Самолетът край Пазарджик паднал, защото му спрял двигателят
При кацането е заорал в оризището и се е обърнал
Обратно в новинатаКоментари - Самолетът край Пазарджик паднал, защото му спрял двигателят | Днес.dir.bg
Коментари
Едно време трябваше всички пилоти да минават курс по безмоторно летене. Този човек сигурно е от тази гилдия и би трябвало да има поне малко безмоторни умения, но както излиза явно не е преценил добре. Или пък уредът за гориво не е бил изправен да показва точното количество или пък е имало теч на гориво някъде незабелязано... много са възможните причини.
Добре де, как ше му свърши горивото, нали е ПРОВЕРИЛ, преди да литне, дали има "тунджа", маслото е проверил, хидравликата, оперението, висотомера е калибрирал....?!?!
Защо пилотът не знае да чете уредите на борда или не е минал някаква формация. Какви са тези слабоумни да летят без да познават машината, нивото на гориво се показва винаги там, където трябва.
Къф е тоя "шофьор" на самолет на 67г. Той дали е и ред? Да "шофира" докато му свърши горивото? Той да не е мислил че кара по магистрала? На тази възраст човек почва вече да излиза от реалността!
Преди около месец минавах по магистралата и го видях този самолет. Стори ми се доста опасно неговото кръжене в района на ниска височина, очевидно вършейки някаква работа.
Оризищата са май някаква тиня, която може да умекоти удара. Иначе свършилият бензин е комична причина.
кошмар за бг !!!!!!!!!!!!!!нема бензин и пада + механика пиян !!!!!!!!!!!!!!!!бензина по колите а пилота на кучетата
67 годишен? Свършило горивото? Колко по-нелепо може да бъде?
Кой ще си намери грешките - правописни и пунктуационни: - "Свидетел е видял катастрофата и веднага се е обадил на тел 112. " - "Автомобил на спешна помощ е откарал пилотът в областната болница в Пазарджик."
Горивото на самолет не свършва внезапно в полет. Пилота е знаел доста преди инцидента, че горивото е малко
Оправете си новината, свършило е горивото не е спрял от само себе си. То да не лека кола, карал нашия пък после сигурно искал да отиде с туба до близката бензиностанция.
Ехехе! Аз бяха собственик на Ан-два, но го продадох още 2004 защото се уплаших.. Етажерката е много надежден самолет 500 кс мотор -авиобензин 107-109 октана. Моторът е капризен към качеството на горивото. Ако се правят БГ маймунджулуци с евтини добавки / боклуци/ към горивото моторът не прощава- спира. Така паднаха двама колеги в Русенско. Те затова се отказах.
Колко струва един такъв самолет,ако не е тайна?