Ремонтът на вълните на "Тракия" при Чирпан - 89 млн. лв.
Първият участък, който ще се ремонтира, е от 156-ти км, след пътен възел "Белозем", до 168-ми км преди пътен възел "Оризово"
Обратно в новинатаКоментари - Ремонтът на вълните на "Тракия" при Чирпан - 89 млн. лв. | Днес.dir.bg
Коментари
Краде като за последно. На тази цена направо нова магистрала могат да правят. ИСКАМ СЪД И ПРИСЪДИ ЗА БГ ПОЛИТИЦИ.
Със златно фолио ли ще го покриват този участък? При положение, че само полагане на горен слой асфалт + хоризонтална маркировка (боя) ще се извършва? И сигурно ремонтът ще се извършва една година ...
Две години гаранция ???? Сто милиона пари и две години ?? в равнинината без мостове и реки ?То една тоалетна чиния има 10 години гаранция Явно ще я строят с ла..на тази магистрала Е Баце здраво бара??Чекмеджето !!!! Пълни се ,пълни се оставка ли ? да не сте луди Такава безконтролно лапане къде има по света?
При бай Тошо 1 км магистрала струваше 1 милион лева!! Сега 1 км струва 5 750 000 лв ???? Барането е много яко!
това е единственната отсечка построена от социалистите, по време на Тройната коалиция, резултатът го виждаме!
В заглавието 69 млн , а по-надолу 89млн. ....последно? 20 млн за редактора ли да си ги делнат
В заглавието 69 млн , а по-надолу 89млн. ....последно? 20 млн за редактора ли да си ги делнат
цената е 287.50лв/м2. за тия пари може да се сложи 20 см. бетона плоча, замаска и доста приличен гранитогрес.....
Две години гаранция? Това да не ви е стока за шир потреба бе дебили? Или си мислите, че по тези магистрали ще се карат само велосипеди? Ама тези пари дето ги раздавате са и моите, а аз не искам да ви пълня гушите.
"Гаранцията, съгласно закона, е 2 години..." Демек на всеки две годинки трябва да се бръкнем за едни някакви си 70млн за под 50км ПОЛОВИНА магистрала.
Преди време някой ни плашеше, че 1 километър магистрала струвал (да се направи, не ременотира) 1 милион долара. Вие сметнете колко излиза на километър този ремонт. И гаранция 2 години!!! Толкова ли трябва да издържи една магистрала? Ами направо да й дадат гаранция 1 месец като на китайските обувки и да не се лъжем повече.
1km = $1000/m ама линеен. Ако се изгражда цялата ширина това са приблизително 20м2=$50/м2, което не стига за нищо. При сегашната прогнозна цена от 69 милиона за 12км това са 5750лв/м или пак ако са едни 20м ширина - 287.50лв/м2.... Някои хора за баня плащат повече на м2 ;)
Не е ли време да се само сезираш непрекъснато сме в клещите правено недоправено и веднага ремонт който наново плащаме и до кога бе г-н Главен прокурор.
Тези съвсем се оляха. Дали наистина си мислят, че сме такива глупаци? Как може ремонтът да е по-скъп от основното строителство? Всъщност възможно е, но при определени договорености....
Една проста машинка от Лидл има по-дълга гаранция от това бе. И изкарва повече като време.
Този участък е строен още от времето на "Батко и Братко",а не по времето на ГЕРБ.
Помните ли Батко и неговия Братко? Та тези юнаци от преди ерата на Баце бяха превъртели през роднински фирми едни 100 милиона от строежи на пътища. Вдигна се шум, даже парите от еврофондовете ни спряха... Баце, понеже тогава беше млад опозиционер, изпълнен с трепет и вълнение да управлява "с нов морал" и да строи за родината, беше се люто заканил как ей такива разбойници ще лежат в затворите и нема лабаво! Минаха 11 г. - и не са по затворите! А Баце, този майстор пътищар, изпълни мечтата си да строи родината и налива асфалт... За парите и качеството, както и за фирмите, които приоритетно го наливат, няма да говорим... дет се вика кеф цена няма!;) Само дето цената на кефа излиза или от джобовете ни, или от джобовете на други данъкоплатци, които напоследък май не стават много каил да му плащат за кефа!
Онова по времето на батко и братко все пак не се налагаше да се ремонтира след няколко месеца а и мангизите бяха много под тези дето сега ''усвоява'' мутреско...
Е, нали точно "Биндер" строи АМ "Тракия" и заради роднинските поръчки за строителство и поддръжка избухна тогава скандала.;) После Батко се оказа невинен, а тази година дори АПИ е възложила на негова фирма ( и на брат му в партньорство ) да поддържа пътищата в Сливенско и Ямболско за няколко милиона лева;)
То все е било крадене, ама като това никога не е било! За ремонт някъде към 6 милиона на километър! Сигурно са го изчислили със златни кюлчета вместо павета. Обаче кюлчетата отиват директно в шкафчето на Тулупа, а пътя пак го покриват с обикновен асфалт!
6 милиона/км, 6000лв/метър, 300лв./м2... Все забравяме, че тия пътища са на квадратни метри, а ги минаваме на линейни ... Може да излезе евтино ако направо ги правят релсови - с 50см коловози...
Събрали се Б.Б и шефа на АПИ да определят каква цена да пишели Жи Пи в офертата си. -Е, какво да им кажем да пишат за ремонта? -Турците ще дадат оферта 100 милиона, германците 200 милиона, кажи на Жи Пи да пишат в офертата си 300 милиона. -Е, шефе ама как 300 милиона? -Е как как ей така-100 за нас, 100 за тях и 100 за турците да направят ремонта като подизпълнител.
По близо 6 милиона на км за ремонт си е направо голямо лапане защото за толкова пари могат чисто нова магистрала да направят по този равен път.
Моля ви, гласувайте отново за ГЕРБ и Бойко- все пак само той успява да накъдри бюджета така, че и пътят за ремонт е уплашен.....но няма страшно, ЕС дава и за него и за пътя.....с добра лихва.
Проблема там е, че основата е калпава, ако само сменят асфалта след година пак ще е на вълни, ама за тази "ниска" цена толкова ;)
6 милиона на километър да сменят само асфалта си е направо много ''ниска''цена от която бая милиони ще влезнат в джоба на боко от строителната му фирма...
Така се строи (краде) в България, строиш некачествено, а след това ремонтираш за почти същите милиони! А толкова е лесно, фрезоваш неравният асфалт и полагаш нов асфалт! Но като трябва да откраднеш милиони, тръгваш да копаеш и ровиш, като имитираш, че работиш качествено!
Гледайте къде се ремонтират пътища и ще знаете къде ще минават американските танкове.
90 млн е цената на ремонта на целия участък (52км) е едната посока. Сега са започнали първите 12 км. Статията е толкова точна, колкото и раздутите (но не чак до там както пише в статията) сметки
Тези 12 км са построени за 32 милиона, а ще ги ремонтират за 69 милиона.
Конкурс за ремонт на участък. Кандидатите предават офертите. Турската фирма - 1 мил. евро. Немската фирма - 2 мил. евро и 10 години гаранция. Българската фирма - 3 мил. евро. Питат българите: Как така, турците 1 мил., немците два, а вие - 3 мил. ? Отфовор: Е, как как - един милион за нас, един за вас и един за турците, да направят ремонта!
абе, това българите - ганьовци сте много прости парчета....ходте се фърлете някъде от високо и да се приключва с тая смешна територия.....
в заглавието пише 69 милиона , а в текста пише : Прогнозната стойност на ремонта на 12-километровия участък е 89 млн.лв. КОЕ Е ВЯРНОТО? 69 или 89 ?!!!
Закръглете ги на 100млн. А после ще има "екстри" за около 12-20млн отгоре. ОСТАВКА! МАМИЦАТА ВИ КРАДЛИВА!
Биби почна да ги бичи по 7милиона за километър прав участък, за преасвалатиране! Ега това лапане, ега тая корпция! Бива, може, ам това неговото граничи със насиране
Митът за бойковите магистрали като го сложиш в точни цифри и си е един голям провал. Ето черно на бяло колко магистрали построиха другите страни с европейско финансиране: Испания 1990-2000 ,4000 км нови магистрали Австрия( изцяло планинска държава) 1990-2000 ,500 км нови магистрали Португалия 1990-2000 ,1000 км нови магистрали Испания 2000-2010 ,5000 км нови магистрали Полша 2007-2020 (след влизането в ЕС) 3200 км Гърция 2001-2020 , 2000 км Хърватия 2001-2020, 1000 км Чехия 2010-2020, 600 км Унгария 2001-2020,1100 км Сърбия (дори не е член на ЕС) 2001-2020,900 км Румъния 2010-2020,500 км Борисов с неговите магистрали 320 км за 10 години изцяло финансирани от еврофондове и ремонти нон стоп
Така е. Разказвали са ми за Испания как се е преобразила за кратко след влизането в ЕС и аз наивно очаквах и тук да се случи същото...
Колко пъти Испания е по-голяма от България по територия и по население? Колко пъти повече са хората в България противящи се на строителството на магистрали (тези дето не ядат асфалт)?
Това с големината не разбирам какво общо има, както и противящите се също, но да й видитена Испания болниците, музеите, тротоарите, кварталите - преобразяването включва всичко - и къщите на любовниците.