Кметът: Експерти слагат павета на ”Дондуков”
Реконструкцията на бул. “Дондуков“ в София, която се извършва сега, се наблюдава от специалисти и след това може да се осъществи контрол.
Обратно в новинатаРеконструкцията на бул. “Дондуков“ в София, която се извършва сега, се наблюдава от специалисти и след това може да се осъществи контрол.
Обратно в новинатаРеконструкцията на бул. “Дондуков“ в София, която се извършва сега, се наблюдава от специалисти и след това може да се осъществи контрол.
Обратно в новинатаДондуков не е пешеходна уличка да я оставиш на павета а интензивно натоварен булевард. Изключително лошо решение за настилка (с измислен довод, че павета било историческа ценност) от който ще си патят нормалните хора в София, чието решение не зачетоха, въпреки, че ни питаха два пъти. После (след година, когато всичко се скапе) ще кажат, че министерството е виновно....
Аз след епохата на комунизма добро редене на павета не съм виждал никъде в София. Дано този път ме изненадат, но до сега на Кукуш редят може би по 1-2 пъти всяка година и все пропадат, вадят се и накрая се товарят в каручки и се продават някъде. То нормално де те се редят от "братчеди" на "продавачите" ...
става месар, то кучето щеше да е най-добрия, щото гледа по цял ден месаря, а тия циганя даже и не са виждали как се редят павета - просто няма къде .
Тези с историческа ценост отидоха по предназначение.Не се къхарете,държава няма ,та за едни павета ли да мислим.Санирането ,то ще блесне тази зима.Нали никъде не се спазват основни изисквания,няма контрол панелките ще се разпаднат из основи.бокови ми работи.Всичко е като него,нито учено,нито работливо,всичко е ден да мине ,самун да загине.Кабинет"проба грешка"в действие.
значи, този специалист, първо ще наблюдава, а после ще осъществява контрол? Това не става ли едновременно? А накрая, при лошо качество - санкции, които не решават проблема.
АКО БЯХ НА СУДЖУЦИТЕ ЩЯХ НАПРАВО ДА ГИ МАХНА ПАВЕТАТА ... ЗАЩО ? ... АМИ ПАВЕТО Е КАЛАШНИКА НА ПРОЛЕТАРИАТА :))) ОСОБЕННО АКО СЕ ВАДИ ЛЕСНО :))))
Наскоро подобно лошо изпълнение на редене на паваж се случи при ремонта на ул. "Симеон" в отсечката от "Женски пазар" - бул. "Хр. Ботев". И какво от това? Дали се наложиха глоби, или нещата се поправиха или ...каквито и да са мерки. Едно голямо нищо, на сметката на редовните данъкоплатци.
българското население в държавата го няма вече. Младежта е в "интелигентния" запад. Няма квалифицирани строителни работници. Има цигани, чок гаранти.
"експерти" павьори, които правиха ремонт по бул. "Бъкстон" бяха доста мургави. И то цялата бригада. Данче стига си лъгала, смешна си.
Да ви..... на експертите. Ходете вижте какво представлява ремонта на Леге. Жълтите павета на броени метри от президентсвото. Преди 10тина дни го правиха.
"А ако има проблеми, може да се наложат санкции, каза кметът на София Йорданка Фандъкова" :-) Ще оплескат работата, ние ще наложим санкции и готовоо ... ;-) Така се работело то! Опасявам се, че княз Дондуков ще види сметката на кметицата - и тя, и общинската управа плачат за "санкции". Де да видим ...
Главния проблем с всички настилки по обществени поръчки в България (не само паветата) е, че основите винаги са от някакъв нискокачествен чакъл, който не се заравнява хубаво с тежки машини. И така, каквото и да се поставя отгоре, все тая, защото основите са плаващи. Иначе един съсед си поръча еднакви павета за двора и тротоара отпред, изключително стабилно се изравниха основите и се наредиха паветата отгоре, попитах откъд е фирмата: оказа се, че е българска! Значи, може и качествено, но защо не се прави при обществените поръчки?
Павьори няма у нас вече повече от 30 години!!!Последните качествени и истински павьори редиха пътя за Златните мостове, който се строи през 1954-56 година!!?!Павьорите свършиха с появяването на "ТЮБЕЛЕС" гумите, които нямат вътрешни гуми! Истнските павьори пришиваха на коленете си парчета от непотребни вътрешни автомобилни гуми!Намерете сега един такъв на бул.Дондуков!!!
Бях супервайзор/строителен надзор/ в Либия. Посетих Лептис Магна, римски град, доста запазен. Улици и тротоари - не бяха мръднали 2 000 години. Не говоря за италианските улици и паважи, красота.
Не знам какви "павьори"или позоьори са струпали на "Дондуков" и какъв ще е ефектът. Със сигурност знам,че това,което виждам,като "ремонти"из града,под"вещото"ръководство на мадам Фандъкова е лошо изпълнено,с ниско качество,от"наши"коимпании за страшно много пари.И основно санкционираните сме ние,всички софиянци,които търпят с години ремонтите на вече ремонтираното. Последствията са ясни-тапи,задръствания,нерви,губене на време и гориво,мръсен въздух.....
Проходът Сан Готард или Сен Готардо в Алпите...... Превалът е на 2108м. Най-старият път през прохода е едно павирано пътче, което минава през селцето Тремола. Е как този път, дето зимата го вали сняг, нямаше едно криво или липсващо паве? Всичките павета бяха равни като зърна в царевичен кочан. Кой специалист им ги реди? По каква технология? Онзи бай Манал ли дето няколко пъти реди ул.Кукуш? А кой е проверяващият? Онзи служител на община Илинден, който, като го заведох на място, на ул Кукуш, за да му покажа лошата работа на павьорите взе да ги защитава и да ме убеждава, че фуга от 2-3 см е нормална? Тяхната работа я видях. Павьорите от бригадата на бай Манал се завърнаха на следващата година да пререждат, а служителят в община Илинден, който беше отговорен уреди пре-асфалтиране на улица Русе между улиците Пловдив и Варна. Някой твърдеше, че той, служителят, живеел в блок между двете пресечки. От седем години на ул. Кукуш от прелеза до бившето Инжстрой паветата са като рило-родопски масив, като вали дъжд локвите са огромни и това е под носа на Общината. Та не се учудвам, че и под носа на Народното събрание паветата ще са "всяко със свое виждане".
Почина на Фандъкова е най-правилният!Всяка работа си иска майстора!Така е и УПРАВЛЕНИЕТО НА ДЪРЖАВАТА!
Е па ти първи гласуваш за Тиквоча, Фандъчка и ГЕРБ! Какво се оплакваш?!?Убеди софиянците да не гласуват за тия бивши ченгета и техните семейства!
Увеличете санкциите драстично,поне 10 пъти за да има ефект! В момента санкциите са много малки и далаверите на строителите не секват,но явно и общините са замесени,щом не увеличават санкциите!!!!
ай стига дондуков та дондуков я да вземем петьофи 2 месеца три пресечки се правят или по точно се симулира че се правят защото лунния пейзаж е гротеска на председателството ни в центъра на софия а сега се заформя подобен ремонт и на цялата вътрешност на прочутия дворец на халтурата
Няма нужда от пояснения.Всички отдавна знаем,че намесени ли са някъде и някога некадърниците от ГРОП се краде ЯКО и се ремонтира до откат,докато има пари в касичката на общината.Като се доокраде се вдигат цените на билетите,откриват се нови зони за паркиране и се "издават" разрешения за строежи.Това е на градско ниво.На национално:накрая се вземат заеми,разпределят се на свои хора,а главницата и лихвите остават за раята.
Това с реденето на паветата е голям проблем.Масово тази работа се възлага на мангалски фирми ,без грам опит.Моето наблюдение е от павирането на ул.Цар Симеон ,в участъка между Братя Миладинови и Женски Пазар.Картинката е като тая тук в ,като само седмица следпуска едната страна се завири при първия дъжд. подадох сигнал в община Възраждане-ТЦ,в столичен инспекторат-ТЦ!Как да реагират,като "наши "фирми са в издънка!
Пътят до Алеко и този до Златните Мостове на Витоша са пример за отлично наредени павета. А тези "експерти" на бул. Дондуков са като експертът - кмет Фандъкова или експертът премиер боко!
защо не увеличавате размера на санкциите с темповете , с които се увеличават глобите за превишена скорост? Нали изпълнителите нямат нищо общо с ГРОБ, глобявайте ги здраво.
Много си се объркал,момче трефа. Точно аз да гласувам за тях!? Може,ако Изборите на 31-ви февруари....
Не е лесно да намериш експерти- строители, когато си решил да "модернизираш" булевард с технология от миналия век. Добре, че не решиха да редят камъни по технологията на Инките или Египтяните. Дето се вика ако има да се крадат пари, налудничави решения могат да се измислят всякакви.
Аман от разбирачи в таз държава,от всичко разбираме на всякъде акъл да даваме,а нашта работа не сме си свършили,ако един от всички ревльовци може пет павета да нареди,през живота си лопата не е хващал акъл ръси.То от много мозъци на това положение сме!БАЙ ГАНЬОВЩИНА!
експерт" звучи като експерт водач на трудовашка количка ;-) Извод: Каквото и да построи ГРОБ се строи от експерти.
Много точно казано, пътя към Бай-Кръстьо или Златните не е ремонтиран никога, ама не е и мръднал(само часта от Златните към Момина скала,но все пак говорим за планински път)....Някой да Заведе Данчето да види как се прави...а най-добре ще е да я изведат от София защото липсата и на компетентност минава всички граници вече.
Паветата са изключително здрав материал, чист,-на практика вечен, но за софийските прост.аци са като висша математика. Първо се подбират по размер, второ майсторите се обучават /не повече от два-три месеца са достатъчни/ Акъл требе, даскалица самокофска. Ум царува, ум робува, ум патки пасе!
Един космонавт се обучава за две-три години, един"експерт" паважен не му трябват повече от два-три месеца. Как да не се смееш, умните хинтелигентини от Софийско поле избрали за началник селска даскалица от Самоков.
Паветата - криви, ще положат асфалт - той пък на вълни, пясък - ще го окрадат строителните фирми, чакълът - тоже. Божке, колко мъка има на тоз свят!
Павирането на улици с автомобилно движение в градска среда е отдавна отречена технология, защото: - трудоемко и скъпо (ръчно) се осъществява и поддържа, трябва много стабилна основа и при необходимост от ремонт на другата инфраструктура (ВиК, например) винаги се получават неравности; - това е най-мръсната настилка за градски условия. Специалисти доказаха, че поради фугите между паветата се увеличава много процента на т.нар. прахови частици; - такава настилка е удачна в извън градски условия - планински участъци или там където се движи верижна техника - военна или стопанска. Тъй като прословутата Танкова бригада вече я няма, може да се помисли за асфалтиране и на булевардите към "Княжево"!
Фандък като те знаем какъв ''експерт'' си ти самата, като знаем и кой вие ментора да знаеш много вярваме на другите ви ''експерти'' дето само сте такива в една друга област - манипулации кражби лъжи и реалността само го доказва толкова време
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ужас (нерегистриран)
Дондуков не е пешеходна уличка да я оставиш на павета а интензивно натоварен булевард. Изключително лошо решение за настилка (с измислен довод, че павета било историческа ценност) от който ще си патят нормалните хора в София, чието решение не зачетоха, въпреки, че ни питаха два пъти. После (след година, когато всичко се скапе) ще кажат, че министерството е виновно....
естествено
Санкции не редят павета. Или се намират качествени строители,или не се започва.
Един Българин (нерегистриран)
Аз след епохата на комунизма добро редене на павета не съм виждал никъде в София. Дано този път ме изненадат, но до сега на Кукуш редят може би по 1-2 пъти всяка година и все пропадат, вадят се и накрая се товарят в каручки и се продават някъде. То нормално де те се редят от "братчеди" на "продавачите" ...
абе то ако от всеки (нерегистриран)
става месар, то кучето щеше да е най-добрия, щото гледа по цял ден месаря, а тия циганя даже и не са виждали как се редят павета - просто няма къде .
санкциите топлят ли - (нерегистриран)
НЕ. Какви ще са - ще се разбива и пак павира .... и така до края на света.
то (нерегистриран)
Тези с историческа ценост отидоха по предназначение.Не се къхарете,държава няма ,та за едни павета ли да мислим.Санирането ,то ще блесне тази зима.Нали никъде не се спазват основни изисквания,няма контрол панелките ще се разпаднат из основи.бокови ми работи.Всичко е като него,нито учено,нито работливо,всичко е ден да мине ,самун да загине.Кабинет"проба грешка"в действие.
нещо не разбрах, (нерегистриран)
значи, този специалист, първо ще наблюдава, а после ще осъществява контрол? Това не става ли едновременно? А накрая, при лошо качество - санкции, които не решават проблема.
ДЕТРОЙТСКИЯ ХРИСТИЯН КОМУНИСТ (нерегистриран)
АКО БЯХ НА СУДЖУЦИТЕ ЩЯХ НАПРАВО ДА ГИ МАХНА ПАВЕТАТА ... ЗАЩО ? ... АМИ ПАВЕТО Е КАЛАШНИКА НА ПРОЛЕТАРИАТА :))) ОСОБЕННО АКО СЕ ВАДИ ЛЕСНО :))))
Христов (нерегистриран)
Наскоро подобно лошо изпълнение на редене на паваж се случи при ремонта на ул. "Симеон" в отсечката от "Женски пазар" - бул. "Хр. Ботев". И какво от това? Дали се наложиха глоби, или нещата се поправиха или ...каквито и да са мерки. Едно голямо нищо, на сметката на редовните данъкоплатци.
niki (нерегистриран)
Тотално сбъркана работа.... Булевард с интензивно движение с павета...
А такива няма (нерегистриран)
българското население в държавата го няма вече. Младежта е в "интелигентния" запад. Няма квалифицирани строителни работници. Има цигани, чок гаранти.
Последните (нерегистриран)
"експерти" павьори, които правиха ремонт по бул. "Бъкстон" бяха доста мургави. И то цялата бригада. Данче стига си лъгала, смешна си.
ами (нерегистриран)
Да ви..... на експертите. Ходете вижте какво представлява ремонта на Леге. Жълтите павета на броени метри от президентсвото. Преди 10тина дни го правиха.
Youtube (нерегистриран)
Road printing machine Ето така го правят по-умните хора :)
Петко (нерегистриран)
Това на снимката не прилича на павета, а прилича на някакъв бракуван трошляк :)))
Петко (нерегистриран)
Много е яко!
Споко (нерегистриран)
"А ако има проблеми, може да се наложат санкции, каза кметът на София Йорданка Фандъкова" :-) Ще оплескат работата, ние ще наложим санкции и готовоо ... ;-) Така се работело то! Опасявам се, че княз Дондуков ще види сметката на кметицата - и тя, и общинската управа плачат за "санкции". Де да видим ...
мед. експерт (нерегистриран)
Данка да се пази от жегите!Тя ,ако знае какво е паве....
уточнение (нерегистриран)
Главния проблем с всички настилки по обществени поръчки в България (не само паветата) е, че основите винаги са от някакъв нискокачествен чакъл, който не се заравнява хубаво с тежки машини. И така, каквото и да се поставя отгоре, все тая, защото основите са плаващи. Иначе един съсед си поръча еднакви павета за двора и тротоара отпред, изключително стабилно се изравниха основите и се наредиха паветата отгоре, попитах откъд е фирмата: оказа се, че е българска! Значи, може и качествено, но защо не се прави при обществените поръчки?
Жоро павето (нерегистриран)
Сега България вази гледа.
Момче Спатия (нерегистриран)
Павьори няма у нас вече повече от 30 години!!!Последните качествени и истински павьори редиха пътя за Златните мостове, който се строи през 1954-56 година!!?!Павьорите свършиха с появяването на "ТЮБЕЛЕС" гумите, които нямат вътрешни гуми! Истнските павьори пришиваха на коленете си парчета от непотребни вътрешни автомобилни гуми!Намерете сега един такъв на бул.Дондуков!!!
Истината ви думам (нерегистриран)
Бях супервайзор/строителен надзор/ в Либия. Посетих Лептис Магна, римски град, доста запазен. Улици и тротоари - не бяха мръднали 2 000 години. Не говоря за италианските улици и паважи, красота.
ПР (нерегистриран)
Не знам какви "павьори"или позоьори са струпали на "Дондуков" и какъв ще е ефектът. Със сигурност знам,че това,което виждам,като "ремонти"из града,под"вещото"ръководство на мадам Фандъкова е лошо изпълнено,с ниско качество,от"наши"коимпании за страшно много пари.И основно санкционираните сме ние,всички софиянци,които търпят с години ремонтите на вече ремонтираното. Последствията са ясни-тапи,задръствания,нерви,губене на време и гориво,мръсен въздух.....
5956 (нерегистриран)
Проходът Сан Готард или Сен Готардо в Алпите...... Превалът е на 2108м. Най-старият път през прохода е едно павирано пътче, което минава през селцето Тремола. Е как този път, дето зимата го вали сняг, нямаше едно криво или липсващо паве? Всичките павета бяха равни като зърна в царевичен кочан. Кой специалист им ги реди? По каква технология? Онзи бай Манал ли дето няколко пъти реди ул.Кукуш? А кой е проверяващият? Онзи служител на община Илинден, който, като го заведох на място, на ул Кукуш, за да му покажа лошата работа на павьорите взе да ги защитава и да ме убеждава, че фуга от 2-3 см е нормална? Тяхната работа я видях. Павьорите от бригадата на бай Манал се завърнаха на следващата година да пререждат, а служителят в община Илинден, който беше отговорен уреди пре-асфалтиране на улица Русе между улиците Пловдив и Варна. Някой твърдеше, че той, служителят, живеел в блок между двете пресечки. От седем години на ул. Кукуш от прелеза до бившето Инжстрой паветата са като рило-родопски масив, като вали дъжд локвите са огромни и това е под носа на Общината. Та не се учудвам, че и под носа на Народното събрание паветата ще са "всяко със свое виждане".
запаснякъ (нерегистриран)
Почина на Фандъкова е най-правилният!Всяка работа си иска майстора!Така е и УПРАВЛЕНИЕТО НА ДЪРЖАВАТА!
Момче Спатия (нерегистриран)
Е па ти първи гласуваш за Тиквоча, Фандъчка и ГЕРБ! Какво се оплакваш?!?Убеди софиянците да не гласуват за тия бивши ченгета и техните семейства!
Демокрадично мракобесие цари (нерегистриран)
Рушим паметници всякакви,лапаме суджуци, а едно паве не можем да нагласим.
OO (нерегистриран)
Ама ние имаме ли такива специалисти ? Щото не си личи.
Увеличете глобите 10 пъти! (нерегистриран)
Увеличете санкциите драстично,поне 10 пъти за да има ефект! В момента санкциите са много малки и далаверите на строителите не секват,но явно и общините са замесени,щом не увеличават санкциите!!!!
788 (нерегистриран)
ай стига дондуков та дондуков я да вземем петьофи 2 месеца три пресечки се правят или по точно се симулира че се правят защото лунния пейзаж е гротеска на председателството ни в центъра на софия а сега се заформя подобен ремонт и на цялата вътрешност на прочутия дворец на халтурата
гошо (нерегистриран)
Няма нужда от пояснения.Всички отдавна знаем,че намесени ли са някъде и някога некадърниците от ГРОП се краде ЯКО и се ремонтира до откат,докато има пари в касичката на общината.Като се доокраде се вдигат цените на билетите,откриват се нови зони за паркиране и се "издават" разрешения за строежи.Това е на градско ниво.На национално:накрая се вземат заеми,разпределят се на свои хора,а главницата и лихвите остават за раята.
4040 (нерегистриран)
"експерти' слагали паветата.... Каквато кметицата, такива и експертите...
столичанинъ (нерегистриран)
Това с реденето на паветата е голям проблем.Масово тази работа се възлага на мангалски фирми ,без грам опит.Моето наблюдение е от павирането на ул.Цар Симеон ,в участъка между Братя Миладинови и Женски Пазар.Картинката е като тая тук в ,като само седмица следпуска едната страна се завири при първия дъжд. подадох сигнал в община Възраждане-ТЦ,в столичен инспекторат-ТЦ!Как да реагират,като "наши "фирми са в издънка!
Даниел Бончев
Пътят до Алеко и този до Златните Мостове на Витоша са пример за отлично наредени павета. А тези "експерти" на бул. Дондуков са като експертът - кмет Фандъкова или експертът премиер боко!
Данче, (нерегистриран)
защо не увеличавате размера на санкциите с темповете , с които се увеличават глобите за превишена скорост? Нали изпълнителите нямат нищо общо с ГРОБ, глобявайте ги здраво.
ПР (нерегистриран)
Много си се объркал,момче трефа. Точно аз да гласувам за тях!? Може,ако Изборите на 31-ви февруари....
столичанинъ (нерегистриран)
Абсолютно сте прав,имам същите наблюдения!
Милен (нерегистриран)
Не е лесно да намериш експерти- строители, когато си решил да "модернизираш" булевард с технология от миналия век. Добре, че не решиха да редят камъни по технологията на Инките или Египтяните. Дето се вика ако има да се крадат пари, налудничави решения могат да се измислят всякакви.
Българинът (нерегистриран)
Аман от разбирачи в таз държава,от всичко разбираме на всякъде акъл да даваме,а нашта работа не сме си свършили,ако един от всички ревльовци може пет павета да нареди,през живота си лопата не е хващал акъл ръси.То от много мозъци на това положение сме!БАЙ ГАНЬОВЩИНА!
"Павьор (нерегистриран)
експерт" звучи като експерт водач на трудовашка количка ;-) Извод: Каквото и да построи ГРОБ се строи от експерти.
Tojo (нерегистриран)
Много точно казано, пътя към Бай-Кръстьо или Златните не е ремонтиран никога, ама не е и мръднал(само часта от Златните към Момина скала,но все пак говорим за планински път)....Някой да Заведе Данчето да види как се прави...а най-добре ще е да я изведат от София защото липсата и на компетентност минава всички граници вече.
Уточнявам за по-простите щорощи (нерегистриран)
Експерти слагат павета на Дондуков но - експерти по суджуците!
Ум царува, ум робува (нерегистриран)
Паветата са изключително здрав материал, чист,-на практика вечен, но за софийските прост.аци са като висша математика. Първо се подбират по размер, второ майсторите се обучават /не повече от два-три месеца са достатъчни/ Акъл требе, даскалица самокофска. Ум царува, ум робува, ум патки пасе!
Софийска проздодия (нерегистриран)
Един космонавт се обучава за две-три години, един"експерт" паважен не му трябват повече от два-три месеца. Как да не се смееш, умните хинтелигентини от Софийско поле избрали за началник селска даскалица от Самоков.
Софийска проздодия (нерегистриран)
Паветата - криви, ще положат асфалт - той пък на вълни, пясък - ще го окрадат строителните фирми, чакълът - тоже. Божке, колко мъка има на тоз свят!
анализатор (нерегистриран)
Павирането на улици с автомобилно движение в градска среда е отдавна отречена технология, защото: - трудоемко и скъпо (ръчно) се осъществява и поддържа, трябва много стабилна основа и при необходимост от ремонт на другата инфраструктура (ВиК, например) винаги се получават неравности; - това е най-мръсната настилка за градски условия. Специалисти доказаха, че поради фугите между паветата се увеличава много процента на т.нар. прахови частици; - такава настилка е удачна в извън градски условия - планински участъци или там където се движи верижна техника - военна или стопанска. Тъй като прословутата Танкова бригада вече я няма, може да се помисли за асфалтиране и на булевардите към "Княжево"!
Гавpoш (нерегистриран)
Паветата са полезни - стават и за барикади, и за метателно оръжие...
Ториното (нерегистриран)
За всичко е виновна суровата зима!
17 (нерегистриран)
Фандък като те знаем какъв ''експерт'' си ти самата, като знаем и кой вие ментора да знаеш много вярваме на другите ви ''експерти'' дето само сте такива в една друга област - манипулации кражби лъжи и реалността само го доказва толкова време
Станой (нерегистриран)
На есен с паветата на Московска 5 да отговарят глупаците за некадърните си ремонти!
НАЙ
Откриха новата автогара във Варна (снимки)
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Започна разчистването на терена за Националната детска болница (снимки)
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Запрянов: Няма да има ограничения в използването на помощта ни за Киев, само отбранителна е
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Откриха новата автогара във Варна (снимки)
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп
Започна разчистването на терена за Националната детска болница (снимки)
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Масирана атака: Москва удари Одеса и причини щети на енергийна инфраструктура в 5 области
Етиен Леви за картончето в ДС: Опитаха да ме вербуват. Отказах!
Запрянов: Няма да има ограничения в използването на помощта ни за Киев, само отбранителна е
"Лъч надежда за край на войната": Европа и ООН прегърнаха новия израелски план за Газа
Манол Пейков купи обещаната част от къщата на Димитър Талев в Прилеп