Ремонт започва и по бул. "България", ще сменят асфалта
Движението на трамвай № 7 ще бъде възстановено до средата на месеца
Обратно в новинатаКоментари - Ремонт започва и по бул. "България", ще сменят асфалта | Днес.dir.bg
Коментари
Едно предложение ако може, защото явно никой не мисли с главата си в СО. Премахнете ужасните павета по бул Гоце Делчев от бул. Бъгария до Красно село пазара нокато кръстовището там е затворено зарйди метрото и трафик няма. Или чакате да се пусне движението и след 1 година да го затворите пак заради паветата. Или изобщо не смятата да махнете тия павета дето ни трошат колите и нервите на живущите в близост. Павета не можете и не знаете как се редят, запомнете и проумейте това в СО. Няма майстори за тях вече в БГ а циганите от Трейс не могат. Павета има във Виена например от 19 раьон нагоре към гората, но нам са по гладки от новия асфалт в София. Отидете вижте и се убедете, после се засрамете и си помислете дали ще се появявате да говорите глупости по медиите. Вижте Виена как е организирано движението на градския транспорт, вижте спирките, тротоарите. Вижте има ли дупки, кал и дали има прах във въздуха и дали има мръсни коли по улиците и се запитайте защо и как стават нещата когато основната идея е да се направи нещо качествено, а не да се усвоят едни пари и да се разделят комисионните.
А как не се намери някой да попита защо ОТНОВО подменят трамвайното трасе в този участък, при условие, че това се случи само преди около 3 години!
РЕМОНТИРАТ ТРАСЕТО? Наливат се наши пари за след пенсиониране. Кражби и безочие,ама господ се намесва навреме. Няма да се радвате дълго. Я вижте ,,експертната" даскалица как се е подула .Има баланс лакомнице ненаситна .цялото герб сте на баланса и няма отърване.
Ботевградско е преасфалтирано само ЧАСТИЧНО като от кръстовището с бул. Ситняково до ул. Витиня е старата настилка. Под ЖП прелеза е направо ужасно, а трябваше да се довърши миналата година. Бул Владимир Вазов също трябваше да се преасфалтира ЦЕЛИЯ, но направиха част от него, но там е разбираемо - строй се станция на метрото. Всичко се разбива на малки части за да може изпълнителите да взимат повече пари. Така стана с Цариградско - колко години поред го ремонтират частично? Ще ви кажа - ПЕТ ГОДИНИ! И всяка година има проблеми и задръствания. Това на запад се прави ОТ - ДО за около 2-3 месеца, а не всяка година да се затваря някоя част и вечно да е в ремонт. Виждал съм "нашите" фирми как работят - имат 2 месеца за определена част като работят първата седмица и последните 2, през останалото време има по 2-3 човека на обекта които симулират работа. Накрая и резултата е от плачевен до посредствен в най-добрия случай. СМЯХ!
В ДИР-а липсва информацията, че след ремонта тея малоумници ще обособят бус лента по БЪлгария до Черни връх чак. Това е върха на малоумието, ще ни се разкраже играта след това :( Нищо не се каза направен ли е анализ на трафика преди и след въвеждането на това малоумие. Каква пропускливост има булеварда сега с 3 ленти и каква ще има с 2. Не им се мисли или по скоро не им се отдава.
Можеха да направят трамвайното трасе така, че да може да се споделя и от автобусите и щеше да е идеално за транспорта, но уви, за това трябват поне две мозъчни клетки, а и така трудно ще съберат глоби от хора принудени да минат в бус лентата в час пик и километрично задръстване. Служебните коли слизащи и качващи се в Бояна няма да се свенят от ползване на бус лентите, повярвайте, просто искат по-бързо трасе за себе си. Това всичко, за съжаление, са празни приказки, според мен софиянци са съгласни със всички тия безумия, които се вършат. До сега дори 2 човека не са се събирали да протестират срещу транспортните тъпотии и злокачествени ремонти и прахосване на публични пари. За разлика от 96-та и 97-ма, българинът в момента има работа и някакви пари(най вече на кредит) и докато ги има ще бъде като под упойка, каквото и да му направиш ще мине ей така, с коментари по жълти новинарски сайтове.
С парите които прахосаха за тази София можехме да построим чисто нова Държава.
Само ремонти и яки задръствания.Сутрин е от Красна поляна.Не мислят за нервите и бензина. Аз тук съм роден и искат да ме изселят. Правят метро ,ама ми е скъпо за ползване. Само лишения и изгорели газове.
Как в белите страни,такава отсечка се преасвалтира за 1 нощ,а тука пичти месец е нужен.Да не говорим че и кръстовището с денонощна работа може да се ремонтира за 5 дни.
Фандъкова този път ще вземе поне 80 % ! ЧебуРашките ще пренаселят Орландовци от яд .
Пак ли кражби бе фъндък - оправете малките улички, кратери са вече по тях, не дупки ! Не се издържа на герберастката некомпетентност - безмислени и скъпи ремонти на неадекватни места ! Не стига, че ни крадете, но и ни тровите с некадърността си !
Безконечните ремонти на тази трамвайна линия са добро перо за суджуците. Да видим какво ще измислят на ул.Скобелев и до кога ще тормозят народа в жилищната кооперация.Там не се живее, всичко се е изнесло, денонщен тропот .Това малоумие е дело на тези прости некомпетентни и некадърни малоумни суджуци. Тепръва трамваите по тези линии ще бъдат спирани, и всичко това заради тези негодници,които затвориха бул.Витоша и го превърнаха в увеселително наркоманско сборище. Това им е акъла, толкова могат ,ремонтите ще са без край. Одит на СО пет години назад и съд. Това е решението. Но за сега няма кой и ужаса ще продължи.
Този който е писал името на стастията да се образова малко. Като пушеш бул. България пояснение направете в заглавието, а не да чета цялата статия за да разбера кой град булеварда става въпрос.
По белия свят преди да затворят нещо за ремонт, подготвят алтернативен маршрут. Забраняват спиране и паркиране в съседни улици, променят посоки и т.н. У нас общината трябва да си взема и паркинг такса и да "усвоява средства" - пример: бул. Скобелев преди 5те кюшета.
Похвално, да продължават да градят. Пък селяните нека мрънкат за задръстванията. 90% в тях е вината..
Не мога да разбера, защо ще се затваря първо за трамвая, после за едната посока и накрая за другата посока. Над два месеца задръствания. По-добре затвори всичко накуп с бачкане от сутрин до вечер и уикендите и свърши за седмица, отколкото уж да е по-облекчен трафика.
Този булевард, до колкото си спомням, трябваше да се ремонтира още миналата година, за европреЦедателството! Даже и се говореше за едни 15 милиона, отпуснати за целта. И как не го досрамя Боко да вози Меркелица по тоя булевард, водещ към резиденцията в Бояна, не знам...
Защо на летище може да се преасфалтира отсечка от 2 км. за една нощ, а за бул. България им трябва за разстояние 700м. един месец???
Най доходно се ремонтират асфалти без дупки! В този участък ,ако намерят една дупка ще се прекръстя на Хасан!