Коментари - Разширението на метрото през "Слатина" започва в първите месеци на 2023 | Днес.dir.bg
Коментари
.....а после започва и зверското презастрояване като в Дружба 2. Артекс и Трейс точат зъби за междублоковите пространства. Поредния унищожен квартал от фандупкова крадлата и шайката около ГРОБ ше е Слатина.
Беше някъде в началото на 2000-та година(или там някъде около нея - не помня точно), но започнаха да правят ремонт по трамвайното трасе по бул. "Драган Цанков" и бул. "Св. Климент Охридски". Направиха го. Трамваят вървя по новото трасе няколко месеца (но не много)! Та след тези три или четири месеца, трамваят бе спрян и започна изграждането на метрото (станциите "Жолио Кюри" и "Г. М. Димитров"). Метрото стана готово и започнаха да махат релсите. Трамвай повече нямаше да има! С колегите ми стигнахме до извода, че някои яко са крали пари - покрай "ремонта на трамвайната линия"!
Да се прави ремонт на трамвайното трасе, ако малко след това върху това трасе ще се изгражда метро?
станцията при Зала "Арена Армеец", вероятно ще е доста наводнена, защото в този район се вливат две реки! Твърде вероятно, прокарването на трасето и строежа на санцията в района да са с доста проблеми. Ще бъде предизвикателство за строителите!
И кои са тези две реки? Аз се сещам само за Слатинска река, която идва от Мусагеница, Дървеница. За друга река не знам. Тази река се скрива под земята преди Цариградско шосе и след това се появява в квартал Слатина в бетонно корито, по което циганите от кв. Христо Ботев директно минават с каруците като избягват трафика по улиците. Но вероятно наистина ще има някакъв проблем, както стана с предишното трасе и Перловската река.
Видяхте ли, кой е спирал строителството? киртака и кокоряка! И пак са натискат мизерниците!!!
Това метро е пълно с безмислени станции. Можеше 100 пъти по-добре да го направят.
А трамвай N5 кога ще го пуснат? Повече от година и половина ремонт, от месец по трасето не се рабоин
Живея в Слатина!Спирката на метрото ще бъде пред блока,Би трябвало да сме доволни,но...Няма по-безсмислен лъч от този,свършващ в нищото !!Няма връзка с линията за метрото в Младост,къде може да отидеш с това метро!?Да "града"!То до града има и амтобус и трамвай за нас.Няма нормална мисъл в главите на някои.Да го бяха свързали с младостката линия,че до там се ходи с три рейса за по две спирки!А за да отида до летището,по-добре с кола,а не да сляза до центъра и да се прекача на друга линия.По-добре да мина по околовръстното!
В Слатина или в ж.к. Христо Смирненски живееш?
Живея в бившето село Слатина!!Сега е ж.к.Хр.Смирненски,но това не променя написаното по-горе от мен!!
Не мисля, че има общо между бившето село Слатина и ж.к. Христо Смирненски. Това са съвсем различни неща. Просто жилищният комплекс е построен на мястото на селото, но слатинци са изселени, а христосмирненци са съвсем различни хора, дошли от съвсем друго място, имащи друга култура и тн? Ти имаш ли нещо общо със селото?
Напротив!Ж.к.Хр.Смирненски се намира точно на мястото на село Слатина!Дори някои улици още си седят от онова време-ако не познаваш квартала,не се хаби!Зад баничарница Никай още се намира улицата,по която се движеше автобус 11,а бабите ни гонеха от крушата пред блока,че била в техния двор!И всички слатинци имат по 2-3 апартамента в блоковете,познават се по събутите обувки пред входната врата.А естествено,че ще има и други хора,населили се след построяването на блоковете!Всички сме от село,ама селото не излиза от някои,цял живот!
Вярно е това, което казва ДА за Слатина и Хр.Смирненски. Идиотското е, че една голяма жилищна част се води "Промишлена зона Слатина", и не се поддържа от общината. Но адресите иначе се водят жк Хр. Смирненски. Обаче никак не съм съгласен, че няма смисъл от метрото. Може би е добре да се свърже с Младост, че и с линията до летището. Но до центъра си трябва метро. Автобуси има, но минават веднъж на високосна година, а и то и преди да се направи метро в София си имаше автобуси и трамваи. Нали предимството на метрото е, че не го ловят задръстнания и се движи бързо. Автобус 9 у на 30 минути в съботни и неделни дни, а вечер в същите е още по-нарядко и в 22 часа вече не може да се разчита на него. Единственото хубаво му е, че го пуснаха електрически. То и той отива в нищото. Крайната му спирка е в една пустош зад зеленчуковата борса, където е направо страшно по тъмно да се ходи. Този метролъч трябваше вече да е готов отдавна.
Ако не хейтите не можете!
Стройте метрото по-бърже, защото там ще изселваме останалите българи. Провинцията пременава в състава на руската федерация.
Пак ще ручат европейски пари другарето и ще ругаят Европа и ще хвалят Путин и ще пускат секиши на Лукоил и Газпром. Няма България бъдеще.
Няма такова нещо "европейски пари" това да нашите пари които сме внесли в ЕС
…Това са ЧАСТ от нашите пари внесени, като данъци в ЕС. Въпросът е дали с тях да построим магистрали и метро с които да си подобрим живота и безопасността , или да ги дадем други да си ги направят в техните държави(например Румъния). Не стига,че не си ги искаме, ами им казваме : ,, не ни ги давайте- ще ги откраднем . “ Няма такива хора.
Ако вкарат и охрана по станциите щото стана ежедневие дебилчета да замерят с кенчета капачки и т.н хората от и извън влаковете по време на престой точно преди да се затворят вратите
най после.. беше време да имаме метро и през източните квартали..
Локацията на спирките в посока от кръстовището пред входа на ВА е добре подбрана и някои са подготвени за такива още от времето на "тъмният" социализъм.Такава е спирката при 31 ЕСПУ"Димитър Полянов" /"Бастилията"/,сега СУЧЕМ "Иван Вазов".Спирка пред входа на ВА ,няма ,а отбивката в посока "Гео Милев е направен,още при строежа на трета линия.След спирката при СУЧЕМ,следващата е при кръстовището на "Гео Милев" и "Коперник", при 93 СОУ, даже ще бъде взета част от двора, Следващата е при кръставищото на "Гео Милев" и " Слатинска", на все още незастроеното място, следващото е при кръстовището на запустелият национален плувен комплекс ,при така нареченият "сервиз Дунчев" , след това при зала "Арена" и последната при големият подлез при отбивката за УМБАЛ "СВ.Анна".Спирките са подбрани, за връзка с други видове транспорт.Цялото трасе ще се строи по подземе способ на прилична дълбочина с изключение на спирките.
Айдее запушиха квартала за 5-6 години.
Метрото е много хубаво нещо и всяко разширение е добре дошло. Това специално е малко куцо, защото няма добра свързаност с първия метро диаметър. От Младост, за да стигна до Арена София, ще трябва да ходя до Орлов мост и там да сменям метрото. Може би ще е добре да има обща спирка някъде на Цариградско.
Има при "Орлов мост",или малко по обиколно при НДК ,чрез втори лъч , а при "Сердика " с Първи.Това метро е клон на трета линия и началната му спирка при "Орлов" мост ,а не при улица "Шипка".Там няма спирка
E, много ясно. Колкото повече линии, толкова повече директната връзка между всички е невъзможна.
Би било чудесно, защо пак негативизъм?
Я, ППП (от "проста пернишка п...") се активизира предизборно. Че и на служебното правителство благодари след инструктажа, за проект, който и без тях влизаше. Пера и катран за тая!!!
Еииии не всичко е София , има и в северозапада хора да ви е.... маика.....
Нищо няма да започне. България има проблем, че политиците искат да ни вкарат във война. Очаквайте режим на тока, инфлация, смърт на българското население. Вижте украинците как живеят в положение на война, какво метро планувате? Нагласете си очакванията според реалността и тя е че имаме национални предатели които зорлям ни вкарват във война срещу ядрена сила и между временно искат да ни заробят със заеми за милиарди. Т.е. плановете трябва да са реалистични, какво правим когато има световен глад, можем ли да си произвеждаме храна сами. Какво правим когато няма вода и ток в столицата вече десети ден, как се справяме с лайната и други такива ... не метро ...
Като пишат “Слатина” сигурно имат предвид ж.к. Христо Смирненски?
Еми няма такъв тъпанар като тебе научи първо къде се намира слатина и после пиши глупости
Ти понеже си умен, ще ми обясниш ли къде се намира ж.к. Христо Смирненски и какво е “квартал Слатина”?
„Слатина“ е един от 24-те административни района на Столична община. Включва кварталите „Слатина“, „Христо Ботев“, „Христо Смирненски“, „Редута“, „Гео Милев“ и малка част от „Яворов“, също летище София и Складово-производствена зона Слатина (СПЗ Слатина).
А може би Христо Ботев ,че да може електората да е мобилен.
Метрото в София и това в Будашеща са приблизително равни по дължина и брой станции, 2та града са близки и като население. Разликата е, че метрото в Будапеща превозва 1 350 000 дупи дневно, а нашето между 350 000 и 400 000. Неудобни станции, недостатъчно изходи, ниски данъци за автомобилите и лошо организиран довеждащ транспорт. Добре е, че го има, но за ефективност у нас не са чували.
Унгарците възстанаха срещу комунизма през 1956 г, макар и неуспешно. Това е една малка разлика, но основополагаща.
Съществената разлика е в това, че при нас е било османска империя,а при тях австро-унгарска. Уви, сега си имат там един унгарски Чаушеско и тая зима ше я карат по-зле от украинците, понеже обещаното от путлер или потъва в орбановия джоб, или изобщо не тръгва.
Разширението на метрото през "Слатина" започва в първите месеци на 2023
Проектът предвижда изграждането на 6 нови станции, кметът на София благодари на служебното правителство
Обратно в новината