Сблъсък на 7 коли, 2 буса и ТИР затвори магистрала "Струма" край Сандански
В района има много гъста мъгла, която най-вероятно е причина за катастрофата
Обратно в новинатаКоментари - Сблъсък на 7 коли, 2 буса и ТИР затвори магистрала "Струма" край Сандански | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ицо (нерегистриран)
Всички говорят за дистанция, ниска скорост ок.. на мен ми е интересно как започват тези катастрофи? Какво, първия просто набива спирачки и спира в средата на млякото? То това би било най-тъпото нещо да направиш.. то не става мляко изведнъж, странна работа. А и каква е тая злоба по адрес на "бай ганьо" все едно вие не карате по магистрала с 130-140.. айде, айде не мога да изляза в лява лента от състезатели в час пик. По принцип ограничението от 140 е неадекватно за бг автопарка по мое мнение, но това е друга тема.
Ee (нерегистриран)
Denislav
OLD (нерегистриран)
В началото на 90 те,по това време в същата област,на стария път за София ,в мъгла като памук от 3м пред колата,ме изпреварва идиот със соц возило.
той (нерегистриран)
причината не е в мъглата!
Май сега (нерегистриран)
Шофьорите са доста некомпетентни. По-рано се смеехме на такива катастрофи в Америка, как може да са толкова тъпи и да дават газ, когато е мокро, хлъзгаво, заледено или с мъгла, при нас нямаше такива работи. Сега попиваме всичко от там - предимно негативното
nikie (нерегистриран)
Сутринта в 7:00 в Сандански беше почти 9С - какъв лед, какви пет лева - карат като идиоти в мъглата.
Македонско девойче (нерегистриран)
За някоя друга сутрин пишеш. Днес беше 3 С, но наистина лед нямаше. През нощта температурата не е падала под 0.
SS (нерегистриран)
Не е лед. Когато има мъгла и асфалта не е чист се замазва и става много хлъзгав. Същото се получава и на първия дъжд след летните жеги - водата и прахоляка правят ужасно хлъзгав асфалта и даже и аз дето го знам се хлъзнах веднъж към Петрохан въпреки че влязох с 20 в завой дето на мокро може и с 60 да го вземеш безгрижно.
Тодор (нерегистриран)
Преброяването на глупаците започна.Имало гъста мъгла и заледен път ! А,за съобразена скорост да са чували?
Хахаха (нерегистриран)
Това е конспирация да им взимат парите, а според официалната статистика на КАТ имало само една катастрофа заради превишена скорост. Това са на джигитите доводите.
SS (нерегистриран)
Ограничението на магистрала е 140. Е трябва ли и в мъгла да се кара с толкова?
Хахаха (нерегистриран)
Ами човек тези индивиди интерпретират максималната разрешена скорост като минимална задължителна. Те не могат да направят такава мисловна връзка. В тяхното съзнание нашата милееща за гражданите си държава им е подготвила една прекрасна състезателна писта, с екипи на всеки 100 метра, опитващи се да хванат всяка снежинка още във въздуха и старателно препикаващи трасето през четвърт час за да се избегне образуването на черен лед.
Гошо (нерегистриран)
И как при 5 градуса ще замръзне настилката? Аман от пишман шофьорим които се чудят как да се орпавдаят.
ХакунаМатата (нерегистриран)
На Запад има светещи табели с указания за времето. В Кочината всичко е на самотек
. (нерегистриран)
На крива ракета космоса и пречи. Ако искаш и смс да ти пратят за да ти кажат, че извън колата има мъгла. Руски трол българомразец такъв.
Глупако (нерегистриран)
В белите държави има огромни светещи табла с указания, предупреждения и т.н. Идиот като тебе си мисли, че лед на магистралата е нещо нормално.
_stankow
E какъв е този "руски" трол, след като възхвалява запада и хули България ? Очевидно е западен трол ! Не по-малко гаден от "руски".
Хахаха (нерегистриран)
Твоят автомобил прозорци няма ли бе готин? Или викаш може утре да се развали?Атлантика ли ще прекосяваш?
*** (нерегистриран)
Бай Ганю кога ще научи, че при мъгла се кара с по-ниска скорост и по-голяма дистанция. Не се иска 3 висши образования и грамота от НАСА за да схванеш и спазваш някои елементари правила.
Ynd (нерегистриран)
С купени книжки и полицаи от типа "Ся ко шъ праим" са такива резултатите.
На крив..му пречи... (нерегистриран)
"Аз успях да спра ама ме натресоха отзад" - Ей това е причината, защото 90% не са шофьори а въртигеврековци! Има мъгла и лед, обаче аз съм "пич" - да не ахмак, че да карам съ шейсе!
Койчо (нерегистриран)
Аз само едно не разбирам - този къде е спрял, защото ако е спрял в аварийната лента където по принцип трябва да спре, някак си много ме съмнява гръцкия маляка да го натресе отзад В АВАРИЙНАТА ЛЕНТА! Ето тук е ключа от палатката щото селчо ако е спрял насред дясната лента като нищо ще го отнесе някой отзад. За да те отнесат в аварийната лента трябва този дето те е нахендрил отзад да е кръгъл идиот и да му се отнеме книжката завинаги. Иначе не е далече от акъла, че при подобни условия се кара с по-ниска скорост и много внимание особено когато има предпоставка пътя да е заледен както и твърдят, че е било. Аз да питам и още нещо - тулупите от АПИ нали слагаха точно в тоя участък някакви светещи, електронни, дигитални, свръхкосмически информационни табла и системи за мониторинг на скоростта и трафика. Тая хойня дето струваше нз си колко милиона докога ще служи само за украса и за място на кацане на гаргите? Ще заработи ли някога?
Много писане за нищо пич (нерегистриран)
Спрял е зад тоя, който се е натресъл на по-предния. А този, който се е натресъл също е карал бързо и е блял! Анадъмно! Кога да реагира, та да се премести в аварийната лента бе ?
Хахаха (нерегистриран)
Ами където и да е спрял, ти кьорав ли си? Не виждаш ли, че напред има катастрофа? Ти още в него момент като видиш, че напред нещо се случва трябва вече да махнеш крака от газта и да подходиш към спиране. Ти какво, продължаваш да даваш газ докато се бухнеш в този, който е успял да спре??? Или идейката ти е да се промушиш като на слалом между катастрофиралите? да не те бавят?
Мене (нерегистриран)
Даам, ако не е качеството на пътната настилка, то ще е мъглата. Ако не е пътя или времето, то ще е, че някой им продал книжките (не че те са ги купили). Мангалът никога не е виновен, на мангалът му е виновно правителството, времето, международната обстановка....
1914 (нерегистриран)
На крива ракета - космоса и пречи са казали древните българи.
Барнабас (нерегистриран)
Къде са тия магистрали в България, че съм ги пропуснал.
не в БГ (нерегистриран)
в главата на тиквун са!
Ynd (нерегистриран)
Резултат от управлението на Тиква. Причините: 1. Корупция и купени шофьорски книжки; 2. Безхаберие и безнаказаност, започвайки от мътно придобиване на имущество, злато и власт; 3. Некачествено изпълнение на всички задачи; 4. Тъп и некомпетентни органи, които имат заледяване при температури +10С
Nasko (нерегистриран)
Само незнам защо на тоя прост народ все Бойко му е виновен! Може ли да ми обясниш какво общо има управлението за въпросната катастрофа? Бойко е бил там ли, той е виновен за маглата, той е натискал газта ли, катастрофи само в България ли се случват? Аман от прости пърчета дето търсят причините за собствената си некадърност все в държавата!
немога (нерегистриран)
да обяснп на дебил гербераст. ще е загуба на време!
Ynd (нерегистриран)
Ако имаше нормални служби, щеше да има и резултати и превенция. В Австрия и Словения (също била под комунизъм), при мъгла, при сняг и при заледяване светват табла в жълто и има камери. Познат в Хърватска беше карал със 240 км/ч. Конфискуване на колата, арест за 24 часа и 4000 EUR глоба от дежурен съдия в неделя. Херпеси му бяха излезли, защото трябваше някой да дойде от БГ за да му плати глобата. Така се прави...
123 (нерегистриран)
Дебилите с колко караха ??? 120-140. Миналата седмица по време на дъжда по магистралата Пловдив София масово се караше 130-140 това мъглата от тировете не беше пречка. Още се чудя на дебилите как влизаха в тези водни завеси с 140. Не 80 процента, а 95 процента са дебилите в България.
Какво говориш (нерегистриран)
Проливен дъжд, челен удар и загинал. Естествено движението е блокирано за около 30мин и след като отвориха пътя потока хукна пак с 120 да навакса закъснението... в проливният дъжд разбира се.
Какво има да се изяснява? (нерегистриран)
Причините за катастрофта са ясни: Дебили на пътя и поне половината с купени книжки и не знаещи правилата за движение по пътя.
лед (нерегистриран)
На 9 градуса над нулата се заледява , какво извинение да измисли поредния некадърник с IQ на ......
? (нерегистриран)
По време на ковид не трябва да се пътува. Държавата е виновна. Да забрани движението, няма да пострадат хората
123 (нерегистриран)
когато бяха затворени областните градове се наблюдаваше абсолютен спад на катастрофите и смъртността
Русофила Содомит (нерегистриран)
Боко е виновен - нарочно пусна мъглата, за да си счупят колите хората! Оставка!
Факт (нерегистриран)
Ако Мунчо управляваше няма да имаше мъгла!!!
Отбиваш (нерегистриран)
и слизаш от колата и се отдалечаваш назад, че Ганя знае как се кара и в аварийна лента...
газ-спирачка (нерегистриран)
причината за катастрофата е неспазването на дистанция.
плюс (нерегистриран)
превишена скорост
Пешо-Гошо (нерегистриран)
Язека сум Пешо , ама кат манечок ми викаа Гошо-Пешо . Пистааа ! Бегай , паи се , че идем и гадим с пууна газ !
Долу ГЕРБ (нерегистриран)
Защо газовата връзка с Гърция се бави 12 години
за дебилите с книжки (нерегистриран)
при мъгла или нощем, или при мокро платно не се кара като лятото, когато грее слънце и асфалта е сух на барут! И скоростта трябва да е друга и дистанцията и вниманието да е повишено. В нормалните страни има маркировка и за мъгла и хората спазват , но по магистралите му е като по селските пътчета на Европа , че и по зле.
Асфалта (нерегистриран)
Е виновен, че не е качествен. Дори и мъгла да няма е хлъзгав. Пък и няма да карам, като пенсионер.
карайкат донор (нерегистриран)
ама поне написа ли си завещанието?
кво значи (нерегистриран)
като пенсионер? Има песнии, които ще карат много по добре и по-бързо от теб, младЕЖо. Нямаш опит за елементарни ситуации . Колкото по малко знаеш , толкова повече си мислиш ,че знаеш . А това е опасно, най-вече за теб самия.
Петров (нерегистриран)
Магистрала край Сандански съществува само във въображението на месията от Банкя, то си е едно шосе от социализма, тясно, колкото две каруци да се разминат.
Пешето (нерегистриран)
Ай сега пак дясно политическата мъгла е виновна за идиотите зад волана?????
Владо (нерегистриран)
Мъжът добави, че не е карал бързо - с не повече от 60 км/ч. Минимума на магистрала според закона е 60км/ч. Като няма условия - отбиваш.
oko (нерегистриран)
50км/ч e конструктивната скорост на превозното средство - ако е под тази, нямаш право да се качваш на магистрала. Няма минимална скорост за магистрала. Има изискване при повреда или друго, ако не можеш да се движиш със скорост над тази, да я напуснеш при първото разрешено място, а не да спираш където ти падне! Дейба олигофрена, кой ти е дал книжка???
222 (нерегистриран)
Мъглата е повода, не причината. Причината дори не са конете под капака. Причината е в магаретата зад волана!
Прав си (нерегистриран)
но магаретата не осъзнават какво си им написал!
ицето (нерегистриран)
Те ако са магарета пак добре, направо са си антилопи ГНУ.
Антон (нерегистриран)
Простите ганьовци селтаци, въпреки мъглата, натискат газта , случайно некой да не ги задмине, колко трябва да си прост да караш с висока скорост в мъгла. Стойте там сега, и попържайте, и не забравяйте следвашия път като има мъгла пак да карате бързо без дистанция.....селяни прости
Пламен
Аз съм Ганьо и никой не може да ми каже как ще си карам колата в мъглата. Никой! Да не са ми я купили те, че ще ми казват.
slavena_slavkova0@abv.bg
Доколкото разбирам ранени и жертви няма.
Мда (нерегистриран)
Много бързо кара тая мъгла и се мисли за недосегаема. Глоба на мъглата.
Социалист (нерегистриран)
ТЪПУНГЕРИТЕ НЯМА ДА СЕ НАУЧАТ ДА СПАЗВАТ ДИСТАНЦИЯ И ДА НАМАЛЯТ СКОРОСТТА, КОГАТО НЕ ВИЖДАТ
аз (нерегистриран)
Както обиковено казвам в такива случай: И каква са виновни водачите на БМВ-то? :)
oko (нерегистриран)
Еми, някой трябва да е виновен. Аз ще заложа на гоУфа
Вулгарос (нерегистриран)
И животните имат повече мозък от двуногите дебили в тази сбъркана територия!
ттт (нерегистриран)
На мъглата да се ударят 100 тояги на голо! А иначе не тя е виновна, а карането с несъобразена с пътните условия скорост. В случая дори и БиБи не мога да обвиня!
oko (нерегистриран)
""Имаше много мъгла и спрях. Тъкмо спрях и гръцкият бус ме удари. "" - ба си идиота! Че гръцкият бус е виновен, спор няма, да е карал със съобразена скорост, което ще рече да може да спре при тези условия в обхвата на видимостта си, ама трябва да си пълен идиот да спреш на магистрала и то в лентата за движение при такива условия. Ако подмокряш гащите при такива условия, къде си тръгнал? Стой си у вас и не излагай всички на опасност. В Мъгла е далеч по-опасно да се спира, караш, докато видиш отбивка, ако толкова те е шубе!!! Иначе по тивито веднага отсякоха - мъглата е виновна... ще им се. Всички накачунени един върху друг идиоти са виновни - първия, че спрял, останалите, че не спазват дистанция
Дай газ после пляс (нерегистриран)
Понякога мъглата просто те удря в челото, от 50м видимост става 5м....но никога НЕ се спира в такива случаи, особено на магистрала. Задължително се пускат аварийни светлини. ДА, затова са аварийните Уважаеми шофьори, а не да си намигате по улиците, когато някой ви даде предимство. Но за съжаление има мноооого неадекватни шофьори. Шофирането НЕ е само въртене на геврека, иска и мислене и УСЕТ също
99 (нерегистриран)
Катастрофите по пътищата в България предизвикват свлачища - свлачищата пречат на пътуване с ДЖИПКИ - липсата на пътуване с ДЖИПКИ води до свлачища
,crko (нерегистриран)
Нали там имаше табла за оповестяване
oko (нерегистриран)
Ти па щото не можеш да видиш мъглата!
РРР (нерегистриран)
На мен лично табела, че има мъгла не ми трябва. Спрявам се и без нея.
Владо (нерегистриран)
Па не са я видели
Borderlands (нерегистриран)
Гъста мъгла има навсякаъде по света. Празни кратуни обаче има само на едно място.
Връщайте (нерегистриран)
Милицията и ДС на бай Тодор бе боклуци
007 (нерегистриран)
Дайте на макетата магистрали,па им гледайте сеира.
Az (нерегистриран)
Не е виновна мъглата а тъпото устройство зад волана !
мера спорет мера (нерегистриран)
Било хлъзгаво, ами идиоти защо карате в мъглата със 120км ?????, а сега бързайте кретени....
бгх (нерегистриран)
120 ?!? Че те местните караха по дефилето с толкова ... на магистрала - поне 150 ...
аззз (нерегистриран)
абсолютно неадекватни шофьори по улиците. ЮГледам ги и в София. Това с курсове не се оправя. Не може всеки да взима книжка само на формално основание, трябва да се гледа и психомоториката на хората, адекватни ли са да вземат шравилни решения в извънредни ситуации. Ао не са няма книжка. Просто някой хора се стресират на пътя и не знаят какво да првят, много не знаят, че в мъгла се пускат светлини за мъгла и се кара бавно и внимателно. Трябва сериозна реформа в обучението на шофьорите.
oko (нерегистриран)
Да, ама ако караш бавно и внимателно в лъгла, си баси плужека... прав си за всичко, каза точно това, което аз исках да напиха - книжката не е за всеки и не всеки трябва да получи книжка.
Каруцар (нерегистриран)
По полските пътища такива работи не стават. Магисрали!...?
*Джонката* (нерегистриран)
Дебили български корумпирани.
бай мангал (нерегистриран)
Бате, дей тази автоморга?
хайде всички русофили в предизборен хор (нерегистриран)
Пак Бойко Борисов е виновен.
Путкота (нерегистриран)
Кой те заблуди, че имаш чувство за хумор?? ...като корабно въже...
бяло мече (нерегистриран)
...ха...ха...
трансофил (нерегистриран)
Не бе, бако за нищо не е виновен.
зевзек (нерегистриран)
Ей, тази,,Струма,,! Като не става по магистралата , пуснете лодки по Струма.
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход