Ремонтират със 143 млн. лева 17 виадукти на "Хемус" и "Тракия" (снимки)

През 2019-а ще се обнови тръбата за София на тунел "Витиня", заяви регионалният министър

Обратно в новината

Коментари - Ремонтират със 143 млн. лева 17 виадукти на "Хемус" и "Тракия" (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

dir, имате нужда от уроци по българска граматика !

Виадуктът струва около 50 лимона . Та питам коя чумава бангия ще прибере рестото ?!!! Да им приседне дано !

тия и с г@за си крадат ей

Браво на протестиращите!

Само на мене така ли ми се струва или наистина този сайт вече замира, просто е на командно дишане...

Що не кажат колко километра трябва да бъдат ремонтирани и колко пари ще са необходими за качествения им ремонт... и колко реално могат да отделят за това.

Мостът при Краводер е десетина метра. Може и да не го забележите. Ремонтиран за 700 000лв.

кеф, нова далавера!

Тук трябват милиарди, милиарди трябват !

Сега "започвали" ремонтите на виадуктите на АМ! А няколко години затворени мостове и тунели явно не са били ремонти, а някакъв "майтап" с нас шофьорите и нервите ни от постоянно затворени участъци, задръствания с часове и т.н. Представям си какво ще е чудо от задръствания и нерви при започване на "сериозните" ремонти....

Пък аз четейки новината се чудя: Коя е яката мацка с качулката от първата снимка? Някой да има повече инфо? Телефонче или фейсбук?

Макронче , не се точи .. млада е за теб ;))

Нова лапаница , ей накрая ще вземе да ви приседне

Във Финландия съм строил 250м тунел с две тръби с ебати кофти геологията за 3 мин евро. Тука за 77 мил евро правят ремонт. Тунелите и виадуктите са сходни като цена. Излиза че всеки ремонт от тези седемадесет е излизал средно аритметично 4.52 милиона евро. Тоест колкото да построиш нов и да откраднеш отгоре. И как все едни и същи фирми ги печелят тея поръчки...

17 виадукта за 43 милиона? Значи по 2.5 милиона на виадукт - че то си направо на далавера! Не, няма грешка, милионите са наистина 43. Останалите 100, бъдете сигурни, вече са разпределени по веригата нагоре!

Не си прочел правилно. Над 143 милиона за ремонт на 17 съоръжения. По 8,5 милиона на обект.

Шайката и техният главатарин са решили предколедно да забършат едни кинти.

Ало, авторът на статията, последно 17 виадуктИ или 17 виадуктА? Нещо да си чувал за двете форми на множествено число за мъжки род в българския език? Ти да не си от Фикултето? "Дай ми четирима вафли и двама швепса?" Аман от професионални неграмотници, които не знаят български!

Не стана ли ясно, че българи не могат да правят пътища. Защо, както направи Словакия не си наемем една Китайска фирма, която в срок и качествено ще ремонтира. Минете с кола по новопостроените пътища и ще видите как друса, за разлика от пътищата в други страни.

Всичко е ясно, но ще бъде трудно да обясним на китайците че първо трябва да платят едни 50% от получената сума в касата на ГЕРБ или сметката на Бойко и тогава да започват строежа. С китайския сме зле, а тези договорки стават на 4-ри очи, без преводачи.

тези милиони ще ги лапне пак тиквата с помощта на този отдясно-гласов, който му е комшийче в банкя, абе тия ни взеха вече за пълни идиоти

Мостовете в комунистически Китай ги строят за по 1 милион долара на километър, тук в европейска българия няколко километра от мостове ги ремонтират за 143 милиона

дано ремонтите са качествени , че що народ загина от безхаберитето на разни ;капацитети; не е за приказване

Работи се с мисъл как да се усвоят едни пари, а не как да се облекчи и подобри движението. Участъци седят без признак на работна ръка върху тях с месеци, а движението е ограничено. Не се коригира пропускливостта в зависимост от посоката на потока през почивните дни, полиция има само ако са решили да снимат зад някой знак за ограничение. А за това как се смята стойността на извършените дейности - спомнете си какво се случи с аварийния ремонт на ечемишка .... и дали някой пое вината за надписаните пари.

Нали се сещаш, че всеки българин мисли другите за идиоти. Няма българин, който да не си мисли: аз да бях, по-добре щях да го направя.

Вместо да "биеш негрите" посочи кое от изложените от мен твърдения не е вярно.

"Защо не се ремонтира?!" "Защо се ремонтира?!" "А не може ли само през нощта?" "А защо не го направят за 3 дни, както съм чувал, че било в Япония - едно село до Ямбол?" "Ама защо за толкова пари, като ние с баджанака ще го направим за 1000 лева?"

Аз само да попитам... защо ги ремонтират толкова дълго и през деня за толкова висока цена , когато в Япония за разлика от едно Ямболско село го правят по друго време

Ми то е ясно. Заради Боко Тъпото. Да беше Румен Радев - друго щеше да е.

Не се ли досещаш защо? Ами защото не сме в Япония, затова! Ако бяхме там, щеше да е така както го искаш! Затова заминавай за Япония, ако не ти харесва тук!

оправдаят високите цени се бавят НАРОЧНО ОБЕКТИТЕ С ГОДИНИ. Вижте метрото.Работи се по 2 до 3 дни в седмица . Пример Метрото пред театър София . Баща и син се излежават лятно време на една дъска и след обяд бегом на рейса. И така до крайния срок 3 години и половина.