С черепно-мозъчна травма и в критично състояние е единият от полицаите, блъснати на "Тракия"

Ние остро осъждаме това от МВР да бъдат ангажирани с подобни нелепи действия, заяви Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики

Обратно в новината

Коментари - С черепно-мозъчна травма и в критично състояние е единият от полицаите, блъснати на "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Те тия не знаят да се пазят , особено като са хванали палката. Все едно са с джапанки сили.

Малко късно но ефективно!

Ако все вземаха някакви мерки може би нямаше да е гроб тая магистрала. Колко сигнали се подават за нагли шофьори, но пътна полиция си затваря очите. Съжалявам ама нераотеша система и държава.

Най-подлото и най-опасно на територията на страната!

кураж и най-бързо и най-леко възстановяване за пострадалите полицаи - все пак са били на работното си място, нали разчитаме на тях и поне за мен, с изкл. на 1-2 капанчета с тринога, в които попаднах, та когато ми е трябвало са идвали по-бързо от линейка, например, и са проявявяли 100 % разбирането, което е било нужно. А за бабаит шофьорите, които газят и мачкат наред, там тлябва да има превенция - напр. що това не го правят на магистралата в Сърбия ? А тука е джурасик лунапарк с блъскащи се колички - ето мен тези дни младо момче с мацка, със сиво 15+ год. бургаско А3 преди ринг- мола ме притискаше отзад и избутваше с неоснована агресия преди кръговото, в стеснение от две но една лента - и защо ? мола щял да свърши ли ?.

не сме единствената страна, но от европейския съюз клоним към едиствена... в която като видиш полицай и тва буди безпокойство... несигурност... заплаха...

Не го правят в Сърбия? Защото там не те питат "е сега какво правим", а директно ти слагат глоба.

Е, как 28-годишна жена може да има 16-годишно дете!?!

Извинявам се… грешен коментар!

изпедофилстваното Фани от другата тема говориш...

на полицаите. От умствени и нравствени инвалиди във физически такива...

Откога мелиционерите имат мозък?

при ремонт на магистрала има тжък камион който тегли още по-тежко ремърке с бетонни плочи отзад, на което светят стрелките за излизане от лентата. Ако някой се натресе в ремаркето ще го изстъргват с лъжичка, а ремаркето няма да мръдне. Не да слагат полицейска сапунерка или като на снимката в статията бус със табела зад него...

В България на "бизнесмените" не им трябва да купуват камион/американски джип/ с "бетонно ремарке 2 тона". Защото в България им е по-евтино да платят 2000 лева месечно на полицейския шеф да им прати "безплатни" полицейски автомобил и 2-ма кухи фурашкаджии, за което плащат данъкоплатците плащаме.

Баце не беше ли казал, че ще ни направи т.н. "умни магистрали".Тоест едни големи табла да казват, след еди колко си км. очаквайте забаяне на трафик, ремнти дейнсоти, катастрофа и тн итн..Или я пак съм сънувал нещо...

След 10г стаж, баш в КАТ, как не знае, че не трябва да се намира в спряла на магистралата кола, а трябва да излезе отстрани, даже не на банкета до аварийната, а да отиде далече, чак до мрежата? Каквито и предупреждения да има, 140км/ч разрешена скорост не са фактор, който можеш да пренебрегнеш.

Аз не разбрах нещо много важно имало ли е знаци предупреждаваши, че на път се извършва ремеонт и че има работници, имало ли е знаци за времнно ограничение на скороста в учатъка на ремонта? Или е намало знаци, а е имало само полиция в автомобил и шофьорите не са знаели защо е там полицията и че се прави ремонт. Не я знам какъв експерт е тази Диана Русинова, но за мен мен говори глупости. Предупреждението, че се извършва ремонт или строителни работи на пътя трябва да се слагат по-рано, но не и чак на 3 км. по-рано. Най-много 2 км. по-рано е напълно достаъчно за магистрала. При скорост от 140 км/ч 2 км се изминават за около минута време, по-точно 51 секунди. Това е достатъчно да се намали скороста от 140 км/ч на 80 км/ч, дори на 50 км/ч. На извънградаки където скороста е по-ниска(90 км/ч) отколкото на магистрала и 500-1000м. по-рано са достатъчни. А в града на най-много 100-150 м по-рано трябва да е предупреждението и ограничението на скороста.. Но за това, че на тези полицаи не им е било мястото там, Диана Русинова е напълно права. Виновен е полицейския началник, който ги е пратил там, тум може да става дума и за корупция шефа на полагащата маркировка фирма и полицейския шеф да са шуробаджанаци. Шефа вместо да назначи работник, който да се занимава с организация на движението. Ползва безплатно полицаи, на коиот данъкоплатците плащаме заплати за да вършат друга работа.

Да не е ставал тъп полицай.Не сме го карали

Ако трафикантите на мигранти не успеят да изтрепят пътните ни полицаи, това ще го направят такива дъртаци кат тоя 74 годишния!

Аз предлагам да се забрани шофирането в България. То щото статистически погледнато дъртаците, причиняващи такива инциденти са доста по-малко от младежите и батките и какитие в разцвета на младостта си.

Полицаите като цяло не са от най умните хора! Облечени във влъст се получава опасна комбинация на на алчен за пари тъпак с чувство за недосегаемост! Лично на мен вчера ми се случи на влизане в София на Владая полицейска кола да навлезе в насрещното и да спре бус...можеха просто да изчакат 50 метра за да започне еднопосочноно двойно платно и да не създават предпоставка за ПТП...,но толкова си могат!

Искам да знам функцията и заплатите на ручачите от европейският център за транспортни политики освен тази да осъждат разни неща... Брюксел е АБСОЛЮТНО ненужен на Европа.

Боко толкова могистрала построи, чи Резиденто 100 години не може я боядиса.

То не е като да надничаш като зарк зад някоя трънка … като се казиш в кола, ползваш КОЛАН!

Щом сега излиза това съобщение, явно им е отнело 24 часа да намерят мозъка.

В то оставаше на 74 гоеишен пробата му за наркотици да е положителна

Закривай държавата докато не се изпотрепали всички.

когато фиктивно обучени шофьори срещат фиктивно обучени полицаи - не е сефте...

Предблема не във фиктивното 'обучение', а във ФИКТИВНИЯ КОНТРОЛ. Когато тези, които контролират не познават правилата и законоте, КОГАТО ШЕФА ИМ ТИКВЕНИКА ИЛИ КАСКЕТА Е НАД ЗАКОНИТЕ. Когато нарушаваш правилата и няма последствоия, дори и минимални, дори и 20 лева не те глобяват. Тогава става така. Пронюблема ни е много прост, не е, че глобите са ниски, а е ПЪРВО, че не се налагат глоби на нарушителите. ВТОРО е, че за трето, четвърто ... едно и също нарушение глобата не е по-висока примерно да е 3 пъти по висока отколкот за първо нарушение. ТРЕТО е шуробаджанащинат и коруупцията, пример Семерджиев, полицаи срещи заплащане са го покровителствали над 10 години. Да кара без шофьорска книжка, да нарушава правилата и да няма последствия ...

Поредно безхаберие в тази територия. Аз болничните на полицая няма да плащам.

Спомнете си когато полицаите блъскаха и ритаха нашите деца и внуци на протестите. Колелото се върти и направеното лошо, стореният грях се връща на злодеите със страшна сила.

Кои деца? Онези с пиратките, камъните и стъклените бутилки ли?

И аз си спонмям как за 20 марки лумпените ходиха да чупят и трошат. Добре, че тогава все още имаше органи, които пазеха изграденото с десетилетия от българския народ. След първата цветна революция инсталираха мавура цига нин и унищожиха заводи и селско стопанство, наред с енергетиката.

тиквата ква магистрала е построил, като аутобаните на началниците, господари от ханс зайдел в Германия

на ремонта на ремонта до + безкрайност

Имам познати като теб. Отказал съм се да споря с тях, защото са невменяеми.

Няма почва за спор !

Не може полицаите да са корумпирани и нещата да вървят добре. Не може ! Полицаите са жертви на собствената си корупция.

Началниците им да дадат отговор какво са правили там полицаите! Ако са констатирали нередност по обезопасяването би трябвало да е отразена с акт за нарушиние!!! Ако са взели някой лев да играят обезопасители....ЗАЩО???

Тъпи корумпирани полицаи, тъпа организация, прост народ.

На 24 ноември 2022 г. ни напусна Апостол Апостолов - една от емблемите на българското радио- телевизионно приборостроене. Ст. н. с. инж. Апостол Апостолов е създател, главен конструктор и внедрител на поредицата от български телевизионни приемници - от първите български телевизори "Опера 1" (1960) до последните телевизори за цветно изображение "София 85" и автор на множество книги по приемна телевизионна техника - "Телевизионни приемници“ (1961), "Телевизионни приемници Опера и Кристал" (1966), "Български транзисторизирани телевизионни приемници" (1977), "Български телевизионни приемници за цветно изображение" (1986), "Зад синия екран" (2016) и други. Дълбок поклон пред светлата му памет ! Поклонението ще бъде на 28 ноември (понеделник) от 11,30 ч. на централните Софийски гробища.