Във Великобритания съдят българка, убила двама с камион
37-годишната българка Ирина Иванова Еленкова се призна за виновна пред британски съд за това, че е причинила смъртта на двама мъже с камиона, който управлявала.
Обратно в новинатаКоментари - Във Великобритания съдят българка, убила двама с камион | Днес.dir.bg
Коментари
В България колко дават за такова престъпление - условна, ако си големец, ако си никой - две-три годинки ?! В Англия - може би ще разберем на 01.02.2018г ?!
"за виновна по две обвинения за причиняване на смърт след небрежно шофиране" От 20г. до доживотна Глейте кво става
На шофьорския курс толкова й набиваха в главата, че трябва да кара в дясната лента, че ....
И в България трябва да се вкарват в затвора убийците на пътя. Особено тези, който шофират без да имат право на управляват МПС ( без да притежават шофьорска книжка).
Вземаме от Запада само лошите неща. А добрите - като в случая прилагането на Закона към убийците на пътя - не ги вземаме. Защо такава избирателност. Турчин уби хора с България и ... нищо. Нашите се трепят по пътищата - и условни присъди.
Разликата между Англия и България е, че тук такива произшествия ги споменават само в новините за трафика и то като "инцидент на отклонение .... на магистрала ...., има забавяне от 20тина минути". И толкова. Убийствата ги споменават между новините за правителството и спорта. Например: Намериха труп в двора на 63 годишна баба, която си призна. И следва: Днес треньорът на .... клуб каза .... И това е. Няма внушаване на депресия, а има мнооого материал за това тук. Новините приличат на нашите от преди 89та. В България всички знаем как се представят нещата от журналистите и какви са нагласите след това...
Присъдата трябва да стане ясна на 1 февруари. Дотогава двамата българи остават в ареста. Тези няма как да избягат. В България и тъкмо на опаки.
Що не ги пуснат, както нашите пуснаха турчина който уби двама мотоциклетисти. И после изчезна.
Откога приказвам, трафика в УК се следи от сателит и де що има компутерни системи. Полицията може да те гепи в рамките на 2 до 5 минути. Сичкото е толко автоматизирано, че единственото, което управлеваш, е волана. И там скоро ше има автоматизиране - масово се лансират коли с автоматично управление. Застраховките са солени, но пък се изплащат и процедурата е ясна и реалистична. Като има спор на пътя, се ходи в съда. Там оубаче нещата стават страшни откъм пари. Затова никой не смее да гъкне. Шифиорската ми книШка е още чиста кату сълза и дано тека си остане. От как съм си зела книШката, немам ни една наказателна точка, нито нарушение, нито кото и да било. Почвам да се чудим що за чудо е това. Над 30 години каране по пътищата на различни държави, ми ас съм уникум бе.
По британските пътища....имаш непрекъснат поток информация по табелите и по радиото. Има канал за трафика, вклучваш си радиото на локална мрежа и слушаш къде и какво, а сат нава я получева автоматично и има опция да те прекара през пътища които не са задръстени - да, сат нава ползва сателити и отчита наблюденията им, и те съветва кой път да избереш, та да не попаднеш в трафик. Сичко е автоматизирано, ти само натискаш копчето и караш, визуализира се, виждаш отчетите и графиките, инфото тече.... Колите са поддържани, техниката е поддържана и на разположение, падал ми е акумулатор, престигат за полвин час...и ме пускът на пътя за 15 минути зареждане..... Нещата са отработени, иначе бизнеса не мое да бачка. Времето е пари.
За минусаджията - карането в балХар е кошмар. Хората буквално не са адекватни. Колите са стари, неподдържани, пътищата са майтап и подиграФка. Хората немът пари за подобрения, и резултата е че се кара от пещерни шифиори, буквално Флинтстоун история. Тука, шифиорите се надпреварват да купът последната джаджа, последното подобрение. По джоба на секи е. Един сат нав е 200 паунда, преличен. Това е дневната надница на средната класа нароТ.
Най-хубавите пътища и на-отличната организация, която некога съм виждала в живота си са немските и холандските пътища. Френските ги слагам след тия двете. Малко французите го карът на емоция, това им бърка пътищата, иначе технически, и там е добре, където съм била де, Севера. Вие моете саму да си мечтаете да постигнете тая ефективност. Ас тогава се чудех как го правът, като точно в Холандия, земята е ноо скъпа и недостъпна. Широки, отлично направени пътища, като произведение на искуството. Отлична информационна мрежа, пътищата ефективни, не моеш да видиш трафик. Организирано, сичко е достъпно и сичко работи. У балХар, сичко разбито, нищо не работи, хората изнервени, ядосани, негативни, гнусни, неучтиви, груби, неприятни. Пътищата мръсни, неподдържани. Дори нещо да е направено, после не се поддържа и скоро го виждаш разрушено. У Британия, сичко се гледа като писан оейце - струва ноо пари, но бизнеса иска сичкото да бачка, иначе пари и печалба йок. И бизнеса плаща, и го иска работещо и ефективно. И се прави, да стане. Липсва ви съзнанието и нагласата да се грижите. У балХар сичко е ден да мине, друк да доде.
И да утрепеш чувеци на пътя с тая организация.... не се учудвам, че са ги вкарале в затвора скоростно. балхар шифиор тука изглежда кату пещерен чувек - мецът като невменяеми и не моът да отпецнът. Не им флиза в кратуната, не схващат, не им е разбираемо, не са свикнали, не познават възможностите и не могат да се осъзнает. Да не говорим, че недоучените и тъпи шифиори двто друго никога не са могли да научет и по неволя стават шифиори....тия па хептен немът техническата нагласа да ползват аутоматизация и техническите джаджи. И резултата е плачевен. В началото, докато се учех на различните посоки в движението, и ноо ме биеше у мозака, как се оправът другите, Знает секи сентиметер от платното. А то какво било - техника! и то работеща техника! Сат нава те води буквално като слепец - с ясни и точни указания, инфото тече на екрана, и ти се обеснева точно какво да направиш, и кое къде е. Невъзможно е да сбъркъш. Направено е да улесни хората, и е направено И ПОДДЪРЖАН ОС ГРИЖА И ВНИМАНИЕ. ЗАЩОТО БИЗНЕСА ИСКА ПЕЧАЛБИ! КАМИОН НА ПЪТЯ, ПОНЕКОГА КАРА СТОКА ЗА МЕЛИОНИ. ЗАСХРАХОВКИТЕ СТРУВАТ МАКЯ СИ И БАЩА СИ. В ЕДНА ПОДОБНА ЗДЕЛКА, ЗАЛОГА Е МЕЛИОНИ И НИКОЙ НЕ ИСКА ПРОВАЛ ИЛЕ ЗАГУБИ, ПОСЛЕ СЕ ДЕРЕ ЖИВА КОЖА ОТ ИДЕОТА КОЙТО Е ПРОВАЛИЛ НЕЩАТА.
А тя ли е шофирала наистина? И има ли съответната категория или е сменила уморения шофьор (защото то затова се манипулира тахографа)?
теря англичани какви са боклуци само.. вместо да имат нашите хубави закони да пуснат момичето под домашен арест или дори подписка, чак в ареста я държат... никога няма да се оправи англия по този начин
Roxana ех че хубаво ги нареждаш тия родни скапаняци. Жулят ти минуси щото от кирпичената къща У село само до хоремага и У близкото село са ходили. И толкоз прости че даже немогат да си представят че съществува това дето им обясняваш. Давам ти 10 -ка за " изящната " характеристика на българския Урунгел.
На мен даже диска ми прекъсва когато почне инфото за трафика. Невярвах и доста се чудех в началото
На мен даже диска ми прекъсва когато почне инфото за трафика. Невярвах и доста се чудех в началото
Ти за правописа не бери грижа. Написано е така че българския цървул да разбира кво е писано. Интелигентните образовани хора нямат нужда от разяснения как е по пътищата в другите държави.
Моя модел сат нав има жак за слушалки. лапето гледа отзад филми и видеа на двд-то и често и онлайн телевизия кога патуваме. зависи колко далеч патуваме де. И ако има шум в купето, ас слагам слушалките (или той слага слушалките). Особено Лондон може да бъде кошмарен и се иска целото ти фнимание. Но и по принцип де. Също, шифиорите масово използват сензори - слагат се сензори отзад на колата (смета се че отпрет можеш да си прецениш, но ако искъш, и отпрет ше ти сложат). Моята е полуавтоматик и е обикновен модел, но съм виждала компрутризиран модел на бвм, как се движи, ми тя колата си праи сичкото бе! от теби саму посоката накъде ти е скимнало да завъртиш. Компутера държи курса, слвае скорост според правилата колко е разрешено, забива спирачки ако си в опасност, иле просто реагира на гласови команди, примерно си поискаш кафето от поставката, и поставката се заърта към теби, иле радиото се вклучва, иле телефона ти се дига, има си панел да си сложиш тела и да не го държиш в ръце, абе за сичко е помислено. Но как да обесниш на сулю и пулю?????? На автомобилно изложение съм гледала демонстрации, как пълно автоматично управление му задаваш джи-пи-ес координатите и оно си кара самичко, като заобикале и прескаче препяствия и други участници по пътя, фклучително пешеходци и колелета, абе верно ми падна шапката и верно се чепетлих, нищо че съм еднженерка, но това си е постижение. Още сме далече от пъвно автоматично управление, но е ноо близо. Колата е буквално един робот - дават се указания на колата какво да прави, и колата тръгва и го прави.
Благодаря. У дира има пелтеци които се опитват да ме имитират с анонимния ми ник и се случва да пишат от мое име. Затова гледай уникалния ми стил - не могът да го копирът и ги е яТ. Нека злобеят, но никой не мое да збърка истинската Роксана и стила й. Ако простаците беха коректни и почтени, и не правеха мърсотии, и ас немаше да има нужда да пишем тека, ама на, с простаци - по просташки. Те от кОлтура не разбирът.
Малко ще те коригирам за колите. Не стари и неподдръжани, а НЕПОДДЪРЖАНИ. Защото парвенютата масово си купуват нови коли, които после не могат да поддържат. Като видиш кола за 50 000 лева с гуми Корморан или Ванли всякакви въпроси по натам са излишни. Тука тия дни трябваше ме мързеше да ходя 1 километър пеша и реших да хвана такси. Познай на кое се качих - не на най-новото, а на едно старичко с чисто нови гуми Континентал.