Ще ограничат ли до 100 км/ч скоростта по най-бързите магистрали в Европа - германските?
Вижте плюсовете, но и какво отговарят критиците на тази идея
Обратно в новинатаКоментари - Ще ограничат ли до 100 км/ч скоростта по най-бързите магистрали в Европа - германските? | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Б52 (нерегистриран)
Отвличане на вниманието на масите от другите къде по-съществени и важни теми. Накрая това няма да стане, масата ще са доволни от "победата", но паралелно са им пробутали други тояги. Реално да се ограничи на 140 км/ч не е чак толкова лошо.
A12 (нерегистриран)
Официалната статистика на АДАЦ е: 13 ооо км магистрали,от които САМО 2200 км нямат огрничение...
Баба Ви (нерегистриран)
пенсионери пожарникари окупират Летище Пловдив иска пенция и заплата до 70 години.
Милицайко (нерегистриран)
Абе... днес видях лента във ФБ, заснета в Берлин. Умрял плъх и безбройни боклуци наоколо, а уж в добър район, хора с много странни облекла.
Инженерче
Няма да стане! Причината е проста. Двигателите на немския прогрес карат от порше нагоре! Как си представяте порше със 100 по магистралата? А имате ли си на идея какви задръствания ще станат? Защо мислите, че все още не са въвели нещо по-приемливо от порядъка на 140 км/ч например? Да не говорим, че най-ценния ресурс в бизнеса е времето. Това ще оскъпи труда.
много лесно (нерегистриран)
С моята фиатка съм задминавал Ферари на магистралата при ограничение от макс 100км в съседна държава. Даже селфи си направих.
гъз (нерегистриран)
Също съм за 100 км макс при положение че всички автомобили са с макс еднолитров двигател.
гъз (нерегистриран)
Аз съм ЗА, ако се забрани в ЕС отоплението през зимата във всички държавни учреждения , начело с парламент и данъчно. Планов разход на гориво, ток, мок, смок, жив комунизъм братя.
зъг (нерегистриран)
И слугите на народа да работят без пари за благото на народа. Като софийскио кмет.
А ако го запаля и стоя на място (нерегистриран)
Въобще ли няма да гори ?
бг шизофрения (нерегистриран)
Цял живот борим германския класов враг, а накрая ревем за пенсиите и заплатите на германците. Плюем по германските магистрали, а не забелязваме копторите по които се движим в България.
A12 (нерегистриран)
"Няма да притежавате нищо и ще бъдете щастливи..." Клаус Шваб
така е (нерегистриран)
Освен че по-ниската скорост води до икономия на гориво, тя води и до по-малки приходи за хазната във формата на акцизи и ДДС.
123 (нерегистриран)
Статията е типична за цензурирания западен "мейнстрим" - вместо да ни предоставя информация и някакви расъждения в същност внушава... Например, в положителното от каране над 130 км. е казано, че те повечето германци са се примирили, за бавното каране са и т.н. Подобни статитии-внушения са комбинирани и с обилно ръсените от всевъзможни "научни институти" внушения за деиндустрилизация (за убийство на евро-икономиката), за унищожаване на селеското стопанство (ще се купува от Бразлилия и Арежентина, но от американски фирми), ще се избият кравите и другите домашни животни - отделят газове, които пречат на "зелените". Това към което ни бутат в ускорени тепове давосаджии е следното: - след като десетилетия наред стимулираха средната класа по света да купува автомобили и да живее по "западен начин" (много консумация на всичко) сега предстои на оглупелите бройлери от ЕС да плащат много за да се придвижват където и да е. Колите ще станат лукс само за богати. Преди това, трябва да свалят масите от колите. В цяла Европа текат процеси на пречене и силно затрудняване на шофирането по всякакъв начин. В Париж например, от няколко години, тече усилено стесняване на улиците. Например улици с 4 платна - стават с 2. По всякакъв начин се възпрепятства паркирането. Натрапват се нерентабилни технологии (дотирани недонаправени електрички). А не се ли случва същото в София, където жълтопаветната управа на града направи умопомрачителни, контрпродуктивни промени в целия център само и само да затрудни шофирането в града. Да не забравяме, че горивата са с над 100% акциз и след това ДДС (за това днешните цени са 2 пъти по-високи от тези преди 5 г. когато петролът беше на същата цена) ! И така драги ми съграждани, според "златният милярд" вашите деца няма да се возят на собствени автомобили, излизането от квартала ще бъде с нещо като "открит лист" и ... ... айде няма да ви плаша повече !
A12 (нерегистриран)
+ + + + + + + +
иди и виж (нерегистриран)
Поради безкрайните ремонти,задръствания и некачественна настилка по нито една немска магистрала не може да карате с повече оот 80-90 км/
ходих и видох (нерегистриран)
Даже и с повече от 60км/ч не може да се кара. Германците масово избягват магистралите. Предпочитат да карат по блатата в тайгата.
Веско (нерегистриран)
Всичко е вярно! Стойте си в България, тролове прости!
Инженерче
Дааа, даааа - и един мармот ... живея там ... въобще не е така, както го описвате!
какво ще правим (нерегистриран)
Ограничения, ограничения и пак ограничения. Обаче простолюдието спи. То и истински мъже вече няма да се опълчат на тези идиотщини. Отнемат ни свободата всеки ден, отнемат ни страстта от всичко, отнемат ни отговорността. Отнемат ни всичко.
Иван Петров (нерегистриран)
Бъдещето е ясно, ще живеем в комуналки, ще рупаме буби и ще пътуваме, само ако Големият брат разреши.
A12 (нерегистриран)
+ + + + + + +
Новият хит в Германия (нерегистриран)
Със сто километра в час Пак съм номер едно Със сто километра в час Аз летя
хса (нерегистриран)
Ограничение да има на магистрала е пълна простотия.
Гошо (нерегистриран)
Скоро ще ни върнат по каруците - те не отделят СО2, а само метан.
Ivan Ivan (нерегистриран)
За където и да сте тръгнали в Германия по която и да е магистрала е нормално да постоите от 6 до 12 часа на едно място,заради "ремонт" .Едни и същи райони са в "ремонт" повече от 15 години !
ССаааааа (нерегистриран)
Е ти квао си мислиш , че далверите с рамотите са българско изобретение ли?
свалени гащи (нерегистриран)
ограничаване на скорост,прекратяване на производство на автомобили с двг,задължаване да купуваме елктрокари,забрана за хартиени пари в кеш,само електронни,явно това е целта на занятието,всичко да е дигитално за да могат да си упражняват контрола над нас рептилите ционисти дето ни мразят понеже сме живи и шаваме
Петър Иванов (нерегистриран)
Оруел им е написал настолна книга, какво да правят.
A12 (нерегистриран)
! ! !
005 (нерегистриран)
Голяма глупост в полза за ограничаване на свободата и в полза за зелената мафия и мафията с електрокарите ,чак тогава Германия тотално ще загине ,и никой няма да иска да я посещава ,голяма тъпотия за крепостни хора
Канала се запуши (нерегистриран)
....те и без нова са постоянно в ремонт, великите магистрали...дрън...дрън
ханкобрат (нерегистриран)
нема да си купуваме електрички ясно ли ви е ограничителите,ебете си мамата
а един (нерегистриран)
самолет колко кислород изяжда за едни полет някой помисли ли,ама автомобилите са виновни,явно електрокарите не вървят на пазара и се ограничава масовия потребител на нещо си както винаги се прави в европата изкорубена
иди и виж (нерегистриран)
Германия е единственното място в което ми е падала пломба от дупките по пътя !
Веско (нерегистриран)
Милият ми руски трол
Мунчо (нерегистриран)
"Колкото по-бавно се движи един автомобил, толкова по-малко гориво изразходва той и толкова по-малко вредни емисии отработени газове отделя." Ако пък изобшщо не се движи ... нищо не отделя.
Да бъдем точни (нерегистриран)
Промяната на етническия състав не прощава.
5660 (нерегистриран)
Не ги мисли германците, те имат и технологията, и навиците ... Кажи кво правим в България - цели села и половината малки градове са владение на нашите по-тъмнозелени съграждани ... Които работят източване на НОИ.
5660 (нерегистриран)
Минусите - кое от това което съм написал не е верно бе?
Глас Народен (нерегистриран)
Ти не познаваш германците,това е най-мързеливия и пропаднал народ на земята,постигнал някакво краткотрайно благоденствие 90-те години от експлоатацията на източно европейци !
5660 (нерегистриран)
Очевидно сте неграмотен и неук. Успехите на германците започват още 50-те, с помощ от САЩ (план Маршал). По-скоро залеза им започна 90те, когато трябваше да хрантутят прецаканите от съветския социализъм източногерманци, които са точно както ги описвате - мързеливи (отучени от работа) ... А след 2000-те има друга причина за изоставането на германската икономика (която не трябва да подценявате въпреки това) - заради алчността (не само на германците, а на колективния Запад) да произвеждат по-евтино в Китай, където пък им свиха технологиите...
Видимо (нерегистриран)
Докато по магистралите караха дамо германци, нямаше ограничения, защото белият човек е отговорен. Дурго е когато Германия се напълни с подчовеци...
5660 (нерегистриран)
Германските зелени олигофрени, загрижени за екологията, да ги питам два въпроса: - КОЛКО тона СО2 на ден се отделят в бойните действия в Украйна? Щото никой не повгида тая тема, зеленороги отворковци; - КОЛКО тона СО2 и КОЛКО шум отделя един електромобил докато се движи с 200 км/ч на аутобана?
умчо (нерегистриран)
А ти колко електромобила си видял да летят с 200 по аутобана ? :)
5660 (нерегистриран)
Достатъчно, дори ходих специално до Германия да карам единЕ-трон на Ауди ... Други тъпи въпроси имаш ли?
Ninja (нерегистриран)
Те и сега са си ограничени от зверските задръствания там! 50 минути, 35 км между Дортмунд и Ессен.
Ужас (нерегистриран)
Щом Гюнтер го е сметнал така, да махне тогава ЕВРО-еко категориите и даунсайзинга на двигателите на всички коли продавани в Европа... Прекалено ЕКО ще станат мерките иначе, зорлем да ни качат на велосипеди? И що пак... само в нещастната и стара Европа ?
От Германия (нерегистриран)
Тия луди ли са бе ! Тука даже бабичките шпорят със 180 минимум по магистралата !
Дракула (нерегистриран)
пенсионери пожарникари окупират Летище Пловдив иска пенция и заплата до 70 години.
Дьо Сад (нерегистриран)
Не бе - до 110 години искат !
3456 (нерегистриран)
Зелените и левите другари ще довършат Германия и ЕС. Лошото е, че Ердоган дебне зад ъгъла. :-(
ДИР-nick
как до 100 бе?! Тея наред ли са? То ако на магистралата е до 100, междуселищните трябва да е 60.... болни мозъци! До 140 си е нормално ограничение! Друг е въпроса, че има едни бабаитчета с професия "син на депутат" или тип "имам човек във..." дето летят с 200 и ти смигват като си в лявата лента
5660 (нерегистриран)
Нека си мигат ... аз често карам с 140/145 в лява лента (изпреварвайки) и няма как да се прибера в средната, дори и да искам, особено София/Пловдив дето стана като градска магистрала. Ако няма никой в средната си карам там с 135-145 км/ч. Ич не ми дреме за тия премигващите - да се натрисат в старата ми бракма да видим... Ако толкова бързат - да си наемат хеликоптер. Или да ме прескочат, ако могат. Те нарушават закона, не аз
за сведение на посрещачите (нерегистриран)
Е , как да не сте в нарушение - лявата лента е само за изпреварване, а не за постоянно каране там. А, иначе е пълно с олигофрени, които при липса на коли в средната лента, карат в лява лента със 120-130 км/ч, защото си мислят, че законът им го позволява.
UNT (нерегистриран)
Я виж какво ти е напсиал човека бе - че даже и подчертано - изпреварвайки. После е написал "Ако няма никой в средната си карам там с 135-145 км/ч. ", т.е. човека спазва ЗДвП (водачът е длъжен да се движи възможно най-вдясно, с изключение на разпоредбите за движение в градски условия на многолентови пътища които имат ограничение от мин. 50 км/ч - там може да се движи в която лента си иска) Та, за сведение на посрещачите - четете малко по-внимателно преди да пишете глупости!
5660 (нерегистриран)
ДО: за сведение на посрещачите Ама вие май четете през пръсти и по диагонала. Написал съм ясно като за идиоти - карам в лява лента когато изпреварвам, в останалото време се движа в средна, т.е. максимално вдясно. Четете ги тия неща дето ги коментирате ... Излагация
123 (нерегистриран)
цялата работа е да накарат хората да се откажат от колите, те си го казаха преди време - хората не трябва да притежават коли и да се движат свободно, такъв е мастър плана на Шваб и ко. от СИФ
3456 (нерегистриран)
Именно!
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Ген. Тодор Коджейков: Грешка на охраната - втори нападател щеше да доубие Роберт Фицо
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Рангел Бизюрев разказа пред съда за убийството на Митко: Провокира ме, затова го удрях
В Либия осуетиха опит за контрабанден износ на 26 тона злато - почти 1/4 от златния резерв
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Си увери Путин, че Китай винаги ще бъде добър съсед и партньор на Русия