Сблъсък на автобус с туристи и камион на пътя Русе-Бяла, десет души пострадаха (снимки)
Ранените пътници са транспортирани с три линейки към болницата в крайдунавския град, жена е в тежко състояние
Обратно в новинатаКоментари - Сблъсък на автобус с туристи и камион на пътя Русе-Бяла, десет души пострадаха (снимки) | Днес.dir.bg
Коментари
Пътищата на Тулупа, взимат повече жертви от това което обявява наркомана от Киев след атака от руснаците по въздуха! Крадливият от Банкя да започва да се оправдава.
За миналата година в страната са станали 6970 пътни произшествия, при които животите си са загуббили 521 души, а над 9000 са били ранени. Сравнено с 2022 г., когато са загинали 531 души, жертвите са били с десет по-малко през 2023 г. Горното казва всичко. На сайта на МВР има статистика на жертвите при автопроизшествия по години. Преди да стане готова магистрала Тракия, годишно загиваха между 1200 и 1300 човека. Сега 521.
Русе Бяла, всяка година смърт по Русе Бяла. Едно и също в Ориенталския нужник, всеки ден, всяка година.
"През 2022 г. по пътищата на страната са регистрирани 6 609 тежки пътнотранспортни произшествия, вследствие на които са загинали 531 лица и са ранени 8 422 души. " Видно е, че тежките катастрофи са повече от миналата година, както и ранените. Вероятно по случайност жертвите са с 10 по-малко.
За тоя път вече трябва отделна рубрика в дира. Там всеки ден се трепе някой. Заради муджахидини шофьори.
Освен това според методологията на НСИ "Загинал при ПТП е всеки човек, който в резултат на произшествието е убит на място или е починал в резултат на нанесените травми 30 дни след произшествието" Така че до края на януари току-виж излезе, че тази година жертвите са повече от миналата.
Пътят си е хубав, но задкормилните устройства ги няма никакви. Толкова ли не си знаят габаритите в случая?
чета за трупове и затова питам, какви мерки е взел собственика на пътя за да предотврати това.
Пак РУСЕ-БЯЛА Трябва да се направи нещо в този участък. Този е един от най-травматичните пътни участъка в цялата страна. Редовно има катастрофи. Преди Кресненското дефиле беше така, сложиха разделители между двете летни и вече втора или трета година няма тежки ПТП-та там И тук трябва да се намери решение! Няма начин да няма. Може да забави леко преминаването на някои коли, но все пак са само 50км. Би трябвало да може да се обезопаси?
Това трябва да е поне скоростен път с 4 ленти. Пътят е от международно значение. Именно заради турските и румънските тирове. Но нали местните административни селяндури са си свикнали нищо да не правят. Защо трябва да се напрягат, заплите вървят? Да не се оправдават управляващите фашисти от по-високо нивно. Но нали трябва да крадат, защо им е път. Дреме им за хората.
Пътят е част от републиканската пътна мрежа. Не е работа на общините, а на МРРБ и Министерство на транспорта.
И по тази ли важна за България тема путинистите взимат "отношение", винаги с хули към всичко, което е българско. Сега управляващите не било просто "крадци", а и "фашистки". А някой да се е позаинтересувал, че вече се строи скоростният (побдве ленти във всяка една посока) между Русе и В. Търново?! Кои сега са "фашистите"?!
Може и да им обърнат внимание. Те и това не правят. Нямат оправдание. И пътят не е добър, много е тесен, два тира или автобуса могат и да не се разминат.
И кога партиен нацистки другарю ще стане този велик път Русе - Търново? Какво им пречеше 30 години да го направят? Сигурно Путин и руската пропаганда са виновни, че крадат?
Това е работа на АПИ. Имат подразделения навсякъде. Общините да си оправят общинските пътища. А АПИ да не си бъркат по дупките. И най-вече, нека шофьорите да карат внимателно. Кой знае, как са "изправили" завоя. Я несъобразена скорост, я саммонадеяност, някаква. В крайна сметка, водачите си имат задължения. Всеки ден от там минават десетки автобуси и камиони. И не се "закачат". Да, хубаво е да се разшири пътя, да има повече ленти за движение в двете посоки, ама всичко да се прехвърля на пътната инфраструктура, е неправилно.
Чета, вика, за трупове... ами функционално неграмотно псе си. В тази новина няма, повтарям за малоумниците като теб, Н-Я-М-А Т-Р-У-П-О-В-Е! И слава на Бога, че няма!
Всички неприятелски на Русия държави ще плащат висока цена, заради това, че финансират нацисткия режим в Украйна. Народите на тези държави, също ще страдат, защото те са си избрали сатанистки марионетки за управници.
Добре, че си Дон, а не българин. Определено дебилизма има граници, но при тебе няма. Определено.
си ощетен, ама много. И все за това си мислиш. Намери някой да те олаби, белким ти мина, а.
И затова са виновни пътищата? Че то, по тази логика не трябва да остане нито един път в България.
Представям си КАТ-аджии и ДАИ-джии колко шофьори са рекетирали на този път Русе -Бяла.
Бях сигурен, че камионът е турски. Не знам, как карат в Европа, но в България тези са най-опасните шофьори!
Румънец и турчин. Какво повече да коментираме? Вижте по пътя към гърция Румънските гъзари и по пътя за Капъкуле турските. Да хванеш единия да удариш другия...
В 90те постоянно пътувах по този път. Тировете там карат като луди, особено турските. Никой,никога не се съобразявал с тежкото трасе. Веднъж,за да избегнем сблъсък с турски тир спукахме 2 гуми едновременно. По принцип пътя е много тесен и не е ясно защо турските тирове секат всеки завой и задницата им влиза в насрещното.
пътищата ни били лоши, а...? Е за това ли кaрате кат' за последно бре? При ограничение 90 км/ч, там, както и почти в цяла България, се кара с поне 120 км/ч. А пропо, пътищата ни са от времето на гадният созиализъм, от времето на бай ви Тошо. За 34 години на свобода и демокрация в условията на див капитализъм, евроатлантическите миндилчета НИЩО не направиха. Само рушат, продават и подаряват, ама пътищата били лоши, и поради таз причина ще караме яку над максимално позволената скорост и няма да ебаваме никакви знаци, както и Закона за движение по пътищата.