Ремонтът започна: За 15 месеца превръщат гара "Подуяне" в национална забележителност
Реконструкцията ще бъде извършен с 2,3 млн. лева
Обратно в новинатаКоментари - Ремонтът започна: За 15 месеца превръщат гара "Подуяне" в национална забележителност | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
гумата (нерегистриран)
В същщото време гара Искър тъне в разрушението си, а тия ще пръснат главозамайваща сума, въпреки, че не се нуждае от такъв ремонт. Това е корупцията на Запад, вече е и тук.
Ежа (нерегистриран)
Преди много години имаше една публикация от архитект във връзка със строителството на подлеза при гара Подуене, с предложение целият транспорт - железопътен, трамваен и автомобилен, да минат под земята, а гара Подуене със забележителната си архитектура да бъде превърната в музей на изкуствата - подобно на Musée d’Orsay в Париж, чиято сграда отначало е била речна гара. Щяло е да струва скъпо, но от съвременна гледна точка би било даже икономически изгодно. Да не говорим за приятната градска среда, която би се получила. Не ми стана ясно дали ще ремонтират и района на Сточна гара и коя по-точно - нали има Сточна гара - малка бързина, която е до кръстовището на бул. "Сливница" и бул. "Данаил Николаев"? Там, като се започне от ИСУЛ, та чак до кръстовището, има едни отвратителни сгради - складове ли са, магазини ли, обрасли с храсти и бурени и никой не се грижи за този булевард?
Зрител (нерегистриран)
"След 15 месеца втората по големина жп гара в София - "Подуяне", ще бъде изцяло реконструирана с европейски средства..." също като Граф Игнатиев!
Не видях (нерегистриран)
Кой е изпълнителят на проекта? Иначе би било страхотно да ремонтират гарите. Тези в Искърското дефиле могат да станат истински забележителности.
Ха ха ха (нерегистриран)
Докато я
продължение (нерегистриран)
Докато я завършат цените на пейките ще скочат до 20-25 хилки, а пък там пейки да искаш ще има - и вътре и на открито. Всичкото пейки , кошчета и табели. Абе пиши ги още 15 милки като начало - хахаха
Щерев (нерегистриран)
Браво на г-н Борисов.
Хъм (нерегистриран)
и тоя са го качили на асансьора - хехехехех
П.К. (нерегистриран)
Изказани добри думи за добри проекти и за перспективата на БЪЛГАРСКИТЕ ДЪРЖАВНИ ЖЕЛЕЗНИЦИ. Надяваме, се този път новият екип на Министерството на транспорта да държи на думите си. Защото имаме добър пример от владимир владимировота: -Дадената дума, съвсем не е хвърлен камък.
стига ва (нерегистриран)
шъ ли мое Фандупката и оттук да краде ки? и да снася нагоре на магнолий Първий???Те това е въпросът! Народе!?!?!
Граф Игнатиев (нерегистриран)
Ще я докарат като Графа, сигур`а!
a " БДЖ" - то (нерегистриран)
да не отиде за скраб дотогава .
300 (нерегистриран)
Замирисва пак на гепене. Бързат хората че избори идва. Хубаво е да се ремонтира но знаем какво се прави в Б-я.
Да (нерегистриран)
Браво. Хората работят и създават нещата.
ЪхЪ (нерегистриран)
Бе те създаденото не могат само да го боядисат. Няма пари за боя.
Алек (нерегистриран)
Отиде си красивата гара :/
Белият вожд (нерегистриран)
Тези сегашните избори нищо не значат и нищо не могат да определят. НО,,,,,, ДА МИСЛИМ ЗА КМЕТСКИТЕ ИЗБОРИ!!!! ТРЯБВА ПРОФЕСИОНАЛИСТ!!!
23e23 (нерегистриран)
Професионалист трудно ще се хване на тая игра да е политик/крадец. Трябва просто НЕкрадец и антимафиот - такива луди глави има. За такъв трябва да мислим, професионалисти той ще си намери после. Трябва някой готов да си рискува главата , а не нашите глави. шушумига не ни трябва - достатъчно си имаме и сега, както и фурнаджийски лопати от които не можеш да вземеш думата.
БиБитко (нерегистриран)
Внимавайте за кого гласувате, да не стане като Иванчева!
ewrf (нерегистриран)
Предполагам, ще напраскат теракота и ще асфалтират. После година и половина ще донаместват фугите, докато дойде времето за следващия ремонт. Гарата не е интересна - интересни са жилищата , които ще си построят замесените в работата с ремонта - те ще са далеч по-хубави - гаранция!
ГОСТ07 (нерегистриран)
Крайно време беше. Една от старите симпатични гари. Дано само парите да не свършат бързо
Guest (нерегистриран)
Ако ще е като ремонта на Графа ...аре нЕма нужда
Ойлер (нерегистриран)
Ехее! Добре! По-малко от 10 млн.! Да не повярва човек!
Божкеийй, (нерегистриран)
Някой, преди да са почнали да иде да я снима, че ремонтите ич не им се удават. С тоя кич в душата на кметицата кой знае какви иновации ще направят.
комедианти (нерегистриран)
Уж реконструкция а първа копка с багер?
((( (нерегистриран)
Що пускаш тъпанари ,Квазимодо? Щото я няма камбанариата на "нопр дом" ли:(((
Тарантула (нерегистриран)
Ужас! Отиде си хубавата гаричка, любима и полезна на толкова софиянци. Ще я превърнат в нещо грозно, евтино, нетрайно и помпозно-селско (какъвто е вкусът на хората във властта). Помнете "Граф Игнатиев"!
123 (нерегистриран)
Каква забележителност, най-обикновена гара си е!?!
Един друг (нерегистриран)
Аха, както ремонтираха подлеза при гарата - гранитните плочки на стъпалата са редени направо върху нещо като пясък и от дъждовете всичко е леш и отдолу си личи, че няма никакъв бетон, така че вместо стъпала в края откъм гарата има наклон от пясък с натрошени парчатии оо плочките по ската. Същата работа е и от другата страна на подлеза към училището - и там стъпалата са тръгнали вече, защото стъпалата са от пясък с налепена облицовка отгоре, която нищо не я държи.
... (нерегистриран)
Всичко построено от ГРОБ е нетрайно и евтино.
Не е вярно (нерегистриран)
Построеното от ГЕРБ е вечно, освен ако Костов или някой комунист не го събори - като построените от ГЕРБ Родоски колос, Александрийски фар и още стотици известни и неизвестни чудеса на света...Ако не бяха Костов и комунистите още щяхме да им се радваме. Преди ГЕРБ хората са живели в пещери и ПП ГЕРБ и лично Бойко Борисов са открили за човечеството строителството и ремонтите...
Един друг (нерегистриран)
Ама доискажи се, де - евтино като себестойност, но не и като цена. Пейки за 10 хилки парчето няма как да минат за евтини. Ремонтът на подлеза при гарата струваше и той милиони, а е правен без бетон, все едно е филмов декор да издържи едни снимки.
До Един друг (нерегистриран)
Благодаря за корекцията !
Гошо тарабата (нерегистриран)
К'ви са тия смешни 2,3 млн, ве? Че те само за пейки няма да стигнат!
АМАН (нерегистриран)
Ремонтът на гарата ще направи още няколко цървулковци собственици на апартаменти, къщи за гости и т.н. и т.н.
Az (нерегистриран)
А защо не я вързаха с метрото?
Ежа (нерегистриран)
Преди много години имаше една публикация от архитект във връзка със строителството на подлеза при гара Подуене, с предложение целият транспорт - железопътен, трамваен и автомобилен, да минат под земята, а гара Подуене със забележителната си архитектура да бъде превърната в музей на изкуствата - подобно на Musée d’Orsay в Париж, чиято сграда отначало е била речна гара. Щяло е да струва скъпо, но от съвременна гледна точка би било даже икономически изгодно. Да не говорим за приятната градска среда, която би се получила.
Друг читател (нерегистриран)
Що за глупост всеки ремонт да започва с питки, народни носии, хорца и пр. След това ремонтът се удължава, и удължава, и поскъпва, и поскъпва....
ewfre (нерегистриран)
Тая гара е издържала сума ти години. Ама като 'усвоят' средствата и я 'ремонтират' след година и половинаще е за тотален ремонт - да го имаме предвид.
ФЕДОТОВИЧ (нерегистриран)
НАПРАВО ФИРМАТА КОЯТО РЕМОНТИРА ГРАФ ИГНАТИЕВ ДА ЗАМИНАВА И ДА РЕМОНТИРА ГАРА ПОДУЕНЕ. ГРАФ ИГНАТИЕВ МОЖЕ ДА ПОЧАКА - ЗИМАТА НА 2019 Е ОЩЕ ДАЛЕЧЕ
Вервайте ми! (нерегистриран)
След този ремонт ще сме още по-бедни!
Ганьо Балкански
Не казват кой е спечелил поръчката ! Явно пак ще е ГеПи Груп ! Аман от тези руски крадливи мафиоти !
селския бик (нерегистриран)
ей, пак добре че си нямаме евро-български крадливи мафиоти! няма афери с къщи за гости, няма сауни, тавани и асансьори, няма апартаменти с пари еврофондове.
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Шишова фирмичка, казват, щяла да топи хоботчето в тази "национална забележителност";)
селския бик (нерегистриран)
Първо баталясаха напълно ЖП транспорта за да напълнят гушите на де що има автобусни превозвачи, а сега ще усвоят няколко милиона за ремонт на една гара, от която пътуват по 10 човека, и която след 5 години гарантирам, че ще се нуждае от нов ремонт. В целия свят инвестират в ЖП транспорта, само в България все още нашенския селяк си мисли, че ако не пътува навсякъде непременно с БМВ на 20 години, то тогава не е истински мъж. Като искате да давате пари, оправете главните линии, пуснете влакове, които се движат с повече от 60 км/ч, пък тогава реставрираийте второстепенни гарички
Архитект (нерегистриран)
Очевидно пак ще се "усвояват " пари, иначе не виждам смисъл от такъв грандиозен ремонт! Сигурен съм ,че проектант,строител ,надзор и държарните органи си вървят както винаги в пакет. И в резултата съм убеден за съжаление. Да живее Чарлз Дарвин и естественият подбор!
Архитект (нерегистриран)
Очевидно пак ще се "усвояват " пари, иначе не виждам смисъл от такъв грандиозен ремонт! Сигурен съм ,че проектант,строител ,надзор и държарните органи си вървят както винаги в пакет. И в резултата съм убеден за съжаление.
Цари пълно недоверие към всички партии и управлявали досега! (нерегистриран)
Проблемът е,че хората не вярват вече на нито един в парламента и си мислят,че всичко което се прави е за да се усвояват пари и крадат! Дори да не е така иди повярвай на някого горе! Не вярваме на нито една партия управлявала досега!!! Милиарди влязоха от ЕС и доходите ни вместо да растат,намаляват! Парите изобщо не достигат до хората,а държави като Албания,Македония и Косово ни задминаха по заплащане на труда въпреки,че не са в ЕС и не получават пари от ЕС! Тази брутална алчност,която вилнее в България ще затрие държавата и целия бизнес,защото народа от това недоверие ще започне да иска да излиза от ЕС,заради ниското заплащане на труда хората изгубиха надежда за всичко и започнаха да не искат и Европата,дори това да ни струва скъпо един ден...
Апел (нерегистриран)
За Бога не барайте нищо повече!!!
тия са усвоителите по фотата (нерегистриран)
Ле..ле , тоя не знае как се държи лопата , фанал я е на обратно.
Благодарим, че ни правите европейци! (нерегистриран)
Една надгробна плоча с чушма и неколко пейки и кашпи за по десетина бона бройката за разкош и те ти национална забележителност!
шайката в действие (нерегистриран)
Кръшни девойки в народни носии , питки , лъскави костюми , дебел чичко с кирка , която му стои неестествено , друг с лопата , като се пази пръстчица да му не падне на костюмчето. Позната картинка за предстоящо присвояване ..... на милиони.
Съмнявам се (нерегистриран)
Като гледам кое, как и за колко време е направено в София, всичко е извънредно некадърно, мърляво и грозно. Българите са най-големи предатели на Родината си и народа си, хем крадат, хем всичко, дето го правят, го правят през г.з
cooper (нерегистриран)
В смисъл??? Нещо като ремонта на "Графа " ли?
ХА-ХА-ХА (нерегистриран)
"Реконструкцията ще бъде извършен с 2,3 млн. лева" Тва не го вервам! Тея пари нема да стигнат само за пейки!
В първия момент (нерегистриран)
прочетох, че гарата щяла да се обновява с евразийски пари, после видях, че съм се объркал. Бях забравил, че началникът на Евразийския съюз не дава, а само взима.
77 (нерегистриран)
НКЖИ - най-големия държавен работодател!!! пак ли опря до обществена поръчка. Е, нали има хиляден персонал /питам се за какво ли/ като нищо не може със собствени средства и ресурс да свърши. Но, при тоя ген.директор не съм изненадан- и по-зле ще става.....
Българин (нерегистриран)
Нещо не разбрах. Искате да кажете вместо да ползваме европейски средства, НКЖИ да си ги плати от джоба!?
no name (нерегистриран)
Аааа, знаем ги ние тези ремонти - национални забележителности. Графа, Дондуков, Св. Седмочисленици. Пък и извън София има такива забележителни неща - овалното кръстовище във Варна и улицата минаваща през трибуните на стадиона, например. Ще видим дали след 15 месеца ще ги има редовните извинения - през лятото не можахме да работим, защото много печеше слънцето, през зимата не можахме, защото валеше сняг, през есента не можахме, защото валеше дъжд. Все невиждани и непредвидими природни явления по нашите географски ширини.
жих (нерегистриран)
Естествено, че копката е символична - нали едно кошче се търгува за около 9000лв, така че с тези 2.3млн. само ще позамажат фасадата ;)
Мбухахахахахахахахахахахахахахахахахахахахахаха (нерегистриран)
След 15 месеца бетонените кашпи вече ще са по 15 000 лева бройката!
скрипал (нерегистриран)
Коло милиона ще усвоят от гара на която се качват 10 човека на ден
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие