Коментари - Самолет МиГ-21 се разби при авиошоу в Румъния, пилотът загина | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Впечатляващ начин да изхвърлиш този самолет!

Беднотията и простотията ли? Досущ като наште гумени тикви! Има и допълнение към новината: по чудо останал жив и ... огнярът!!!

Някой съмнява ли се в руските тенекии?

Стара, неподдържана техника и ето го резултата. Слава Богу, пилотът е жив. Колкото до полската 29 -ка ... лелееее ... и тези щяха да ни поддържат двигателите на самолетите!

да пишете, че изтребителят МиГ-21 Лансър е на румънските ВВС, като "отворените врати" навеждат на мисли за руски пилот - а пилотът е румънски. "Мога да кажа с пълна отговорност, чесамолетите на ВВС на Румъния са в отлично состояние", — заяви министърът на отбраната Михай Фифор в комментар пред канала România TV. И подчерта, че на първо място мислят за пилота и за това, че трябва да се разбере какво е неговото състояние. РИА Новости https://ria.ru/world/20180707/1524153014.html

само дето сте пропуснали (нерегистриран) да пишете, че изтребителят МиГ-21 Лансър е на румънските ВВС, като "отворените врати" навеждат на мисли загостуващ руски пилот - а пилотът е румънец. "Мога да кажа с пълна отговорност, че самолетите на ВВС на Румъния са в отлично состояние" (това твърдение си е на негова отговорност, има си хас да каже нещо друго), — заяви министърът на отбраната Михай Фифор в комментар пред канала România TV. И подчерта, че на първо място мислят за пилота и за това, че трябва да се разбере какво е неговото състояние.

абе кво ги карате тези комунистически щайги беее...ще се изпотрепете

Още едно пряко следствие на равихрилата се "демокрация". Липса на средства за поддръжка и нальот на пилотите води до това...

От Русия може да се купува само газ и нефт, защото не са го пипали с ръка.

Е нормално...защото се лети с нещо,което трябва да е в музея...

Партията котел ли се е развалил или въглищата са се изчерпали?

РУСКО КАЧЕСТВО. ТРЯБВА ДА ЗАБРАНЯТ В ЕВРОПА ПОЛЗВАНЕТО НА РУСКИТЕ ЛЕТЯЩИ КОВЧЕЗИ

освен това тоя миг-21 е модернизиран и се ремонтира в Румъния.

руското качество е известно !!!!ВВС на Индия от 1971 година насам е загубила 482 изтребителя „МиГ” съветско и руско производство. Това е разказал военният министър на Индия Аракапарамбил Куриан Ентъни за Agence France Presse. При инцидентите са загинали 171 пилоти (35%), един член на екипажа, осем военнослужещи и 39 мирни жители. Според Ентъни причини за катастрофите са технически неизправности. По-рано беше съобщено, че през последните 3 години Индия е загубила 33 изтребителя, от които 27 марка „МиГ”, както и 10 вертолета.

в румънското съобщение де-факто се съдържа 'намек' за саботаж.

Какъв нальот, ма, Мурзилко? В българския език такава дума няма! Както няма думи като кнопка, трубка, тарелка, юноша и подобни русизми. Хайде научете български, бре!

Невежите глупаци,които ти пишат минуси нека да споделят кои техни вещи са руски: колите им,телефоните,лаптопите? Или може би кухненските им уреди са made in Rusua? Нека обяснят защо най-богатите на природни ресурси държава в света не може да произведе едно високотехнологично изделие или качествен уред.

Жалко наистина, трябва да се забранят полетите с машини по-възрастни от пилотите им.

Индия През 1960-те години Индия започва да получава изтребители МиГ-21 от СССР, и започва да ги произвежда по лиценз.[2] Заради все още липсващата подготовка на пилотите за този изтребител, МиГ-21 не взема голямо участие в Индо-пакистанската война от 1965 година.[3] До 1969 година Индия разполага с общо 120 изтребителя.[4] Първата широка бойна употреба на изтребителя е по време на Индо-пакистанската война през 1971 година, когато индийските МиГ-21 играят решаваща роля за налагане на индийско въздушно превъзходство.[5] Индийски МиГ-21 успява да свали пакистански F-104,[6] а до края на войната свалените пакистански самолети са 8 — 4 F-104, 2 Шънян J-6, един F-86 Sabre и един C-130 Херкулес. Заради отличното представяне на индийските пилоти и техните самолети, след конфликта няколко държави, в това число и Ирак, се обръщат към Индия с молба да обучава техните пилоти.[7] През 1999 година Индия губи един МиГ-21 от пакистанска ракета Стингър.[8] Виетнам По време на Виетнамската война, тринайсет от виетнамските асове отбелязват своите победи с МиГ-21, макар и повечето пилоти да предпочитат МиГ-17 заради по-голямата му маневреност и по-добра видимост от кабината.[9] До 1968 година САЩ губят над 1000 самолета във войната.[10] На 26 декември 1972 година, МиГ-21 от 921-ви изтребителен полк, пилотиран от майор Фам Туан, за първи път в историята сваля бомбардировач Б-52.[11]

На тия летящи гробници друго освен катапулта дали работи?

мамалигарите подкарали музейния експонат ма ядец! С тия руснаците до Берлин стигнаха.

набеден патриот от ВМРО и по стечение на обстоятелствата и м-р на отбранатаКаракачанов ще пълни руските джобове с милиони левове за ремонт на тези таралясници.

МиГ 21 първи полет 1955 год. Тези които са искали да правят демонстрация на /музейни реликви/, са отговорни за техническото му състояние !!!

Тия съветски бракми не ги ли нарязаха за скрап вече, или ги пазят за душевен оргазъм на русофилите?

... така е, съветските летящи бараки от времето на Брежнев продължават да си падат като круши, а времето си тече... Нае може нещо измислено по времето на соца от кретени да е в основата на националната сигурност, а още повече в авиацията...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! На която дебила президеинт Радев, заби последните гвоздеи в ковчега на прогребението и..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Това по себе си значи само едно - липса на квалификация в Индия.. техническите неизправности не възникват от само себе си - възникват поради неправилна експлоатация и поддръжка.

моите са от китай и корея. за какво говорехме? всъщност, имам руска коса(чка) и още две други руски неща. И Русия, както България, пострада от 'приватизацията' на заводите, но се оправят и ще се оправят.

А защо не кажеш нещо за по-новите ,,руски таралясници,, все пак сме 2018 год.

преките наблюдения от днес: ромите ги пазят за да правят орагазъм на русофобите. иначе, това е бракма от 55-59-та година. трябва да е в музея, малко след миг17

спасява качествата на тези съветско-руски таралясници.То ако се наложи майка си и баща си няма така да защитават.Още не мога да разбера от какво са толкова зависими,то и наркоманите не са толкова.Дори и много руснаци критикуват някоя тяхна остаряла военна техника.

Мириши ми на конспирация. Отново зад храста се виждат ушичките на англосаксонците с израелски привкус. И да попитам, какво стана с делото на бившият военен министър Н. нЕНЧЕВ, че на времето яде много бонбони, за монтиране на нашите изтребители в Полша.

Служил съм в ВВС и доколото си спомням този самолет беше на въоръжение през далечната 1975-та година , че и по от преди . Самолета на снимката не е Миг 21 . Ако трябва да класирам сайтовете като жълтите вестници дир.бг няма кой да го бие !

не беше с тези, но пак от 45 до 59 са 14 години, а от 59 до2018 са ... опа, близо 60.

Е!?!?!?! Това не оборва факта че руското качество е като за боклука.....вторични суровини. И правителства които купуват тези руски таралясници значи взимат пари под масата и осъждат на смърт нашите пилоти!!!

Целувай гъза на англосаксонците ! От тях добро никой не е видял !

виж датите... от 45-та (ВСВ) до 60-та са 15 години. от 60-та до 2018 са 40+18=58 години.

Миг-21 е надежден и масов самолет. Държи рекорд за най-много произведени единици сред свръхзвуковите. Можеше да ни върши чудесна работа и сега.

Не най-богатите,а най-богатата на природни ресурси държава в света,а именно Русия. Не могат да направят нищо качествено за масова употреба. Нека невежите путинофили обяснят защо е така.

Pampers е основен спонсор на новите MIG.

Има разлика между критика и дежурно/безмозъчно плюене, то втръсна на всички.

много са вехти. буквално - не само като технология, просто 35-45 години експлоатация непременно ще доведат до умора на метала.

21-ца е.

Щерев, Индия е заКУПИЛА не заГУБИЛА.. ЗАГУБЕН си само ти.

То затова руснаците са единствената истинска космическа нация ! Защото направо са почнали да правят ракети ! Ако не бяха избягали в САЩ някои руски авиоконструктори американците щяха още да се возят на цепелини .

така са богатите. Всичко им се прави от жълтурковците.

то и раша няма, ама я ползва(те).

Май малко са я порумънчили конструктивно за шоуто и много не прилича ! Затова е и паднал .

Старичък си е МИГ 21 , и е нормално да се получават аварии ! Ама то и новите МИГ-ове и СУ-та ги свалят чобаните в Сирия с прашки и кремъклийки ! Не знам дали не е по-добре Путин да си даде самолетната индустрия на французите под формата на франчайзинг и джойнт венчърс , че ето откакто взеха ВАЗ Толиати , почнаха да правят Дачия с емблемата на Лада , и им се получават нещата !

до джендъра Щерев: мърльо, нашите пилоти отдавна са казали какво искат: нови и поддържани самолети. не 3-4-та ръка от индийски, арабски и пакистански потребители (с неясни часове състояние на корпусите и прочие). та, джендърите да не говорят от името на нашите ПИЛОТИ.

Нищо чудно и него поляци да са го ремонтирали.