Самолет МиГ-21 се разби при авиошоу в Румъния, пилотът загина
Загиналият пилот е 36-годишен
Обратно в новинатаКоментари - Самолет МиГ-21 се разби при авиошоу в Румъния, пилотът загина | Днес.dir.bg
Коментари
ако си купиме от новите "братя" и от чифутите ползваните по 30 години и карани като бесни Ф-16. От добро не ги продават. Не им трябват дори като тренировъчни - толкова са амортизирани. Точно като автомобилите 2-ра ръка - почват ли да дават ядове - продавай на балъците да си трошат главите в прекия и преносния смисъл.
Миговете вече падат като круши, а каракачанката иска да даваме сумати пари да им удължаваме ползването.
1. Не си измислям прякор всеки път. 2. Не въвеждам досадни символи от картинката за сигурност. Ко прайм при това положение?
самолетът е ремонтиран в Полша от неоторизирана фирма, с части менте. Така щяха да бъдат ремонтирани и нашите самолети. Какво друго очаквате от некачествен сервиз ?!
МИГ-21 е опит да бъде постигнато надмощие на СССР над американския Ф-104 Старфайтър. Но... както американския си събрат и той се е превърнал в "летящ ковчег". Някога, при сравнително малката мощност на двигателите са конструирали самолетите по подобна схема за да постигнат по-висока максимална скорост. То и затова самолетите от подобен клас приличат повече на ракети. Но цената на малката площ на крилото е ниска подемна сила, ниска маневреност и изискване на много високи умения да управляваш такъв самолет. Не случайно никой не използва повече тази ареродинамична схема. Не може , една отдавна отречена схема да продължава да с еползва. Даже и за демонстративни полети. Още повече за такива, защото, пилотите които са умеели да летат на такъв самолет отдавна са прехвърлили 60-те ( в СССР той е снет от въоръжение още преди 30-ина години).
Власята нарочно са го разбили-смъкнали да демонстрират солидарност с нато,което е типично за тях. Пак като не е паднал върху Силистра или добруджа!
Руските "балалайки" освен да орат нивите за друго не стават.
Сега очаквам да извадят някой МиГ-15 и с него да направят демонстративен полет. Демонстрация на простотията и тъпотията. Самолет снет от въоръжение преди 30 години... да го вдигнеш да лети,при това на демонстративен полет, пред публика. Наистина уникално. Не всеки е дорасъл до такива "висоти" на празногловето.
Нещо май НАТО не може да поддържа самолети.... Всичко е цирк с тези руско-американски играчки за поробване на хората по света!!!!
Искахте Хамерика, ама още карата 40годишната харизана техника от СССР. На ви сега доходите 1000% по-ниски от тези на господарите а техниката 1000000% защото ще си плащате... Е накрая резулата е ясен - Ни доходи, ни самолети... само окупационни бази... халал да ви е! Нас пък Ердоаня ще ни "пази" небето !!! Чакам! Амааа да не излезе че и той, ама с модерни руски самолети ще ни гледа от високо!!!!
Полетите на руските летящи ковчези 29 трябва да се забранят и у нас. Шкембе войводата похарчи 80 милиона грешни пари да ги ремонтира.
Абе 40 години, саморемонтирани нелегално вероятно в полша, като нашия дето се разби, и още летят... А защо от толкова "евроатлантизъм" не можем да си позволим и един западен ??? А?? Руските както и пентагона призна са по-напред! В русия може да има корупция за милиони и милиарди при нефта ама на запад нискотехнологичната военната промишленост цоца ТРИЛИОНИ от държавите !!! Резултатите са видими !
Не бива да се лети на остарели и негодни самолети при това ремонтирани от потенциален противник! тия кофчези просто трябва да се забранят! Нека русняците да си летят на тях - те и без това са в повече.
пофесоре, наутчете се как се писше на български. примерно: Руснаци. повторете: РУ СНА ЦИ. не е лошо да знаете българския, независимо колко ви е страх, като казвате (потретете ру-сна-ци)
Вземи първо ти го научи, преди да да даваш акъл на другите. И още нещо - да ти пикая на рушляците.
Тия съветски самолети са добри, но вече са тотално, морално и технически остарели. Мястото им е в музея, а не във въздуха.
Не е лесен МиГ-21 и като цяло делта крилата изискват техника да поддържаш подемна сила и скорост.
вероятно е гръмнал парният котел!
Сигурно, котела го захранват с въглища, внесени от Украйна. А пък Украйна ги внесе от САЩ. Еей, много калорични тея въглища от САЩ, бе.
леле , ГЛАДИАТОР колко си тъп.....дори за елементарна ирония / сарказъм трябва малко акъл. Ами просто ти липсва мозАк да го правиш , жалка история. А пък с калоричността направо изби рибата. Един съвет към червените тролове - за тази новина се ориентирайте с коментари от типа " доказана съветска техника , вярно малко стара , но виновни са ъпдейтите , които НЕ СА извършени където рябва,а именно Русия". Може и саботаж на западняците , че да си купят източноевропейците трета ръка американски боклуци....нещо в тази посока лалкайте.....
леле , ГЛАДИАТОР колко си тъп.....дори за елементарна ирония / сарказъм трябва малко акъл. Ами просто ти липсва мозАк да го правиш , жалка история. А пък с калоричността направо изби рибата. Един съвет към червените тролове - за тази новина се ориентирайте с коментари от типа " доказана съветска техника , вярно малко стара , но виновни са ъпдейтите , които НЕ СА извършени където рябва,а именно Русия". Може и саботаж на западняците , че да си купят източноевропейците трета ръка американски боклуци....нещо в тази посока лалкайте.....
леле , ГЛАДИАТОР колко си тъп.....дори за елементарна ирония / сарказъм трябва малко акъл. Ами просто ти липсва мозАк да го правиш , жалка история. А пък с калоричността направо изби рибата. Един съвет към червените тролове - за тази новина се ориентирайте с коментари от типа " доказана съветска техника , вярно малко стара , но виновни са ъпдейтите , които НЕ СА извършени където рябва,а именно Русия". Може и саботаж на западняците , че да си купят източноевропейците трета ръка американски боклуци....нещо в тази посока лалкайте.....
Безаналогова Летяща Съветска Щайгааа хахахаха
Имаше и Съветски безаналогови, но Русия с новите БЕЗАНАЛОГОВИ, ви бръкна в задните часто с чадър. Не се радвай, чадъра след това ви го извади, но разтворен.
ако тази щайга е можела да лети, сега нямаше да я коментираме, драги!
Ми то, ОНЯ, да си подържат мамалигарите летателната техника. Или и те като нас, я дават на поляците да я подържат?
Да ви кажа само, че модификацията на изтребителя МиГ-21 Лансър е модернизация на Израел от 90-те години. От тогава загубата на този "модернизиран" модел е около 20 броя. Румъния в момента минава на Ф-16, които са на почти същите години и предстои да видим там как ще е с отказите, защото напоследък много от натовските държави се оплакват от голям брой откази на Ф-ката.
колко бройки МиГ-21 са произведени и летят, и колко от еФката?
Не мога да кажа, не съм чел статистиките. Жалко обаче за загубата на човешки животи, без значение на какво се лети!
Влязохме в НАТОто и вече и за авиошоу не ставаме! А то НАТОто прави главно шоута с пищови!?
ТУКА !!!!!!!!!!!!!!!!!!СТИГА ДЕМАГОГИЯ А?????СТАРИ ЖЕЛЕЗА НОВИ ЖЕЛЕЗА !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЕИ ДЖЕНЖЪРИ ОСТАВЕТЕ ПИЛОТИТЕ НА МИРА !!!!!!!!!!!!!! И НЕ СЕ НАДСМИВАИТЕ НА ТОВА ЧЕ СА ЗАГИНАЛИ !!!!!!!!!!!!!!!
Така е с руската "техника", ако не е анимирана, загиват хора.
Не знаех, че могло да лети, откакто го видях на стоянката във Военно-историческия музей! Струва ми се, че и ние ако го вдигнем /самолета де/, ще е за радост на децата и бързо ще разпръсква торове над поля и ливади по пролетните култури и есенниците.Боже, и това е от времето на Виетнамската война! Че даже и от по-рано може би. А на другаря "Балканец" бихме отправили любезна покана да се повози на такава машина в най-скоро време и да не се страхува - ние вечно ще го помним!
Това е компромат срещу съветстката техника...
МиГ -21 са машини от 2-ро поколение и са създадени през 60-те години но 20 век/1963г/!!!!Има ги и в България!!!!!Това састари машини БЕЗ ресурс.летенето на тях е опасно за и без това малкото ни пилоти/имат по 3-4 летателни часа ГОДИШНО/?!?!?!!! Необходимият минимум беше 120 ч годишно, а летец-пилот 1-ви клас-189-210 часа!?!?!ВВС са за подигравка в момента!!!!Жалко е, много жалко!!!!
Ние Българите сме шампиони по плюване, ама денонощно някой мразим и плюваме !!! Имам идея, да направим отбор и да бием останалия свят по плюване !!! Поне в едно нещо да сме първи :)))
тези "българи" дето денонощно плюят, са всъщност руснаци
Не съм съгласен, когато руснаците бяха тук /преди 1990 г./ ние пак си бяхме недоволни плювалници, няма угодия...
Защо в България няма нито един нещастен случай с F? Жокер: защото НЯМА Еф-ове. Същото е и в Румъния.
Значи дядо ми е бил прав- когато майка ми му каза да вземе самолета като ни идва на гости, че по- бързо ще дойде, той и отговори съвсем ясно- Аз на дърво без корени не се качвам.
Едно време хората са се вдигнали на бунт за забрана на Автомобила, че плаши конете по улиците. Като компромис му забранили да вдига повече от 5 км/ч.
Няма да се учудя ако зад тези инциденти стоят едни западни тайни служби който да накарат Румънците и Поляците да дадът едни милиарди за едни западни боклуци на тройно оскъпена цена. Такова нещо ни чака и нас да дадем вместо за икономика или здраве милиради за оскъпени от корупцията на САЩ бараки.
Кой ли се е погрижил да падне и да се разбие...някое украинче което говори английски или....нали все още футболното върви та да плюем по ,,некадърните,, руснаци та белким продадем американските щайги и дрънкала. Само глупаците вече се хващат на тази въдица- е, дал Господ и такива, четем техните соросоидни коментари всеки ден.
Всяко нещо във въздуха пада.Все още не е открито това летателно средство което да не пада. 1. The pilot of an F-16C from Luke Air Force Base that crashed Tuesday in Arizona tried to make an emergency landing after experiencing trouble with his engine. 2.An F-15 Eagle fighter jet crashed earlier this week near Kadena Air Base in Japan. The pilot ejected and was rescued but was listed in serious condition after the accident. The Air Force said the cause of the crash was still unknown. Да продължавам ли или ще спреш с тъпотиите.
руските самолети не падат. това е мръсна джендърска провокация!
Няма и една дума в безппристрастните български медии за днешните демонстрации в Брюксел против НАТО. Огромно множество от Европа. Виждат се плакати - Стоп НАТО, стоп на войните. Тръмп ликвидирай това фашистко гнездо. Вън от Брюксел на агресораи пр. и пр.
"в 1960 году установлен рекорд скорости на замкнутом 100 км маршруте; достигнута средняя скорость 2149 км/ч, а на отдельных участках 2499 км/ч. А 28 апреля 1961 г. установлен абсолютный рекорд высоты 34714 м." ДАЖЕ Ф35 И СУ57 НЕ МОГАТ ДА ПОСТИГНАТ ТЕЗИ ПОКАЗАТЕЛИ!!!!!................но се иска опитен пилот и поддръжка !!!!!!!!!
МИГ 21 В БЪЛГАРИЯ: От 1983 до 1990 г. ВВС на България са получили 72 бр. самолети в модификацията МиГ-21бис. От тях (30 бр. нови и 6 от основен ремонт) са във вариант със САУ и са предадени на 19-ти изтребителен полк. Останалите са оборудвани със системата „Лазур“. Тази партида е снета от въоръжение през 2000 г. Освен бойните изтребители, ВВС е получила за обучение 39 МиГ-21У(1 бр. през 1966 г.), МиГ-21УС (5 бр. през 1969-1970 г.) и МиГ-21УМ (27 нови през 1974-1980 г. и 6 ремонтирани съветски през 1990 г.). През 1982 3 броя от учебния МиГ-21УМ са продадени на Камбоджа, а през 1994 г. още 10 бр. МиГ-21УМ са продадени на Индия. Последните учебни самолети са снети от въоръжение през 2000 г. За времето на експлоатация са претърпели катастрофа и са загубени 38 изтребителя. ЗАГУБЕНИ 38 изтребителя Миг-21 и то не в бойни действия. Руски боклуци.
уточни се. защото според официални данни са разрязани. информирайсе малко, загубеният си ти.
Разрязани са от продажници като теб.Така останахме с 3 самолета и твоят тлъстяк се одупи на Ердоган за охрана на българското небе с турски самолети
Самолетът е стар като света. Следователно, иска ремонт. Много прилича на ремонт в Полша!
Хем е модел от 1955 година, хем е СДЕЛАН, като всичко руско. Сделан с теслата и чука.
и това казано от въшиф шибаняк от най-бедната, корумпираната и с най-висока смъртност държава в Европа на която колонизаторите ликвидираха всички конкурентни предприятия и не плащат наем за базите. Сега каруца не може да направим но тъпи бройки като теб се изказват "компетентно" като нормални български предатели
Джендърлайни, скайте от САЩ да ви подарят нова американска техника . Руската ни е подарък от 50 г.
Що не демонстрират Ф-ките дето си купиха?
Аварии стават навсякъде , никой не е застрахован от пробив. Най-важното в новината е , че пилотът е катапултирал . Със здраве !
стават..... миналия месец у нас с руски хеликоптер при който загинаха 2 пилота, вчера в Полша с руски ,днес в Румъния.....утре другаде където още има сделоно в Росиа
Ми да - като караме руска техника на по 50 години, така ще е! Виж и у нас - колко катастрофи станаха с военни ЗиЛ-ове и УАЗ-ки! А с Мерцедесите няма нито една катастрофа! Не е заради това, че са вече на около 10 години и не са в движение, а защото качеството си е качество! :)))
Моят 30 годишен мерцедес се разваля редовно. Управлява го дядоми Спиридон...............а аз се чудя коя е причината??? Дали староста или дядо Спиридон...............ЗАЩОТО МАШИНАТА Е НЕМСКА!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
От основаването на българските ВВС (1912 г.) досега са загинали 484 български военни летци и авиоспециалисти (2012 г). От основаването на българските ВВС (1912 г.) досега са се катапултирали 96 български военни летци, като от тях след 1945 г. са загинали 11 човека (изследването е до 2012 г. - като включваме и инцидента от 26 април т.г.) 17.04.1989 г., Безмер, пилот - лейтенант Валентин Димитров Маринов със Су-25 05.10.1989 г., Узунджово, пилот - ст. лейтенант Валери Лилов Богданов с МиГ-2102.10.1990 г., Каменец, пилот - курсант Жоро Андреев Денчев и пилот-инстр. майор Асен Йорданов Христов с Л-3928.01.1992 г., Узунджово, пилот - капитан Дойчин Георгиев Бояджиев и пилот-инструктор - капитан Емил Лазаров Тодоров с МиГ-21УМ20.12.1994 г. , Балчик, пилот - ст. лейтенант Владислав Владимиров Вълчев с МиГ-2102.06.1999 г. , Граф Игнатиево, пилот - ст. лейтенант Сашо Димитров Николов и пилот- инструктор капитан Георги Богданов Русев с МиГ-21УМ16.05. 2003 г., Граф Игнатиево - пилот майор Анатолий Полянков с изтребител МиГ-21 24.07. 2003 г., авиобаза Крумово, - вертолет Ми-1722.06.1989 г.,обуч. пилот - лейт. Георги Сотиров Стоименов 13.10.1989 г., Чешнегирово, пилот - майор Боян Богданов Петков с МиГ - 2306.04.1990 г., Доброславци, пилот - капитан Тошко Стоянов Петров с МиГ.....списъка е дълъг
Това е животът на пилотите. Извади подобна статистика от която и да е държава, която ползва, примерно F-ове. Същото е, ако не и по-лошо. И спрете да си правите мръсната политика на гърба на героите - това го правеха само мръсните комунисти. Все повече се замислям, дали сегашните устати лекета не сте просто пребоядисани политкомисари и техните подлоги-синчета.
какви герой бре,това са жертви на слугинажа към Москва да им купуваме бракмите с които осъждаме нашите летци на смърт!!!
нарязаните на скрап самолети на българските ВВС (тези са от времето на г-н Свинаров, мисля): Су-22: бордове 006, 409, 504, 513, 514, 615, 714, 717, 907 МиГ-21МФ: бордове 403, 57, 64, 021, 029, 033, 047, 177, 213, 301 МиГ-21бис: бордове 81, 82, 87, 83, 95, 89, 84, 92, 93, 85, 94, 91 МиГ-21УМ: 11, 12, 14, 15, 17, 33, 37 и кажи на румънците ,че това е чудесно решение. що се отнася до падането на самолети - падат всякакви, дори американски, представи си. добре е, че тоя път пилотът е оцелял, не като полския тези дни, лека му пръст.
А дали са нарязани или са бракувани ,,изкупени” като за скрап и продадено незнайно къде?!Или пък знайно? И в армията се принатизираше от ДС другарите както и държавата