Разпитват Нанков и бившите шефове на АПИ за катастрофата край Своге
Ще разпитат и бившите шефове на АПИ Дончо Атанасов и Лазар Лазаров
Обратно в новинатаКоментари - Разпитват Нанков и бившите шефове на АПИ за катастрофата край Своге | Днес.dir.bg
Коментари
"Голям праз" че били разпитвали Нанков и компания за катастрофата! Всичко е прах в очите за лековерните! Абсолютно нищо няма да последва! Шофьора ще си носи последиците, както и че времето било "мокро", а всички други ще се окажат невнни като "новородени дечица" ! Пак завъртат стария "управленски филм"...
Под давлението на медиите, и най-вече на БТВ, начело с онзи съсел Хекимян, добре изманиполираха обществото, че вината е основно в държавата, разбирай пътя. Това, че се води следствие, че предстоят следствен експерименти, това за БТВ са маловажни неща, те са съдниците. Само, че бърза се забравя, че катастрофи стават непрекъснато и на различни места и едва ли качеството на пътя е фактора. Това, че се кара масово с износени гуми, не се спазват ограничения и ред други нарушения, това е маловажно. На пъта за Варна при Микри малко ли народ пострада, а там участъка е прав, но кой спазва ограниченията? А пък за Пловдив не ми се мисли, как не са стана ли да протестират и да вземат да затворят този град..........много е опасен!!! Но друго си е някой друг да е виновен за нашите грешки!!!
Истината според мен е: 1/ На остър завой с определен градус и ШИРИНА НА ПЪТЯ трябва да бъде съобразена ширината на пътното платно така, че товарни автомобили и рейсове да НЕ НАВЛИЗАТ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО, ЗАЩОТО НА ТОЗИ УЧАСТЪК СЕ ВИДЯ, ЧЕ И ПРИ СКОРОСТ ОТ 30 КМ./Ч - НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА НЕ СЕ НАВЛЕЗЕ В НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО, А ТОВА Е ИГРА НА РУСКА РУЛЕТКА !!! 2 / ТЕХНОЛОГИЯТА НА ПРОИЗВОДСТВО НА АСФАЛТА И МАШИНИТЕ, КОИТО ПОЛАГАТ АСФАЛТА !!! ДА НЕ БЪДАТ ДОПУСКАНИ ФИРМИ БЕЗ НАЛИЧНАТА ТЕХНОЛОГИЧНА ТЕХНИКА и на 3 то място - ДОБРЕ УКРЕПЕНИ И ОТВОДНЕНИ МАНТИНЕЛИ !!! ВСЯКА ГОДИНА ПЪТИЩАТА СЕ "СВЛИЧАТ" С ПО ЕДНА ПЕДЯ ПО ШИРИНА, А ВИЕ СИ ДАЙТЕ СМЕТКА КАКВО СЛЕДВА ОТ ТОВА ?!
Къде го видя тоя остър завой? Остър завой е завой по малък 90 градуса. А този е 150 градуса. Виж го с жълтото човече на картите на Гугъл. Точно в този завой не може да се навлезе в насрещното движение. Не гледай манипулациите на БТВ. Дадоха лявата колело как настъпва осовата линия но не дадоха на какво разстояние от бордюра е дясното, и автобуса не е дълъг.
митьо не /само без ум ,но и без очи си останал/,не се прави на интересен да сръвняваш Италия с България.Почети малко и ще разбереш , дали могат случаите да се сръвняват.
"Митьо" удобно пропуска, че след трагедията италианската фирма-концесионер на моста ще вложи 500 млн. евро в изграждането му наново за своя сметка и даже ще оправя къщите на хората под моста ;) А тук "фирмата" щеше да се продаде набързо на някой клошар или индобългарин и да си покрие следите!
Защо се води разследване само за този път!? По всички пътища умират хора в България всекидневно, това означава, че трябва на всеки път на който умира човек да се вземат проби и разследвания! Асфалта навсякъде е некачествен. Магистралите, включително и новите са с некачествен асфалт!
Лумпените бързо забравиха как хората мряха по пътищата за Бургас особено докат нямаше магистрала/и, а сега всички специалсти станаха по общинските сокаци......
Интересно, в Италия цял мост падна, що жертви, що щети, а не чух дори кой им премиерът. Явно там други отговарят. А у нас за всичко Бойко. А моделът, спряган от Дебелогъзата, го измисли Станишко - Батко-Братко...., че и пътят бил пуснат от Орешко без акт 16 през 2014г.......
Тоя пък Нанков няма нищо общо със случката ..... Ще го рапитат само за да кажат че са разпитвали и министър.
Да не се задълбочават в разпити, а направо към панделата, че и Лилето Павлова и тя, а Бойко...Бойко става само за надзирател...демек и той там!
Добре, ама въпросът е не колко човека ще разпитат, а на колко ще повдигнат обвинение! Защото, както разбрахме вече, пътят е приет с протокол и вътре е записано, че е в "перфектно състояние"! И под тази "перфектност" подписи са положили 20 човека от съответните "отговорни и компетентни институции"!
Не ме е грижа от кой политически спектър са виновните. При толково много жертви не трябва да допуснем нещата да се размият или народното недоволство да утихне с бутане на правителство. Трябва да накараме ТОВА правителство да заработи така,че чиновници и министре да си вършат работата, а присъдите да са такива,че и на сън да се събуди АПИ -джия или пътен строител да се стряска-абе каква смес положиха подопечните ми . Дадените жертви не бива да бъдат напразно даден курбан на безхаберие и престъпна алчност. Нека да играе яко наказание на всички виновни за да имаме пътища а не гробища.
Понеже"Трейс"са компанията с най-високо качество на ремонтно-строителните дейности/което е видно с просто око....../,са получили 108 Общ.поръчки на стойност около 1 млрд.лева,откато ББ е Премиер.Сега,нека"разпитват"бивши и настоящи от АПИ-те ще си кажат истината,вЕрвайте ми!
Ето тези трябва да бъдат изкарани от следствието с вериги на краката ! Това са истинските бандити. Направете го и всички ще ви аплодират. Само така вече ще може да се въведе ред на тая територия.
Ако разследват е прах в очите,ако не разследват,защо не разследват,мачкай Корни,че времето минава а ние ще видиме власт през крив макарон
За какво разследване и разпити става въпрос,като няма кой да ги разследва и разпита? Всичко е прах в очите на хората. Това да не е първото бедствие с жертви?Те са много ,даже не могат да се изброят. Вече за всичко е твърде късно,няма честни и доблестни хора,всичко горе е ИЗМЕТ,назначено за да краде ,а СЪДЕБНАТА СИСТЕМА е каца с ЛА.НА като гл.прокурор.
Нанков ни продъни ушите да обяснява как е направил магистрали 2 пъти по евтини от Европа. Това е резултатът. Нека сега да обясни как е напрашил този фокус. Нашите магистрали са не 2, а 4 пъти по скъпи от Европейските.
Лесно е: фокусът се прави "по документи" - т.е. по документи пътищата ни са скъпи! Няма да питаме сега защо като направят после пробите, качеството на пътя не отговаря на вложените "по документи" средства! То и за това разминаване си има съвсем логично обяснение, но и правораздавателните органи спазват омертата и така се стига до ей такива резултати!
ГОСПОДИН БОРИСОВ И ПРАВИТЕЛСТВОТО ДАДЕ ДА СЕ РАЗБЕРЕ ЯСНО СТАНА МНОГО ЯСНО ЧЕ НЯМА ДА ИМА НИКАКВИ КОМПРОМИСИ И ЗАЩИТА НА ВИНОВНИТЕ!!! ПРЕМИЕРЪТ ЯСНО ПОКАЗА ЧЕ КОГАТО ИМАМЕ ВОЛЯ СЕ ЗАДЕЙСТВА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА И ИНСТИТУЦИЙ РАЗСЛЕДВАНЕ СЪД И НАКАЗАНИЯ ЧРЕЗ ЕКСПЕРТИЗА НА ВИНОВНИЦИТЕ!!! НО И ДРУГО НЕЩО СЕ ИЗЯСНИ КОЕТО ВИНАГИ СМЕ ЗНАЯЛИ ЧЕ ТОВА БЕЗХАБЕРИЕ Е СТАНАЛО ПО ВРЕМЕТО НА ОРЕШАРСКИ А КОМУНИСТИТЕ ТРЕПЕРЯТ ДА НЕ ГИ ВКАРАТ ВЪВ ЗАТВОРА!!!
Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.
Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.
Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.
Тия банкянски лакардии ги разправяй на рднините на жертвите и на следващите дето ще умрат заради далаверите на ГЕРБ.
При тая схема - изпълнител, подизпълнител, подизпълнител на подизпълнителя, контрол от общината - трябва поне 4-5 човека да отговарят за качеството. Ама като изпълнителят сме ние (управляващите, за да вземем парите), а останалите трябва да ни плащат рушвети, за да се доберат до поръчка, какви пари остават за материал? Варовик? Скоро ще минат само на пясък. И колко от всички заети по веригата изобщо някога са чували за строителство и пътища? Нашите некадърници, да ги нагодим, да печелят, пък че хал-хабер си нямат какво правят - нищо, нека се учат! С този начин на мислене убиваме хората, не само с асфалта.
А Лиляна Павлова?
Тя учи китайски защото ще трябва да се опитва да пробутва герберомутренските дейстия на котайците дето още нищо не са решили ама лилянка я направиха шеф на ''българокитайско'' министерство едва ли не за да не и спре лапачката след председателсване някакво дето го тръбяха бая време а сега из австрийските медии много рядко ще срещнеш някакви писания за тяхното..та и министър не си назначиха за него..
Резонно питане, ама виж сега... Лилету я направиха шеф на китайския водопад, щото китайците нали щяха да строят "БелЯНЕ", та не върви сега и нея да я привличат под отговорност... Ще вземат да се възгещисат инвеститорите, пък мераклиите са кът...;)
А защо първоначалните данни от показанията на тахометъра непосредствено след катастрофата и свидетели са били 41 км/час? Това потвърдиха и някои от централните медии. След като попадна в ръцете на т.н. „разследващи“, скоростта изведнъж порасна на 53 км/час. К О Й, защо и по чии указания манипулира показанията?
Всичко е шменти капели ! Борисов е виновен ,но си търси дежурен виновен ! Оставка Борисов и новото правителство да направи разследването , ще стане като Аспарухово и взривените цистерни на онази спирка с разрушени къщи и убити хора !
Много шум за заблуда и после едно велико ''разследване'' докато се пенсионират ''разследващите'' за да се каже че само водача е виновен и да си умият ръцете пълнейки си джобовете..
Като слушаш какъв шум се вдига ще речеш че става въпрос за някакъв път по който за пръв път минава автобус и ако минеш оттам си мъртъв