Шофьорът, блъснал и убил момче в София, не е задържан

В Столична община вече е внесена подписка за обезопасяване на пешеходната пътека

Обратно в новината

Коментари - Шофьорът, блъснал и убил момче в София, не е задържан | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

1

задържан?!

а ако беше блъснат западняк, западен агент или западно зомби, вече да е осъден и затворен за поне 1000000 години!

Прави впечатление, че бързо го покриха този шофьор. Нито изтече име нито с какво се занимава той или родителите му.

Почти съм убеден, че шофьорът е виновен, най-вероятно защото не е карал с ограничението от 50км/ч. Обаче нещо друго също ме кара да се замисля. Че понякога децата се държат неадекватно. Вчера бях свидетел как 2 момечета гонеха автобус и бяха през пътното платно, докато на колите светеше зелен светофар!!! Как не ги удари някой, направо не знам. Така че... трябва и едните и другите да внимават. Не само шофьорите, но и самите деца да се оглеждат повече. Както и да е - трагедията е голяма, не защитавам никого, просто исках да кажа, че трябва да гледаме и другата страна на монетата.

Очевидно е, че шофьора-убиец го крият. Нищо чудно от опита, който имаме до сега с бг правосъдието да се окаже близък или роднина на някой високопоставен гербаджия или просто друг държавен или правосъден служител. Както е известно такива убийци в България не се наказват и не се задържат. Някои, както казва настоящия политически труп Цветанов, няма кой да ги съди.

Най-елементарното - за убийство.

но аз съм абсолютно сигурен че си неграмотен. написаха че утрепания е пресичал на червено. но понеже тиквениците на тиквата отнеха правото на пешеходеца да мисли ей така ще става...гробищата ще се пълнят с такива дето са с предимство на пътя.

да крадеш от касата и пациентите и да не те вкарват у затвора.

сред юристите и най добрия юрист сред докторите.

Пожелавам на всички шофьори, каращи с превишена скорост, да умрат. Както и на скапания парцал Фандупкова, която не слиза от колата си. Вече се е превърнало в практика да прегазят някого на пешеходна пътека, после веднага да сложат светофарче, и да смятат, че са решили проблема. Светофари на всеки 25м.

Момчета и момичета изнасяйте се от тази неконтролируема България.Тук всичко е постфактум,корупция ,пари и шуробаджанащина.Спасявайте се навреме,докато сте млади и силни.Утре ще е късно.

зеленият сигнал на светофара наистина е толкова къс, че времето не стига да пресечеш, кой е виновен ? Има една служба към общината, която само с това се занимава-ходят , крачат , мерят, замерват и си получават заплатите ...Не е ли редно да си получат и наказанието сега ?

Зеленият сигнал на светофара означава, че можеш да започнеш пресичане. Нормално след като светне пешеходно червено, има достатъчно време (светофарът се настройва в зависимост от дължината на пресичането) за да пресечеш с нормален ход преди да светне зелено за автомобилите.

Убива не превишената, а несъобразената скорост. Последният път на АМ Струма, когато се бяха нанизали 40 коли в мъглата, дали беше заради превишена, или заради несъобразена скорост?

А ако беше убита на пешеходната пътека Менда Стоянова ,Караянчева ,Деси Атанасово ,Тома Биков или тяхно дете ,знаети ли какво ще стане с водача на МПС ?

Зеленият сигнал за пешеходци е много кратък и на други кръстовища в София. От около два месеца скъсиха зеленият сигнал на пресечките на Сливница с ул. Русе и на спирка Оряхово. За сметка на това удължиха сигнала за автомобилите по бул. Сливница. В резултат се събират много чакащи пешеходци, а някои решават, че светофара е повреден, заради дългото чакане и пресичат на червено. Освен това автомобилите по ул. Русе също напират да пресекат булеварда или да направят ляв завой, поради което свирят гуми и минават на сантиметри от пешеходците. Аз се движа сравнително бързо като пешеходец, но не успявам да пресека всички ленти изцяло на зелен сигнал, а тръгвам навреме. Какво остава за хората, които не могат да са толкова бързи? Излиза, че трябва да чакаш почти две минути, за зелен сигнал около 20 секунди.

И к'во, ако го беше сгазил в рамките на ограничението, нямаше да е виновен, така ли?

Кво правим сега?

При 50 км/ч. е едно на милион да убиеш човек на пътя, ама в София ако караш с 50 ще те блъснат отзад... Сбъркани хора и като цяло държава. Бог да прости младежа, един бъдещ данъкопшатец по-малко в кочината, след 50 години да видим дали финландците ще им работят на тия гниди и да ги видя тогава какво ще правят...

И дори да е светнало зелено за колите, водача по закон е длъжен да не преминава, ако с това си действие ще доведе до произшествие. Преди години ми се случи докато съм в автобус по линия 11, на театър София една възрастна жена тръгна да пресича на зелено /точно там сега е разкопаните за метрото/ и беше на средната лента, а шофьора на рейса даде напред и практически и попречи да завърши пресичането. Само като си представих, че трудно ще е да се обадя на КАТ и да твърдя дума срещу думата на шофьора какво се е случило и се отказах .

Зеленият сигнал на светофара означава, че можеш да започнеш пресичане. Нормално след като светне пешеходно червено, има достатъчно време (светофарът се настройва в зависимост от дължината на пресичането) за да пресечеш с нормален ход преди да светне зелено за автомобилите.

Вярвай си. Ако ти изскочи внезапно си го трепеш като стой та гледай. Затова скоростта трябва да се съобразява с обща видимост, възможност пешеходец да изскочи внезапно и т.н.

Настройката на светофарите се нарича циклограма за интелигентните софиянци.Във великата Столична община пълна с всякакви селяни има толкова чиновници, че телефонния им указател на вътрешните телефони е като стария указател на гр.София.Задачата на тези клатикурци и настроят светофарите така , че да може да се пресича нормално.Не всички граждани на най-голямото село са от мащаба на Юсеин Болт.Да не говорим за тъпите решения за зелена зона Например точно пред моргата на ул.Здраве 2 при излизане на локалното платно на бул.Пенчо Славейков няма никаква видимост отляво защото кретените направиха зелена зона в локалното платно за няколко лева на час.Крайно време е да се върне смъртното наказание за убииците на пътя.Практиката на Върховния съд е при приближаване на светофар да се намалява скоростта , но обикновено тъпанарите с купени книжки се засилват за да хванат ако може зеленото.Крайно време е чиновниците от общината да носят отговорност за безумните си действия и водещи да катастрофи за съжаление с фатален край.Бог да прости тази невинна душа отишла си безвреме от този скапан свят.

ако убилия го шофьор чете тук да не се почувства дискомфортно? няма го вече момчето, отишло си е - защо сте му почернили очите?

Така е, но виж колко минуси са "нацъкали" на елементарна постановка от ЗДвП. И 2 минути да е зеленото, паузата трябеа да я има, защото като тръгнеш на зелено, няма как да знаеш кога ще светне червено. Не става само с ядене, както се казваше в една реклама...

Ако не се лъжа, по една телевизия показаха колата - СА6470ТС.

Никакво обезопасяване на пътеката не е необходимо. Там има светофар, не е важна пътеката, има светофар ограждения, и всичко е както трябва. Момчето е пресякло на червено, има видео факти за това, 2 коли карат успоредно, успява да избяга от първата, но втората която е във вътрешната лента няма шанс как да го види и спре. Не с 50, с 40 да караше удара на главата в колата при прескачането му на пътеката довеждат до лошо стечение на обстоятелствата.

А оня с модерният Мерседес, който преби децата и скочи в реката - някой научи ли му името?

По закон при снимки на непълнолетни е така и това не значи, че е престъпник. Просто принципа е съвпадение със снимки на престъпниците.

недей. а в днешната статия за 17-годишната холандка, дето се е евтаназирала защо няма черна лента? щото е европейка, така ли?

Засичала съм ги - след 7 секунди светва зелено на автомобилите. Ако е възрастен човек или такъв с лек двигателен проблем не стигат. Освен това за същото време с пешеходците трябва да се разминат и автомобилите, които правят завой по булеварда. И се започва едно бързане, свирене, все едно пешеходците са виновни, че не могат да спринтират. Да не споменавам и с каква скорост се минава вече през кръстовището, защото който е чакал няколко пъти по 2м на ул. Русе не му се чака още един цикъл и минават на оранжево. Ако стане катастрофа при толкова натрупани пешеходци много ще го отнесат. Не отричам, че подобна регулация може би е удачна по време на пиковите часове, но в останалите е напълно безсмислена, защото опашките вече не са от автомобили, а от пешеходци, натрупани по 7-8 по островите.

Че откога е наказуемо в БГ-то да прегазиш някого?

Абе на кой му пука, Фъндъкова не ходи пеша, Бате Бойко не ходи пеша, кви пешеходни пътеки?!

Е и какво щеше да стане? Да екзекутират шофьора ли?

Фактите нямат значение - те дори не са написани подробно в тази или предната статия, но лумпените са си лумпени - те почват веднага да издават присъди - Фандъкова, Цветанов, ГЕРБ, политиците и т.н

Целта на задържането е да не се отклони от наказателното производство.Често не се задържат и дори многократно осъждани,ако не са се укривали досега.В този случай не е ясно още и обвинението,което ще му бъде повдигнато,дали ще е от 2 до 6 години или от 3 до 15,а без повдигнато обвинение няма как да се наложи задържане под стража,а и в срок от 72 часа съдът решава да я остави ли в сила или не.Дали ще е от 2 до 6 е останало да зависи като чета само от едно и то е дали е бил на пешеходна пътека блъснат или е вървял встрани от нея. Последните години често задържат за какво ли не и може би затова е учудването,че не е задържан.,но в случая не е ясно още и какво обвинение ще му повдигнат,а и вероятно ще има и втора авто-техническа експертиза и тя също ще отнеме две-три седмици,.А иначе водачът е определено виновен,защото блъснатият е непълнолетен,дори и да не е нарушил нищо друго,така че обвинението от 2 до 6 са гарантирано..

Редно е да има сдружение на шофьорите в България. Това ще е сериозна сила. Тук се спекулира с тъгата на хората и се извършват безумни, ненужни и вредни репресии срещу шофьори, които само усложняват пътната обстановка и застрашават още-повече животи. Ето вече групичка явно заинтересовани хора, със скрити подбудители предизвикват безумия - повдигнати пешеходни пътеки - това е сериозно нарушение на платното за движение, което е предназначено за МПС, не за каруци, 50 км и така е малко, те искат по-малко. А иначе, за уволнение е човекът, който въпреки камерите не знае на какъв сигнал е пресичало момчето, крие факт по този начин.

МНого е коварно, когато едната кола спре да направи път на пешеходеца, а в другото платно зад нея идва друга кола и тя не вижда, че някой ще пресича - на мен ми се размина един път на косъм и то само, защото съм висок и видях задната кола. Та си мисля, че по-добре пешеходците да не са спредимство и да си чакат, защото в този случай колата спазва закона и дава предимство на пешеходеца, но задната кола няма видимост към пешеходеца и обратно - пешеходеца може да не види задната кола.

Къде пише, че не се знае, на какъв сигнал е присичал? А за скоростта скоро четох, че в Лондон е 30 км ограничението

Егати и правото - виновен е независимо от това как е пресичало момчето, понеже същото не било пълнолетно... Значи непълнолетни и малолетни могат да си правят каквото искат и после шофьорите да ги лежат, така ли?

Жалко, че няма тест за малоумност!!! Ти като виждаш, че предната кола спира, особено на пешеходна пътека, да не си мислиш, че шофьорът спира да пикае, а??? Имаш ли малко мозък в тая тиква, дето да работи и да ти светне, че може би намаля или спира заради пешеходец, а не да ти даде път да изпреварваш???

Ами в града се кара с до 50 км. в час. Този с каква скорост е карал , че да изхвърчи горкото момче и да го убие. Сигурно пак е някой големец след като не му е повдигнато обвинение.

В нормалните държави няма пешеходни пътеки и пешеходни светофари на такива булеварди. Напоследък някой мозъчен тръст е решил явно с цел икономия - цариградско и ботевградско в края да си засипе с пешеходни пътеки. Ако преди излизането от града - след горубляне ставаше за 5 мин., за оставащите километри до патрулката на КАТ то сега и 20 не стигат. В цял свят основата идея е излизащите автомобили да се махнат колкото се може по-бързо. Ясно е, че отдавна трябваше да направят подлези като на бул. България, но никой не иска да дава пари. Тогава нямаше да има невинни загинали. Жалко за младото момче, Бог да го прости и да накаже т.н. специалисти по пътища ... и тези които пестят пари за тях - пардон пари има но ги крадат. Защото от такива простотии има сума ти хора загинали по пътищата. Убеден съм че извадената статистика .. не е обективна. Най малкото защото пътищата и знаците са безумни. т.е. пътните условия винаги са лоши и винаги карак "с несъобразена скорост с тези условия". Просто значи, ще се движим пеш.

Личи си, че си недочел, та вече определи вината на човека. За такива като теб е казано "не съди!". Има много начини да е невинен - ако не е видял детето, ако то е пресичало на червено. Няма значение в тези случаи, че е непълнолетен, тъй като, щом не го вижда, не може да прецени, каква е възрастта му. Да не говорим, че няма начин точно да се определи визуално.

По принцип е така, и аз веднъж преди много време щях да отнеса едни хора - неработещ светофар (мигащ с жълта светлина), а те пресичаха, един им даваше път, но аз не виждах. Добре, че пресичаха внимателно. От тогава си имам правило - видя ли някой пред мен да намалява или спира без всякаква логика спирам и аз, а не го заобикалям.

Статията, третия параграф, втори ред отдолу-нагоре.

Има голямо значение обстоятелствата. Вече отсъдиха, че пешеходецът НЯМА абсолютни права при пресичане на пешеходна пътека. Освен това си спомни, или се информирай, за случая във Варна, в който шофьор уби пешеходец, но съдът го намери за невинен, защото пешеходецът е изскочил на платното и дори да е карал с много по-ниска скорост от позволената, под която той между другото е карал, не е могъл да го избегне. Нека не раздаваме присъди, а заключението, че ако удариш непълнолетен си виновен на 100% направо изби рибата!!!

Всъщност, при удар с 50км/ч шансът за оцеляване е 50%, дългият престой в болницата е гарантиран, а инвалидността също не е изключена. Презумпцията ти е, че шофьор каращ с 50км/ч успява да види от достатъчно разстояние (около 40м) пешеходеца и предприема спиране. Ако има друга кола, която да скрие придвижването на пешеходец, няма как да видиш и реагираш. Затова има съществена разлика между еднолентов и двулентов път. Затова на двулентов път не трябва да има пешеходни пътеки без светофарна уредба. Затова пресичането на път с 2 или повече ленти в едната посока на червено или на забранено място е достойно за наградите на Дарвин, а шофьорът трябва да е подсъден единствено ако е нарушил ЗДП, но не и в противен случай.

Кон, ти верно си малоумен. Я пак го прочети тоя параграф, в който пише, че предстои да се изяснят фактите, а не че е пресичал на червено!