17-11-2017 20-11-2018

Коментари

мисля, че в България успяхме .....

боя се, че дб джендърите, изправените мутри, мулти мякащата с галевата и чалгарите, с помоща на зелените чорапи, ще загасят и единствената светлина в тунела на демокрацията ... е нема такъв прост народ, сега чакаме изключване на РВД и още новини .....

Вчера отрязаха главата на БДЖ-то и днес резултатите са видими. Нищо, следващият път ще успеят да се ударят!

са били ваксинирани...

Ваксинирани, но с ракия.

В БДЖ Социализъма никога не е свършвал.

Акок беше така, щяха да са изпънати като струни, организирани и без закъсняващи с часове толкова влака на ден

Един от първите ми детски спомени, от преди 40 години, е как мръзна на една мизерна гара и обявяват: Влака София - Бургас се движи с 300 минутки закъснение.

когато шумкарите слязат от гората, превземат влака и решат, че могат да го карат ... Бог да пази България и народеца!

Добре ,че е било в районът на гарата и скоростта е била ниска-,добре е че не е било на магистрално трасе ,добре е че локомотивите са от краят на 60-ти или началото на 70-те години.Представете си ,че са се движили с хипотетичната за България скорост от 160 км/час.И каква е тази автоматика и управление на железният път,коя фирма го е изградила ,каква сума е струвала тази автоматика.При по-високи скорости ,диспечерите трябва да имат подготовката ,като на авиодиспечери ,че даже и по -висока,защо даже ситуациите са по-сложни.Продължава да се гледа на ж.п.транспорта като на някакъв треторазреден транспорт , а той за сухопътните транспорти трябва да е на първо място.На всякъде по света се строят нови ж.п. линии или се модернизират стари ,а при нас важи термина "Закривам -заличавам".Някои си мислят ,че основното перо на ж.п. транспорта са пътническите превози ,но основното перо са товарните превози..Преди години с цел усвояване на средства от западната страна на гара Драгоман построиха терминал за товарене на ТИР-ове на ж.п. платформи и транспортирането им до крайната дестинация ,ако е на голямо разстояние.Може да се каже ,че една средностатистическа композиция замества 40 ТИР-а, а една двойна ж.п.линия заедно със сервитута е заема площ от една трета от площта на една магистрала.Не говоря за шума и за замърсяването

Няма как да се отрече ,че ж.п. транспортът през последните 30 години ,системно ,последователно и целенасочено се поставя в тежки ,екстремални условия от всички демократични правителство ,без изключение.Половина ,а да не кажа всички началници отдели в МТ ,участвуват тайно в различни автотранспортни фирми, и със своите действия ,всячески се стремят да рушат ж.п. транспорта.Ако съм пропуснал някоя позиция от посоченото ведомство ,визирам МТ ,моля за извинение.

Че кой ползва ЖПто у нас, има си коли за нормалните хора

Автоматиката (Релейната автоматизация) на Карлово е от 1978 година.

Така като гледам с влак у нас ще пътувам в другия си живот....

Не стига че са бързи и точни, чисти и удобни , ами са и сигурни нашите шейсегодишни трошки!

В Япония това е ежедневие :)

Не се плюйте!!! Часът е 19.00 !!! Да ви говори нещо??? В транспорта трябва да си максимално мобилизиран от първата до последната минута, до която носиш отговорност!!! Другото са камари,които да си пожелаем да не виждаме!!!

Не им вярвам на железничарите,като знам какви хора работят там.Затова при пресичане на прелез ,независимо от бариери и сигнал винаги се оглеждам в двете посоки и тогава преминавам.

То това трябва да се прави без значение дали им вярваш или не Както и на всеки път откъдето преминават машини

Катастрофално и безнадеждно е състоянието на железопътния транспорт в днешна България. Иначе най-екологично чист и товароемък. Умишлено съсипан за да се отвори място на автомобилната мафия, чиито безброй ТИР-ове задръстиха европейските пътища......

"Транспортът е работа с риск."

еми то е ясно..липса на компетентност и очевиден далтонизъм за да не разпознаеш червените лампички на таблото....то за това цялата 3 та линия (без гара Пирдоп и Пирдоп разпределителна) са на автоматично управление от София-Подуене.Карлово явно и него трябва да го сложат на управление от дистанция и да се свършва.Мъка е в БДЖ..няма кадри..няма млади хора...няма бъдеще...

Дойде новото комунистическо ръководство на бдж и айййде, аварии, трагедии

То при тулупа пък сигурно не ставаха трагедии..да не забравяме че и той е завършил във Симеоново...Знаем кой учеха там..

Пълзяща като вирус заразна вопиюща некомпетентност превзема света във всяка една сфера. А тук сме събрани от кол и въже и е още по-зле.

Медал Стара планина, 2 седмици в Павел баня пълен пансион, 100 литра ракия и 1 прасе за стрелочника.

Предимството на бавното БДЖ :) Ако имаше бързи като европейските влакове, върви ги спри. Тук най много някоя ламарина да изкривят.

Както уволниха шефовете на БДЖ след проверка, такава щателна ревизия трябва да направят и в НКЖИ. От години няколко фирми са окупирали предприятидто и взимат всички търгове, а работата им е пълна трагедия, но като са фирми на Шиши, смее ли някой да се оплаче...

Фирмите на Мунчо като окупираха ВВС въртолети и самолети кацат след свободно падане.

Аплодисменти за машиниста!

калинки малинки навсякъде

особено, ако са със зелени чорапи или промотирани от чалга-телевизионерите ... е нема такъв прост народ

Е това си е учудващо. Според мене трябва проверка на системата, имаше си някакво име. Докато пристигащия влак не влезе в гарата и освободи коловоза, семафора не може да даде зелена светлина на тръгващия влак и това си е автоматика. Ако е била зелена светлината при наличие на насрещен влак в коловоза, как е станало трябва да се установи незабавно и си е много важно. И министъра да не джажърта, че това е по важно.

Некадърници навсякъде. Затвор за този, който го е допуснал.

Споко бре, не ти е ясно какво е станало и веднага затвор.

Кой кара влака????????

Ванчо

Това си е модерна болест- пълна профанизация на образованието и упадък на професионализма. Резултат от напъна за все по голяма печалба и погрешното схващане че от всяко дърво можеш да направиш свирка.. Това последното имам предвид в световен мащаб-вижте как Меркел внася лекари и инжинери..

Ти Меркел не я мисли, назад да тичат не може да ги стигнем 50 години.

Министъра на транспорта да се самосезира и Красимир Папукчийски да си заминава. НКЖИ са отговорни за това по-точно Поделение Сигнализация и Телекомуникации, звено Осигурителна техника

Алооо файтонджиите наричащи се машинисти, недейте плюва срещу ОИ защото те всеки ден се борят с техника от по на 70 години за да ви спират от глупостите ви.

Единият влак се е движел с 30- ина км в час, другият с 15 км в час и са спрели на около 500 метра един от друг.

Да се провери къде са били Петров и Боширов по това време.

Научи им имената и тогава списвай

Проверете какви тъпунгери завършват курс за стрелочник и ръководител движение , само олигофрени, които не стават за нищо , даже не могат да смятат и пишат, но уви в булгаристан с рушвет и лекар може да станеш без прочлем.

Ако всичко е наред това неможе да стане, освен да се скъса пломба!

Два влака останаха в тая държава и не могат да се разминат какво остава с другите неща.

два влака не можеме да разминеме в тая скапана държава !

Че какво от това, да си мирише, какво се напрягаш..( разговор между пътник и кондуктор във влака ... :)

Чакаме дежурното оправдание на българите - малки са ни заплататите :Д За това сме немърливи :Д Нещастници ...

Не си прав,заплатите са пряко свързани. За всяка работа за да има подбор на подходящи работници трябва да има конкуренция за всяко работно място, а иначе се хващат хора дето не стават за нищо..

Никъде по света на държавна работа не се хващат кадърни хора, колкото и големи да са заплатите :Д

Кадърният, отиди ти да работиш в НКЖИ за 800 лева началник гара. Не те виждам да тичаш?!

А бе тия стрелки блокировки нямат ли? Аз на колата една задна скорост не мога да включа ако колата се движи напред те тука успяват да срещната цели влакове.

Министър на транспорта Трябва незабавно да си подаде оставката! Докато все още няма жертви!

Ма той умрял ма.

Всички от БДЖ - на съд! Уво '21

Проблемът не е в БДЖ, а в Национална компания „Железопътна инфраструктура”, пише го в статията. Това е съвсем различно дружество.

Незабавно установяване на виновника! Съд и ефективна присъда за него!

Интересното е, че повечето инциденти стават по тази жп линия Бургас-София. А на машиниста, успял да предотврати катастрофата, да е жив и здрав!

У влака имало ли я пътници

Два пътнически влака. Не, не е имало пътници. Имало е тикви като тебе.

Не разбрах от критичните коментари дали Министър председателят или Президентът са виновни, че стрелочникът на гарата е пуснал влаковете по едни и същи релси!

Владе Борисов е виновен.

Оставка на Борисов, веднага.

Утре Манолова е на жълтите павета да зее .

Без Бойко Борисов и ГЕРБ България е обречена на тотална разруха и хаос!

Без ББ ти може и жена в леглото си да не видиш! ББ - слънце ..... малоумници!

Толкоз то от хората на радев.

Епа като сваляте ръководството без подготовка, така

Значи единият от машинистите успял да спре ... На бързия или на пътническия? Ох, тая наша информирана журналистика ... Тя себе си не съумява да информира, та другите ли ...

Каквп значение има??? Или филма не е ясен?

Нарочно са ги пуснали , да има Хитрино 2 . Точно по време на служебния кабинет.

Браво на машиниста! Другото не е за коментиране!

Отговора е че в тази територия само тикви и бастуни останаха. Простаците са на почит, образование- нула, всички са отворковци и в същото време- тъпанари. Никой от нищо не разбира ама всеки върти далавера. Всичко е на самотек. Какво искате да стане по-различно?? Тепърва такива неща ще зачестяват и дано да няма жертви.

Правителство на некадърници и лузъри

От 10 години...

Чакаме оставки!