Коментари - Разпитват Нанков и бившите шефове на АПИ за катастрофата край Своге | dnes.dir.bg
назад

Разпитват Нанков и бившите шефове на АПИ за катастрофата край Своге

Ще разпитат и бившите шефове на АПИ Дончо Атанасов и Лазар Лазаров

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Разпитват Нанков и бившите шефове на АПИ за катастрофата край Своге | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Хайде пак кьор фишеците на Борисов!Няма да излезе заек от трънака на ГЕРБ!

Като слушаш какъв шум се вдига ще речеш че става въпрос за някакъв път по който за пръв път минава автобус и ако минеш оттам си мъртъв

ли ще ги наговори Кольо Варовика

Много шум за заблуда и после едно велико ''разследване'' докато се пенсионират ''разследващите'' за да се каже че само водача е виновен и да си умият ръцете пълнейки си джобовете..

Всичко е шменти капели ! Борисов е виновен ,но си търси дежурен виновен ! Оставка Борисов и новото правителство да направи разследването , ще стане като Аспарухово и взривените цистерни на онази спирка с разрушени къщи и убити хора !

Подхвърля се зелена тревичка на овцете да рупат и да блеят блажено.

Ами то бая минаващи от там са пострадали, бая жалби и писания е имало ама сега нещо няма как да отминат този случай та за това а не че ще накажат истинските виновни.. Чукайте на дърво кога минавате от там, разбира се ако въобще ходите някъде да не ви сполети същото..

Колко прав е бил Гьоринг.

А защо първоначалните данни от показанията на тахометъра непосредствено след катастрофата и свидетели са били 41 км/час? Това потвърдиха и някои от централните медии. След като попадна в ръцете на т.н. „разследващи“, скоростта изведнъж порасна на 53 км/час. К О Й, защо и по чии указания манипулира показанията?

Е кой - Путин...

А Лиляна Павлова?

При тая схема - изпълнител, подизпълнител, подизпълнител на подизпълнителя, контрол от общината - трябва поне 4-5 човека да отговарят за качеството. Ама като изпълнителят сме ние (управляващите, за да вземем парите), а останалите трябва да ни плащат рушвети, за да се доберат до поръчка, какви пари остават за материал? Варовик? Скоро ще минат само на пясък. И колко от всички заети по веригата изобщо някога са чували за строителство и пътища? Нашите некадърници, да ги нагодим, да печелят, пък че хал-хабер си нямат какво правят - нищо, нека се учат! С този начин на мислене убиваме хората, не само с асфалта.

ГОСПОДИН БОРИСОВ И ПРАВИТЕЛСТВОТО ДАДЕ ДА СЕ РАЗБЕРЕ ЯСНО СТАНА МНОГО ЯСНО ЧЕ НЯМА ДА ИМА НИКАКВИ КОМПРОМИСИ И ЗАЩИТА НА ВИНОВНИТЕ!!! ПРЕМИЕРЪТ ЯСНО ПОКАЗА ЧЕ КОГАТО ИМАМЕ ВОЛЯ СЕ ЗАДЕЙСТВА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА И ИНСТИТУЦИЙ РАЗСЛЕДВАНЕ СЪД И НАКАЗАНИЯ ЧРЕЗ ЕКСПЕРТИЗА НА ВИНОВНИЦИТЕ!!! НО И ДРУГО НЕЩО СЕ ИЗЯСНИ КОЕТО ВИНАГИ СМЕ ЗНАЯЛИ ЧЕ ТОВА БЕЗХАБЕРИЕ Е СТАНАЛО ПО ВРЕМЕТО НА ОРЕШАРСКИ А КОМУНИСТИТЕ ТРЕПЕРЯТ ДА НЕ ГИ ВКАРАТ ВЪВ ЗАТВОРА!!!

Нанков ни продъни ушите да обяснява как е направил магистрали 2 пъти по евтини от Европа. Това е резултатът. Нека сега да обясни как е напрашил този фокус. Нашите магистрали са не 2, а 4 пъти по скъпи от Европейските.

За какво разследване и разпити става въпрос,като няма кой да ги разследва и разпита? Всичко е прах в очите на хората. Това да не е първото бедствие с жертви?Те са много ,даже не могат да се изброят. Вече за всичко е твърде късно,няма честни и доблестни хора,всичко горе е ИЗМЕТ,назначено за да краде ,а СЪДЕБНАТА СИСТЕМА е каца с ЛА.НА като гл.прокурор.

тва не е бердствие, оправи си понятията! катастрофа е! бедствие е природно...

Ако разследват е прах в очите,ако не разследват,защо не разследват,мачкай Корни,че времето минава а ние ще видиме власт през крив макарон

Тя учи китайски защото ще трябва да се опитва да пробутва герберомутренските дейстия на котайците дето още нищо не са решили ама лилянка я направиха шеф на ''българокитайско'' министерство едва ли не за да не и спре лапачката след председателсване някакво дето го тръбяха бая време а сега из австрийските медии много рядко ще срещнеш някакви писания за тяхното..та и министър не си назначиха за него..

Институций Гай Банкятский 3----император на тиквите!:))))))))

експертизи и ако има виновни ще си носят последствията,но не по делото за катастрофата,защото едва ли някоя експертиза,колкото и да са ще намери причинно-следствена връзка с катастрофата.

Ето тези трябва да бъдат изкарани от следствието с вериги на краката ! Това са истинските бандити. Направете го и всички ще ви аплодират. Само така вече ще може да се въведе ред на тая територия.

Понеже"Трейс"са компанията с най-високо качество на ремонтно-строителните дейности/което е видно с просто око....../,са получили 108 Общ.поръчки на стойност около 1 млрд.лева,откато ББ е Премиер.Сега,нека"разпитват"бивши и настоящи от АПИ-те ще си кажат истината,вЕрвайте ми!

Не ме е грижа от кой политически спектър са виновните. При толково много жертви не трябва да допуснем нещата да се размият или народното недоволство да утихне с бутане на правителство. Трябва да накараме ТОВА правителство да заработи така,че чиновници и министре да си вършат работата, а присъдите да са такива,че и на сън да се събуди АПИ -джия или пътен строител да се стряска-абе каква смес положиха подопечните ми . Дадените жертви не бива да бъдат напразно даден курбан на безхаберие и престъпна алчност. Нека да играе яко наказание на всички виновни за да имаме пътища а не гробища.

Добре, ама въпросът е не колко човека ще разпитат, а на колко ще повдигнат обвинение! Защото, както разбрахме вече, пътят е приет с протокол и вътре е записано, че е в "перфектно състояние"! И под тази "перфектност" подписи са положили 20 човека от съответните "отговорни и компетентни институции"!

Да не се задълбочават в разпити, а направо към панделата, че и Лилето Павлова и тя, а Бойко...Бойко става само за надзирател...демек и той там!

Лесно е: фокусът се прави "по документи" - т.е. по документи пътищата ни са скъпи! Няма да питаме сега защо като направят после пробите, качеството на пътя не отговаря на вложените "по документи" средства! То и за това разминаване си има съвсем логично обяснение, но и правораздавателните органи спазват омертата и така се стига до ей такива резултати!

Тоя пък Нанков няма нищо общо със случката ..... Ще го рапитат само за да кажат че са разпитвали и министър.

Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.

Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.

Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.

Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.

Интересно, в Италия цял мост падна, що жертви, що щети, а не чух дори кой им премиерът. Явно там други отговарят. А у нас за всичко Бойко. А моделът, спряган от Дебелогъзата, го измисли Станишко - Батко-Братко...., че и пътят бил пуснат от Орешко без акт 16 през 2014г.......

Лумпените бързо забравиха как хората мряха по пътищата за Бургас особено докат нямаше магистрала/и, а сега всички специалсти станаха по общинските сокаци......

Резонно питане, ама виж сега... Лилету я направиха шеф на китайския водопад, щото китайците нали щяха да строят "БелЯНЕ", та не върви сега и нея да я привличат под отговорност... Ще вземат да се възгещисат инвеститорите, пък мераклиите са кът...;)

Не барай Лилето! Тоя участък може да е приет при Плевналиев......

Защо се води разследване само за този път!? По всички пътища умират хора в България всекидневно, това означава, че трябва на всеки път на който умира човек да се вземат проби и разследвания! Асфалта навсякъде е некачествен. Магистралите, включително и новите са с некачествен асфалт!

"Нерде Ямбол, нерде Стамбул." Къде намеси Орешарски. ГЕРБ са феновете на пътищата. Всички знаят, как строят некачествено. Те наложиха този к .... модел. Сега треперят, защото ни писна от вас. Идете си с добро.

Така е защото всички проблеми в България се решават в кавички от БОКО.Институциите на работят.А когато се пъчиш,че решаваш проблемите,трябва да носиш и отговорност,ако си наясно какво означава тази дума.

Абе комуняги нали асфалт не ядете,защо ви интересува от какво се прави.

митьо не /само без ум ,но и без очи си останал/,не се прави на интересен да сръвняваш Италия с България.Почети малко и ще разбереш , дали могат случаите да се сръвняват.

Истината според мен е: 1/ На остър завой с определен градус и ШИРИНА НА ПЪТЯ трябва да бъде съобразена ширината на пътното платно така, че товарни автомобили и рейсове да НЕ НАВЛИЗАТ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО, ЗАЩОТО НА ТОЗИ УЧАСТЪК СЕ ВИДЯ, ЧЕ И ПРИ СКОРОСТ ОТ 30 КМ./Ч - НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА НЕ СЕ НАВЛЕЗЕ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО, А ТОВА Е ИГРА НА РУСКА РУЛЕТКА !!! 2 / ТЕХНОЛОГИЯТА НА ПРОИЗВОДСТВО НА АСФАЛТА И МАШИНИТЕ, КОИТО ПОЛАГАТ АСФАЛТА !!! ДА НЕ БЪДАТ ДОПУСКАНИ ФИРМИ БЕЗ НАЛИЧНАТА ТЕХНОЛОГИЧНА ТЕХНИКА и на 3 то място - ДОБРЕ УКРЕПЕНИ И ОТВОДНЕНИ МАНТИНЕЛИ !!! ВСЯКА ГОДИНА ПЪТИЩАТА СЕ "СВЛИЧАТ" С ПО ЕДНА ПЕДЯ ПО ШИРИНА, А ВИЕ СИ ДАЙТЕ СМЕТКА КАКВО СЛЕДВА ОТ ТОВА ?!

"Митьо" удобно пропуска, че след трагедията италианската фирма-концесионер на моста ще вложи 500 млн. евро в изграждането му наново за своя сметка и даже ще оправя къщите на хората под моста ;) А тук "фирмата" щеше да се продаде набързо на някой клошар или индобългарин и да си покрие следите!

Под давлението на медиите, и най-вече на БТВ, начело с онзи съсел Хекимян, добре изманиполираха обществото, че вината е основно в държавата, разбирай пътя. Това, че се води следствие, че предстоят следствен експерименти, това за БТВ са маловажни неща, те са съдниците. Само, че бърза се забравя, че катастрофи стават непрекъснато и на различни места и едва ли качеството на пътя е фактора. Това, че се кара масово с износени гуми, не се спазват ограничения и ред други нарушения, това е маловажно. На пъта за Варна при Микри малко ли народ пострада, а там участъка е прав, но кой спазва ограниченията? А пък за Пловдив не ми се мисли, как не са стана ли да протестират и да вземат да затворят този град..........много е опасен!!! Но друго си е някой друг да е виновен за нашите грешки!!!

"Разпитват" ги или просто си разговарят за отбиване на номера..

"Голям праз" че били разпитвали Нанков и компания за катастрофата! Всичко е прах в очите за лековерните! Абсолютно нищо няма да последва! Шофьора ще си носи последиците, както и че времето било "мокро", а всички други ще се окажат невнни като "новородени дечица" ! Пак завъртат стария "управленски филм"...

Да медиите са големи манипулатори особено БТВ. Не ги гледайте!

Къде видяхте РАЗСЛЕДВАНЕ до сега та сте седнали пак да им се подлагате????? Явно някой хора като вас само думата им стига а не същината и работата която изисква тази дума.

Къде го видя тоя остър завой? Остър завой е завой по малък 90 градуса. А този е 150 градуса. Виж го с жълтото човече на картите на Гугъл. Точно в този завой не може да се навлезе в насрещното движение. Не гледай манипулациите на БТВ. Дадоха лявата колело как настъпва осовата линия но не дадоха на какво разстояние от бордюра е дясното, и автобуса не е дълъг.

Лиляна Павлова ще я разпитвате ли, или бат Бойко е разпънал чадъра