Ремонтът започна: За 15 месеца превръщат гара "Подуяне" в национална забележителност
Реконструкцията ще бъде извършен с 2,3 млн. лева
Обратно в новинатаКоментари - Ремонтът започна: За 15 месеца превръщат гара "Подуяне" в национална забележителност | Днес.dir.bg
Коментари
То влакове вече няма, на тях голямата им грижа да ремонтират гарите. И да "усвоят" средства, разбира се, без да пречат на бизнеса на автобусните фирми.
Не се и съмнявам, че ще стане "национална забележителност". Вече са се доказали, ето Граф-а(ул. „Граф Игнатиев-София) , вече е национална забележителност с легендарния ремонт, ето колко много репортажи и статии се направиха вече.
Браво. Време е да се обърне внимание и на железопътния транспорт, както е в западна Европа.
И няколко "лети пейки - дизайнерски" за по 10 бона - за разкош, да не забравите да сложите;))
А стига бе, пак ще се усвояват пари от мазилка. То мазилката май е реформата в цялата държава. Всичко се реформира с мазилка.
BILLET??? Това дори французите не го използват вече! Tickets! Толкова ли е сложно? Ужас....неграмотници Пак предстоят усвояване на пари
Жп транспорта не фалира ли вече , та стигнаха да реставрират гарите , май седмица не минава без да се е самозапалил някой последен модел локомотив от 1970 , или експреса София- Бургас , който се движи със средна скорост 50 (не с 300 , както е в нормалните държави) поради прекрасен релсов път .
Гледай си Бургас и не се занимавай с нас, софиянците. Парите са от нашите данъци, не от вашите. И снощи по телевизията ясно се обясни, че не става въпрос за пейки, а за доста по голямо нещо.
Естествено, че копката е символична - нали едно кошче се търгува за около 9000лв, така че с тези 2.3млн. само ще позамажат фасадата ;)
Аааа, знаем ги ние тези ремонти - национални забележителности. Графа, Дондуков, Св. Седмочисленици. Пък и извън София има такива забележителни неща - овалното кръстовище във Варна и улицата минаваща през трибуните на стадиона, например. Ще видим дали след 15 месеца ще ги има редовните извинения - през лятото не можахме да работим, защото много печеше слънцето, през зимата не можахме, защото валеше сняг, през есента не можахме, защото валеше дъжд. Все невиждани и непредвидими природни явления по нашите географски ширини.
НКЖИ - най-големия държавен работодател!!! пак ли опря до обществена поръчка. Е, нали има хиляден персонал /питам се за какво ли/ като нищо не може със собствени средства и ресурс да свърши. Но, при тоя ген.директор не съм изненадан- и по-зле ще става.....
прочетох, че гарата щяла да се обновява с евразийски пари, после видях, че съм се объркал. Бях забравил, че началникът на Евразийския съюз не дава, а само взима.
"Реконструкцията ще бъде извършен с 2,3 млн. лева" Тва не го вервам! Тея пари нема да стигнат само за пейки!
Като гледам кое, как и за колко време е направено в София, всичко е извънредно некадърно, мърляво и грозно. Българите са най-големи предатели на Родината си и народа си, хем крадат, хем всичко, дето го правят, го правят през г.з
Точно Бургас си гледам - стана ми любопитно какви са тези "лети пейки", дето ви ги търгува общината по 10 бона и надникнах да ги видя;) И - о, чудо - ми и тук си имаме същите, само дето кмета не ги е обявил за "дизайнерски", та може нашите да са по 9 бона да речем;)) Ела в Бургас да ти ги покажа;)
Кръшни девойки в народни носии , питки , лъскави костюми , дебел чичко с кирка , която му стои неестествено , друг с лопата , като се пази пръстчица да му не падне на костюмчето. Позната картинка за предстоящо присвояване ..... на милиони.
Една надгробна плоча с чушма и неколко пейки и кашпи за по десетина бона бройката за разкош и те ти национална забележителност!
Мерси за поканата. През Бургас минаваме само транзит и то през Камено, че трафикът при вас май лятото е по-ужасен и от нашия в София. Излизаме на кръговото на края на града и после газ на юг. Предишни години, преди да се усетим, от влизането в Бургас до излизането в посока Созопол се е случвало да пъплим по и 40 минути през града.
Нещо не разбрах. Искате да кажете вместо да ползваме европейски средства, НКЖИ да си ги плати от джоба!?
Ела, де - ще те черпя една бира докато отмаряме на някоя лята (недизайнерска) бургаска пейка;))
Проблемът е,че хората не вярват вече на нито един в парламента и си мислят,че всичко което се прави е за да се усвояват пари и крадат! Дори да не е така иди повярвай на някого горе! Не вярваме на нито една партия управлявала досега!!! Милиарди влязоха от ЕС и доходите ни вместо да растат,намаляват! Парите изобщо не достигат до хората,а държави като Албания,Македония и Косово ни задминаха по заплащане на труда въпреки,че не са в ЕС и не получават пари от ЕС! Тази брутална алчност,която вилнее в България ще затрие държавата и целия бизнес,защото народа от това недоверие ще започне да иска да излиза от ЕС,заради ниското заплащане на труда хората изгубиха надежда за всичко и започнаха да не искат и Европата,дори това да ни струва скъпо един ден...
Очевидно пак ще се "усвояват " пари, иначе не виждам смисъл от такъв грандиозен ремонт! Сигурен съм ,че проектант,строител ,надзор и държарните органи си вървят както винаги в пакет. И в резултата съм убеден за съжаление.
Очевидно пак ще се "усвояват " пари, иначе не виждам смисъл от такъв грандиозен ремонт! Сигурен съм ,че проектант,строител ,надзор и държарните органи си вървят както винаги в пакет. И в резултата съм убеден за съжаление. Да живее Чарлз Дарвин и естественият подбор!
Първо баталясаха напълно ЖП транспорта за да напълнят гушите на де що има автобусни превозвачи, а сега ще усвоят няколко милиона за ремонт на една гара, от която пътуват по 10 човека, и която след 5 години гарантирам, че ще се нуждае от нов ремонт. В целия свят инвестират в ЖП транспорта, само в България все още нашенския селяк си мисли, че ако не пътува навсякъде непременно с БМВ на 20 години, то тогава не е истински мъж. Като искате да давате пари, оправете главните линии, пуснете влакове, които се движат с повече от 60 км/ч, пък тогава реставрираийте второстепенни гарички
Не казват кой е спечелил поръчката ! Явно пак ще е ГеПи Груп ! Аман от тези руски крадливи мафиоти !
НАПРАВО ФИРМАТА КОЯТО РЕМОНТИРА ГРАФ ИГНАТИЕВ ДА ЗАМИНАВА И ДА РЕМОНТИРА ГАРА ПОДУЕНЕ. ГРАФ ИГНАТИЕВ МОЖЕ ДА ПОЧАКА - ЗИМАТА НА 2019 Е ОЩЕ ДАЛЕЧЕ
ей, пак добре че си нямаме евро-български крадливи мафиоти! няма афери с къщи за гости, няма сауни, тавани и асансьори, няма апартаменти с пари еврофондове.
Тая гара е издържала сума ти години. Ама като 'усвоят' средствата и я 'ремонтират' след година и половинаще е за тотален ремонт - да го имаме предвид.
Що за глупост всеки ремонт да започва с питки, народни носии, хорца и пр. След това ремонтът се удължава, и удължава, и поскъпва, и поскъпва....
Ремонтът на гарата ще направи още няколко цървулковци собственици на апартаменти, къщи за гости и т.н. и т.н.
Шишова фирмичка, казват, щяла да топи хоботчето в тази "национална забележителност";)
Аха, както ремонтираха подлеза при гарата - гранитните плочки на стъпалата са редени направо върху нещо като пясък и от дъждовете всичко е леш и отдолу си личи, че няма никакъв бетон, така че вместо стъпала в края откъм гарата има наклон от пясък с натрошени парчатии оо плочките по ската. Същата работа е и от другата страна на подлеза към училището - и там стъпалата са тръгнали вече, защото стъпалата са от пясък с налепена облицовка отгоре, която нищо не я държи.
Построеното от ГЕРБ е вечно, освен ако Костов или някой комунист не го събори - като построените от ГЕРБ Родоски колос, Александрийски фар и още стотици известни и неизвестни чудеса на света...Ако не бяха Костов и комунистите още щяхме да им се радваме. Преди ГЕРБ хората са живели в пещери и ПП ГЕРБ и лично Бойко Борисов са открили за човечеството строителството и ремонтите...
Ама доискажи се, де - евтино като себестойност, но не и като цена. Пейки за 10 хилки парчето няма как да минат за евтини. Ремонтът на подлеза при гарата струваше и той милиони, а е правен без бетон, все едно е филмов декор да издържи едни снимки.