Съдът пусна източния обход на "Струма" през Кресненското дефиле
Източният вариант разделя движението по магистралата на две самостоятелни и раздалечени едно от друго пътни платна
Обратно в новинатаКоментари - Съдът пусна източния обход на "Струма" през Кресненското дефиле | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
666 (нерегистриран)
НПО-тата източиха 12 милиона лева за ОВОС. Преброиха всички мравки и комари. Отложиха този път близо 10 години. Умряха стотици хора по него. Няма как да не са доволни.
Ганьовска работа (нерегистриран)
Пълна простотия, имитация на магистрала. Гърците покрай олимпиадата си оправиха пътищата, построиха си основните магистрали. А те имат не по-леки терени от нас. И още - там като излезеш от тунел има табела "Изключи светлините".
:( (нерегистриран)
В България няма съд.Тук говори престъпника.
:( (нерегистриран)
Съжалявам - ПРЕСТЪПНИКЪТ
Павел (нерегистриран)
Е , на нас все пак ни отпускат една двайста от парите които отпускат на Гърчия по програми но наистина забатачването по отношение срокове е голямо . Друго , това за светлините , ми Боко нали си люби макетата и като у тех държи и тук да се кара постоянно с включени светлини а не както е по болшинството бели държави .
Инженер (нерегистриран)
Направете тунел за да направите качествена магистрала която ще се изплати стократно с годините.
коч маньовър (нерегистриран)
Това е наистина добра новина за държавата ,Струма или Е-79 е най-важният път за нашата икономика ,който свързва най -близкото пристанище със София и Централна и Западна Европа ,да не говорим колко жертви взе пътя през дефилето ,колко време и разходи отнемат тези 180 километра от София до границата.
Хм (нерегистриран)
Не ми ги хвали, че като влезеш и покараш 15 километра влизаш в старата "магистрала" преди Серес и ще ти изпадат пломбите от неравности и дупки, особено в лявото платно. Същото важи и за гърчавата магистрала от Солун до Неа Мудания, на първия ръкав.
троцкист (нерегистриран)
как така? парламента да спрял правото на някой от нас да обжалва, в случая екооценка. Що да не обжалвам екооценка, ако домът ми е на 50 метра от пътя и шума вечер е над 25 децибела. А?
цензуракис (нерегистриран)
и сичко пак шопите да ходят на море в Гърция
Павел (нерегистриран)
Не знам имаш ли представа колко са 25 децибела но със сигурност пърдиш по-шумно .
ИСТИНАТА (нерегистриран)
Преди да плюете си спомнете колко жертви почти ежедневно взима пътя. Отделно, тунел отдолу НЕ СТАВА< идеята е идотска, опасна, скъпа и нерентабилна. МОже да се изплати след 55 г., ако не е се срутил, но дори поддръжката няма да излезе на сметка.
Павел (нерегистриран)
Е ти къде искаш да ходят , на нашето си море та да търпят селянията и циганията на местните като същевременно се наслаждават на несъбрани камари боклук и мизерии ?!?
Лоша новина! (нерегистриран)
А бе хора, пътят през дефилето не се премества. Той ще стане еднопосочно пътно платно посока София - Гърция. Дали ще се намалят смъртните случаи по него! Вижте колко са остри кривите и си представете, че ще се кара със 120 км. / час! Това е абсолютно недомислие!
? (нерегистриран)
Източиха или наляха? Ако са източили, кой е наливащия и Асан ли у луд, че яде баница?
66 (нерегистриран)
Боян Петров беше един от хората, които правиха ОВОС на този път. От там изкара парички за десетината осемхилядници.
Цъф (нерегистриран)
Нещо завиждаш ли му?
66 (нерегистриран)
Много тъпо...
Бъркаш (нерегистриран)
Боян Петров въобще не одобряваше съществуващият път през дефилето да се ползва като еднопосочно пътно платно от новата магистрала. Той защитаваше идеята и двете пътни платна да са новопостроени, а съществуващия път да се ползва като локален. Според мен така и ще стане, пътят през дефилето е невъзможно да се ползва като пътно платно на магистрала.
77 (нерегистриран)
Човече, ОВОС не е мръсна дума!
i'm (нерегистриран)
Пътя през Кресненското дефиле е перфектен и спокойно се кара с 80км/ч с изключение на 2-3 завоя. Проблема е в малоумните шофьори!
Гост (нерегистриран)
На нас ни се отпускат точно толкова колкото та гърците. Стига сте писали глупости да дразните хората :)
аз (нерегистриран)
Еко джендъри, еко джендъри.
Е да! (нерегистриран)
Това е проектната скорост за първокласен път! Той не е годен дори и за автомобилен път, имам предвид не настилката му, а трасето и радиусите на кривите!
аз (нерегистриран)
Е айде сега, джендър мрънкане. Ще търпиш, нали си овчица.
аз (нерегистриран)
То не е виновен стария път, а пълчищата селяни хвърчащи по него, правещи задръствания и катастрофи.
той (нерегистриран)
Това трасе ще е моргата на всички джендъри!
аз (нерегистриран)
Наистина пътя си е чудесен и живописен. С 80 няма проблеми по него. Ама бай селинджър не кара с 80, щото щайгата с лютеницата му тежи в багажника.
Муданя (нерегистриран)
Вече пуснаха новата магистрала преди Серес, и оттам до Солун, перфектна е. Онази на Касандра обаче наистина е зле. Но пък е страшно живописна.
АА (нерегистриран)
Не знам още колко години ще се занимаваме с този проблем. Преходът през Кресненското дефиле е около 15 км. Всеки може да направи сметка колко минути разлика ще има при преминаването на този участък, ако има магистрала или ако такава не се построи- съответно със 60-70 км. или 120 км. И съответно да си зададе въпроса - заслужава ли си усилията и средствата. Затова според мен е възможно България да защити позиция, че поради геоложките условия изграждането на магистрала в този участък е опасно и нерентабилно- съответно автомагистрала "Струма" да бъде разделена на две отсечки - до и след Кресненското дефиле. Така можем да избегнем санкции от ЕК. И тъй като основните произшествия стават там при изпреварване, с подходящи съоръжения или видеоконтрол по най-опасните му части, това може да се предотврати. Мисля, че никой няма изгуби нещо, ако премине тези 15 км. с по-ниска скорост и с цената на няколко минути повече. Въпрос на манталитет, логика жесток контрол и санкции при нарушения. Отделно от това е време да се помисли за модернизиране на жп линията до Солун с опция за преминаване на тировете на жп платформи.
ДИР пишат глупости (нерегистриран)
1. Объркали са посоките:" Платното от Кулата за София ще започва на 100 м след пресичането с жп линията за мина Ораново. "- това се отнася за София-Кулата. 2.Нистина е тъпо да се разделят платната- много скоро ще се наложи да се изнесе и второто платно с огромни нови разходи.
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Още един млад живот остана на пътя
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия