Коментари - Ремонтират със 143 млн. лева 17 виадукти на "Хемус" и "Тракия" (снимки) | dnes.dir.bg
назад

Ремонтират със 143 млн. лева 17 виадукти на "Хемус" и "Тракия" (снимки)

През 2019-а ще се обнови тръбата за София на тунел "Витиня", заяви регионалният министър

Обратно в новината
| Редактор : Калин Каменов

Коментари - Ремонтират със 143 млн. лева 17 виадукти на "Хемус" и "Тракия" (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Защо не се ремонтира?!" "Защо се ремонтира?!" "А не може ли само през нощта?" "А защо не го направят за 3 дни, както съм чувал, че било в Япония - едно село до Ямбол?" "Ама защо за толкова пари, като ние с баджанака ще го направим за 1000 лева?"

Аз само да попитам... защо ги ремонтират толкова дълго и през деня за толкова висока цена , когато в Япония за разлика от едно Ямболско село го правят по друго време

Работи се с мисъл как да се усвоят едни пари, а не как да се облекчи и подобри движението. Участъци седят без признак на работна ръка върху тях с месеци, а движението е ограничено. Не се коригира пропускливостта в зависимост от посоката на потока през почивните дни, полиция има само ако са решили да снимат зад някой знак за ограничение. А за това как се смята стойността на извършените дейности - спомнете си какво се случи с аварийния ремонт на ечемишка .... и дали някой пое вината за надписаните пари.

Ми то е ясно. Заради Боко Тъпото. Да беше Румен Радев - друго щеше да е.

дано ремонтите са качествени , че що народ загина от безхаберитето на разни ;капацитети; не е за приказване

Мостовете в комунистически Китай ги строят за по 1 милион долара на километър, тук в европейска българия няколко километра от мостове ги ремонтират за 143 милиона

Не се ли досещаш защо? Ами защото не сме в Япония, затова! Ако бяхме там, щеше да е така както го искаш! Затова заминавай за Япония, ако не ти харесва тук!

тези милиони ще ги лапне пак тиквата с помощта на този отдясно-гласов, който му е комшийче в банкя, абе тия ни взеха вече за пълни идиоти

Не стана ли ясно, че българи не могат да правят пътища. Защо, както направи Словакия не си наемем една Китайска фирма, която в срок и качествено ще ремонтира. Минете с кола по новопостроените пътища и ще видите как друса, за разлика от пътищата в други страни.

Ало, авторът на статията, последно 17 виадуктИ или 17 виадуктА? Нещо да си чувал за двете форми на множествено число за мъжки род в българския език? Ти да не си от Фикултето? "Дай ми четирима вафли и двама швепса?" Аман от професионални неграмотници, които не знаят български!

Всичко е ясно, но ще бъде трудно да обясним на китайците че първо трябва да платят едни 50% от получената сума в касата на ГЕРБ или сметката на Бойко и тогава да започват строежа. С китайския сме зле, а тези договорки стават на 4-ри очи, без преводачи.

Шайката и техният главатарин са решили предколедно да забършат едни кинти.

17 виадукта за 43 милиона? Значи по 2.5 милиона на виадукт - че то си направо на далавера! Не, няма грешка, милионите са наистина 43. Останалите 100, бъдете сигурни, вече са разпределени по веригата нагоре!

Във Финландия съм строил 250м тунел с две тръби с ебати кофти геологията за 3 мин евро. Тука за 77 мил евро правят ремонт. Тунелите и виадуктите са сходни като цена. Излиза че всеки ремонт от тези седемадесет е излизал средно аритметично 4.52 милиона евро. Тоест колкото да построиш нов и да откраднеш отгоре. И как все едни и същи фирми ги печелят тея поръчки...

Нова лапаница , ей накрая ще вземе да ви приседне

Пък аз четейки новината се чудя: Коя е яката мацка с качулката от първата снимка? Някой да има повече инфо? Телефонче или фейсбук?

Нали се сещаш, че всеки българин мисли другите за идиоти. Няма българин, който да не си мисли: аз да бях, по-добре щях да го направя.

Сега "започвали" ремонтите на виадуктите на АМ! А няколко години затворени мостове и тунели явно не са били ремонти, а някакъв "майтап" с нас шофьорите и нервите ни от постоянно затворени участъци, задръствания с часове и т.н. Представям си какво ще е чудо от задръствания и нерви при започване на "сериозните" ремонти....

Тук трябват милиарди, милиарди трябват !

кеф, нова далавера!

Що не кажат колко километра трябва да бъдат ремонтирани и колко пари ще са необходими за качествения им ремонт... и колко реално могат да отделят за това.

Само на мене така ли ми се струва или наистина този сайт вече замира, просто е на командно дишане...

Браво на протестиращите!

тия и с г@за си крадат ей

Мостът при Краводер е десетина метра. Може и да не го забележите. Ремонтиран за 700 000лв.

Не си прочел правилно. Над 143 милиона за ремонт на 17 съоръжения. По 8,5 милиона на обект.

Виадуктът струва около 50 лимона . Та питам коя чумава бангия ще прибере рестото ?!!! Да им приседне дано !

Макронче , не се точи .. млада е за теб ;))

Вместо да "биеш негрите" посочи кое от изложените от мен твърдения не е вярно.

dir, имате нужда от уроци по българска граматика !

оправдаят високите цени се бавят НАРОЧНО ОБЕКТИТЕ С ГОДИНИ. Вижте метрото.Работи се по 2 до 3 дни в седмица . Пример Метрото пред театър София . Баща и син се излежават лятно време на една дъска и след обяд бегом на рейса. И така до крайния срок 3 години и половина.