Коментари - Ремонтът започна: За 15 месеца превръщат гара "Подуяне" в национална забележителност | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

В същщото време гара Искър тъне в разрушението си, а тия ще пръснат главозамайваща сума, въпреки, че не се нуждае от такъв ремонт. Това е корупцията на Запад, вече е и тук.

Преди много години имаше една публикация от архитект във връзка със строителството на подлеза при гара Подуене, с предложение целият транспорт - железопътен, трамваен и автомобилен, да минат под земята, а гара Подуене със забележителната си архитектура да бъде превърната в музей на изкуствата - подобно на Musée d’Orsay в Париж, чиято сграда отначало е била речна гара. Щяло е да струва скъпо, но от съвременна гледна точка би било даже икономически изгодно. Да не говорим за приятната градска среда, която би се получила. Не ми стана ясно дали ще ремонтират и района на Сточна гара и коя по-точно - нали има Сточна гара - малка бързина, която е до кръстовището на бул. "Сливница" и бул. "Данаил Николаев"? Там, като се започне от ИСУЛ, та чак до кръстовището, има едни отвратителни сгради - складове ли са, магазини ли, обрасли с храсти и бурени и никой не се грижи за този булевард?

"След 15 месеца втората по големина жп гара в София - "Подуяне", ще бъде изцяло реконструирана с европейски средства..." също като Граф Игнатиев!

Кой е изпълнителят на проекта? Иначе би било страхотно да ремонтират гарите. Тези в Искърското дефиле могат да станат истински забележителности.

Докато я

Докато я завършат цените на пейките ще скочат до 20-25 хилки, а пък там пейки да искаш ще има - и вътре и на открито. Всичкото пейки , кошчета и табели. Абе пиши ги още 15 милки като начало - хахаха

Браво на г-н Борисов.

и тоя са го качили на асансьора - хехехехех

Изказани добри думи за добри проекти и за перспективата на БЪЛГАРСКИТЕ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ. Надяваме, се този път новият екип на Министерството на транспорта да държи на думите си. Защото имаме добър пример от владимир владимировота: -Дадената дума, съвсем не е хвърлен камък.

шъ ли мое Фандупката и оттук да краде ки? и да снася нагоре на магнолий Първий???Те това е въпросът! Народе!?!?!

Ще я докарат като Графа, сигур`а!

да не отиде за скраб дотогава .

Замирисва пак на гепене. Бързат хората че избори идва. Хубаво е да се ремонтира но знаем какво се прави в Б-я.

Браво. Хората работят и създават нещата.

Бе те създаденото не могат само да го боядисат. Няма пари за боя.

Отиде си красивата гара :/

Тези сегашните избори нищо не значат и нищо не могат да определят. НО,,,,,, ДА МИСЛИМ ЗА КМЕТСКИТЕ ИЗБОРИ!!!! ТРЯБВА ПРОФЕСИОНАЛИСТ!!!

Професионалист трудно ще се хване на тая игра да е политик/крадец. Трябва просто НЕкрадец и антимафиот - такива луди глави има. За такъв трябва да мислим, професионалисти той ще си намери после. Трябва някой готов да си рискува главата , а не нашите глави. шушумига не ни трябва - достатъчно си имаме и сега, както и фурнаджийски лопати от които не можеш да вземеш думата.

Внимавайте за кого гласувате, да не стане като Иванчева!

Предполагам, ще напраскат теракота и ще асфалтират. После година и половина ще донаместват фугите, докато дойде времето за следващия ремонт. Гарата не е интересна - интересни са жилищата , които ще си построят замесените в работата с ремонта - те ще са далеч по-хубави - гаранция!

Крайно време беше. Една от старите симпатични гари. Дано само парите да не свършат бързо

Ако ще е като ремонта на Графа ...аре нЕма нужда

Ехее! Добре! По-малко от 10 млн.! Да не повярва човек!

Някой, преди да са почнали да иде да я снима, че ремонтите ич не им се удават. С тоя кич в душата на кметицата кой знае какви иновации ще направят.

Уж реконструкция а първа копка с багер?

Що пускаш тъпанари ,Квазимодо? Щото я няма камбанариата на "нопр дом" ли:(((

Ужас! Отиде си хубавата гаричка, любима и полезна на толкова софиянци. Ще я превърнат в нещо грозно, евтино, нетрайно и помпозно-селско (какъвто е вкусът на хората във властта). Помнете "Граф Игнатиев"!

Каква забележителност, най-обикновена гара си е!?!

Аха, както ремонтираха подлеза при гарата - гранитните плочки на стъпалата са редени направо върху нещо като пясък и от дъждовете всичко е леш и отдолу си личи, че няма никакъв бетон, така че вместо стъпала в края откъм гарата има наклон от пясък с натрошени парчатии оо плочките по ската. Същата работа е и от другата страна на подлеза към училището - и там стъпалата са тръгнали вече, защото стъпалата са от пясък с налепена облицовка отгоре, която нищо не я държи.

Всичко построено от ГРОБ е нетрайно и евтино.

Построеното от ГЕРБ е вечно, освен ако Костов или някой комунист не го събори - като построените от ГЕРБ Родоски колос, Александрийски фар и още стотици известни и неизвестни чудеса на света...Ако не бяха Костов и комунистите още щяхме да им се радваме. Преди ГЕРБ хората са живели в пещери и ПП ГЕРБ и лично Бойко Борисов са открили за човечеството строителството и ремонтите...

Ама доискажи се, де - евтино като себестойност, но не и като цена. Пейки за 10 хилки парчето няма как да минат за евтини. Ремонтът на подлеза при гарата струваше и той милиони, а е правен без бетон, все едно е филмов декор да издържи едни снимки.

Благодаря за корекцията !

К'ви са тия смешни 2,3 млн, ве? Че те само за пейки няма да стигнат!

Ремонтът на гарата ще направи още няколко цървулковци собственици на апартаменти, къщи за гости и т.н. и т.н.

А защо не я вързаха с метрото?

Преди много години имаше една публикация от архитект във връзка със строителството на подлеза при гара Подуене, с предложение целият транспорт - железопътен, трамваен и автомобилен, да минат под земята, а гара Подуене със забележителната си архитектура да бъде превърната в музей на изкуствата - подобно на Musée d’Orsay в Париж, чиято сграда отначало е била речна гара. Щяло е да струва скъпо, но от съвременна гледна точка би било даже икономически изгодно. Да не говорим за приятната градска среда, която би се получила.

Що за глупост всеки ремонт да започва с питки, народни носии, хорца и пр. След това ремонтът се удължава, и удължава, и поскъпва, и поскъпва....

Тая гара е издържала сума ти години. Ама като 'усвоят' средствата и я 'ремонтират' след година и половинаще е за тотален ремонт - да го имаме предвид.

НАПРАВО ФИРМАТА КОЯТО РЕМОНТИРА ГРАФ ИГНАТИЕВ ДА ЗАМИНАВА И ДА РЕМОНТИРА ГАРА ПОДУЕНЕ. ГРАФ ИГНАТИЕВ МОЖЕ ДА ПОЧАКА - ЗИМАТА НА 2019 Е ОЩЕ ДАЛЕЧЕ

След този ремонт ще сме още по-бедни!

Не казват кой е спечелил поръчката ! Явно пак ще е ГеПи Груп ! Аман от тези руски крадливи мафиоти !

ей, пак добре че си нямаме евро-български крадливи мафиоти! няма афери с къщи за гости, няма сауни, тавани и асансьори, няма апартаменти с пари еврофондове.

Шишова фирмичка, казват, щяла да топи хоботчето в тази "национална забележителност";)

Първо баталясаха напълно ЖП транспорта за да напълнят гушите на де що има автобусни превозвачи, а сега ще усвоят няколко милиона за ремонт на една гара, от която пътуват по 10 човека, и която след 5 години гарантирам, че ще се нуждае от нов ремонт. В целия свят инвестират в ЖП транспорта, само в България все още нашенския селяк си мисли, че ако не пътува навсякъде непременно с БМВ на 20 години, то тогава не е истински мъж. Като искате да давате пари, оправете главните линии, пуснете влакове, които се движат с повече от 60 км/ч, пък тогава реставрираийте второстепенни гарички

Очевидно пак ще се "усвояват " пари, иначе не виждам смисъл от такъв грандиозен ремонт! Сигурен съм ,че проектант,строител ,надзор и държарните органи си вървят както винаги в пакет. И в резултата съм убеден за съжаление. Да живее Чарлз Дарвин и естественият подбор!

Очевидно пак ще се "усвояват " пари, иначе не виждам смисъл от такъв грандиозен ремонт! Сигурен съм ,че проектант,строител ,надзор и държарните органи си вървят както винаги в пакет. И в резултата съм убеден за съжаление.

Проблемът е,че хората не вярват вече на нито един в парламента и си мислят,че всичко което се прави е за да се усвояват пари и крадат! Дори да не е така иди повярвай на някого горе! Не вярваме на нито една партия управлявала досега!!! Милиарди влязоха от ЕС и доходите ни вместо да растат,намаляват! Парите изобщо не достигат до хората,а държави като Албания,Македония и Косово ни задминаха по заплащане на труда въпреки,че не са в ЕС и не получават пари от ЕС! Тази брутална алчност,която вилнее в България ще затрие държавата и целия бизнес,защото народа от това недоверие ще започне да иска да излиза от ЕС,заради ниското заплащане на труда хората изгубиха надежда за всичко и започнаха да не искат и Европата,дори това да ни струва скъпо един ден...

За Бога не барайте нищо повече!!!

Ле..ле , тоя не знае как се държи лопата , фанал я е на обратно.

Една надгробна плоча с чушма и неколко пейки и кашпи за по десетина бона бройката за разкош и те ти национална забележителност!

Кръшни девойки в народни носии , питки , лъскави костюми , дебел чичко с кирка , която му стои неестествено , друг с лопата , като се пази пръстчица да му не падне на костюмчето. Позната картинка за предстоящо присвояване ..... на милиони.

Като гледам кое, как и за колко време е направено в София, всичко е извънредно некадърно, мърляво и грозно. Българите са най-големи предатели на Родината си и народа си, хем крадат, хем всичко, дето го правят, го правят през г.з

В смисъл??? Нещо като ремонта на "Графа " ли?

"Реконструкцията ще бъде извършен с 2,3 млн. лева" Тва не го вервам! Тея пари нема да стигнат само за пейки!

прочетох, че гарата щяла да се обновява с евразийски пари, после видях, че съм се объркал. Бях забравил, че началникът на Евразийския съюз не дава, а само взима.

НКЖИ - най-големия държавен работодател!!! пак ли опря до обществена поръчка. Е, нали има хиляден персонал /питам се за какво ли/ като нищо не може със собствени средства и ресурс да свърши. Но, при тоя ген.директор не съм изненадан- и по-зле ще става.....

Нещо не разбрах. Искате да кажете вместо да ползваме европейски средства, НКЖИ да си ги плати от джоба!?

Аааа, знаем ги ние тези ремонти - национални забележителности. Графа, Дондуков, Св. Седмочисленици. Пък и извън София има такива забележителни неща - овалното кръстовище във Варна и улицата минаваща през трибуните на стадиона, например. Ще видим дали след 15 месеца ще ги има редовните извинения - през лятото не можахме да работим, защото много печеше слънцето, през зимата не можахме, защото валеше сняг, през есента не можахме, защото валеше дъжд. Все невиждани и непредвидими природни явления по нашите географски ширини.

Естествено, че копката е символична - нали едно кошче се търгува за около 9000лв, така че с тези 2.3млн. само ще позамажат фасадата ;)

След 15 месеца бетонените кашпи вече ще са по 15 000 лева бройката!

Коло милиона ще усвоят от гара на която се качват 10 човека на ден