Неправилно монтирана част скъсала въжетата на асансьора
Неправилен монтаж на част причина да се скъсат въжетата на асансьора-убиец в София. Не достигат експертите, които проверяват технически устройствата.
Обратно в новинатаКоментари - Неправилно монтирана част скъсала въжетата на асансьора | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
деер
Колко струва абонамента?
8632 (нерегистриран)
Явно имат финансова изгода да държат 6 човека само - вероятно са улеснени в деленето на сумите, които взимат........................................ Най-важното - не е проблем на потребителите на услугата - от колко човека е фирмата - стига с подвеждащи заглавия - не им съчувстваме!
Леон Кавало (нерегистриран)
Шестима техници отговарят за 12000 асансьора, един Президент отговаря за 6000000 българи!
дежурното оправдание (нерегистриран)
Няма пари, за 1000000 простотии се намират, ама за такива, от които ни зависи живота няма нито достатъчно и подготвени хора, нито пари. Е, г-да и дами "управляващи", за пореден път става ясно за какво НЕ ставате - за нищо, ама искате всичко. Това трябва да спре.
ТРЪНЧАНКА (нерегистриран)
100 ПРОВЕРКИ НА МЕСЕЦ ЗНАЧИ ПО 4 АСАНСЬОРА НА ДЕН...
Xopop (нерегистриран)
Съвсем нормално ми се вижда.
мда (нерегистриран)
Тези фирми взимат немалко пари за поддръжка на асансьор. Обаче не им пука и правят всичко през куп за грош, защото не носят отговрност. За да падне "като круша" е имало купища "недоглеждания". Ако за паднал асансьор поддържащия техник лежеше за 20 г. в затвора, да видим, дали щеше да си претупва работата.
17442 (нерегистриран)
М да, май така се пада - а аз мога ли да кандидатствам за тази сладка работа - 4 асансьора на ден. Много време ще имам, може и 2ри бизнес да подхвана...
54 (нерегистриран)
Това значи, че лицето което е извършило проверката се е подписало за годност на съоръжението и носи наказателна отговорност. Убийство по не предпазливост , условна присъда и т.н.
Xopop (нерегистриран)
Шест човека може да са ОК при никакво натоварване и само порверки. Но ако има много неизправности и т.н. Пак до пари и кой колко прибира опира работата, но като всяко нещо и тук ми се струва, че опира до превенция. В модерният свят явно се чака да се случи нещастието и след това да се вземат мерки. А 1 време са строели така, че и след 1000 години пак да е здраво. Да се замислим над това.
марков (нерегистриран)
таксите са смешни ! Няма качествени техници да искат да работят тази отговорна работа от която зависи човешки живот. ами ние всички останали колкото ценим нашия живот толкова и плащаме за абонамент резервни части....... не може да е евтино и да е качествено...........
80797 (нерегистриран)
Това е лъжа, че 6-ма отговарят за 12000. Лично познавам цяла армия от подобни техници, които са дърти пенсионери, а тази агенция, която отговаря за това се водят държавни служители и ние, които се трепем в асансьорите им плащаме осигуровките.... Това означава, че административните служители са повече от техниците, които само водят бумаги, какво са проверили, поправили и т.н. Както всичко в тази пропаднала държава.
васко
По 50лв взимат за поддръжка на асансьор.Смятайте колко си докарват на месец.и нищо не правят само си го местят от единия крачол във другия.
Реалист (нерегистриран)
Един ремонт може да бъде свършен както следва: 1. Качествено 2. Бързо 3. Евтино но както винаги има условие... може да се избират само 2 точки едновременно.
Снадартизатор (нерегистриран)
Стефан Цанков е председател от "онзи ден" и въобще не знае за какво става въпрос. Той ръководи и така умело съкращава и уволнява знаещи и можещи хора. Нека някой от тях да го осъди. Крайно време е. А и междудругото би било полезно да се научи да говори правилен Български език
24 (нерегистриран)
6-тима са техниците, които са назначени на трудов договор и сигурно още 600 бачкат на черно....
80509 (нерегистриран)
Значи - 6 са държавните служители, а техниците са повече така ли? Защо тогава ни подвеждат с тази информация в статията?
стар асансьор (нерегистриран)
Жалко че по този начин ще трябва да бъдат притиснати 'бизнесмените' защото няма как с 500 или 800 лева заплата да накараш някой да работи подобна работа....
Tojaga (нерегистриран)
какъв е този израз: дърти пенсионери!??? а баща ви не е ели и тои "дърт пенсионер" хмм, вие може и да не доживеете до... "дърт пенс." ще е добре за българя.
99 (нерегистриран)
това важи за 90% от занаятите в БГ. Крайно време е работодателите да се осъзнаят и разберат, че за да искат да работят хората трябва подобаващо да им се плаща... Иначе всички рано или късно ще емигрираме...
Херкулес
Значи журналистите, като хванете нещо и го дъвчете по 2 седмици .. само сменяте заглавията и добавяте по едно -две изречения...
asamardgiev@dir.bg
Поредните простотии по пресата след трагедията. Нямало специалисти, глупости. Аз лично не съм видял една тяхна обява за набиране на такива. Ако нямат в родата по шуро-баджанашката линия, сега да плащат на Темида.
деер
Добре ама 2 000 асансьора на човек по 1лв са 2000 лв...Кой плаща по 1 лев?
396 (нерегистриран)
И аз съм дърт пенсионер, но не ходя да се мъча да поправям нещо си, като ми е трудно. Мисълта ми беше да обучат млади кадри, за да правят това, а не да държат старите, които вече са си изпяли песента и не им пука какво правят и как го правят.
9970 (нерегистриран)
Я да видим сегаааааааааааа........6 техника - 120000 асансьора. Значи на всеки техник се падат по 2000. Работните дни през годината са около 250. Значи на всеки техник дневно му се пада да обслужва по 8 асансьора или средно по 1 на час в рамките на раб. ден. Моля някой, който е наясно със занаята да уточни дали това е възможно. ПС. В изчисленията не са взети под внимание отпуски, болнични и други извънредни неща..... Освен това се смята за 1 лице = 1 асансьор. Но дали са необходими поне двама за целта може да каже някой по-навътре в нещата...
18839 (нерегистриран)
Държавните служители на тази агенция са 60, а не 6. Техниците са половината, но въпроса е каква е организацията и работата им.
asamardgiev@dir.bg
80509 - това емиграционен номер ли е или осигурителен номер за пенсия?
xXx (нерегистриран)
Много яки асЕнсьори са правили по времето на соц-а, явно! Щом 25г работят на "доверие".
Не говори глупости (нерегистриран)
12000 асансьора .Средно по 40 лв. на месец ,от живущите във входа/т.н.такса поддръжка/ -Следователно фирмата прибира на месец по 480000лв.А ,направи сметка какви заплати може да се осигурят не на 6 а на 60 техници.като се има в предвид ,че за всеки ремонт се плаща отделно включително и за частите.
Ужасен (нерегистриран)
При толкова малко техници и толкова много асансьори,може да си обясним каква печалба правят собствениците.Ами дайте по добри условия и съм сигурен,че кадри ще има,но в България е важното бързо забогатяване,а човешкия живот е нищо.Ако има съдебна система да работи нормално и държавата ще се съвземе.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Лифт контрол - фирмата за технически надзор на асансьор" Фирмата е за технически надзор и не отговаря за поддръжката на асансьори. Поредната дивотия на Дира. Каквито техниците, такива и журналистите. Каквито сервизите, такива и медиите. Булгаристанска действителност.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Фирмата е надзорен орган и не извършва ремонти. За осъществяване на надзор 6 човека са достатъчни и предостатъчни стига да си вършат работата както трябва.
63 (нерегистриран)
Най-некадърно написаната новина, която съм чела скоро. Кой кой е..... не е ясно и кой за какво се грижи - не ясно. Всичко е оплетено. Коментарите са по-добри.
Xopop (нерегистриран)
Ами крайно време е да почне да се плаща подобаващо, а не да се минава с номера, че още 100 чакат за твоето място! Ако работата се върши в срок и качествено защо да не му дадеш подобаваща заплата на този, който я върши? Защото може да се окаже по-кадърен от теб и или да напусне, или да ти вземе хляба нали? Е така се движи нашата родна китна мила икономика. Затова сме на това дередже. Щото може да искаш да караш последен модел бентли, ама да не моеш на 2 магарета сеното да разделиш.
уточнение (нерегистриран)
Сметката е вярна, обаче пропускаш и текущите разходи за коли, гориво, офис, работно облекло и някакво (измервателно) оборудване. Тогава, като махнеш ДДС, осигуровки и т.н. ще се получи заплата на един техник под 1000лв чисто, а човека ако е съвестен ще си скъса гъза от бачкане. Добре, може да му се направи заплатата 2000лв (чисто) и да се удвои броя на техниците, обаче цената на една проверка ще гони 500лв, което много малко блокове ще го преглътнат. Защото освен тригодишната проверка има и някакъв месечен абонамент към поддържащата фирма. Не, че 500лв са много за един асансьор на 25 апартамента. Все пак проверка на тъп водомер е 35-40лв. и никой няма да се утрепе, ако не мери вярно.
Херкулес
Пълна лъжа и глупост. Ако влезете в 20 нови блока ще видите поне 10 различни фирми, които са сложили асансьорите.. И искат да ни кажат, че нито една фирма няма техник? Дрън-дрън..
mi (нерегистриран)
то затуи народа е в плачевно сустояние - като асансxорите hehehe
10 (нерегистриран)
напалнете асонсиорните шахти с автомобилни гуми поне да няма жертви...
mwfb111@abv.bg
Проверката е веднъж на 3 години та реално на ден им се пада да проверяват между 2 и 4 асансьора
mt (нерегистриран)
40 лв. е за малките асансьори за малките блокове. Нашият е на 14 етажа и поддръжката е 150 лв./месец/асансьор. Иначе казано 300 лв. на вятъра и лаик може да разбере, че асансьорите са убийци (друсат, скърцат, редовно спират между етажите, кабината е пукната по ръбовете...). Да ги питаш пък тези техници как до сега не са направили и една забележка. Затова по стълбите, добре, че съм на 4-ти етаж.
72 (нерегистриран)
Не ти е вярна сметката. 2000 на техник не за 1 година а за ТРИ. На ден около 3 асансьора. Ако сложиш отпуски и болнични - 4-ри. Т.е по 2 часа на асансьор. Напълно постижимо.
G&R
Дали някой от Лифт Контрол е изпитал изправността на предпазните устройства при осъществяване на технически надзор. Документите са живи за разлика от нещастните пътници возещи се в асансьора пуснат в движение от хората на Максим.
Зъл дух (нерегистриран)
"Неправилен монтаж на чарк " - еха колко технически казано и същевремонно разбираемо за незавършилите ВМЕИ "Ленин"!
Е и (нерегистриран)
Какво толкова? На ден по 10 асансьора ето ти ги 2000 на година! Шест техника по 2000=12000! Е,вярно, че на асансьор се падат по 30-40 минути, но какво пък толкова-времето е предостатъчно да се качиш до асансьорната машина, да погледнеш дали изобщо е там, и да слезеш!
.... (нерегистриран)
Аз ли немога да смятам...до колкото знам проверка на асансьор трябва да се прави всеки месец т.е. 12000/6 прави по 2000 на човек на месец, при 22 работни дни прави по 91 асансьора на ден или по приблизително 12 на час....нещо ми се вижда не както трябва
Зъл дух (нерегистриран)
Ако ги напълнят с бетон - съвсем няма да има жертви, а освен това ще намалеят инфарктите, и другите болести свързани със затлъстяване и обездвижване.
.. (нерегистриран)
понякога и самото въже се къса,поради негодност или късмет. как да се знае това..?
Вени (нерегистриран)
Става въпрос за надзорната, а не за поддържаната фирма. Според по наредба тях те проверяват тези асансьори веднаж на 3 год. Получават се по 3-4 на ден.
Без асансьори (нерегистриран)
Почти цялата страна е в земетръсни зони и не трябва да се строят по високи сгради от 5 етажа ( на тях не се монтира асансьор).
am (нерегистриран)
Да, недостиг на експерти, но затова пък на 100 000 души от населението се падат по около 400 полицая.
НАЙ
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Слави Трифонов с 13 въпроса за катастрофата с Кирил Петков и извод, че "няма такава държава"
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Експолицаят Венцислав Караджов се барикадира в дома си, след като получи доживотен затвор
Шефът на полицията във Варна: Катастрофата с Кирил Петков е заради неспазване на знак "Стоп"
Кола на НСО с Кирил Петков катастрофира край Варна, има загинал (снимки)
Кирил Петков: Със служителите на НСО отворихме вратите на другата кола, за да стигнем до хората
Висш военен от НАТО: Русия няма достатъчни сили за голям пробив в Украйна
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков