Започва ремонт на критичните участъци по ”Тракия” и ”Хемус”
Отпуснати са пари и от края на април до октомври ще се ремонтират критичните участъци от магистралите "Тракия" и "Хемус".
Обратно в новинатаКоментари - Започва ремонт на критичните участъци по ”Тракия” и ”Хемус” | Днес.dir.bg
Коментари
"Министърът обясни още, че в рамките на този бюджет по протежение на още около 150 километра от старите участъци на магистралите "Хемус" и Тракия" ще се ремонтират всички съоръжения и мостове, включително делатационни фуги, ще се рехабилитират системите за отводняване, ще се подменят и пътните знаци, маркировката и мантинели. " Ша каже човек че всяко едно от тия неща струва по 100лв.-200лв. Ясно е като бял ден с какво качество ще бъдат направени.
Няма нищо лошо! За да имаме нещо качествено, то то трябва да се поддържа. Но като се реши да се затваря даден участък от магистрала, нека да е видно, че нещо се прави! Какво видяхме по Великденските празници на участъка от м-ла Хемус, заради който задръстванията започваха от тунела на Витиня и свършваха почти пред прага на София? Видяхме затворени платна и други нещо! Кръгла нула. По нищо не личеше, че учаснъкът се ремонтира. Това упражнение сме го виждали и по управлението на 100-летницата и то всяко лято. Нека сега властимащите да не го допускат, да затварят участъка, когато вече ремонтните работи трябва да почнат, а не месеци преди това, за да тормозат хората с километрични задръствания. А тези, които решават да ползват алтернативни пътища, за да избегнат опашките, да знаят че старият път в участъка с. Потоп (старо Йорданкино) реално го няма. Път няма, явно със смяната на името потопът го е отнесъл. Не ми е ясно как тези хорица от Потоп излизат от селото или се прибират. То е повече от геноцид! Защо този път е забравен и от хората, и от Бога? Все пак сме в 21 век, а и хора живеят около него, като и те са данъкооплатци.
Принципно имаме магистрала до морето но на практика имаме един нагънат асфалт...
Уж не искаха магистрали,сега пък що ги ремонтирали..И гледам,че някои се правят на големи данъкоплатци,че и сметки правят..Но след като свързаха данъчните с пунктовете за ГТП се оказа,че половината мрънкалници и платци са забравили да си регистрират колите..И си карат години без да плащат данък..Тарикат си е Ганьо,иначе му дай да се пъчи
7 платени трола... с едни такива IP. :) ahhahaha
Не ща да се заяждам ама я иди да видиш колко са тул таксите там?
Не сравнявай 2 различни неща... там и тук... Щото това ми е работата !!!! Колко е мин заплата и колко винетката ? Само това е въпроса !
Абе кукомицин... от 25 години...все ги правите тия пътища... от 10 години въведоха тази такса...винетна...да е сигурна.... 10 години....куконделоо проста... Наглец... !!!!!! да ти ги сметна ли с 'елката ' колко Млн лева са .... ? от винетките ? Тирове бусове автобуси и коли по категорий ? А тъпанар такъв ограничен... Овца !!!
Нямам думи.... 50 преглед 160 данък 70 винетка... Това го взимат тия...без да я карам... а като сметна и гражданска и горивото... щото от горивото има ДДС и акциз.... Колко точно не ви стигна да го оправите бе...майка ви д...е...б...а... Какви са тия милиони бе...? Все едно стотинки мятате...България разполагаше със стотици асфалтови бази....и пътни управления всичко порадохде...голтаци.... такива... Сега прехвърляте пари от народа... към тия същите за едни комисионни. Gp group...тия ониа...все са един обръч....от фирми...
И кои фирми ще правят ремонтите? Колко ще се краде пак.... д ане стане като повечето гербаджийски работи/ макар, чр правилно ще е д акажа- като всичко от "ерата на демокрацията"/- правят се едни работи, за да се окрадат едни пари... ДОган и компания поне така вършат нещата, само крадени и никакво даване на никой и лев за каквото и да е, а Бойко нали си е Доганов кадър/ той го е издигнал до главен секретар на МВР по времето на царя, ако сте забравили случайно......
МИНАЛИЯ МАНДАТ ПРАВИ МАГИСТРАЛИ ТОЯ ГИ ОПРАВЯ!
Тъпак, кои участъци прави Бойко сега? Тия дето дядо ти Тошо е правил преди 40 години.
Точно този мост (на Елешница), който предизвика грандиозното задръстване онзи ден, е АСФАЛТИРАН с нова бетонна подложка и хидроизолация между 20 и 23 септември 2013г, след няколкомесечно пълно затваряне на движението. Изпълнител е "Автомагистрали София". Кога са правени търговете? При кой министър председател и министър? Как може да се приема за нещо нормално една зима и едно лято след основен ремонт да се говори за компрометирана бетонова контрукция, липсваща железобетонна плоча и огромни дупки? Защо няма никой в затвора?
само не мога да разбера как изобщо за този път използват думата МАГИСТРАЛА!!!!!!!!!! Колата подскача като във филчето Ну пагади в легена по ескалаторите!!! СРАМОТА!!!
Как не направихте едни нормални пътища един път завинаги и да се свърши тая мъка. Как не оправихте и един път завинаги улиците в София. Крадци мръсни. Аз да бях на власт щях за половин година да ви оправя пътищата без да ви взема грам данък. ТО БИВА КРАДЕНЕ, БИВА АМА ВИЕ СТЕ МНОГО НАГЛИ!
Точно през- лятото да ги правите и продължавайте все така,у докато и кьорав заблуден турист не остане! То същото и у дома - цяло лято ще ми къртят на главата, българинът се събуди и веднага се хвана за пролетното канго....В тази страна все нещо се кърти, все нещо се отремонтирва постоянно, и....все си живеем все в старите дупки и панелки! да ни се чуди човек.
Кога най-сетне в това министерство начело ще застане човек завършил строително инженерство, ПГС или пътно строителство. Тази е учила бакалавър МИО, магистър "публична администрация и еврейска интеграция" и е правила докторска по икономика. Аман от толкова некомпетенност в държавата. Всички в държавната администрация заемат постове за които не са.
Магистралната лиляна разбира само от бойковата магистралка в гащите му...... В горецитираните магистрали липсва спазване на технологията на сместта за асфалтиране - влага се изкъртения стар асфалт, което е недопустиме, ама нали магистралната трябва да лапне едни милиони за дебелия си з.дник; не се спазва и необходимите 7-10 см. дебелинана настилката; работи се и при дъждовно време, което също е недопустимо! Ако една магистрала се направи качествено със спазена технология, настилката ще бъде трайна 10-15-20 години, ама нали трябва да се краде като за последно, за изпълнителя не остава нищо и затова в сместта няма нищо качествено, а само - втора употреба на изкъртения матриал.....Затова магистралите приличат на чипровски килим от кръпки. Еееее догодина пак ремонти, пак милионки - няма насищане и насиране тая магистрална бойковска "икона", която безаварийно пътува само по малката му магистралка..
Тия преди хвърляха милиони за пътища и сега продължават, явно друго не могат. Държавата ни е в киреча, а те продължават да лъжат хората.
Българския народ сме много странни хора. Когато не се прави нищо......защо не се прави. Сега когато ще се ремонтира почават оплкванията. Може би ремонта трябаше да се почне зимата та да може спокойно да си пътувате??? Без значение, че асфалта няма да издържи и 1-2 месеца.
А може би може да се направи от 15 до 30 Април? Или от Май до Октомври е по-добре? На 1 май закарваме фадромите и затваряме участъка, на 1 юли почваме работа - традиционно по нашенски?
Боце наточи ножиците, ще има ленти за рязане след "ремонтите". Пак ще има кражба, е за "нашите" фирми де.
до авторите: Моля Ви, бъдете така добри и се върнете в трети, по необходимост и втори клас. Когато научите как се изписват "КОИТО" и "КОЙТО" и кое от двете се отнася за множественото число, моля върнете се и пишете статии отново. Не става въпрос за неволна грешка, защото виждам осирането на няколко места.
Корупция и некадърност се ширят през последните 20/30 години . Жалко за хубавите ни деца дето спешно трябва да се подготвят за обслужващ персонал .
От 1 април вече се ограничи скоростта на движение по определени участъци от автомагистралите "Тракия" и "Хемус" до 90 км/ч. Ако забават още малко ремонта на тези участъци, вече няма и да можем да се движим по магистралата.
Аз лично не успях да намеря обявени обществени поръчки през последните няколко месеца за ремонт на участъци от автомагистрали Хемус и Тракия. Ако грешката е моя, моля да ми кажете критерии, по които да ги намеря в сайта на АОП. Ако не са обявени подобни поръчки, ще ми е много интересно как "Пътната агенция и фирмите, които ще извършват ремонта, подготвят график за временна организация на движението, който ще бъде съгласуван с МВР." Кои са тези фирми и как са избрани? Готови ли са проектите за пътните съоръжения или те ще са задължение на изпълнителите? Ако поръчките за проектиране и изпълнение на СМР са отделни, кога са обявени поръчките за изработване на проекти и кой ги е спечелил? Почти съм сигурен, че мога да позная фирмите изпълнители "на сляпо". Искрено се надявам с обществен натиск да предизвикаме възможно най-бързо да започне истинска борба с всички корумпирани държавни и общински служители. Някои тарикати може да се озоват в затворите неочаквано скоро.
Та къде трбеше да се оди на море?
Правилно, лятото е най-подходящото време за ремонт. Задръстване, задръстване и накрая стигаш до лайноморието. Далновидно. :-)
Следваща стъпка, ще бъде обявен предварително нагласен конкурс за доставка на лентички и ножици. И таман за някои избори "случайно" ще бъде завършен някой участък.
моста при Елешница нали го правиха преди 1-2 години, и пак имаше задръстване 20 км, тия хора кво правят не знам.....