С 90 км/ч в участъци от АМ „Хемус” и ”Тракия”
От 1 април се ограничава скоростта на движение по определени участъци от автомагистралите "Тракия" и "Хемус" до 90 км/ч.
Обратно в новинатаКоментари - С 90 км/ч в участъци от АМ „Хемус” и ”Тракия” | Днес.dir.bg
Коментари
Сложете и няколко, поне две стационарни камери, пуснете милиционерите от КАТ с нововъведените мобилни камери, които трябва да се сигнализират при НЕОБХОДИМОСТ и ще изкарате паричките за ремонт за нула време, които са в повече можете да откраднете.
Министър Павлова да си даде оставката и то веднага, как може да каже, че пари за ремонт на магистралите не са предвидени, да не би тези неравности да са от вчера или от зимата, те са от няколко години Госпожо или Госпожице (вече не знам каква си) Павлова. Решението не е с ограничаване на скоростта, а с ремонти. Къде са парите ни от винетките?
Въпроси те са за внимание на ПРОКУРАТУРАТА и изводи за СОБСТВЕНИКА НА ПЪТЯ, както следва: 1. Защо се наказват платилите; 2. Не съответстват на изискванията и ново въведените в експлоатация участъци /лентите за движение са с недопустими пропадания; по откосите в изкопи и насипи има оврази; за залесяването не се положиха необходимите грижи; настилката на паркингите е компрометирана на голям процент/ - те са в гаранция по Наредба 2 / 2003 г.; 3. Министър Павлова само говори за магистрали, но си затваря очите за тяхното състояние - тя не си гледа работата, като министър.
Има ли нещо свестно в тая държава,че не се сещам?Докато ни управляват безкрайно алчни и прости селяндури така ще бъде!То не бяха тикви,не бяха даскали и даскалици,свинаров,овчаров,краваров,шиляшки и какви ли не още крадци на едро!Народът прост!Докато е прост ще го стрижат като овца до голо!
Типично по нашенски. Вместо собственика на пътя да си изпълни задълженията по поддръжката му, водача сам ще си е виновен за несъобразяване с пътните условия. Банално.
Как ли пък не ги хвана мързела да монтират знаци? Да дадат отчет колко млн. ще хвърлят за знаците..........
През предния си мандат чичо Тиквичка откриваше магистрали, а през сегашния - закрива:)))
... а ние си плащаме чинно, винетки, данъци и такси, за да си разбиваме колите по тези черни пътища, наричани магистрали!... А пари няма и нама и да има, защото у нас, в Абсурдистан се краде, "като за последно" вече над 25 години!... И те така! Извдодът е прост: Тъп народ с робска психика и кофти съдба - това сме ние!...
Ако в Япония публикуват такава снимка, направена на тяхна магистрала, рискуват техните "лилита" и "апита" да си направят сепуко. Тук без риск можем да сме сигурни, че ще си направят непуко.
Нали и в момента има ограничение от 120 км/ч. 90 вече е малко прекалено за четирилентов междуградски път, пък бил той и с неравности. Казвам неравности, защото дори и да има дупки те могат да се отремонтират сравнително бързо и не изискват намаляване на скоростта по цялата отсечка за неопределен период от време. Аман от подобни решения. Преди време на Хемус се беше скъсала оградата и решението пак беше такова знаци за изкачащи говеда и ограничение 90км/ч.
90 км. е още добре. Както вървят нещата с ремонтите /липса на такива или некачествени/, следващото ограничение ще е 40 км. в час. Ако запитате обаче дебелата министърка, ще ви каже че няма нужда от ограничения, защото до 2020 година всичко ще е наред.
Предлагам да се въведе ограничение от 5 км/ч в града 25 км/ч извънграда и 40 км/ч по магистралите! По този начин колкото и малко да остане асфалта около дупките по пътищата някак си все ще се преминава! Парите за пътища ще могат да се крадат още по безпроблемно, защото ще универсално нелепото определение СКОРОСТ НЕСЪОБРАЗЕНА С ПЪТНИТЕ УСЛОВИЯ! Може да се насърчи и бутането на МПС-тат вместо тяхното шофиране!
Е чакай ве братко ,как 5 километра, километража ми започва от 20 };-))
Той момчето е с велосипед, върти педалите, и кара с 5 км/ч. :) при това си мисли, че е много оригинален :)
СВИНИТЕ ПОСТРОИХА НОВИ МАГИСТРАЛИ ..... А В СЪЩОТО ВРЕМЕ СТАРИТЕ МАГИСТРАЛИ И ВАЖНИ ПЪТИЩА КАТО НАПРИНЕР СМОЛЯН-ПЛОВДИВ СЕ РАЗПАДАТ :)))
Това не е вярно, пътят от Шумен до края на Ришки проход е изцяло рехабилитиран. Това са 2 слоя асфалт + огромно количество крайпътни и пътни съоръжения. Това са около 60-70 км. предимно планински терен. Отне около 2 години + тротоари и т..н в населените места. Не може 20 г. съм и после всичко с магическа пръчка да стане. Мисля, че претенциите ви трябва да са към тия за които сте гласували, а не към дебелата министърка.
трябва да спрем да плащаме минетки,докато не оправят пътищата.да слагат глоби колкото си искат.правите снимки на пътя и ги обжалвате в страсбург.не само че ще бъдат отменени,ами и ще получите обещетение от държавата.
Винетките не се отнасят до магистрали, но никой не може да те спре да си говориш глупости.
Ами така е нали "асфалт паша" е на власт!!!!!!!!!
Най-сетне официално признание, че тези пътни съоръжения не са магистрали.
... ТОЛ такса ли ?!? Акциз на бензина ли ? Каквото и да въведете Другари - дорде не спрете да крадете - няма да се оправи татковината !!!
Хора не откачайте !! на тракия при 60 километра трудно държа колата в пътя вие ще слагате ограничение 90 . Това си е чиста проба умишлено подстрекателство към самоубийство !!.
Tова е единствената държава, в която като се появат дупки на пътя не се ремонтират, а се слага знак за ограничаване на скоростта за движение. А ние нека си дремем...
Пътувам с автомобил много и често - както в България, така и извън страната ни. Сигурен съм, че всички, които не са само градски шофьори, ще ме подкрепят, че това което АПИ нарича магистрали не става дори и за скоростен път. През изминалите години стана ясно, че интересите в изграждането на пътната инфраструктура не са свързани с интересите на Държавата и обществото, но допустимо ли е финансовите интереси да излагат на риск живота на населението, не е ли това престъпление?! До кога остатъците от Държавата ще си затварят очите и за ПТП-та по лунната повърхност на "АМ" Тракия и "АМ" Хемус, ще са виновни шофорите, обвинявани, че са карали със скорост несъобразена с пътната обстановка?! А кой ще потърси отговорност, не само на изпълнителите, но и на надзорните фирми, а така също и възложителя (Държавата), че пътната обстановка не отговаря на това, за което ни събират данъци и такси, вкл. и под формата на част от цената на горивата?
Спокойно,всичко ще се оправи.Трябва само наБ.Б. да му"дойде нюхът",както за синдиците в КТБ.Имайте търпение.
Все преди Великден я затворят някоя тръба на някой тунел я някой ремонт се сетили я некви ограничения!То и без това на тия участъци и да искаш не можеш с повече от 90 да караш,та те са като след война! И не само да се правят ремонти а да се правят както трябва а не след 1 година да е същата работа! Шофьорите сме най-прецакани, хем плащаме данъци и винетки, хем яко ремонти по окачвания и др. причинени в следствие на некадърните ремонти!
Направо махнете знаците за магистрали.В България е така - има дупка слагаш знак.
А чисто новите участъци след малко отбивката за Айтос та чак до след Чирпан! И двете посоко коловози, на някои места сериозни! А от Пловдив до ОМВ в посока към Бургас и обратната е ужас от дупки и неравности! Чия е отговорността за ужасния вид на новия строеж и от кого се търси?! Както винаги 0 от никого!
Сетих се веднага за един филм "Баща мечта".Там проблемите се решаваха по подобен начин. Като се напикаше или повърне детето, "бащата" вместо да го почисти го покриваше с вестници. И много ви моля да не псувате некадърниците, така се размножават.
Когато за пръв път влизаш чужда държава по шосе, първото ти впечатление за тази държава е пътя и обстановката около пътя и така си създава впечатление един човек и за самата държава. Все едно като влезнеш в един нов дом, някъде на гости, първото ти впечатление идава от коридора на този дом. Ако е добре направен веднага си представяш какво е по стаите.
За съжаление си абсолютно прав!!! Тръгнеш ли в посока България, Румъния, Молдова, Украйна, Русия е страшно, много страшно и не знам как дори и след 100г. ще заприлича поне малко на запада! Иначе за стите не си толкова прав - българинът може да е с неизмазана къща, с кален двор, ама вътре да видиш какви плазми, какви компютри са - и на запад биха му завидели...
Когато държавата не предлага качествени публични услуги, то тя се превръща просто в един рекетьор.
Пътувам 2-3 пъти седмично до Пловдив последните 10 години. Съгласен съм, че настилката е леко неравна в споменатите участъци (и сега има ограничение 120 на учстъка 63-90 км), но чак пък за 90... не съм съгласен. Освен това, на 85 км посока София (ОМВ-то) има и камера с радар, която снима над 120, така че там ограниченията се спазват донякъде... Според мен, при по-високо натоварване, ниската скорост е по-опасна...
просто да не се обадя. По професия съм тираджия и ви казвам от 15 г. опит. Няма такива пътища никъде другаде из европа. Няма. Само тука в България са.
Като си тираджия, кажи нормално ли е да карам със 140 и на метри пред мен да излезе ТИР с 82 и да започне да изпреварва друг, който се движи с 80? За навън не знам, но в България това е масова практика. Винаги когато пътувам по магистралата ми се случва поне 4-5 пъти, виждам и на други се случва постоянно.
Така, така, драги овце - винетки и данъци отиват при батко и братко, тарикатите около съсела, Боко и т.н.! А скоро и магистрални такси за чудесните магистрали!
СОЛИДНА ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА НОВИ ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА ДА НЕ СЕ ХАРЧАТ ПАРИ ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ! А ВИНЕТКИТЕ И ТОЛ ТАКСАТА ДА ВИ Е ЧЕСТИТА...
е какво е това намаление, нали предизборното обещание на плевнята беше, че ще разреши 140 по магистралите
Ако оправят пътищата, ще ги закрият и няма с какво да блажат!!! Затова всяка година наново оправяне и така се усвояват едни милионииииииии :-)
да махнат терминът "магистрала" на нашите междуселски пътища "Тракия" и "Хемус". И да направят хубави пътища преди да събират такси. Никой не плаща в магазина за да му изпекат хляб за утре.
Въпреки, че представителите на постКомунистическатаТурскоЦиганска коалиция, асфалт НЕ ядат МОЛЯ ОПРАВЕТЕ ПЪТИЩАТА! СВЪРШЕТЕ СИ РАБОТАТА! ЗА ТОВА ВЗИМАТЕ ЗАПЛАТИ! ЗА ТОВА НИЕ КУПУВАМЕ ВИНЕТКИ и ПЛАЩАМЕ ПЪТЕН ДАНЪК! СРАМОТА Е!!!
Извинявай, но пътен данък се плащаше преди да въведат винетките. Това, което плащаш за автомобила е местен данък по адрес на регистрация на автомобила. А ако си мислиш, че тези 67лв които даваш за винетка са някакво плащане, помисли пак, като имаш предвид, че 1 кв.м. асфалт струва най-малко 15-16лв, без ДДС, труд и т.н. За да се асфалтира трябва да се махне стария асфалт, да се оправят щетите, където трябва, което струва допълнителни пари. Само за участъка от София до Пловдив, примерно 133км са необходими 31920000лв за асфалт, или 476418 винетки. Към сметките трябва да сложиш и възстановяване на мантинели и знаци, откраднати от мангалите и т.н. Винетките обаче не са за да се поддържа само тази магистрала, а всички пътища, които не са общински!
Браво можеш да смяташ. Но както всеки първолак не можеш да преценяваш кое да смяташ. Винетката е 67 лв. за МПС до 3,5 тона. Магистралата е оразмерена за тежко натоварване 11,5 тона на ос или по стария правилник 10,5 тона на ос. Ако се движеха само леки МПС нямаше да има нужда от ремонт сега. Парите от Винетки не отиват директно в бюджета на АПИ, а в централния бюджет и след това към АПИ. Защо парите от Винетки и таксите събрани за специално ползване на пътя и извънгабаритен товар са повече от бюджета на АПИ? Това се запитай, а недей да смяташ.
Магисталата до Пловдив е разкопана като междуселски път. Има дупки, който можеш да се обърнеш и пребиеш за по малко от секунда.. е, важното е и тази година да преасфалтират Цариградско... което между другото вече оправиха миналата година
Пътувам поне 2 пъти седмично от София до Пловдив. Наистина в участъка от преди Пазарджик до малко преди Пловдив, може да изпаднеш от седалката. Като се има предвид, колко е натоварено това трасе, крайно наложително е да му се сложи един цялостен слой нов асвалт - не отделни кръпки, които изкарват по една година.