Сблъсък на два камиона затапи Тракия (снимки)
По-рано днес 36-годишен моторист загуби живота си по път към морето
Обратно в новинатаКоментари - Сблъсък на два камиона затапи Тракия (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Едно питане! Някой от каращите мотори над 50 куб.см. наясно ли е с ограничението на скоростта за категория А: 50 км/ч час в населено място; 80 км/ч извън населено място; 100 км/ч по автомагистрала; 90 км/ч по скоростен път. Ами КАТ защо не санкционират ниско летящите с мотори? Ами движението по осовата линия или между лентите разрешено ли е? Важното е да викат "Пазете ни, защото ние самите не го правим"
Защо трябва да откриваме топлата вода? Дори един бегъл прочит на сайтове, обединени от думите "Causes Of Car Accidents", показва, че в основата са човешки грешки и загуба на внимание, проблеми в настилката, природни условия, проблеми в автомобила... И почти никъде не се споменава като водещ фактор скоростта. В края на краищата скоростта опира до уменията и опита на шофьора, познаването на автомобила и най-вече мисленето. Един може да е несигурен и опасен и с 40 км/час, а друг да кара уверено и безопасно със 140. Не бива МВР да си измива ръцете с превишена скорост!
Вярно си е! И с тези безкрайни гърбици–пешеходни пътеки... Това съсипва трафика. Да не говорим колко замърсяващо за въздуха е това постоянно спиране и тръгване. А и другата голяма грешка – пешеходците. Има тротоар – за пешеходците Има шосе • за превозните средства. Пресичането на шосето от пешеходци трябва да става внимателно, с оглеждане. А то какво стана – научиха пешеходците, че дори само като си помислят да преминат, всички коли някакси замръзват на пътя. Аз самият и карам, и ходя пеша. Когато карам, най-голям страх имам от пешеходците. Когато ходя пеша, и трябва да пресека, старая се да изчакам колите и да минавам така, че да не спирам движението им. Освен това имам едно наум за нещо, което чух от един германец, който ми обясни следното: Досега няма случай на пешеходец, удатрен от светофар. Следователно винаги гледай колите, и по-малко разчитай на светофарите. Откъде да знаеш дали този в колата ще види, че му свето червено? Може да се е разсеял, може да е пил, може да му свети слънце в очите или насрещни фарове вечер... Когато преди много години карах курсовете, ни караха да мислим 200 м напред и да се опитваме да предвиждаме евентуални проблеми.
Бабе Баце. Твоята гордост магистралите нещо не ги бива. Що милиони потрошихте народна пара. Само ми е интересно как няма никакъв контрол на качеството. Това все пак са държавни поръчко и както се вида при лошо изпълнение са опасни и отнемат животи.
Ами ТИР-овете карат на дистанция 5-6 м. Отделно се изпреварват и по баирите, въпреки, че има забрана.... А колкото до АМ, такива нямаме. Товаса кози пътеки. Строените през 30-те години в Германия магистрали бяха по-хубави. Бившото ГДР ги ползваше без проблеми
С вируса в България се справихме, но той докара младите хора от чужбина за по-дълго , а те не са свикнали да ги тъпчат, и като станат много почват да си търсят правата
Вече няма нормален ден по тази магистрала!!! Ехо Бойко не е ли време да се помисли за трилентова плюс аварийна магистрала??? Или майната му ще ремонтираме чат пат и да се мре!!! В България това на което викаме магистрали, в Европа биха ни се изсмяли, ама ние не бяхме ли в Европа???
Говеда, избихте се по тия пътища. То ясно, че магистралата не е магистрала, но има и т.нар. съобразена скорост. Няма нужда да хвърчите със 130, само защото това е ограничението. Размърдайте малко веществото в тия кухи глави.
"...на магистрала Тракия посока София..." Наистина ли някакво изсмукано от пръстите правило ни пречи да кажем "на магистрала Тракия в посока към София" ?
И това ако е магистрала,здраве му кажи.
Двулентов път с аварийна лента. Магистрали у нас нямаме. За качеството на настилката дума да не отварям пък.
Пак ли е ? Бахти майката, всеки ден ли трябва някой да катастрофира и да затвори магистралата...
Да се знае,Тракия не е магистрала,а скоростен двулентов път с една аварийна лента,който е в окаяно състояние както и останалите уж магистрали! Магистралите са минимум три ленти плюс аварийна лента!
Да, международната му маркировка е “А”, което е правилно а ако беше магистрала щеше да е “М”.
Автомагистрала или само магистрала (също и аутобан, автострада) е вид път, който е предвиден за по-безопасно високоскоростно движение на моторни превозни средства чрез премахването на пресечки. Такива пътища обикновено са разделени и имат поне по две пътни ленти във всяка посока, както и аварийна лента
ПЕСЕН ЗА БАНКЯ Музика: Хайгашод Агасян Текст: Румяна Николова Аранжимент: Петър Алексиев и Алекс Нушев (ANP Music Production) Постпродукция и мастеринг: Алекс Нушев С участието на: Дует Ритон Братя Аргирови Александра Александрова Евгени Будинов БГ Дуетът Никола Чочев Люси Русана Христова Емилиян Бърдарски Еделина Кънева Поли Паскова Ангел Заберски
истината е, че мотористите карайки залепени в единия край на пътното платно, винаги в готовност да изпреварват, а не както трябва по средата на платното, много често са в мъртвата точка. Голям стрес е да ти изскочи изведнъж от нищото мотор с висока скорост... дори не си дават сметка колко са опасни с това поведение.
Да изкача откъде иска. Не може да ме мръдне.
Истината е че си много просТ. Мотористите трябва да карат зад левите колела на колите иначе ще ми видиш дедовия на странично огледало ако е в средата
Преди години писах че това ще стане магистрала убиец. Тогава Плевнелиев ни убеждаваше от екрана, че настилката с пепел от тецовете било по-добре даже от 4-те пласта чакъл . Тогава никой строител не излезе да го апострофира, защото Плевнелиев беше президент.
Не лъжи! Станишев разреши замяната на трошените камъни и чакъла със сгурия от ТЕЦ!
Сигурно щото се вдигнала пепел и затова са се шибнали а? Кво общо има сега тая пепел и Плевнелиев? Като гледам на какво прилича буса /ако това са истински симки от катастрафата/ тира го е връхлетял отзад с висока скорост. Пепелта къде се намесва?
Плевнелиев ни натресе TRACE, които направиха този участък - виж Уикпедия "12 ноември 2009 година министърът на регионалното развитие в правителството на Бойко Борисов – Росен Плевнелиев, обявява началото на тръжната процедура за избор на изпълнител". Глупаците не четат, само драскат по фоумите
Добре, че няма много магистрали, аборигените да не се пребиват.
Пурко, магистралите, там където са построени качествено и без кражби, СПАСЯВАТ, а не отнемат живот. Доказано най-беозпастните пътища.
У нас магистрала Тракия е Пътя на смъртта. Ние сме още диваци и не сме дораснали за цивилизацията. До вчера си карахме каручките на село.
Това са пътищата строени от Боко и шишо,пътища убийци!
Това на снимката за ТИР ли го броите? :)
Язък,тези отсечки не ги е строил Борисов!!! Но това е без значение - пак той ще е виноврн!
На българските магистрали трябва да се въведе задължително 80 километра българите сме загубена нация у нас никога няма да има ред и дисциплина.
В България магистрали няма.Това са скоростни пътища където максималната скорост трябва да 110км.в час.Това,че Тиквун ги нарича магистрали и нареди макс.скорост да е 140км.в час по никакъв начин не ги прави магистрали.
Глупости. Тия два камиота са се движили с масимум 90 и пак са се ударили - в задкормилното устройство е проблема!
Така е, когато се строи с пепел вместо с пясък, крадат се Евромилиарди и парите отиват в чекмеджето.