Ще ограничат ли до 100 км/ч скоростта по най-бързите магистрали в Европа - германските?
Вижте плюсовете, но и какво отговарят критиците на тази идея
Обратно в новинатаКоментари - Ще ограничат ли до 100 км/ч скоростта по най-бързите магистрали в Европа - германските? | Днес.dir.bg
Коментари
цялата работа е да накарат хората да се откажат от колите, те си го казаха преди време - хората не трябва да притежават коли и да се движат свободно, такъв е мастър плана на Шваб и ко. от СИФ
как до 100 бе?! Тея наред ли са? То ако на магистралата е до 100, междуселищните трябва да е 60.... болни мозъци! До 140 си е нормално ограничение! Друг е въпроса, че има едни бабаитчета с професия "син на депутат" или тип "имам човек във..." дето летят с 200 и ти смигват като си в лявата лента
Зелените и левите другари ще довършат Германия и ЕС. Лошото е, че Ердоган дебне зад ъгъла. :-(
Щом Гюнтер го е сметнал така, да махне тогава ЕВРО-еко категориите и даунсайзинга на двигателите на всички коли продавани в Европа... Прекалено ЕКО ще станат мерките иначе, зорлем да ни качат на велосипеди? И що пак... само в нещастната и стара Европа ?
Нека си мигат ... аз често карам с 140/145 в лява лента (изпреварвайки) и няма как да се прибера в средната, дори и да искам, особено София/Пловдив дето стана като градска магистрала. Ако няма никой в средната си карам там с 135-145 км/ч. Ич не ми дреме за тия премигващите - да се натрисат в старата ми бракма да видим... Ако толкова бързат - да си наемат хеликоптер. Или да ме прескочат, ако могат. Те нарушават закона, не аз
Те и сега са си ограничени от зверските задръствания там! 50 минути, 35 км между Дортмунд и Ессен.
Германските зелени олигофрени, загрижени за екологията, да ги питам два въпроса: - КОЛКО тона СО2 на ден се отделят в бойните действия в Украйна? Щото никой не повгида тая тема, зеленороги отворковци; - КОЛКО тона СО2 и КОЛКО шум отделя един електромобил докато се движи с 200 км/ч на аутобана?
Докато по магистралите караха дамо германци, нямаше ограничения, защото белият човек е отговорен. Дурго е когато Германия се напълни с подчовеци...
"Колкото по-бавно се движи един автомобил, толкова по-малко гориво изразходва той и толкова по-малко вредни емисии отработени газове отделя." Ако пък изобшщо не се движи ... нищо не отделя.
Не ги мисли германците, те имат и технологията, и навиците ... Кажи кво правим в България - цели села и половината малки градове са владение на нашите по-тъмнозелени съграждани ... Които работят източване на НОИ.
самолет колко кислород изяжда за едни полет някой помисли ли,ама автомобилите са виновни,явно електрокарите не вървят на пазара и се ограничава масовия потребител на нещо си както винаги се прави в европата изкорубена
Е , как да не сте в нарушение - лявата лента е само за изпреварване, а не за постоянно каране там. А, иначе е пълно с олигофрени, които при липса на коли в средната лента, карат в лява лента със 120-130 км/ч, защото си мислят, че законът им го позволява.
Голяма глупост в полза за ограничаване на свободата и в полза за зелената мафия и мафията с електрокарите ,чак тогава Германия тотално ще загине ,и никой няма да иска да я посещава ,голяма тъпотия за крепостни хора
Ти не познаваш германците,това е най-мързеливия и пропаднал народ на земята,постигнал някакво краткотрайно благоденствие 90-те години от експлоатацията на източно европейци !
ограничаване на скорост,прекратяване на производство на автомобили с двг,задължаване да купуваме елктрокари,забрана за хартиени пари в кеш,само електронни,явно това е целта на занятието,всичко да е дигитално за да могат да си упражняват контрола над нас рептилите ционисти дето ни мразят понеже сме живи и шаваме
За където и да сте тръгнали в Германия по която и да е магистрала е нормално да постоите от 6 до 12 часа на едно място,заради "ремонт" .Едни и същи райони са в "ремонт" повече от 15 години !
Бъдещето е ясно, ще живеем в комуналки, ще рупаме буби и ще пътуваме, само ако Големият брат разреши.
Ограничения, ограничения и пак ограничения. Обаче простолюдието спи. То и истински мъже вече няма да се опълчат на тези идиотщини. Отнемат ни свободата всеки ден, отнемат ни страстта от всичко, отнемат ни отговорността. Отнемат ни всичко.
Поради безкрайните ремонти,задръствания и некачественна настилка по нито една немска магистрала не може да карате с повече оот 80-90 км/
Статията е типична за цензурирания западен "мейнстрим" - вместо да ни предоставя информация и някакви расъждения в същност внушава... Например, в положителното от каране над 130 км. е казано, че те повечето германци са се примирили, за бавното каране са и т.н. Подобни статитии-внушения са комбинирани и с обилно ръсените от всевъзможни "научни институти" внушения за деиндустрилизация (за убийство на евро-икономиката), за унищожаване на селеското стопанство (ще се купува от Бразлилия и Арежентина, но от американски фирми), ще се избият кравите и другите домашни животни - отделят газове, които пречат на "зелените". Това към което ни бутат в ускорени тепове давосаджии е следното: - след като десетилетия наред стимулираха средната класа по света да купува автомобили и да живее по "западен начин" (много консумация на всичко) сега предстои на оглупелите бройлери от ЕС да плащат много за да се придвижват където и да е. Колите ще станат лукс само за богати. Преди това, трябва да свалят масите от колите. В цяла Европа текат процеси на пречене и силно затрудняване на шофирането по всякакъв начин. В Париж например, от няколко години, тече усилено стесняване на улиците. Например улици с 4 платна - стават с 2. По всякакъв начин се възпрепятства паркирането. Натрапват се нерентабилни технологии (дотирани недонаправени електрички). А не се ли случва същото в София, където жълтопаветната управа на града направи умопомрачителни, контрпродуктивни промени в целия център само и само да затрудни шофирането в града. Да не забравяме, че горивата са с над 100% акциз и след това ДДС (за това днешните цени са 2 пъти по-високи от тези преди 5 г. когато петролът беше на същата цена) ! И така драги ми съграждани, според "златният милярд" вашите деца няма да се возят на собствени автомобили, излизането от квартала ще бъде с нещо като "открит лист" и ... ... айде няма да ви плаша повече !
Очевидно сте неграмотен и неук. Успехите на германците започват още 50-те, с помощ от САЩ (план Маршал). По-скоро залеза им започна 90те, когато трябваше да хрантутят прецаканите от съветския социализъм източногерманци, които са точно както ги описвате - мързеливи (отучени от работа) ... А след 2000-те има друга причина за изоставането на германската икономика (която не трябва да подценявате въпреки това) - заради алчността (не само на германците, а на колективния Запад) да произвеждат по-евтино в Китай, където пък им свиха технологиите...
Освен че по-ниската скорост води до икономия на гориво, тя води и до по-малки приходи за хазната във формата на акцизи и ДДС.
Достатъчно, дори ходих специално до Германия да карам единЕ-трон на Ауди ... Други тъпи въпроси имаш ли?
Даже и с повече от 60км/ч не може да се кара. Германците масово избягват магистралите. Предпочитат да карат по блатата в тайгата.
Цял живот борим германския класов враг, а накрая ревем за пенсиите и заплатите на германците. Плюем по германските магистрали, а не забелязваме копторите по които се движим в България.
Аз съм ЗА, ако се забрани в ЕС отоплението през зимата във всички държавни учреждения , начело с парламент и данъчно. Планов разход на гориво, ток, мок, смок, жив комунизъм братя.
Също съм за 100 км макс при положение че всички автомобили са с макс еднолитров двигател.