Коментари - Шестима ранени при челен удар на връщане от погребение (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Шестима ранени при челен удар на връщане от погребение (снимки)

По-тежко е състоянието на единия от пострадалите, който е със счупвания

Обратно в новината
| Редактор : Надежда Христова

Коментари - Шестима ранени при челен удар на връщане от погребение (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Пореден ден в Булгаристан. Пак не сме спазили ограниченията на скоростта, или сме подкупили полицая на техническия преглед за изтърканите гуми, или нещо подобно. И после черен ден - не е черен - тъпанарски ден е.

относно маркировката... В Швейцария по планинските проходи където трафика е интензивен уикенда и е пълно с мотори и мощни коли пътищата едно са по тесни от този на снимката и второ, че и те са без маркировка. Просто някой от двамата се е заблеял.

пак добре че погребението не е продължило

Как така все им прилошава на тъпаците и все са с превишена скорост ? Това някаква нова българска болест ли е ?

Ами Бате Во Бойко ви направи пътища Слънце,а вие продължавате да си карате по сукаците.Аде стига бре!

Нямало умрели нямало проблем. Че на шестимата може да са им ампутирали краката и ръцете, бре. Винаги ме е впечатлявало, как се омаловажава състоянието на ранените. Едно е да си получил джонга на главата, а друго е мозъчен кръвоизлив и и 32 счупени кокъла!!!

Предпомигам близките ми да се приберат без ръка или крак, отколкото въобще да не се приберат.

Dano horata se opraviat po-barzo.4eren den!

Нали разбираш, че след оправянето никога няма да са като новородени, а евентуално инвалидизирани до живот, колкото им остава в това състояние?

НЯма маркировка, как ще знаеш къде да караш

Друго се беше по станишево, като маркировка имяше и по къра.

ЗДП, чл. 15, ал. 3:Броят на пътните ленти се определя от пътната маркировка или от пътен знак, а когато няма такива - от водачите, съобразно широчината на платното за движение, широчината на недвуколесните пътни превозни средства и от необходимото странично разстояние между тях

И двете коли са с висок клас на защита при удар, това е спасило хората вътре, евала за колите.

на аудито даже стъклото не се е пукнало..

Като се снимат тежко катастрофирали автомобили се правят снимки от четирите ъгъла, за да се добие добра представа за цялостното състояние. Сега по обективни причини е трудно да се снимат задните диагонали, но именно защото не е бил челен удара, волвото ( прилича да е е S 80) със смачкан и разкъсан таван. Това е много коварен удар по диагонал и наистина добре, че няма загинали. Частите само ще го изкарат на тотална щета. А пътя е достатъчно добър за разминаването на 2 леки автомобила , но винаги от най-голямо значение е кой как кара.

Ти все едно ще купуваш колите та се интересуваш от снимките.

Колегата се опитва да разшифрира снимките. Волвото има системи за сигурсност, които швабския ваген няма, А ти, хм, си оредния глупак!

Ужас-каква скорост е било? Преди 7-8 години беше обещано (за кой ли път) участъкът да се оправи - министъра на регионалното развитие оповести пред многобройна русенска общественост

Извинете, това ли е главният път между Русе и Бяла? С храсталаците и невидимите ръждясали мантинели... Прилича на пътечка някаква Просто питам, никога не съм минавал от там!

Чети и тогава пиши :" ....между пътя Русе- Бяла и Две могили..."!!

то хубаво са се връщали от погребение, ама за малко да ги върнат всички в гробището!

пълна кръвна картина и урина от синчето. да се установи от какво му е прилошало, ако ще и от обезводняване да е.

В случая може би не става дума за 'млад арогантен пикльо'. Стреса от смъртта и погребението може да са дошли в повече на младото момче и да не е бил достатъчно концентриран или да е дал воля на някакви емоции. Повечето хора възприемат шофирането за някаква даденост, а то е доста сериозно изпитание за психиката и рефлексите и не е за всеки.

Обаче става дума за умишлена лъжа, че му е прилошало.

Освен това замесено лил е аЛуди, нещата винаги трябва да се разследват до дупка.

Май не си запознат с погребаните обичаи на българина. Будуването с мъртвеца може и млад, здрав момък да умори.

Когато седнеш зад волана - с единият карак си в гроба, а с другия - в затвора!

Така като гледам състоянието на автомобилите, все ми се струва, че юнакът с аудито е бързал за някъде! За къде - ако насреща беше тир щеше да побърза да се върне там, откъдето се връща! А това с "прилошаването" е ясно ... тесен път, глей как карам и нататък е ясно. Чудя се как са оцелели тези от волвото. То това не можеш да познаеш, че е било автомобил.

Едно време Волво като се треснеше у някой му немаше нищо , сега незнам как е минало на краштеста , ама виждам че се сгъва до колонката на задното странично стъкло, много посредствен автомобил , китайски.

Прав си , но един Голф ме надъни отзад и на голфа половината му изчезна , а на моето Волво s 40 2.4 l Dori i broniata mu ne se izkrivi

Погледни щетите зад бронята и после говори.

Милицията да се заеме с младите пикльовци на пътя. Над 80% от тежките катастрофи са за сметка на 18-23 годишни тъпанари, които се смятат за царе в кола.

Два джигистки автомобила се срещнали на пътя - последвал мъжки сблъсък!

Като гледам снимките ми се струва, че и двата автомобила са карали по средата на пътя.

На България война не и трябва. Дай на българите евтини дърти таратайки и сами ще се избият. Винаги сме хем голи хем големи. Някои нямат пари да си нахранят децата, но вземат заеми и купуват боклуците на Европа

Тук таме прозира между вегетацията остатъци на мантинела от средата на миналия век. Това банкет е непознато понятие, а хоризонтална маркировка , това пък какво е ...На тоя път всеки ще кара в средата . Добре че няма загинали.

Аре пак пътя. Защо, всеки да кара "в средата"? Аз си карам в моето платно /все мога да преценя обема на автомобила и разположението му на пътя/ - другите сте убийци или новобранци.

Виж снимките. Всичко е обрасло, никаква видимост. Никой не поддържа пътищата. И това е повсеместно. Нощно време забрави да караш.

При липса на банкет, храсталаци наоколо, липса на маркировка, няма начин точно да определиш ширината на лентата си за движение. За "обема"... - става дума за габарити, обемът на автомобила няма значение. Та при това положение мислено заемаш повече ширина от нормалното, и се изтегляш към средата. Същото прави и насрещния. Та затова са виновни местните власти.

Бързали за завещанието!?

При такъв сериозен удар каква е била скоростта на младежа...?

Ай сиктир ве майна, как пък му прилошало на келеша, баш га настъпвАл на мама вървелата?

Естествено е. Нали китайците купиха концерна Волво.

Volvo навремето се славеха като едни от най предпазващите пътниците, а като го гледам това мястото на шофьора е хармоника. Аудито само отпред смачкано.

Това Волво не е китайско. Всички са живи, а скоростта и удара са били стабилни. Няма ли кой да сложи 10 мобилни камери на този път?