Реален контрол и реално прилагане на наказанията , те и сега са достатъчно строги, но никой не ги прилага ... а като не се прилагат - глобите и 10пъти да се увеличат - все тази !
КАТ трябва най-накрая да започнат да работят , а не да се скатават в храстите и да пречат на хората с администрация !
Докато има кой да 'покрива' хулиганите на пътя нищо няма да стане. Минали сто човека на червено , 50 от тях намерили 'връзки' да им изтрият записите в КАТ, 40 - съдят КАТ за неточности, 5-ма чакат давност да мине и некви пет 'балъка' та да може и КАТ да 'отчете' дейност. Същото като с Иванчева - и тя е 'извинение' за съдебната система, да си оправдаят заплатите, че и от тях има нужда. А в действителност - и без КАТ може и по-малко нарушения да има. Само хрантутници ей..
смисъл от по-строги наказания, ако не се прилагат. При положение, че очевидни убийци на пътя се прикриват и не получават присъди е достатъчно ясно, че колкото и строги да са наказанията, връзкарчето и паралийчето ще се отърват и кокошкаря ще го отнесе!
Без ефективен контрол от страна на отговорните органи на реда - и смъртно наказание за минаване на червено (примерно) да въведат - все тая. Закони и наказания за неспазването им има и в момента. Уви, никой не ги прилага.
Тухларната ще оправи нещата, както и слагането на гранитни павета по високите части на планинските пътища. Само това ще избие дявола от главите на безбожниците по пътищата. Като за начало мярката да се приложи към пияния полицай, който уби пешеходците.
Проблемът е в корупцията и безнаказаността (за някои). Съответно посланието, което се изпраща към обществото от години, когато законите явно се прилагат избирателно.
Повярвайте ми-българинът най-много се ядосва,когато е глобен дори само 20 лв.,но му са събрани веднага!Има безброй контролни органи,които трябва да се размърдат и да въведат ред,а нарушителите да бъдат глобявани с малки суми,но редовно.Вземете пример за ефективността на зоните за платено паркиране-скоба,евакуатор,плащаш като поп!Кварталните да въведат ред в района си за паркиране по тротоари,зелени площи,при забранителни знаци.В пешеходните зони пеши(вело) патрули налагат санкции на велосипедисти,тротинеткаджии и прочее.КАТ следи за извънградските пътища.И събираемост-веднага глобата да влиза в електронен регистър и никаква административна услуга да не му се предлага ,докато не плати глобата.
Всяко наложено наказание с акт или фиш директно отива по сметката на собстветника на автомобила. Плаща се чрез удръжка от следващата му заплата (няма не искам) или принудително чрез НАП и ЧСИ. След това, ако той счита, че не той е виновния, да обжалва. Има си административен съд за тази работа. Като спечели делото - възстановяват му сумата с лихви и се глобява този който му е наложил административния акт. Ако загуби делото си плаща и разноските по него.
Пропускат да ги гонят от началото. Например дори без гонките, като стържат гуми, ръмжат с двигатели, някакви пукания и така нататък, можеха да ги одрусват с глоби и спиране на МПС-та. Само за шума да ги подгонваха, щеше да има възпитателен ефект. А те ги оставят да станат.... . Както е поговорката, бий дупе, за да не биеш дупище. Сега се произвеждат дупища. Защото не правят нищо по въпроса. Превенцията липсва.
ВЪЗПИТАНИЕ е нужно. Още след раждането - семейството, училището. Не е нужно увеличаване на глобите. Те са достатъчно високи. У нас събирането е проблем. При издаване на лични документи (в т.ч. и свидетелвство за правоуправление на МПС) се посочва и e mail. Не е проблем за КАТ веднага да уведоми собственика на автомобила. Не плати ли в 14-дневен срок глобата да се завипава на всеки 15 дни. Спрат ли на пътя такъв водач веднага да се отнема свидетелството за правоуправление. След половин година Ви гарантирам, че няма да има водач неплатил глобата си.
Вчера излезе информация, че КАТ имат несъбрани суми на над 500 000 актове и фишове. Първо да си съберат парите за издадените глоби и след това да говорят за повишение на наказанията. В Америка има поговорка " За превъзпитанието не е толкова важна големината на наказанието колкото неизбежността му."
Проблема не е във водачите, а в КАТ.
КАТ се опитва да печели от хората, а не да реши проблема.
Наказанията се понасят от всички водачи, докато тежките катастрофи, на които се обръща медийно внимание се извършват от хора, които така или иначе не се интересуват от спазването на закона и очевидно не се притесняват от КАТ.
Генералният проблем не е в КАТ а в задкормилното устройство. Ако се спазват настоящите закони ще излезнем от черната статистика , но за целта някой (КАТ) трябва да почне да следи дали се изпълнява (а не да пият кафета и да не подгонят кола която не спира на пешеходна) и задкормилните устройства да си припомнят ,че най-важното нещо докато шофираш е да стигнеш а не времето за което си стигнал.
1. Да се аправят пътищата
2. Да се оправят маркировката и сигнализацията
3. Пътните знаци да са съобразени със съвременните автомобили и пътната обстановка.
4. Да несе дава книжка на тези, които не стават за шофьори.
5. Психопатите, които карат дрогирани и без книжки да бъдат лекувани принудително.
6.Пешеходци и велосипедисти да бъдат задължени да учат правилника в частта му която се отнася за тях.
7.Да се казва истината за летните гуми, за гумите за сняг, за бавното шофиране, за бързото щофиране, за изгорелите газове - за всичко свързано с движението по пътищата.
8. Да се привлекат опитни шофьори като лектори в курсовете за книжка.
9. Да се увеличат часовете по кормуване и полигон.
Наказанията са просто рекет.Те не решават проблемите.Щом се продава алкохол,наркотици,книжки,улиците са разбити и неподдържани.С репресии проблемите няма да се решат.А правилният пример от хора с авторитет.Точно те дават лош пример.
Мисля че за всички ще е много по-добре да има ред по пътищата! За да се подобри положението трябват камери за средна скорост, свързани с патрули за по сериозните нарушители. И патрули с камери в цивилни коли из трафика. Също така наказанията да се пращат веднага автоматично и да са сериозни и растящи за всяко следващо нарушение! Трябва да се помисли и за тарикатите с чужди номера примерно да се спират при няколко неплатени глоби!
Няма да е лошо и да могат да пращат смс с нарушението на момента или в същия ден, това може да има възпитателен ефект и да предотврати следващи нарушения
Абсурдно е за рецидивиращо нарушение глобата да е същата! Видно е от рецидива, че на примитива зад волана не му пука от тая глоба!
Необходимо е още да се сложат камери в гащите на съпругите/зите на шофьорите за да се проверява дали са удовлетворени и ако не, да ги удовлетворяват защото е много важен фактор за спазване на закона за движение по пътищата!
пп Това е за идиоти като ...
Студентките на лафката за закуски и мадамите с спорните цици около връстното често ме карат да намаля (особено ако ми помахат с краче). Може би да се замислим как да увеличим женското присъствие по пътищата...
Да се закрие неработещата нагла Невидима Съдебна ВЛАСТ !
Главните виновници да няма ред в държавата.
Пример:
Хванатите да шофират под въздействието на
алкохол и наркотици станаха хиляди тази година.
Осъдени НЯМА ?
Докато при налагането на глоба им ащовешки фактор положението няма да се оправи.
Решението е камери-сниммка- автоматично генериране и изпращане на фиш-начисляване към данъка на колата ако не си го платил на време!
Хванат дрогиран или пиян без книжка до живот. Скоростта не е проблем. Трябва компетентни хора да поставят знаците, защото 50% са неправилно поставени. Да се засили контрола на техническите прегледи. За богатите глобите не са проблем.
Първото условие е отлични пътища-пътна настилка,маркировка,адекватно поставени пътни знаци(включително за ограничена скорост),почистени храсти и осигурена видимост,мантинели ичак тогава строги наказания!Но как да изискваш от водачите да изпълняват разпоредбите след като държавата не изпълнява своите задължения?!!Първо създай условия,след това изисквай за спазването на правилата!! И стига с тая превишена скорост!Не винаги ниската скорост е безопасна!Скоростта трябва да е ОПТИМАЛНА-където трябва ниска,но където е възможно максимално висока-та нали целта е бързо и ефективно предвижване на хора и товари!! А с наркотиците не трябва да се бори само КАТ (защото май така излиза!)Това е работа на други институции(МВР,Митници,криминалисти и т.н.)
Има хола на които им са плаща за това как да се решат проблемите по пътя,но явно е ,че те са неспособни калинки,уви ! Аз имам кардинално и изключително просто ( както всяко гениално ) предложение,ноооооо,........то струва достатъчно много пари ! Желая успех,.....на щатно назначените със заплати !
Необходимо е да се разреши на всеки водач да заснеме нарушителите на пътя.
Снимката да може да се използва като доказателство за извършено нарушение-да се вижда забраната и регистрационния номер на нарушителя.
Всяка подобна снимка да носи 40-50 лв на снимащия (примерно).
Тези пари ще бъдат включени в глобата на нарушителя.
Без взаимно дебнене и документиране на тези джигити, които се имат за "над закона" и които се множат в геометрична прогресия,
няма да има резултат.
Иначе до всеки светофар и до всеки пътен знак-полицай - това очевидно няма как да стане.
Предлагам Гражданска позиция, вместо криво разбрана шофьорска колегиалност.
Не забравяте че живеем в джунглата !!!!
ей прост народ! КАТ ли се качва да кара след 8 ракий, КАТ ли се друса и ви блъска колите , КАТ ли кара като олигофрен с 220км при ограничение 120 КАТ ли ви натиска педала педала на газта, КАТ ли ви спира да давате мигачи, КАТ ли вие проблема или проблема идва от олигофрените които имат книжка и никакаво елементарно образаование ............
Ако всички са толкова обидинени да спре с тая простотия да се задължат всички да имат видео регистратори които да са свързани с КАТ и при всяко проявение да се генерира глоба ........... (със софтуер)
90% от хората които имат шофьорска книжка нямат и на идея какво пише в зокона камоли да го спазват. Да пораснем малко и да осъзнаем колко е отговорно да шофираш и какви последици може да има ако не си разумен.
КАТ,МРВ и всичко подобни са еднакви , ако мислите че Българина ще го заболи най-много ако му вземеш от джоба то тогава да спрем всички да плащаме данъци в каузата на протест "КАТ да почне да си изкарва парите" .
Но докато чакаме КАТ да заработи, нека взаимно се пазим и да осъзнаем че най-важното е да стигнеш!
че колите се карат, а не се управляват и задкормилните устройства са абсолютно неграмотни.
И понеже не управляват, това им дава възможност да си говорят по телефоните, да си чатят, да четат във Фейсбук, Туитър и на майната им.
Попрочетох коментарите и в повечето случай виждам сериозно аргументирани позиции.
според мен ако има наистина желание за спирането на тези застрашаващи живота безотговорни шофьори да бъдат озаптени решението е :
1. Наистина адекватни наказания подобни на тези в Гърция
2. Поставянето на работещи камери и автоматично отчитане в база данни, където да няма как да се трият ако човекът е " наш "
3. Със събраните глоби да се закупят още нови камери, така, че да се научим, че законът е за всички. Само че не знам дали ще ни хареса и на нас шофьорите да спазваме правилника а и дали ще се намерят полицай, които да се съгласят да работят само на заплата и да се откажат от любимия си въпрос " Е какво да правиме сега ?"
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ДА (нерегистриран)
Само дълбоко бъркане в джоба ще оправи нещата,ама не само на хартия-ефективно!
1 (нерегистриран)
НЕ защото наказаният не се прилагат. Сгазил 5 човека, условна присъда... Това не е държава.
жжж (нерегистриран)
Не толкова размера на наказанията, а тяхното ефективно прилагане/събиране!
bgh (нерегистриран)
Реален контрол и реално прилагане на наказанията , те и сега са достатъчно строги, но никой не ги прилага ... а като не се прилагат - глобите и 10пъти да се увеличат - все тази ! КАТ трябва най-накрая да започнат да работят , а не да се скатават в храстите и да пречат на хората с администрация !
Kireto (нерегистриран)
Добавете задължително отнемане на книжка и автомобил, дори и за кратки периоди.
Илиян Илиев
Крайно време ЗАНД да се оправи ! За започнат да се налагат тези наказания !
дабе (нерегистриран)
Докато има кой да 'покрива' хулиганите на пътя нищо няма да стане. Минали сто човека на червено , 50 от тях намерили 'връзки' да им изтрият записите в КАТ, 40 - съдят КАТ за неточности, 5-ма чакат давност да мине и некви пет 'балъка' та да може и КАТ да 'отчете' дейност. Същото като с Иванчева - и тя е 'извинение' за съдебната система, да си оправдаят заплатите, че и от тях има нужда. А в действителност - и без КАТ може и по-малко нарушения да има. Само хрантутници ей..
Няма (нерегистриран)
смисъл от по-строги наказания, ако не се прилагат. При положение, че очевидни убийци на пътя се прикриват и не получават присъди е достатъчно ясно, че колкото и строги да са наказанията, връзкарчето и паралийчето ще се отърват и кокошкаря ще го отнесе!
Контрол (нерегистриран)
Без ефективен контрол от страна на отговорните органи на реда - и смъртно наказание за минаване на червено (примерно) да въведат - все тая. Закони и наказания за неспазването им има и в момента. Уви, никой не ги прилага.
Амбреажи (нерегистриран)
И отнемане на книжката за забранен ляв и обратен завой! Че ми писна да се пазя от убийци на мотоциклетисти!
Строител (нерегистриран)
Тухларната ще оправи нещата, както и слагането на гранитни павета по високите части на планинските пътища. Само това ще избие дявола от главите на безбожниците по пътищата. Като за начало мярката да се приложи към пияния полицай, който уби пешеходците.
тъпчо (нерегистриран)
Опитайте ,за това нищо не се плаща а резултатите ще покажат
Решение (нерегистриран)
Проблемът е в корупцията и безнаказаността (за някои). Съответно посланието, което се изпраща към обществото от години, когато законите явно се прилагат избирателно.
Бай Киро (нерегистриран)
Повярвайте ми-българинът най-много се ядосва,когато е глобен дори само 20 лв.,но му са събрани веднага!Има безброй контролни органи,които трябва да се размърдат и да въведат ред,а нарушителите да бъдат глобявани с малки суми,но редовно.Вземете пример за ефективността на зоните за платено паркиране-скоба,евакуатор,плащаш като поп!Кварталните да въведат ред в района си за паркиране по тротоари,зелени площи,при забранителни знаци.В пешеходните зони пеши(вело) патрули налагат санкции на велосипедисти,тротинеткаджии и прочее.КАТ следи за извънградските пътища.И събираемост-веднага глобата да влиза в електронен регистър и никаква административна услуга да не му се предлага ,докато не плати глобата.
gost (нерегистриран)
Всяко наложено наказание с акт или фиш директно отива по сметката на собстветника на автомобила. Плаща се чрез удръжка от следващата му заплата (няма не искам) или принудително чрез НАП и ЧСИ. След това, ако той счита, че не той е виновния, да обжалва. Има си административен съд за тази работа. Като спечели делото - възстановяват му сумата с лихви и се глобява този който му е наложил административния акт. Ако загуби делото си плаща и разноските по него.
Някой (нерегистриран)
Пропускат да ги гонят от началото. Например дори без гонките, като стържат гуми, ръмжат с двигатели, някакви пукания и така нататък, можеха да ги одрусват с глоби и спиране на МПС-та. Само за шума да ги подгонваха, щеше да има възпитателен ефект. А те ги оставят да станат.... . Както е поговорката, бий дупе, за да не биеш дупище. Сега се произвеждат дупища. Защото не правят нищо по въпроса. Превенцията липсва.
gost (нерегистриран)
И наказанията да са пропорциални на заплатата, която взима провинилия се!
Факт (нерегистриран)
По тази схема Мика Хакенен плати глоба 30000 евра за превишена скорост в населено място!!!
СтИв (нерегистриран)
ВЪЗПИТАНИЕ е нужно. Още след раждането - семейството, училището. Не е нужно увеличаване на глобите. Те са достатъчно високи. У нас събирането е проблем. При издаване на лични документи (в т.ч. и свидетелвство за правоуправление на МПС) се посочва и e mail. Не е проблем за КАТ веднага да уведоми собственика на автомобила. Не плати ли в 14-дневен срок глобата да се завипава на всеки 15 дни. Спрат ли на пътя такъв водач веднага да се отнема свидетелството за правоуправление. След половин година Ви гарантирам, че няма да има водач неплатил глобата си.
Реалист (нерегистриран)
Вчера излезе информация, че КАТ имат несъбрани суми на над 500 000 актове и фишове. Първо да си съберат парите за издадените глоби и след това да говорят за повишение на наказанията. В Америка има поговорка " За превъзпитанието не е толкова важна големината на наказанието колкото неизбежността му."
Гражданин (нерегистриран)
Проблема не е във водачите, а в КАТ. КАТ се опитва да печели от хората, а не да реши проблема. Наказанията се понасят от всички водачи, докато тежките катастрофи, на които се обръща медийно внимание се извършват от хора, които така или иначе не се интересуват от спазването на закона и очевидно не се притесняват от КАТ.
1 (нерегистриран)
Така е.
коментар (нерегистриран)
Генералният проблем не е в КАТ а в задкормилното устройство. Ако се спазват настоящите закони ще излезнем от черната статистика , но за целта някой (КАТ) трябва да почне да следи дали се изпълнява (а не да пият кафета и да не подгонят кола която не спира на пешеходна) и задкормилните устройства да си припомнят ,че най-важното нещо докато шофираш е да стигнеш а не времето за което си стигнал.
Fury (нерегистриран)
Основното нещо е да се направи така, че от закона да не може да се избяга. Тоест основното е борба с корупцията.
Николай (нерегистриран)
Би могло да има ефект, но преди това за да имат претенции нека се оправи инфраструктурата и тогава да мислят за тези по- солени глоби
123 (нерегистриран)
Не увеличение , а изпълнение на сегашните.
Реалист (нерегистриран)
1. Да се аправят пътищата 2. Да се оправят маркировката и сигнализацията 3. Пътните знаци да са съобразени със съвременните автомобили и пътната обстановка. 4. Да несе дава книжка на тези, които не стават за шофьори. 5. Психопатите, които карат дрогирани и без книжки да бъдат лекувани принудително. 6.Пешеходци и велосипедисти да бъдат задължени да учат правилника в частта му която се отнася за тях. 7.Да се казва истината за летните гуми, за гумите за сняг, за бавното шофиране, за бързото щофиране, за изгорелите газове - за всичко свързано с движението по пътищата. 8. Да се привлекат опитни шофьори като лектори в курсовете за книжка. 9. Да се увеличат часовете по кормуване и полигон.
Реалист (нерегистриран)
1. Да се оправят пътищата.
Иван (нерегистриран)
Наказанията са просто рекет.Те не решават проблемите.Щом се продава алкохол,наркотици,книжки,улиците са разбити и неподдържани.С репресии проблемите няма да се решат.А правилният пример от хора с авторитет.Точно те дават лош пример.
гост (нерегистриран)
20 лева за литър бензин ще реши проблема,бензинът е много ефтин и за това се трепят,бият изпочупят ламарините и загиват по пътищата!
Бай Иван бояджията (нерегистриран)
Свободна продажба на пистолети по лавките за закуски ще реши много проблеми в държавата, включително и проблемите при движението по пътищата!
ллл (нерегистриран)
Закриите КАТ. Няма как, а и не е нужно да управляваш хаоса. Справка - Индия!
яя (нерегистриран)
Мисля че за всички ще е много по-добре да има ред по пътищата! За да се подобри положението трябват камери за средна скорост, свързани с патрули за по сериозните нарушители. И патрули с камери в цивилни коли из трафика. Също така наказанията да се пращат веднага автоматично и да са сериозни и растящи за всяко следващо нарушение! Трябва да се помисли и за тарикатите с чужди номера примерно да се спират при няколко неплатени глоби! Няма да е лошо и да могат да пращат смс с нарушението на момента или в същия ден, това може да има възпитателен ефект и да предотврати следващи нарушения Абсурдно е за рецидивиращо нарушение глобата да е същата! Видно е от рецидива, че на примитива зад волана не му пука от тая глоба!
Бай Иван бояджията (нерегистриран)
Необходимо е още да се сложат камери в гащите на съпругите/зите на шофьорите за да се проверява дали са удовлетворени и ако не, да ги удовлетворяват защото е много важен фактор за спазване на закона за движение по пътищата! пп Това е за идиоти като ...
(дрогиран) и (нерегистриран)
Студентките на лафката за закуски и мадамите с спорните цици около връстното често ме карат да намаля (особено ако ми помахат с краче). Може би да се замислим как да увеличим женското присъствие по пътищата...
ВЛАСТ и НАГЛОСТ (нерегистриран)
Да се закрие неработещата нагла Невидима Съдебна ВЛАСТ ! Главните виновници да няма ред в държавата. Пример: Хванатите да шофират под въздействието на алкохол и наркотици станаха хиляди тази година. Осъдени НЯМА ?
djmnbv (нерегистриран)
tozi koito pise pod ime GOST i predlaga vsoka tena na gorivoto e tap pederas ne misli te i tenite na vsitko ste skotiat dolen tapanar bokluk
БекъмА (нерегистриран)
Докато при налагането на глоба им ащовешки фактор положението няма да се оправи. Решението е камери-сниммка- автоматично генериране и изпращане на фиш-начисляване към данъка на колата ако не си го платил на време!
1 (нерегистриран)
глобата да не е голяма , но да се събира на мига . Ако не се плати -вземасе док-та за правоуправление на водача . Когато плати си го взема обратно
Боби (нерегистриран)
Хванат дрогиран или пиян без книжка до живот. Скоростта не е проблем. Трябва компетентни хора да поставят знаците, защото 50% са неправилно поставени. Да се засили контрола на техническите прегледи. За богатите глобите не са проблем.
иван (нерегистриран)
Първото условие е отлични пътища-пътна настилка,маркировка,адекватно поставени пътни знаци(включително за ограничена скорост),почистени храсти и осигурена видимост,мантинели ичак тогава строги наказания!Но как да изискваш от водачите да изпълняват разпоредбите след като държавата не изпълнява своите задължения?!!Първо създай условия,след това изисквай за спазването на правилата!! И стига с тая превишена скорост!Не винаги ниската скорост е безопасна!Скоростта трябва да е ОПТИМАЛНА-където трябва ниска,но където е възможно максимално висока-та нали целта е бързо и ефективно предвижване на хора и товари!! А с наркотиците не трябва да се бори само КАТ (защото май така излиза!)Това е работа на други институции(МВР,Митници,криминалисти и т.н.)
Ако (нерегистриран)
Не се конфискуват автомобилите, независимо чия собственост са, нищо няма да се подобри.
яюба (нерегистриран)
Има хола на които им са плаща за това как да се решат проблемите по пътя,но явно е ,че те са неспособни калинки,уви ! Аз имам кардинално и изключително просто ( както всяко гениално ) предложение,ноооооо,........то струва достатъчно много пари ! Желая успех,.....на щатно назначените със заплати !
Kalin (нерегистриран)
Необходимо е да се разреши на всеки водач да заснеме нарушителите на пътя. Снимката да може да се използва като доказателство за извършено нарушение-да се вижда забраната и регистрационния номер на нарушителя. Всяка подобна снимка да носи 40-50 лв на снимащия (примерно). Тези пари ще бъдат включени в глобата на нарушителя. Без взаимно дебнене и документиране на тези джигити, които се имат за "над закона" и които се множат в геометрична прогресия, няма да има резултат. Иначе до всеки светофар и до всеки пътен знак-полицай - това очевидно няма как да стане. Предлагам Гражданска позиция, вместо криво разбрана шофьорска колегиалност. Не забравяте че живеем в джунглата !!!!
лафим си (нерегистриран)
ей прост народ! КАТ ли се качва да кара след 8 ракий, КАТ ли се друса и ви блъска колите , КАТ ли кара като олигофрен с 220км при ограничение 120 КАТ ли ви натиска педала педала на газта, КАТ ли ви спира да давате мигачи, КАТ ли вие проблема или проблема идва от олигофрените които имат книжка и никакаво елементарно образаование ............ Ако всички са толкова обидинени да спре с тая простотия да се задължат всички да имат видео регистратори които да са свързани с КАТ и при всяко проявение да се генерира глоба ........... (със софтуер) 90% от хората които имат шофьорска книжка нямат и на идея какво пише в зокона камоли да го спазват. Да пораснем малко и да осъзнаем колко е отговорно да шофираш и какви последици може да има ако не си разумен. КАТ,МРВ и всичко подобни са еднакви , ако мислите че Българина ще го заболи най-много ако му вземеш от джоба то тогава да спрем всички да плащаме данъци в каузата на протест "КАТ да почне да си изкарва парите" . Но докато чакаме КАТ да заработи, нека взаимно се пазим и да осъзнаем че най-важното е да стигнеш!
2222 (нерегистриран)
без пари щях да пращам клипове, ако има наказание
Проблемът е, (нерегистриран)
че колите се карат, а не се управляват и задкормилните устройства са абсолютно неграмотни. И понеже не управляват, това им дава възможност да си говорят по телефоните, да си чатят, да четат във Фейсбук, Туитър и на майната им.
Иван Спасов (нерегистриран)
Попрочетох коментарите и в повечето случай виждам сериозно аргументирани позиции. според мен ако има наистина желание за спирането на тези застрашаващи живота безотговорни шофьори да бъдат озаптени решението е : 1. Наистина адекватни наказания подобни на тези в Гърция 2. Поставянето на работещи камери и автоматично отчитане в база данни, където да няма как да се трият ако човекът е " наш " 3. Със събраните глоби да се закупят още нови камери, така, че да се научим, че законът е за всички. Само че не знам дали ще ни хареса и на нас шофьорите да спазваме правилника а и дали ще се намерят полицай, които да се съгласят да работят само на заплата и да се откажат от любимия си въпрос " Е какво да правиме сега ?"
Гуфу (нерегистриран)
да вземат да оправят "пътя"
Toni Ivanov (нерегистриран)
Проблемите на пътя няма да се решат докато всички не си сменим чипа и спрем да караме безразсъдно.
НАЙ
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Какво стои зад неочаквания арест на руския зам.-министър на отбраната?
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари зедемелска продукция (видео)
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
"Ню Йорк Таймс": Защо този малък украински град на върха на хълм е следващата голяма цел на Русия
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие
Петков: Желязков изпълняваше повелята на Пеевски и Борисов, отправихме им ясно съобщение
Денков: Защо не видяхме снимките на Калин Стоянов със Стефан Димитров? Да обвинят пудела
Лукашенко призна за няколко десетки руски тактически ядрени оръжия в Беларус