Ремонтът на вълните на "Тракия" при Чирпан - 89 млн. лв.
Първият участък, който ще се ремонтира, е от 156-ти км, след пътен възел "Белозем", до 168-ми км преди пътен възел "Оризово"
Обратно в новинатаКоментари - Ремонтът на вълните на "Тракия" при Чирпан - 89 млн. лв. | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Тодор (нерегистриран)
Краде като за последно. На тази цена направо нова магистрала могат да правят. ИСКАМ СЪД И ПРИСЪДИ ЗА БГ ПОЛИТИЦИ.
Чичо Тони (нерегистриран)
Гаранцията е все едно китайска електроника...
теодор тошев
Не може да е 2 години. Това е строителство. Гаранцията е минимум 5.
ЗА тия пари се прави нова магистрала (нерегистриран)
Те само щели да я ремонтират.
Реплика (нерегистриран)
Естествено трябва да са различни за да има какво да откраднете. Едно 50-60 %
Ghost (нерегистриран)
Със златно фолио ли ще го покриват този участък? При положение, че само полагане на горен слой асфалт + хоризонтална маркировка (боя) ще се извършва? И сигурно ремонтът ще се извършва една година ...
7400 лв на метър (нерегистриран)
7400 лв на метър. Що па не?
Чеге (нерегистриран)
Две години гаранция ???? Сто милиона пари и две години ?? в равнинината без мостове и реки ?То една тоалетна чиния има 10 години гаранция Явно ще я строят с ла..на тази магистрала Е Баце здраво бара??Чекмеджето !!!! Пълни се ,пълни се оставка ли ? да не сте луди Такава безконтролно лапане къде има по света?
икономист (нерегистриран)
При бай Тошо 1 км магистрала струваше 1 милион лева!! Сега 1 км струва 5 750 000 лв ???? Барането е много яко!
Ммда, (нерегистриран)
това е единственната отсечка построена от социалистите, по време на Тройната коалиция, резултатът го виждаме!
бд (нерегистриран)
В заглавието 69 млн , а по-надолу 89млн. ....последно? 20 млн за редактора ли да си ги делнат
бд (нерегистриран)
В заглавието 69 млн , а по-надолу 89млн. ....последно? 20 млн за редактора ли да си ги делнат
sthefu (нерегистриран)
цената е 287.50лв/м2. за тия пари може да се сложи 20 см. бетона плоча, замаска и доста приличен гранитогрес.....
Иван (нерегистриран)
Мамака му. Та на един хладилник гранцията е 5 години.
Гого Горянин (нерегистриран)
Шкфффчето на торанага Бойко трябва да се ПЪЛНИИИИИ.АШКУЛСУН МААШАЛЛЛЛЛАААА.
Sinergichen (нерегистриран)
Две години гаранция? Това да не ви е стока за шир потреба бе дебили? Или си мислите, че по тези магистрали ще се карат само велосипеди? Ама тези пари дето ги раздавате са и моите, а аз не искам да ви пълня гушите.
Se taia
"Гаранцията, съгласно закона, е 2 години..." Демек на всеки две годинки трябва да се бръкнем за едни някакви си 70млн за под 50км ПОЛОВИНА магистрала.
Kii (нерегистриран)
Остави, че ще се бръкнем за "някакви" си десетки милиони ами и ще тече постоянен ремонт и съответно затруднено движение по магистралата.
абориген (нерегистриран)
ЩЕ СЕ КРАДЕ! ЯКО ЩЕ СЕ КРАДЕ!
Дядото
Преди време някой ни плашеше, че 1 километър магистрала струвал (да се направи, не ременотира) 1 милион долара. Вие сметнете колко излиза на километър този ремонт. И гаранция 2 години!!! Толкова ли трябва да издържи една магистрала? Ами направо да й дадат гаранция 1 месец като на китайските обувки и да не се лъжем повече.
Comment (нерегистриран)
1km = $1000/m ама линеен. Ако се изгражда цялата ширина това са приблизително 20м2=$50/м2, което не стига за нищо. При сегашната прогнозна цена от 69 милиона за 12км това са 5750лв/м или пак ако са едни 20м ширина - 287.50лв/м2.... Някои хора за баня плащат повече на м2 ;)
sthefu (нерегистриран)
287.50лв/м2. нормално ли ти се вижда??? строежа, верно некадърен ама строеж е струва; 190 лв/м2. а сега дори не сменят асфалта само полагат нов, за почти двойна цена???? а за 287.50лв/м2. ще направя 15 санта бетонна плоча+замаска+не лош гранитогрес.....
АЛО ГЕШЕВ (нерегистриран)
Не е ли време да се само сезираш непрекъснато сме в клещите правено недоправено и веднага ремонт който наново плащаме и до кога бе г-н Главен прокурор.
смех (нерегистриран)
Гешев е зает с по-важни дела....
Знаещ (нерегистриран)
Тези съвсем се оляха. Дали наистина си мислят, че сме такива глупаци? Как може ремонтът да е по-скъп от основното строителство? Всъщност възможно е, но при определени договорености....
Строител (нерегистриран)
Някой пътувал ли е скоро на Витиня.Пародия на магистрали и 40 години ремонти.
Владо (нерегистриран)
Една проста машинка от Лидл има по-дълга гаранция от това бе. И изкарва повече като време.
Маалка подробност (нерегистриран)
Този участък е строен още от времето на "Батко и Братко",а не по времето на ГЕРБ.
Владо (нерегистриран)
А при герб няма ли батко и братко ?
НЯМА (нерегистриран)
Има стринка и чичо.
Георги (нерегистриран)
Поредният пладнешки грабеж на хунтата!!!Наглоста няма граници!МУТРИ ВЪН!!!!!
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Помните ли Батко и неговия Братко? Та тези юнаци от преди ерата на Баце бяха превъртели през роднински фирми едни 100 милиона от строежи на пътища. Вдигна се шум, даже парите от еврофондовете ни спряха... Баце, понеже тогава беше млад опозиционер, изпълнен с трепет и вълнение да управлява "с нов морал" и да строи за родината, беше се люто заканил как ей такива разбойници ще лежат в затворите и нема лабаво! Минаха 11 г. - и не са по затворите! А Баце, този майстор пътищар, изпълни мечтата си да строи родината и налива асфалт... За парите и качеството, както и за фирмите, които приоритетно го наливат, няма да говорим... дет се вика кеф цена няма!;) Само дето цената на кефа излиза или от джобовете ни, или от джобовете на други данъкоплатци, които напоследък май не стават много каил да му плащат за кефа!
225588 (нерегистриран)
Онова по времето на батко и братко все пак не се налагаше да се ремонтира след няколко месеца а и мангизите бяха много под тези дето сега ''усвоява'' мутреско...
Пипи Чорапчето (нерегистриран)
Е, нали точно "Биндер" строи АМ "Тракия" и заради роднинските поръчки за строителство и поддръжка избухна тогава скандала.;) После Батко се оказа невинен, а тази година дори АПИ е възложила на негова фирма ( и на брат му в партньорство ) да поддържа пътищата в Сливенско и Ямболско за няколко милиона лева;)
ГЕРБ - Разпад (нерегистриран)
Ремонт на ремонта - гарантирано от ГЕРБ.
главанака (нерегистриран)
То все е било крадене, ама като това никога не е било! За ремонт някъде към 6 милиона на километър! Сигурно са го изчислили със златни кюлчета вместо павета. Обаче кюлчетата отиват директно в шкафчето на Тулупа, а пътя пак го покриват с обикновен асфалт!
Comment (нерегистриран)
6 милиона/км, 6000лв/метър, 300лв./м2... Все забравяме, че тия пътища са на квадратни метри, а ги минаваме на линейни ... Може да излезе евтино ако направо ги правят релсови - с 50см коловози...
sthefu (нерегистриран)
Човек а сметни къв бетон можеш да излееш за 300лв./м2 най-скъпия водонепропусклив и мразоустоичив е 140 лв. на кубик, плоча с дебелина 20 см. е 28 лв. и 20 лв. за арматра, кажи го 60, труда е половината от материала 90 лв../м2
отдел хумор сатира и забава (нерегистриран)
Събрали се Б.Б и шефа на АПИ да определят каква цена да пишели Жи Пи в офертата си. -Е, какво да им кажем да пишат за ремонта? -Турците ще дадат оферта 100 милиона, германците 200 милиона, кажи на Жи Пи да пишат в офертата си 300 милиона. -Е, шефе ама как 300 милиона? -Е как как ей така-100 за нас, 100 за тях и 100 за турците да направят ремонта като подизпълнител.
258 (нерегистриран)
По близо 6 милиона на км за ремонт си е направо голямо лапане защото за толкова пари могат чисто нова магистрала да направят по този равен път.
главанака (нерегистриран)
Помня навремето, че за един километър нов път в подобен релеф даваха милион на километър!
Статията е грешна (нерегистриран)
4 цифри не можете да напишете правилно
и цял вол за обяд е малко за герберастите (нерегистриран)
Моля ви, гласувайте отново за ГЕРБ и Бойко- все пак само той успява да накъдри бюджета така, че и пътят за ремонт е уплашен.....но няма страшно, ЕС дава и за него и за пътя.....с добра лихва.
zeus (нерегистриран)
Проблема там е, че основата е калпава, ако само сменят асфалта след година пак ще е на вълни, ама за тази "ниска" цена толкова ;)
222222222222 (нерегистриран)
6 милиона на километър да сменят само асфалта си е направо много ''ниска''цена от която бая милиони ще влезнат в джоба на боко от строителната му фирма...
Comment (нерегистриран)
22лв/м2 е асфалта на дребно. 25кг. Ако трябва да запълниш дупка, без техника и без хора - направо без пари. 6 милиона/км ако се прави цялостен ремонт, а не само дупки са по 300лв/м2.
321 (нерегистриран)
Така се строи (краде) в България, строиш некачествено, а след това ремонтираш за почти същите милиони! А толкова е лесно, фрезоваш неравният асфалт и полагаш нов асфалт! Но като трябва да откраднеш милиони, тръгваш да копаеш и ровиш, като имитираш, че работиш качествено!
СтИв (нерегистриран)
Тия отново ли ще я изграждат?
лесно за разбиране (нерегистриран)
Гледайте къде се ремонтират пътища и ще знаете къде ще минават американските танкове.
аман (нерегистриран)
Глупак
аман, аман ама вече е заман (нерегистриран)
Глупака си ти- явно не знаеш поръчението на Столтенберг към всички държави.
Милионко (нерегистриран)
90 млн е цената на ремонта на целия участък (52км) е едната посока. Сега са започнали първите 12 км. Статията е толкова точна, колкото и раздутите (но не чак до там както пише в статията) сметки
8 (нерегистриран)
Ако и останалите така вярваха на лъжеца какво говори нямаше да има след това добавяне на бая пара от това що е плямпано в началото...
Бравос! (нерегистриран)
Тези 12 км са построени за 32 милиона, а ще ги ремонтират за 69 милиона.
Kii (нерегистриран)
Обаче смятай само колко "добре" са били направени тогава за 32 милиона,
Сметката е ясна (нерегистриран)
Тези, за 3 пъти повече пари, пак дават 2 години гаранция, какво да смятам?
НП (нерегистриран)
Конкурс за ремонт на участък. Кандидатите предават офертите. Турската фирма - 1 мил. евро. Немската фирма - 2 мил. евро и 10 години гаранция. Българската фирма - 3 мил. евро. Питат българите: Как така, турците 1 мил., немците два, а вие - 3 мил. ? Отфовор: Е, как как - един милион за нас, един за вас и един за турците, да направят ремонта!
Хахахаха (нерегистриран)
абе, това българите - ганьовци сте много прости парчета....ходте се фърлете някъде от високо и да се приключва с тая смешна територия.....
Баце (нерегистриран)
А при тебе кой ме изпревари и те оправи с двеста, та си се захилил така.
ИСТИНАТА
в заглавието пише 69 милиона , а в текста пише : Прогнозната стойност на ремонта на 12-километровия участък е 89 млн.лв. КОЕ Е ВЯРНОТО? 69 или 89 ?!!!
Щерев (нерегистриран)
Виж какво съм написал отдолу.
Щерев (нерегистриран)
Закръглете ги на 100млн. А после ще има "екстри" за около 12-20млн отгоре. ОСТАВКА! МАМИЦАТА ВИ КРАДЛИВА!
Toto (нерегистриран)
Биби почна да ги бичи по 7милиона за километър прав участък, за преасвалатиране! Ега това лапане, ега тая корпция! Бива, може, ам това неговото граничи със насиране
. (нерегистриран)
Строи ги държавна фирма. Ама нищо, де. Виж там с аверите пуснете по-ниска цена, купувате пет лопати и действайте.
Жик так (нерегистриран)
И какво като ги строи държавна фирма? Ти ще си купиш ли хляб за 5лв само защото го е пекла държавна фурна?
фактите (нерегистриран)
Митът за бойковите магистрали като го сложиш в точни цифри и си е един голям провал. Ето черно на бяло колко магистрали построиха другите страни с европейско финансиране: Испания 1990-2000 ,4000 км нови магистрали Австрия( изцяло планинска държава) 1990-2000 ,500 км нови магистрали Португалия 1990-2000 ,1000 км нови магистрали Испания 2000-2010 ,5000 км нови магистрали Полша 2007-2020 (след влизането в ЕС) 3200 км Гърция 2001-2020 , 2000 км Хърватия 2001-2020, 1000 км Чехия 2010-2020, 600 км Унгария 2001-2020,1100 км Сърбия (дори не е член на ЕС) 2001-2020,900 км Румъния 2010-2020,500 км Борисов с неговите магистрали 320 км за 10 години изцяло финансирани от еврофондове и ремонти нон стоп
. (нерегистриран)
Асфалт не се яде - за какво са ни?!
:)) (нерегистриран)
ДА ви заровим под тях, нагли гейберасти!
Да (нерегистриран)
Така е. Разказвали са ми за Испания как се е преобразила за кратко след влизането в ЕС и аз наивно очаквах и тук да се случи същото...
Колко (нерегистриран)
Колко пъти Испания е по-голяма от България по територия и по население? Колко пъти повече са хората в България противящи се на строителството на магистрали (тези дето не ядат асфалт)?
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ (нерегистриран)
Това с големината не разбирам какво общо има, както и противящите се също, но да й видитена Испания болниците, музеите, тротоарите, кварталите - преобразяването включва всичко - и къщите на любовниците.
аха (нерегистриран)
Колкото и да е по-голяма някак си не върви да направят за 10 години 5000 км а ние 320 и да бием тъпана всеки ден колко сме велики и втори като нас в Европа няма.
Ония (нерегистриран)
От архивите на БСП ли извади тая статистика особено за Румъния, която общо има 800 км това за нейната територия е нищо.
НАЙ
Бившата депутатка от ПП-ДБ Петя Ставрева почина на 47 години
Русия предупреди, че може да удари британски военни обекти и техника в Украйна и отвъд
Страховита находка под дома на Гьоринг във "Вълчата бърлога"
Голямото прибиране: Кошмарни тапи на Е-79 и АМ "Тракия"
Кметът на Малко Търново: Така ли изглежда една европейска граница? Срамота е!
Русия предупреди, че може да удари британски военни обекти и техника в Украйна и отвъд
Путин за пети път встъпи в длъжност: "Ще реализираме всичко планирано, заедно ще победим!"
Българският посланик в Москва пропуска инаугурацията на Владимир Путин
Берлин отзова посланика си от Русия, Москва привика британския дипломат №1
Макрон на съвместен брифинг със Си: Пекин отказва всякаква помощ за Москва