Редовните полети София-Скопие стартират на 27 март след 13 г. пауза

Северомакедонските журналисти с протест, че не са допуснати да заснемат пилотния полет с министрите

Обратно в новината

Коментари - Редовните полети София-Скопие стартират на 27 март след 13 г. пауза | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ще субсидирате кирчовите авантюри.

Всичката мара втасала, че и до тоя кенеф Скопие да летим

Сигурно и тези полети са предвидени в бюджета, като една от иновациите за 2022г.

А от другите Български градове, кога ще възстановите редовните авиолинии?!

Браво, най-после нещо градивно, а не само заплахи а ла диктатора мутра Борисов.

Кое му е градивното бе? След като преди години тази линия съществуваше и бе закрита, мислиш ли че сега има смисъл от нея! Кой ще я ползва и за какво?

Хахах ... открили линия ... някаква съмнителна частна компания с един оперативен самолет купен от фалирала пакистанска компания кимнала и тия режат ленти. Каква е ролята на държавата в този фарс?

Глей ся това си е 100% пример защо тия тарикати не стават. Как се открива линия от държави които нямат държавни авиокомпании. Истината е че линията се открива от частна компания която ти и останалите данъкоплатци ще пълните гушата. Ако линията беше комерсиално значима щеше да е открита отдавна.

SirBob

И какъв е смисълът от това? Очевидно това е прах в очите, за да се оправдае клякането пред Македония за членство в ЕС. Не авиолинии ни трябват, а единствено гарантиране на всички национални български интереси - зачитане на историята, признаване на българските малцинства и т.н, и т.н. Всичко друго е второстепенно!!!

Пълна бутафория и глупост.Тоя малоумник само се тупа в гърдите,че направил нещо.Ако имаше интерес досега щеше да я има тая линия и без Киро.Ако обаче не рентабилна кой ще плаща или това е скъп PR на Киро.Ходил съм един път в С.Македония и най-хубавото място е Охридското езеро.Хората е хубаво с автомобил да се разходят и да разгледат.,а помпозния си представя летене,големи бизнеси и т.н.

на държавата е да плаща и дотира една фалирала предварително идея. Ще приберат парите и ще си ходят, но за пред американците ще сме рапортували положително движение. И ще оставят Кирчо и компания да крадат поне още една година.

Ще си позволя да кажа: "Трети фалстарт" Единствените залози тук могат да бъдат относно продължителността на агонията на това сбъркано, ненужно и изцяло популистко и безумнополитическо начинание...

Мераклиите да снимат отгоре бутафорните скулптурки в Скопие ще се съберат и на делтапланер.

За другите не знам, но аз се чувствам леко излъган като избирател на ПП. Акцентът уж беше вътрешната политика и главно икономиката, където Кирил Петков и Асен Василев трябваше да са водещите фигури в двете министерства. И докато Василев си се занимава с финансовото, Киро съвсем забрави всичко останало и го е ударил яко на външна политика. Слушаме само за Македония и за офанзивите на НАТО... Първото въобще не мога да разбера какво ни засяга, ние там зор нямаме. Да ни гонят макетата като искат нещо. За конфликта на НАТО с Русия пък съвсем не мога да разбера къде се бутаме между шамарите ?!

Аха - стартират за 13 дена и после пак пауза. Колкото да се преперат едни пари....

Чудесна новина! Заповядайте, макета, да се запознаете с историята си такава, каквато е била :)

Грешиш за популистко, повече от 90% вече не го харесват, прогледнаха че “Царя е гол”!!!

Аз питам как фирмичка с 1 самолет от такъв висок клас купен втора ръка от пакистанска фирма се справя със спазването на всички стандарти по подръжката. Това не е хвърчило. Има ли в европа изобщо други подобни по размер оператори на летателна техника от такъв клас.

Другите вътрешни полети, кога ще възстановят?

Пропаганда в полза на пускането на Македония безусловно.

Тоя луд - продължително променливия луд, май е по-луд от оня луд - имащо такъвия луд, дето щеше да праща българин в космоса....

Нека позная тая фирма Гъливер е на дългия и министъра му на транспорта тепърва ще и издейства отстъпки от летищните такси.

Популистко е начинанието, обречено по своята същност, защото такава линия през годините откакто сме "признали" бюрманците за самостоятелна държава имаше на 2 пъти. И 2 пъти беше безславно закривана без дитирамби по медиите. Много глупава работа. Вместо нашите да ударят по масата и да искат срок да се построят едни 20км железница от бюрманска страна и да се завърши този железопътен коридор Дуръс - Бургас/Варна...

скоро и полети до Марс с първия македонски космонавт

На цеко от алеко е.

Същия самолет ли ще ползват за прачане на македонеца на луната?

Куче касичка, македонче касичка, гъливер касичка....

на янко и КТБ е

КТБ я няма в стопанския живот като ЮЛ. Бъркаш.

И кой ще лети по тази .линия?

:)

Мекедонеца ше лети с батут. Рогозката му е обещал безплатен билет на отиване. Се пак "майка Македония" е дала писменост на Московията, поне според Путин...

Как кой ще лети? Кирето и кокорчо.

Харвсвам името Драч а не Дурас, много повече дразни онези от “БРЮМ”

ЩЕ има яка контрабанда на македонска медицинска марихуана ,косовски амфетамини и хероин от Бондстийл -Прищина Зоран Заев ще 1 пилот на самолета по направление Скопие-София, Цеци Красимирова ще е стюардеса а Павел Валнев и Цецо 6апартаментчиков ши са товарач и митничар на летище София ПП значи Подкрепа за Прищина

Точно. Линията я имаше но я спряха щото няма пари в нея. Ползвал съм я веднъж. И в двете посоки имаше по 3-4 човека в самолета.

Ами ето, хората имали план! Няма смисъл от магистрали, хората ще ползват полети.

Успех на проекта. Ще ползваме линията за уикенд в Скопие. В ВВМУ Варна, има Курсанти от РСМ и Румъния, съвместни проекти, насочени към бъдещето и ЕС

А собственика на Гъливер беше гъст с Борисов има няма преди 4-5 години. Как сте навързани, мамицата ви !

Да, приятелчета на ББ.

В западна Европа искат да забранят късите полети под 1000км. А България дотира линия до Скопие без пътници .

И сега като се метнат всички да пътуват.... Мани, мани. И цялата тази глупост на канадеца струва на държавата милиони. В този ред на мисли, какво стана с космонавтите бе?

Самолета ще има междинна спирка в Кюстендил за почивка .

Шило

Пътуване до летище, чекиране, проверка за сигурност, граничен контрол, митнически, престой в транзитната зала, товарене в самолет, полет, "разтоварване" на пътниците, летище, чакане на багаж, граничен контрол, митница.... Хм., да не се окаже, че от София до Скопие с кола е по-бързо?

Може и да е по- бързо на пътят от тяхна страна е плачевен.

Как пък няма да си резервирам полет за място, което започва със "Северна..." в името си!

Шило

Може, просто се замислих. Че, само висенето е над 2 часа.

Няма лошо, линията трябва да я има. Живот и здраве, и нормална жп линия след 10 години !

Уикендът ще ти мине в 2х2=4 часа във висене по летищата за да се чекираш и още 3часа в път от и до летищата. Много си умен бе.

А летището на Скопие къде е ? Д