, другият - в кома, с един бял дроб, уросепсис и краниотомия без особен успех. Не се надявай много на благополучно преобръщане.

Разбит път - лошо, хубав път пак лошо.... ами проблема е в педерасите зад волана!

Говедото само бетонна разделителна го оправя! И 100 години да минат пак никъв уй няма да става от материала.

Следва значи, търкаляй се из нивата, за да "дадеш път" на дебила. "Добър" съвет. А не е ли по-добре да се кара със спазване на закона и правилника, а.

Колчета ама не пласмасови с видии за асфалта, ами релси направо, 2 метра под земята и 50 см да стърчат над пътя!

Вече съм Сигорен че да работиш в уранова мина е по безопасно от движението по Българските пътища.Явно проблем има но никои незнае каде е.

99 пpoцeнтa oт кaтacтpoфитe ca в cлeдcтвиe oт дeйcтвиeтo нa НАЙ ВЕЛИКИЯТ АЛХИМИК, чoвeкa (c мaлкo "ч") мyтpaтa oт Бaнкя, кoйтo бeзcпиpнo 12 гoдини пpeвpъщaшe acфaлтa в злaтни кюлчeтa!!!!!

ББ не е читав чиляк, но и ти си откровен идиот. Прочети статията. Там пише причините. Отиди с колата в Пловдив. Виж ги на място майните /ако и ти не си от тях/. После пак пиши. Да ви ева у педалите от ДБ/ПП.

рали състезателя кара по-друга кола със съвсем различни защити от обикновено МПС. По трасето му няма дълбоки канавки, дървета и билбордове. Категорично при никое рали няма насрещно движение. А идеята, че е правено за пари е нелепа. Ако го включат в поректа и не сложат мантнели ще са на далавера. Ако няма мантинела и някой се блъсне в дърво се започва окане къде са съораженията и как са си спестили пари.

И какво пише там- виновен е човека. А кой отгледа такова простолюдие- политиците. И Баце не направи нищо по-добро от предходните- трябваха му свои хора в обкръжението да му е комфортно и прости (по неговите думи!), да го издигат на пиедестал (и на ръководна позиция).