Съветът по сигурността прие с консенсус ”Визия 2020”
Съветът по сигурността към МС одобри с консенсус работния документ „Визия 2020: България в НАТО и в Европейската отбрана“, съобщиха от пресслужбата на кабинета
Обратно в новинатаКоментари - Съветът по сигурността прие с консенсус ”Визия 2020” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
TT (нерегистриран)
1.Такъв важен документ не може да се изготвя, още повече да се оповестява публично от един служебен кабинет освен ако приемем, че всички правителства без разбика на цвят се ръководят от един център и той решава каква да бъде външната политика на България. 2.В него освен празните приказки би трябвало ясно да се посочи какви са истинските заплахи за националната ни сигурност, откъде идват и какви мерки за противодействия се предвиждат; съответно как и в какъв размер ще се финансират. Сегашната "визия" явно не отговаря на тези условия, очевидно е съчинявана по образец, за да има какво да представим на срещата в Уелс. Това обаче не намалява нейния вреден ефект.
ТРОЛИКИ ПУНИНА (нерегистриран)
снощи до късно сте тролили и още спите ! Ще звънна на Путин да отреже сребърниците ви за нехайна работа !
kiki89 (нерегистриран)
Аз съм наясно че на САЩ като международен жандарм са необходими средства за да е такъв. Трябва да има винаги измислен враг и членките на НАТО да наливат пари за превъоръжаване. За съжаление само Русия се е опълчила срещу този международен терорист.
Хм-хм... (нерегистриран)
"Визията бе критикувана от премиера Георги Близнашки, но президентът Росен Плевнелиев я подкрепи с думите, че е съобразена с позицията на НАТО." Това президентче на коя държава защитава интересите?
НА (нерегистриран)
БЪЛГАРИЯ !!!!!
Ясно (нерегистриран)
Комундето-номенклатурчик е под контрол. А Министър Шаламанов е по-силната фигура в кабинета. Добре е да сме на ясно.
Големи анализатори... (нерегистриран)
... и ,,мозъци,, , няма що! Колко усилия и средства се хвърлят за безсмислени неща! В същото време икономиката ни е в плачевно състояние,оттам и държавата, тъй като не произвеждаме достатъчно по количество и на конкурентно ниво стоки и услуги за вътрешния и особено за международния пазар. Главундровци,натам насочете усилията си ,вашите и на цялата страна,ако не знаете как, идете на подготовка при Ердоган например. Вижте как Германия трепери от ужас от икономическата му експанзия и конкретно от плановете му зда новото летище в Истанбул,целящо да измести по значение Франкфурт/Майн.
Асенов (нерегистриран)
Ако простотията можеше да лети, то целия "служебен" кабинет, начело с онова набедено президентче, щяха да се носят във въздушното пространство на столицата ни....
От оманския фонд (нерегистриран)
Къв съвет бе,ква сигурност , къв е тоя Шаламачов, некадърни малоумници.
1 (нерегистриран)
СЪВЕТ НЕ ЗА НАЦИОНАЛНА СИГУРНОСТ, А ЗА "НАЦИОНАЛНА НЕСИГУРНОСТ". ДОРИ ЦАР БОРИС ТРЕТИ НЕ СИ Е ПОЗВОЛИЛ КОНФРОНТАЦИЯ С РУСИЯ!!! БАБА ВАНГА Е КАЗАЛА:БЪЛГАРИЯ КЕ Я БИДЕ, АКО БИДЕ С РУСИЯ!!!!! ПОМНЕТЕ ТОВА!!! БЪЛГАРИЯ, БЪЛГАРИТЕ СИ ОТИВАТ!!! ОСТАВА ТЕРИТОРИЯТА САМО. ТАКА НАРЕЧЕНАТА "ДЕМОКРАЦИЯ" УНИЩОЖИ БЪЛГАРСКИЯ НАРОД!!!!!!!!!
8613 (нерегистриран)
Ако бъде ,ама като как,като подчинена на Русия,като равнопоставена,като наведена,послушна,като част от РФ,както отбелязват някои тролове русофили,без национално достойнство,та за това се иска сериозно тълкуване!
18.6. 681 (нерегистриран)
"за това се иска сериозно тълкуване", и как така и защо Господ - българинът, е Замислил за автентичните носители на БЪЛГАРСКИ ГЕН, те да са водачи на света и Русия в това число.
0898 (нерегистриран)
Интересно кой ги кара да правят проекто стратегия без НС,без да се знае съотношението на партиите,за какви се мислят времянките,това Плевналиев пробва как ще е,ако сме президентска република,май няма да е много читаво!А все пак проф. по конституционно прово е належащо да положи отново изпит по въпроса за провомощията на служебния кабинет,че изобщо не ще да го разбере този въпрос!
тъп и проZ циганин (нерегистриран)
Нищо не приемате и няма да можете да приемате защото хората от наводнените райони станаха КАТУНАРИ .. Тъпите помисли на Плевнелиев няма да минат . Хората от наводненията живеят като циркаджии във фургони . Плевнелиев се взима за английската Кралица ама не е познал - такива решения могат да се взимат само с РЕФЕРЕНДНУМ няма да позволим на нито една политическа сила да взима такива решения вместо НАС и БСП и ГЕРБ е все едно . Айде стига сте ни мачкали - 26 години ни стигат и от всички политически сили .
stef-fan (нерегистриран)
шарлатанов е хибрид между комунист и земеделка...ха ха ха !
шоп (нерегистриран)
Това животно"хибридна война" има ли го на друго място освен в главата на военния министър и в изготвените от него докуманти?
VIPER
Нямам нищо против някой да смята друга държава за враг.Това си е негово право.Но да излезе държавния глава и без никакво допитване до народа да обяви такова нещо...с това не съм съгласен. Това е равносилно на обявяване на война и такова решение не може да се взема от няколко души и в името на народа!
Гост (нерегистриран)
Не си ли се убедил , че в БГ всичко може , пък и не веднъж в историята ни сме хвърляни в конфликти - точно от '' Умни '' ''Глави '' - щото и главите ни са едни глави .-.... !
SM (нерегистриран)
Голяма глупост сътвориха точно на днешния ден, който е Международен ден на мира. Браво на "умниците"!
00000 (нерегистриран)
Каква армия ще правят тия наши олигофрени. За да имаме армия, трябва да имаме икономика или да се изхранваме от войни. Ние нямаме нито едното нито другата. Ние нямаме икономика дори за полиция, камо ли за армия.
Гост (нерегистриран)
Еми чети бе приятелю, той един по- надолу ти беше обяснил - нашите Натовци мият кенефите на НАТО - в което аз лично не виждам нищо лошо !!! Той твърди ,че охраняваме и летища - аз съм скептичен - ама айде да кажем че е така !!!
Ташак (нерегистриран)
Луд американец изяжда и 2020 български баници, по луд е българинът, дето му ги дава...
владимир йорданов вангелов
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
гру (нерегистриран)
Тотална империя на злото по-скоро е УСА, а не Русия. ЦРУ доказано носи вината за убийствата и опитите за убийство на редица световни лидери. ЦРУ е организатор и подстрекател на редица метежи и насилствено завземане на властта (Ирак, Иран, Сирия, Украйна, Чили, Никарагуа, Салвадор, Уганда, ЮАР, Косово, Босна, и т.н.
7674 (нерегистриран)
Това което изброяваш няма нищо общо с настоящата политика на Русия към Украйна,да завземе част от чужда територия в независима държава,с цел облагодетелствене с прородните им богатства и подчинение чрез въоръжени групи и насилие!Не изопачавай фактите както ти е удобно!
демократ (нерегистриран)
Тоталитарната империя на злото Русия е заплаха за цялото човечество, която трябва да бъде неутрализирана колкото може по-скоро!
11111 (нерегистриран)
Ауууууууууу , абе човече ти дрогиран ли си или си пиян??????? Демократ си , колкото аз съм ватман.Ужас
анонимен
Аууу- ти дрогиран ли си или пият ватман? Нее- ти си ВАТНИК- руски трол- имаш вече 7 КОМЕНТАРА с един и същ спам ,но дир.бг НЕ ГИ ТРИЕ/ така са "посъветветвани" модерите , нали? ;) Ти си въобразяваш ,че с обиди ще "убиеш" неудобен за теб коментар/ коментатор! Това е грешен подход- на БЪЛГАРИТЕ НИ ПИСНА ОТ РУСКИТЕ ВИ НОМЕРА!
Пази Боже сляпо да прогледа! (нерегистриран)
Що не вземеш да се просветиш малко. Повтарянето на заучени фрази и лозунги ще вземе съвсем да те зомбира.Четенето няма да ти навреди! Може да научиш много неща не само за Русия.
0321 (нерегистриран)
Те нашите българи ако наистина се просветят какво ни е причинила Русия, ами тогава всички като един ще скочат и с камъни и дървета ше избият всеки, който каже дори една добра дума за ремълската мафия!!
Някой (нерегистриран)
По времето на Майдана казвах, че тези ще навредят на целия свят. Че ЕС и САЩ трябва да ги спрат тях, а не да играят на дребна конфронтация с Русия. Добре че поне са разумни, иначе можеше да се стигне и до Трета Световна Война. Глупостта на Майдана бе най-вредна за Украйна. Направиха абсолютна патова ситуация. Само че ЕС и САЩ са се хванали на хорото и не могат да излезнат без да се изложат. А и хич не им харесва, да се присъединяват територии към Русия. Нещо което нямаше да се случи без заплахите към руснаците. Първото нещо след въораженият преврат в Украйна. А Путин няма пък как да откаже. Все едно Македония да иска да се присъедини към България и политиците ни да викат - не, не , не. Макар че сега са толкова съмнителни. А и Русия не могат да я притиснат, за разлика от нас.
7345 (нерегистриран)
Какво си разбрал от Майдана,абсолютно нищо и развиваш някаква русофилска демагогия,без да зачиташ интересите на Украйна!След като са искали да са в ЕС,какъв е проблема,свободна държава,нека да са,Русия ли ще определя накъде да бъдат,я стига празни дрънканици!
Някой (нерегистриран)
Май Бойко трябва да дръпне каишката на Плевнелиев. Той каза, че Русия не е заплаха. Макар и изчаквайки обществената реакция. Най-добре да смени каишката с тип душач, че Плевнелиев да е по-послушен, а да не хуква на някъде.
BIG AL .... (нерегистриран)
Той , руският агент е подобие на един цигански БОС- който продава ГЛАСОВЕ !! Той, неандерталецът ,да РЕШАВА КОЙ да е на власт , кой да управлява и да е кмет - съобразно ЖЕЛАНИЕТО на плащащия - Доган или Путин , все едно ...)) Няма разлика ..) Представете си живота , в ГЕТОТО - ромското или предишна България -под ръководството на БКП ...) Искат пак цяла България да стане едно ГЕТО- по руски образец и путин или ромският бос - все едно - да ви управлява .. ВЕЧНО !!! Хахаха.....
big_uncle@dir.bg
Що бе - че ние и сега сме си гето - 800 000 турци, 1 800 000 цигани - само че благодарение не на Русия, а най-вече на ЕС. Та каква, казваш, е разликата? Може би в това, че когато бяхме "руско гето", имахме армия и държава!? А сега вече, благодарение на Щатите и ЕС си нямаме нито едното, нито другото...затова пък тъмнозелени - бол!
поредната тъпотия (нерегистриран)
Поредната сътворена глупост.За една държава враг N1 е мафията.България е на първо място в света в класация-държава мафия,след нас е Гвинея Бисау,посочено е не къде да е ,а в списанието ForeIgn Affairs.Управниците ,които народа избира му се предлагат от тия,които плащат подкупите,а те предлагат или неуки или корумпирани или лоялни към капитала личности.В случая явно някой е взел подкупи за 4 американски бази в страната ни ,или искат да си създадат враг ,за да се получат някакви пари и да има оправдание за това.
111 (нерегистриран)
Възмутителное как може един поплювко като така нареченият наш президент и шайка назначени от него мекерета с блатословията на големитте демократи и миролюбци от сащ и западна европа да определят позицията на народа в нашата държава .Кой им дава това право . Защо не направят едно допитване до народа за да чуят и неговото мнение по този важен проблем за сигурноста на държавата и политикатаи спрямо РУСИЯ .Явно тези подкупни самозванци ги и страх .За всичко това сме си винаовни единственно ние , че им разрешаваме да правят зад гърбани каквото си искат , и това вече 25 год .Всички тия така наречени мастити лидери на прехода трябва да бъдат разследвани и съдени за грабителската си политика и бих казал геноцид над собственният си народ .Това трябва да се случи за да тръгнем на чисто и работим само и единственно за благото и интересите на държавата .Само тогава ще има правилна доктрина за външната и вътрешна политика и отношениетони към другитъ държави . Ние живеем в едно медиино затъмнение по отношение на реалните проблеми в украина .Това ни го налагат нашите братя от сащ чрез управляващите мекерета .Защо не изпратят журналистически екипи в различните раьони от украйна за да отразят мението на обикновенните хора , който са също славяни като нас, дали желаят война ,дали искат да живеят в мир и по братски както са живяли стотици години какво ги комфронтира и дали изобщоима комфликт между тях ? Това не се случва защото хората са против насилието и войната която водят така наречените майдановци или про американски марионеткитова и бе разпалена от сащ и техните съюзници с цел да дестабилизират РУСИЯ за да могат да се възползват от суровинните им запаси .Да за жалост такава е истината.
и аз (нерегистриран)
Ама не четат хората в България. Не четат. Чакат да си сипят ракията вечер и да пуснат новините и това е! Какво ще чуем за пореден път.... донякъде щах да преглътна мненията в последното документално филмче, посветено на Украйна и то по БНТ. И ако всеки нормален човек, чете и субтитрите в края на филма, ще разбере, че същото филмче е финансирано от някаква си фондацийка Америка за България. Какво пък в живота случайни работи няма.... Но прост народ слаба държава . Нямаме шанс!!!
0696 (нерегистриран)
Ти на кого си мислиш, че пробутваш ПОЛВИНЧАТИ ЛЪЖИ И ИЗМИСЛИЦИ ОТ РОДА НА "Това ни го налагат нашите братя от сащ чрез управляващите мекерета. " В България от много десетки години ни налагат тяхната си политика "нашите братя" от Москва!!! Това за щатите, руснаците го измислят за да може разни лапни шапани да не заподозрът простата истина - България да е слаба, бедна и нещастна! Само тогава имперските амбиции на Москва биха се осъществили. Колкото до това, че управляващите са мекерета - съм съгласен, ако добавиш московски мекерета! Почти всички са били такива с малки изключения, но те затова са и платили с живота си! Защото са разбрали какво иска да ни причини Москва!!!
Не разбрал недемократ неевропеец (нерегистриран)
...........Съветът по сигурността прие с консенсус Визия 2020...... Тези от коя държава са та заседават тука, а? Парите и демокрацията са преходни, Ракията и мезето са вечни !
123 (нерегистриран)
Затова пък става заложник на американското изнудване. САЩ карат в момента всички членове на НАТО да увеличат разходите за оръжие.Очаква се да видим кои държави ще се съгласят и кои не.
ужас!!! (нерегистриран)
ЧЕСТИТО БЪЛГАРИ!!! Сега ще трябва да се бръкнете по-дълбоко в джобчетата та да искарате и последния омачкан лев, за да запълните дефицита в бюджета на НАТО....ЧЕСТИТО!!! и тъй като ме напира ще изпиша поздрав за американските подлоги : МАЛОУМНИЦИ!!!
анонимен
"В джобчето" се бъркаме обичайно самонаетите лица. Това не важи обаче за трайно безработните, нали?
хъм (нерегистриран)
В конституцията на България е записано - СОЛИДАРНОСТ . Това означава: този който има - плаща данъци, а този който няма - получава помощи. Ако нашите престъпни управници спазваха този принцип, народа нямаше да е в това окаято състояние в което е в момента.
Илайша Морнингстар (нерегистриран)
А какво става с безработните? Те не са ли участвали в създаването на принадената стойност? Защо неграмотните управляващи и "човеколюбивия" запад забраняват промишлеността и селското стопанство в България. Защо бе унищожено всичко под диктовката на тези инфантили?
тра ла ла (нерегистриран)
Пъстър свят, то както е тръгнало , скоро и ти ще станеш безработен. При това състояние на икономиката и като те гледам колко си глуповатичък, скоро ще фалираш.
Ад - това са Другите.
Тъй наречената визия всъщност е открито заявление на Българските поритически лица с кого искат да си...воюват. На днешно време се водят икономически войни чиято цел е икономически облаги за победителя а това обезмисля интензивните войни, огледайте се и ми кажете поне една област от човешкото житие-битие което да се командува от политически мотивирани хора, дали ни харесва или не всичко на света се произвежда от няколко мултинационални конгломерата от фирми чиито печалби само биха били накърнени от това което на някои пишман политици им се иска.
анонимен
НЕ ЖЕЛАЯ БЪЛГАРИЯ ДА СЕ ПРЕВРЪЩА В ЗАЛОЖНИК НА РУСКОТО ИЗНУДВАНЕ! Тази новина можеше спокойно да се отнася до България, ако не бяхме в нато: Министърът на отбраната на Украйна заяви, че страната е получавала по неофициални канали заплахи за използване на руско ядрено оръжие...По неофициални канали руската страна вече няколко пъти е заплашвала, че в случай на продължаване на съпротивата, тя е готова да използва срешу нас тактическо ядрено оръжие, заяви Гелетей.
ооооооо (нерегистриран)
Какче ли си, баба ли си, що не вземеш да си окастриш едно колче към 30 сантиметра и да се надръгнеш докато ти стане добре. Не кандиса да плюеш против Русия и руския народ.
анонимен
Не ме засягат плюнките и храчките ти- твърде далеч съм от мисленето ти и не могат да ме достигнат.
не така (нерегистриран)
Пъстър свят си е малко тъпичък и нескопосан дезинформатор. Интрижките са му плоски и никой не се лови на тях.
АЗ-ЗЗ (нерегистриран)
Ей, ама къде ги четете тия простотии бе. Да вземе малко да се просветите. Стига сте пръскали спамове в нета. То бива бива, ама вече се оливате. Руснаците ви виновни. Хайде стига, че 25 години ми писнаха ушите. Преди бяха американците сега руснаците. Докога ще живеете без да мислите??? Четете, гледейте търсете, ама не само това което ви предлагат нашите и ангосаксонските медии. Че те нямат калпав журналист в източна Украйна. Хайде да не се заблуждаваме. Американските интереси нямат граници....
Теория на абсурда (нерегистриран)
Като гледам как послушно и на юнашко доверие без чувство за национален дълг и желание за осигуряване на националната сигурност се приемат неидентифицирани пришълци о третият свят, да им се чудиш на акъла. Че и оградата спряха. Емисари от близкият изток идват да популяризират и разпространяват радикалният ислям сред малцинствата, но и това не е хибридна информационна война. Оказва се че вълкът е в кошарата, а те ще бранят ще ходят да ги търсят в гората. Хибридна война води всеки гражданин който има по-различно мнение по официално приетите от правителството. И къде е границата между свободата на словото и забраната ми? Диктатурата винаги води морален и духовен упадък в едно общество и противоречи на божиите принципи.
123 (нерегистриран)
Цялата работа е да се увеличат парите за ново оръжие,по възможност да е от САЩ. Но дали всички държави в НАТО ще се съгласят не се знае. Като гледам в последно време унгарците не се съгласяват с всичко ,което не им е изгодно
Лисичето (нерегистриран)
Унгарците определено нервят евро и нато дебилите , щото скачат да защитават националните си интереси. И не са единствените ! Интересни неща се случват и в Черна гора . Рзабира се , подобни новини няма да откриете в нашите медии за масова дезинформация и опашати лъжи : )))))
33 (нерегистриран)
Какво ми дреме на сайдера че там някъде , Русия и Украйна , си правят някакви дразги ! Погледнете на юг , там е заплахата , радикалните ислямисти които са до границата на Турция и ако тръгнат за 24ч ще бъдат у нас , вие всичките ще избягате !
Лисичето (нерегистриран)
Извън всяко съмнение е , че въпросният шаламанов е сериозна заплаха за националната ни сигурност. Друг е въпросът , че от години трябваше да е в панделата за грабежи в особенно големи размери.....
Илайша Морнингстар (нерегистриран)
Господин Шабанов, ще бъде съден за нанасяне вреди на държавата и въвличането и в неблагоприятни за целостта на държавата формации чрез подписването на документи, за които той, както и временното правителство нямат пълномощия. Същото ще стане и с Лизашки.
00000 (нерегистриран)
Никой да не гласува за партия, която е против Русия. Да изгоним тези проевропейски паразити както от управлението, така и от администрацията на страната.
анонимен
Ще гласувам само за онази партия, която предложи освобождаване на България от руската енергийна зависимост или поне намаляването й от 93% на 30%. В Стратегията за национална сигурност на Р. България като важен национален интерес е вписано диверсификация на източниците, видовете, трасетата и доставките на стратегическите суровини за Р. България.
Илайша Морнингстар (нерегистриран)
Шарената, никой не се интересува за кого ще гласуваш. Но не си специалист нито по въглеводороди, нито по ядрена енергетика. Или, както препоръчват твоите господари от "Отровено общество", ще купуваме руски въглеводороди чрез посредничеството на Турция. Извратеното мислене на твоите любимци е такова. Няма други източници, а за тези в Средиземно море до Израел и Кипър предстоят "дружески" битки на членки на НАТО.
21 (нерегистриран)
Достойна позиция. Адмирации! Така ще се пресече амбицията на кагебееца да анексира бреговете на западното Черноморие, защото там живеят немалко блядове. Когато жужето е наясно, че е възприеман като агресор, ще се замисли дали ще нападне страна, членка на НАТО и ЕС.
VIPER
Русия не е заплаха за България , най-малко военна.Та кой би ни нападнал , като е общоизвестен факта , че нямаме армия. Ако Русия иска да ни нападне , просто ще ни заплаши и нашите първи държавни люде моментално ще си набият пърта към Брюксел и ще ни оставят да се оправяме
анонимен
Рф е заплаха за България поради агресивната си политика. България извън нато не разполага с никакви гаранции, че рф няма да подбуди по някакъв начин повтаряне на кримските събития , но във Варна и Бургас. Добре е да има ПРЕВЕНЦИЯ- т.е. да са предвидени предварително ВСИЧКИ възможни варианти, за да не се събудим един ден с руска "варненска народна република"
Доктор (нерегистриран)
Ей.... добре че си ти, та да се смеем на клинична маниакална депресия.
45--- (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Илайша Морнингстар (нерегистриран)
Ти идиот ли си или нарочно го правиш. Според теб, Варна и Бургас са автономни републики в състава на България със собствени правителства? И понеже във варненско има село Казашко, населено от векове с етнически руснаци староверци, те ще предизвикат референдум за отделянето на автономиите от състава на България и присъединяването им към Русия. Това и дебил не би го казал! Но кажи нещо за възпрепятстването от страна на Бундес Дойчланда, искането на Съставната държава Бавария да се отдели от Бундеса Дойчланд? Защо, не е демократично, не е съгласно общочовешките и европейски ценности. Къде е твоето възмущение и непримирима съвест?
само ,в Бг (нерегистриран)
Алоо, не ви ли е срам ? Само в Бг ,администрацията в МО е по-многобройна от редовия състав...
87 (нерегистриран)
Колкото по-смешна е една армия, толкова по-помпозни цели си поставя. Вижте всички тези генерали и адмирали на Гергьовден. Получават награди, повишения, накичени с фамозни униформи, отпред им набиват крак напети гвардейци и професионални дюмбели. Във въздуха може и да избръмчи някоя соцж таратайка, а на микрофона ще се изплюнчи един напет комсомолец, а до него гордо ще стои наперен министър на отбраната, който дори не е карал казарма. И каква е тази армия? Мие тоалетни в Нато и охранява летища. Цялата тази клоунада и кавалкада трябва да се закрие. Да останат гвардейците да набиват крак и министъра да пише хибридни стратегии и да спрат да харчат парата на народа.
Гост (нерегистриран)
Явно не си запознат - защо подценяваш нашият черноморски Флот и въздушншта ни Ескадрила - Ами пехотата ..... - майчице - Истински Рамбовци !!! Така че не се притеснявай ! Само нашият да се изкаже в края на седмицата каво сме решили и .... - всичко е под контрол !!! Стратегията е без значение когато си подготвен !!! Забравих да спомена и танковите ни девизий - извини ме за което !!
Гост (нерегистриран)
Та като е НАТО какво ?! - нали и там някой трябва да мие тоалетните - Не могат всички да са снайперисти я !!! А летищата - те други ги охраняват - нашите само им мият тоалетните !!!
Вие нормални ли сте?! (нерегистриран)
Какъв хибрид, каква заплаха, какво МО?! Страната се разпада, в банкрут е, на власт отново идва една мутра , един сикаджия , а вие си играете на война! Пари нямате за един джип, вашите генерали само крадат имуществото на армията, нямаме самолети, дори униформите ни са на като носачи на гарата... Жалка работа, а пък се ежите на Русия. На десните акъла е само в парите, дадени им от американците, защото всяко предателство се заплаща. Само да не дойде ден, когато някой им предяви сметката. И тогава пак ще ревете като днес, че много боли и че комунистите били жестоки...
:) (нерегистриран)
Ми, бегай, после ще се обадят на майка ти да дойде за да прибере теб от опълченците или жив, но без крака или мъртъв без глава.
пришелец (нерегистриран)
И запомнете - има преференциален вот. Някои партийни централи /ГЕРБ и БСП/ упорито възпроизвеждат слуха, че е отпаднала преференцията. Няма такова нещо. Избирате си вашия любимец и гласувате за него, със съответния номер от листата. БЪЛГАРИНО ГЛАСУВАЙ ПРЕФЕРЕНЦИАЛНО И ЩЕ ВИДИШ КАК ПОЛИТИЦИТЕ ЩЕ ИДВАТ ДА ТИ ЦЕЛУВАТ РЪКА.
21 (нерегистриран)
Винаги гласувам преферинциално и винаги за Бойко Борисов. Това е хубавото на демокрацията - може да гласуваш за лидер, а не, за анонимни отрепки.
21 (нерегистриран)
45г. руските номенклатурчици от КГБ бяха заплаха за националната ни сигурност. 25г. същите боклуци отново са вредни за страната ни и е добре, че вече са наясно с позицията на България.
Агенция "Га-Га" (нерегистриран)
И така докато ние си пишем глупости за мача Украйна -Русия, не виждаме истинската заплаха за Европа и България. Надигащата се ислямска вълна от екстремизъм и то отгледан в Европа, САЩ и т.н. Това ще са истинските проблеми, защото става въпрос за промяна на коренното население не само у нас, а у много държави. Как завърши това в Косово видяхме всички. Та какво казва президента ни по този въпрос ? Къде това му е в приоритетите ? Какво си говори с другите лидери по този въпрос ?
Възмутен (нерегистриран)
За тази простотия старите хора имат поговорка- "На гол тумбак-чифте пищови!" В държавата цари глад и мизерия, а пък ние ще купуваме, естествено от запада, оръжие с което нито можем да се защитим от който и да е, а да не говорим от Русия, а само ще пълним гушите на западните производители. Колкото сме бедни - ще ставаме по-бедни! Вместо да увеличим парите за здравеопазване ние ще водим бой с вятърни мелници! НАТО и ЕС ни теглят към все по-голяма мизерия и беднотия!
ИМА ЕДИН ПРОПУСК! (нерегистриран)
Нищо не са споменали за поръчковите протести на "зелените"!
Александър Nikolov
Тая "Визия" дано я напечатат на тоалетна хартия, че поне някаква работа да свърши.
ф (нерегистриран)
Може ли в България да се слага за военен министър неслужил? Може - вижте ни министрите от 20 години насам.
:) (нерегистриран)
До няма и една година опълченците ще превземат властта в Украйна и ЕС и САЩ ще се договарят с тях и Крим ще продължи да бъде руски. Пък нашите соросоидни неразбрали хибриди ще са във война.
Александър Nikolov
Каква година.....до два месеца най-много!
Не разбрах (нерегистриран)
това определение "хибридна" война не е наш патент, нали? Като че ли някакъв от Пентагона го измисли, но не съм сигурен! Въпроса е, има ли го в наръчниците? Ако го няма , "стратегията" е нелегитимна!
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Силяновска към Радев: В договора ни няма нито дума за вписване на българите в конституцията
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?