Рим обвини ЕС за трагедията с моста в Генуа

Фирмата оператор на рухналия виадукт твърди, че редовните проверки показвали надеждността му

Обратно в новината

Коментари - Рим обвини ЕС за трагедията с моста в Генуа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Опа! И на тоя някой му срал в гащите. То, че всичките лапачи от ЕС са за разстрел е ясно, ама в случая едва ли баш те са виновни. Мостът от 1960 до 2016 издържал близо 60 години. После некой "добре облечен Дон Кур Леоне" го е реновирал по държавна поръчка, демек вместо с джелезо и цимент е минал моста с фасаген, и после "Мамма миа! Порка мизерия! Мостето го дууна ветъро!" в буквалния смисъл.

На кривата ракета, космосът й пречи. И у нас така. Като има контрол и не могат да крадат колкото искат, този, които контролира е виновен - важно е да се отпусне каиша, за да може по-лесно да се бърка в кацата. Жалко за хората. Италия е доволно корумпирана държава, съразмеримо е с България и Румъния. В някои отношения дори е доста повече. Бог да прости хората.

Снимките са потресаващо зловещи! Да не дава Господ! Огромна трагедия.

Да бе да... ЕС им бил виновен. Гнусни популисти. Италианците са си ... знаете.

Тая светкавица вижте.... дали не е избомбен моста? Щото буря и хората на мълния са го направили.

Прав е жабаря ! ЕС казва как да се харчи ! Само , че късно се сети !

Хайдее още една държава скочи срещу ЕК, да не станем свидетели на Италекзит? Причините, които посочи Великобритания за Брекзит-а, бяха подобни . И те казаха , че можело тези средства да се използват за здравеопазване, сигурност..... Според мен Ек наистина прекалява жестоко с налагане на правила и регулации, ама много прекалява.

Аспаруховия мост във Варна е корозирал.Вижда се отвсякъде арматурата.Ръждата го изяжда , един трус от пета степен и ще се срути.После ще обвиняваме природата , засега няма виновен за трагедиите в България. .

Голяма трагедия, но аутостраде взимат много пари, защото магистралите им струват доста скъпо и има огромен поток от еднократно преминаващи, които плащат най много. С тези пари могат са си оправят нещата преспокойно.

Знаем, знаем - Колизеумът още стои. Както и доста от римските акведукти, някои с височина над 100м. Да кажеш, че баш италиянците не разбират от стоителство, е простно невярно. Тепърва ще има експертизи какво точно е станало.

Да де, ама не прекалява с гласуването си на огромни заплати и бюджети за нищоправене! Само стоят и си намислят разни глупости, като Истанбулската конвенция, регламента за защита на личните данни, кривината на краставиците и прочие глупотевини.

Боже, тия идиоти са строили жилищни и други сгради под виадукта! Добре, че е пропаднала точно тази отсечка, че иначе щеше да е страшно.

Нещо не разбрах. Рим ли е скочил срещу ЕС (виж заглавието), държавата ли е сколчила срещу ЕС (виж коментара) или някой си евроскептик (виж текста)? Мисля, че плюнечнето на жаден за популярност ескперт не е причина да мислим за Италекзит! Още повече, че обвинението е смешно и нагло при положение, че именно ЕС крепи италянската икономика. Ако не беше ЕС, италианската лира щеше да заприлича на турската.

Браво на италянеца явно и той се е усетил че тоя ЕС е вреден за всички имам чувството че италия е следващият отървал се е от тая окупация на ЕС

Доста малоумно изказване в стил на счупена ракета, космоса и крив. Нещо за тухлите в основите на моста да има да каже ?

виадуктът е построен над жп линия и сгради. няма гаранция, че ще издържат другите отсечки - имаше земетръс в Италия вчера. затова са евакуирани хората.

Какво не разбрахте колега? В статията ясно пише: "Италианският министър на вътрешните работи Матео Салвини разкритикува остро ...."

прави краставици и прочее - сега това ми идва наум.

ако има тухли, те са облицовка. поне така мисля. конструкцията е железобетон, това е сигурно.

Да, и насилствено налагане на прием на "бежанци" в държави, където месните не ги желаят и др. подобни.

Римски не италиански

Защо мостовете на стотици години в Русия, Англия, САЩ и др., които даже са раздвижни не падат. Явно корупцията и гледането само на печалбата, без контрол си казват думата.

айде мостовете на стотици години да не са такива а? каменни сводове, с по 5-6 метра просвет между устоите... къде отиваш ти

при това re-enforced една доста противоречива технология. опъваш джилезоту като ластик, тогава изливаш бетона. когато бетона стегне, спираш да опъваш железата. това предизвиква постоянен натиск в бетона. моето училище в чулаковци по същата схема е правено. никой не знае какъв е ефекта пт това обтяхане след 50 години... то се вижда де

пък ако знаеш как се крадва в Италия и каква корупция има... едва ли ще философстваш от дистанция по форумите.

вместо това показва благоприятни резултати . Ясно и за всеки видимо , виновните са Брюксел както и винаги Меркел .

Кольо Фичето на колко години е. А да видим ще поеме ли някой отговоеност от ЕС и от проверяващите. А относно израходване на дър.пари,,елате ни вижте,,за Ктб милиярди,за огради некачествени милиони,а сега и за последнато нещо ,,дворец на глупоста и прахосничеството,,и милиони за още по големи глупости

Италианците вдигнаха в последно време магистралните такси.Но сигурно за сметка на качеството ремонтите и изградените нови отсечки не са добри.Възможно е и многото земетръси напоследък да са оказали влияние но тези явления би било редно да се взимат под внимание при строежите и ремонтите.

Да не пискат много! Да приготвят каруците и по калдъръма...

Ужас: гадните европейци не дават да се краде с каруцата и са виновни за смъртта на чаветата. Пример за национализъм от Мангасария.

И за неуките е ясно като бял ден, че самата същност на тази изцяло изчерпана организация наречена ЕС е само и единствено грабеж от всички в полза на няколко човека, които раздават едни пари, които не са тяхни. Такъв тип организация и организирана система за крадене няма бъдеще. Опазил Господ България и да сме Благодарни на политкрими ръководството ни, че крадат европейските пари до дупка, т.е. няма нищо построено, следователно няма и какво да пада. Крадене му е майката, за да имат шанс и да са живи невинните и децата.

Жабарите разбират от строителство ,но когато е строен този мост всички пътища и съоръжения се правеха от фирми на мафията която с корупция и нейни политици и магистрати печелеше всички поръчки по онова време ,естествено при строежа на този мост мафиозите са си спестили от материали и труд и резултата е видим ,иначе 50 години не са толкова много за такова съоръжение ,има много по стари мостове които се ползват безпроблемно.

Виадуктът е отпреди 50 години. Сградите ми се виждат по-нови, особено жилищните. Както и да е, все си е олигофрения.

с вноските, които всяка държава прави, може сама да поддържа системите си, вместо да участва в тази бюрократщина... През тези фондове се краде по-незабележимо освен това... безсмислено е.

Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха, баце изтепа рибата. Джилезото е само за крадене, не е за ластик. К'во ти е крив предварително напрегнатия стоманобетон, че у нас голяма част от мостове са строени по тоя начин. Па даже и почти без нормативна уредба, па си стоят...

Прав е Сални. Според т.н. "Patto di stabilità" наложен на Италия от ЕС и по специално от "икономическите експерти" на ЕС, италианските общини и области държат блокирани стотици милиони евро, вместо да ги харчат за поддръжка на магистрали, пътища, водни басейни, обществено здравеопазване и т.н. От години в Италия не се предвиждат средства за поддръжка и не се извършват никакви работи по поддръжка на пътища, магистрали, водоеми и т.н. За тези, които желаят да научат повече, за това какво предвижда и как действа "Patto di stabilità", въведете тези ключови думи ...... За в бъдеще, когато България влезе в еврозоната, същото ще важи и за нея.

за мостовете на Англия, Франция, ами нашите в България, строени от Кольо Фичето? На колко години са?

На Кольо Фичето как мой го сравняваш с тия мостове... Аман от цървули...

Хора не гледайте чуждата паница, в Италия има пътища от 2000 години, който е карал в Италия знае колко хил.км. магистрали има. Мен ме страх да си помисля как са строени нашите виадукти и мостове по монументалните няма и 1000 км.магистрали и какъв механизъм ще спре кражбите и ще не гарантира, че тези мостове няма да паднат.

А колко пътища има в Италия с наредени конуси, че са прай ремонтц.. Нищо не са прай, но европарите се вземат

Няма такъв механизъм. Ще палим свещи като падат да няма хора наоколо.

Точно по мостовете на Кольо Фичето не минават по 40 млн.леки и товарни автомобили всяка година.

Това е платена магистрала, която се управлява от частни фирми. Аз ли нещо не разбирам или министърът иска хем частната фирма да прибира гол таксите хем държавата да дава пари за ремонти. И ако ЕС е забранил по някакъв начин такава нагла кражба си е било правилно. Утре няКОЙ у нас ще иска същото - дали евроскептиците ще плюят по ЕС че не разрешава такава държавна помощ? Вероятно. Май ще излезе, че баш баровците наливат пари в такива партии за да може да си осигурят грабеж.

В България и конуси няма...Ганьо мине през една магистрала, види конуси и се успокои, че и в Италия е “така”...ех манталитет балкански

СПРЕТЕ ЕВРОПАРИТЕ! НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ!!!

Ами аман от гарги!

Отдавам заслуженото на Кольо Фичето, но все пак трябва да отбележим няколко неща. 1. За него се знае, че се е учил и от италиански строители. 2. В Италия също има много стари сгради и съоръжения, които си стоят и до ден днешен. Всъщност неизброимо повече и много по-стари. 3. Изобщо да се сравняваш за строителни постижения, дизайн, архитектура с Италия е изключително ГЛУПАВО и ще ти се смеят навсякъде по света. И като говорим за Кольо Фичето - прекрасен покрит мост в Ловеч, но строен векове след покрития мост във Флоренция...Да, има неща, които са уникални при нас и ги няма в Италия, или при нас са по-стари от техните но те се броят на пръсти. Имаш задача да откриеш поне едно нещо от античността или средновековието, което да можеш да кажеш - е тази технология , когато е използвана тук не е била позната в Италия. Едно строително постижение. Айде давай. Слепият фанатизъм с отричане на всичко чуждо НЕ Е ПАТРИОТИЗЪМ, А Е ПРИЗНАК НА НЕЗНАНИЕ.

Само въображението на италианец може да роди такова оправдание в случая Затова италианците са невероятни дизайнери, но посредствени изпълнители и партньори, най-голямата им сила е и най-голямата им слабост

И тук си имаме кретени , на които им е виновен ЕС и концесионерите . И те са на руска хранилка , както европейските популисти във Франция ,Германия , Италия и т.н. Да не забравим и испанските сепаратисти.

Искаш ли сиренце?