След инцидента на Централна гара в София: 180 отменени, закъснели и отклонени композиции
Директорът "Оперативна дейност" в БДЖ Анатолий Атанасов увери, че обстановката вече се нормализира
Обратно в новинатаКоментари - След инцидента на Централна гара в София: 180 отменени, закъснели и отклонени композиции | Днес.dir.bg
Коментари
Смешници са всички ръководни кадри и на БДЖ и на НКЖИ. Но най-големите смешници са Алексиев и Папукчийски, защото НКЖИ осра железния път по тяхно време......
Причите са че БДЖ е златна кокошка и стратегически ресурс който се опитват да приватизират и продадат на чужденци
...служих като стрелочник на Източен район на гара София. Бях в будката на празен "думкар", когато вагонът дерайлира поради забравена "кучка" при маневрите. Цялата желязна грамада подскочи от релсите и досега не знам как оцелях. В случая белята става със задна талига
Абе той,боко тиквата,цяла жп линия закри,Червен бряг-Оряхово,и четири блока на аец Козлодуй наряза на скрап,та вие жалите една гара,пък била тя и в София.
Има хора на по над 30 години, включително децата ми, които не са виждали и затова не вярват, че Чайка експрес "вземаше" Бургас-София за 4 часа и 20 минути. И ако закъснееше с повече от 3 минути, цялата бригада моментално изхвърчаваше на товарните влакове, половината от които още бяха с парна тяга. Вагоните нови, вътре чисто, удобно, музика по уредбата. Стюардеса с количка със сандвичи и напитки постоянно се движеше от първия до последния вагон. Тоалетните чисти. И нито един циганин без билет. И независимо, че на ден имаше по 5-6 вътрешни полета на БГА Балкан по направлението, експресът винаги беше пълен. Сега, 50 години по-късно сме 100 години по-назад.
Тъкмо на някоя междинна гара, автоматична стрелка да превключи между двете оси на третия вагон на експрес с десет вагона, преминаващ със скорост 120 км/ч.
АМа нали великият Министер на Кирчо и Кокорчо обещаваше даже и по чаша вино у влаковете. Обещаваше свръхскоростни пътувания, вместо това назначи 90годишен дядка за Управител, за да може по-лесно да си пробута далаверите. Ето ви сега резултата. Нали искахте ПРОМЯНА от измамниците - получавайте с лихвите.
БДЖ трябва да е военизирана структура!Това е националната сигурност, а не ТОЛ системата!
90-те се даде предимство на мутрите за да развият автобусният транспорт както и на тираджиите за товарите.В резултат на почти никакви инвестиции освен купените околософииски мотриси Зименс на Врлчев и то с пари под масата нищо друго не бе направено за Бдж.Резултата е налице
почти сичкото влак, тлъгнал или дофтасал на централното столична софийска релсова гара, почти е навреме: според livе (моментно жп коловозно инфо ) в сайта bdz.bg, наверно в сутрешна мъглотъмнина человек е сложил стабилно бая голеума пластина върху излъскана жп релсова повърхност довела до падане върху чакъла на жп вагонните търкала ... или незабелязана и неотстранен повреда в колесна жп вагонна част ..."При подготовката на маршрута всички стрелки са заключени. Стрелката механически не е била заключена." : и да търчи постовия жп с връзка метални жп ключове в ръка лт жп стрелка към друга жп стрелка , прескачайки релси ,с цел да пъхне в ключалка ѝ на на ръчноуправляема жп стрелка, и горкия жп постови стрелочник в сутрешно-вечерната мрачина да прибягва с връзка колбенданекови ключове, сичките свързани през отворите им в кръгла обла обемиста гривна, от жълто вапцана ключалка в сигнално жълто вапцана паралелепипедна кутия с цел да пъхне нужния ключ в ключалка предназначена чрез геобразна квадратна винкелна скоба да не позволи раздалечаване на жп стрелкови скосен във върха си жп език от раменната жп релса, като след успешно мускулно придвижване на съответния жп език към най-близката до него раменна жп релса, да извади жп стрелкови колбенданеков ключ и бърже да иде го пъхне в местото за него в кабинно-разположения контролен лампов електрически апарат тъй и да дърпа-бута разните там контролно-сигнални лостченца, че след това веднага тилифонно да докладва на дежурния жп ръководящ трафика чиновник и он чиновника с червената служебна кръгла капа да бута-дърпа съответните лостчета на неговия апарат и айдаа: да светне зелената или жълтакава, или червена ламбичка на жп светофара пред наближаващия влак, живи и здрави
България е първата държава с ремонтирана централта гара за 150 милиона, но без влакови трасета и нови влакове, Бат Боко са налапа, а простолюдието да го духа
От доста време в БДЖ пътувам като в катун. Мръсотия и сигания, ромляни и какви ли не се изтягат на седалките да спят като у тях си, след допир до седалките е нужна пълна дезинфекция и пране на всичко. Редно е на влиане във вагоните да дават на всеки гащеризон, за да не си изцапа човек дрехите. А колко пъти съм им чакал закъсненията, без видима причина и авария за закъснения. Сега пък на Централа правят някакъв ремонт и са затворили полочинта коловози много хора се качват във влак, който не е за тяхната дестинация, и след жалба - резултат няма, дори изтеглят композиции още по-далече, за да не може да си хванеш влака
Пълен хаос в БДЖ! Някои са запразнили отрано! А бонуси има на глава! Изобщо не може да проверите разписание, камо ли да купите билет онлайн!
БАСИ ПО ВРЕМЕТО НА ГНИЛИЯ СОЦИАЛИЗЪМ СЕ СТРОЯХА НОВИ ЖП ТРАСЕТА И СЕ ОБНОВЯВАШЕ ПАРКА ТО ЛОКОМОТИВИ И ВАГОНИ .....А СЕГА ПРИ СВЕТЛИЯ КАПИТАЛИЗЪМ СТАНА ПЪЛНА РАЗРУХА . ТРЕБЕ СТАЛИНСКА ДИСЦИПЛИНА .
Сняколко думи, каквато е държавата и хората в нея, такова ни е и бдж то,тротоарите, улиците,градинките,пътищата, училищата, полицията,прокуратурата и може да сипишем цял ден, а именно боклук.
Само не разбрах -КАКВО ОБЩО ИМАТ НОВИТЕ ЛОКОМОТИВИ И НОВИТЕ СИСТЕМИ В ТЯХ С НЕИЗПРАВНАТА (НЕПОДДЪРЖАНА)ИНФРАСТРУКТУРА. Има една серия за влаковите композиции и транспорт в Аляска, как точно се поддържат стрелките, релсовият път, прелезите и пропаданията. Не ми се навлиза в подробности; точно стрелка ми изникна в мисълта при обявяването на катастрофата, и то трети вагон, задна талина на влизане в националната ЦЕНТРАЛНА ГАРА! Остава пак машинистите да са виновни както в Калояново, или в Хитрино
Пълно обвоняване на БДЖ във всички аспекти, локомотиви, вагонии, релси персоналж ръководство или го закривайте! Не можех транспорт, който е модерен, удобен и престижен в Европа да е кофа при нас. Още помня случаи с бълхи във влаковете.
АМА ТО ИМА ЛИ ОЩЕ БЪЛГАРИЯ .............НЕ МОЖ ДА БИДЕ .....НЕ УТЕЧЕ ЛИ В КАНАЛА НА ИСТОРИЯТА ?
работя в държавната фирма за железниците на Германия, поддръжката е по книга на определени килиметуи прочие, което в Бг не се прави, за стрелките ще кажа ,пе една малка автоматична стръва 57 000 евро префи ковид и крузата сега по 70 000 евро ...
Влакът от Пловдив до София се движи с такава скорост,каквато беше и при парните локомотиви. А се хвърлиха стотици милиони европейски средства за ж.п. линията. Е,половината сигурно се окрадоха. Плюс некадърността и неадекватността на управлението в БДЖ.