Неправилно монтирана част скъсала въжетата на асансьора
Неправилен монтаж на част причина да се скъсат въжетата на асансьора-убиец в София. Не достигат експертите, които проверяват технически устройствата.
Обратно в новинатаКоментари - Неправилно монтирана част скъсала въжетата на асансьора | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
rokoboko (нерегистриран)
Ами така е и по-зле ще става! Закриха техникумите, направиха ги на гимназии. Вече случайни хора без елементарна техническа култура са техници!
време (нерегистриран)
във всяка държава има ясно изградени правила, задължения и отговорности... незнам как е в булгаристан, но когато се говори за изправност на някакъв уред или съоръжение, което подлежи на ревизия, отговорността се поема единственно и само от ревизионният техник, който със своят подпис е поел отговорността, че саответното съоръжение е било проверено и, че е изправно и годно за използване до момента когато настъпва следващата ревизна проверка!!! което ще рече, че съответният техник не си е свършил работата и сега отговорността изцяло пада върху него!!! НЕКА БОГ ДА ГО БЛАГОСЛОВИ!!!
Х (нерегистриран)
Нв съм съдник никому! Бог да прости жената! Бог да даде живот приличен на другата жена! НО ... 100 асансьора за 20 дена, за 8 часа = по 1.6 асансьора за 1 час ..............
лакомите фирми (нерегистриран)
се налапват с хиляди абонати, без да имат квалифициран и подготвен персонал! Всички искат за година милионери да станат! Собствениците на поддържащите фирми са виновни! А мързела го рекламират и по телевизията, как някакви мамини синчета ги мързи един портокал да си обелят! Жалко!
1 (нерегистриран)
Не съм съгласна! Когато живущите избират поддържаща фирма на асансьора, или ремонтираща покрива, или такава за вътрешни ремонти, или дограма - какво се гледа ЕДИНСТВЕНО?! - ЦЕНАТА!!! - избира се фирмата, дала най-ниска цена. Е, кажете ми, вината не е ли на всички нас? С изборите си правим възможна и нелоялната конкуренция - по-ниски цени - по-ниско качество. Няма безплатен обяд, драги!
Kirlifon (нерегистриран)
А защо се гледа единствено цената? Защото са ни по 14 000 заплатите и сме скръндзи ли?
Гоце (нерегистриран)
Сите сме в асансьора!Въпрос на време!
да това е ето (нерегистриран)
Търсете това: Elevator Overspeed Safety Governor. Турете на картинки или клип. Наслаждавайте се. Не се оставяйте да ви манипулират асансьорни фирми и разследващи.
II серия (нерегистриран)
Пробвайте и това: How Elevators Work
още ще си кажете (нерегистриран)
Дрън дрън. Ако въжетата са протрити от ролката навсякъде трябва да е пълно със стружки в машинното. И веднага се забелязва от поддържащата фирма. Въжетата по принцип са по износоустойчиви от шайбите. Шайбите се разпрашават и когато въжетата опрат дъното на шайбите може да почнат са се повреждат от самата шайба, обаче тогава асансьора почва да не спира точно на спирките си. Това няма как да не се забележи от ползвателите и е трябвало да настояват за подравняване на кабината със спирките. От своя страна ако асансьора почне да се разминава със спирките 2-3 см. има друга защита която няма нищо общо с клоновете. Това означава, че и тази защита не е работела. Защитат, за промяна дължината на въжетата вследствие промяна диаметъра на шайбите или разтягане на въжето е независима от скъсването им.
Споко бе! (нерегистриран)
Какво толкова се кОсите?! Вижте как работи системата с контрола на асансьорите на автопилот и си помислете какво става в здравната система на автопилот, а и в цялата държава на автопилот. Това е логично следствие от цялостния разпад на това ужким "общество".
72 (нерегистриран)
Фирмата вече не е "Витоша лифт", а "Софт лифт". Което доказва, че никой не си върши работата, както трябва (в случая журналистите) ...
До журналята (нерегистриран)
Не се казва "Лифт контрол" фирмата. Грешката умишлена ли е?
* (нерегистриран)
Както вчера писах, блока беше 15, 12, 10 етажен, ремонта преди 4, а после 3 години, инцидента около 9 сутринта, после в 8. Ако продължат да пишат по новината, накрая ще се окаже, че не е паднал асансьор, а е имало пожар и то не в този блок, а в съседния...
Джурналист (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
перник (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Пикуик (нерегистриран)
"- Дотук добре!", както казал падналият от 12тия етаж, прелитяайки покрай 6тия.
9875 (нерегистриран)
тука няма държава има само територия защото българина няма социално чувство, за социална спойка, как може да не се вкара в затвора техника от фирмата за поддръжка -ми това си е убийство по немарливост-от безхаберие -той трябва за бъде осъден и да влезе в затвора и после да видим дали така ще си гледат работата следващите след него-но българина не обича реда и справедливостта -той иска все някой друг да го спазва и отнася ,няма никаква чувствителност а е едно яко дърво с прост манталитет -извинявам се на изключенията
345 (нерегистриран)
Я па тоя, научи се как се пише правилно, пък после ръси изтъркани простотии.
Nightborn (нерегистриран)
А ти какво ще предложиш? Или нищо няма да предложиш, ама само да се "изходиш'?! Всъщност, именно такива настроения от сортът :"Не давай акъл и не гледай кой какво прави. Нали не те е засегнал теб! ", са в основата на беззаконието и безнаказаността в тия 25 години. Умишлено внушиха тая мантра на населението, за да могат да си правят каквото си искат. И ти давам пример. Иди в полицията и кажи, че всяка вечер твоят комшия, си изхвърла боклука през тераста. И гледай какво ще ти оговорят. Да ти кажа ли какво? Или сам се сетиш? Ще ти кажат "нали не ти го хвъря на твоята тераса? Гледай си живота, че ако регистрираме оплакването, не се знае какво ще стане после. Да не говорим ,че ще се помъкнете по съдилища 10 години и няма да можеш да си гледаш работата. " Е това е типичен пример.
Лобутов (нерегистриран)
Две седмици - толкова е срокът за обучение на човек хванат от пътя, за да получи сертификат за "асансьорен техник"! Съвсем нормално е подобни трагични случаи да продължат и за напред при тази пародия на обучение на "техници". Понеже съм в час с проблема искам изрично да подчертая, че системата за защита при скъсано въже не може да сработи САМО АКО Е ИМАЛО ВЪНШНА НАМЕСА!!!
Михо (нерегистриран)
В различни европейски столици съм виждала асансьори на по 100 години. Интересно как се поддържат ? Какво толкова сложно има , кабина , въжета, спирачки? Ей бога ми ама българина за нищо не става!! Нито да произвежда нито да поддържа !!!!!!
Тишо (нерегистриран)
Не обобщавай, ТИ за нищо не ставаш! Българина си го бива.
Ивайло (нерегистриран)
Не схващаш. Парите за поддръжка са усвоени - под формата на джипове, вили, почивки на Карибите и т.н. Чети между редовете!
Обломов, И. (нерегистриран)
Съгласен! По-мързеливи, по-нехайни и по-неграмотни от българите НЯМА! Казвам го с чиста съвест, защото цял живот съм работил с хора! Българинът започва да проумява някои неща само след як кютек и след яки глоби. Всичко останало за него е ''ала-бала".
65 (нерегистриран)
Ма то не е само при българите. И в другите държави ако няма глоба, и те са същите. Човешкият манталитет е такъв. В повечето случаи.
прав си (нерегистриран)
Прав си за мързела! Даже го реклемират по телевизията, че младежите не могат един портокал да си обелят!
Причината (нерегистриран)
В някои страни има създадена система за поддръжане на големите градове, която е много добра. Тя е под формата на кооперации с платени управителни съвети, по квартали. За всяко жилище се плаща ежемесечен наем, който включва всичко, с изкл. на топла вода, ток и газ, които се плащат според консумацията. Това прави градовете чисти, поддържани, красиви. Е, да, струва немалко пари на гражданите, но пък е удобно и сигурно. Тук данък сгради отива в бюджета и се използва Бог знае къде и за какво, проблемите са безброй, а безпорядъкът вече взима и жертви.
Ужас (нерегистриран)
За съжаление поредното доказателство за безхаберието в държавата.Защо за всичко сме след дъжд качулка.Но това коства човешки животи за съжаление.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Блокът е частна собственост. Асансьорът също. Фирмата осъществяваща надзорът също е частна. Какво общо има тук държавата?
Е как какво? (нерегистриран)
Утре Иван като ти отреже главата, какво общо ще има държавата с това? И защо тя трябва да санкционира Иван, само защото е отрязал една празна кратуна? И двамата сте часни лица, нали? Или ти си държавен служител? Е, ако е така - това е друго нещо! ;-)
torbalan (нерегистриран)
Ооо, ама разбира се, държавата никога няма нищо общо, тя отдавна е абдикирала от своите граждани!
васко
За да сте спокойни че няма да падне асансьора със вас като самолет след катастрофа,има едни стълби във входа по които трябва да се качите,и проблема е никакъв.
* (нерегистриран)
Ако пък живееш на 12-тия етаж например Гаргамеле, и решиш да си починеш някъде към седмия, и се подпреш на парапета, той пък вземе че се откърти и ти полетиш право надолу с дървената си глава. Кой знае...
васко
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
6969 (нерегистриран)
Това е убийство ...! Ще има ли наказани , господин Главен Прокурор?
Цацаров (нерегистриран)
чекай малко.....още малко време ми остава да преброя фалшивите бюлетини от Костинброд и почвам асансьорните техници...ти само чекай
3838673 (нерегистриран)
При тези масови проверки на асансьорите в момента да не мислите че някой изпитва системите за аварийно заклинване. Набързо един визуален поглед и утре пак същото.
До модераторите (нерегистриран)
Аз съм поредния читател на сайта, който не разбира защо допускате ненормалните коментари на "Ото Скорцени". Този индивид е във форума с явната цел да обижда и провокира. Вчера например твърдеше че жертвите си го заслужават защото хората не искат да плащат за подръжка. Днес твърди че въпреки подръжката двете жени са пострадали и сега следва стригане на потребителите от фирмите за подръжка и надзор. И при двата случая обаче твърденията му са подплатени с огромни дози цинизъм и обиди. Всичко това е в абсолютен разрив с добрия тон, освен ако всичко това не е социален експеримент и се наблюдава реакцията на публиката на провокациите на въпросния индивид. Дори в този случай такива коментари са недопустими.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Браво.
васко
Човека има предвид че си малоумник,а ти му викаш браво:)
Ото Скорцени (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Йозеф МенгеМе (нерегистриран)
Абе Ото, това определение за загиналите - "скотове" - не ти ли звучи малко неподходящо, а? Чак пък скотове???Недей да излизаш чак толкова много от добрия тон!!!
ау (нерегистриран)
стига глупости. кво че загина 1 човек. въпроса е да се печели....
Ото Скорцени (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
бг (нерегистриран)
...плащаме по 10 лв на спирка... тоест на етаж...това да не е малко... за 8 етажен блок е 80 лева... и като обслужваш 100 асансьора, което е малко ..реално обслужват по 1000... ето ти 80 хиляди на месец!!!.разделени на 2-3 техници.. как ви се струва???... по 20-30 бона на месец...и в резултат да работиш мърляво и да трепеш хората, а... добре ли е???... и предупреждават че ако заседне човек в асансьора в почивен ден срокът да го освободят е 24 часа.. като че ли човекът е виновен затова че те не правят правилната техническа поддръжка... да не говорим, че редовно си измислят какви ли не ненужни подмени за десетки хиляди левове и после не се знае къде и на кого ги слагат...
Ото Скорцени (нерегистриран)
Каза ти се, че тази фирма е надзорен орган. Надзора не извършва ремонти и поддръжка и 6 /шест/ човека са напълно достатъчни за надзор ако си вършат съвестно работата. Прост си като дупе.
Илиян Илиев
Остави човека ! Не прави разлика между сервиз и надзор ;)
Има си номер (нерегистриран)
за оцеляване при падащ асансьор. Щом прелетиш покрай вратата от 3-тия етаж - ПОДСКАЧАШ СИЛНО И ВИСОКО. Така при удара ще паднеш от 30 см. и се спасяваш. Лесно и евтино. Не скачайте прекалено рано.
16 (нерегистриран)
Ти малоумен ли си, що ли?! За безтегловност чувал ли си - в това състояние са били вътре в падащия асансьор. Дали си на пода или под тавана на кабината, ударът е жесток, във втория случай даже повече.
Има си номер (нерегистриран)
каква безтегловност....ти ги изкара астронавти. Сега да проверят дали не са загинали от липса на кислород.
f (нерегистриран)
Майкоооо... ей тва БГ идиота, граници не познава! Искам да те видя как ще оцелееш с "тоя номер". Абе хора, одим по земята, а не фъркаме в небето, що? Ами има една наУка, викат й физика и колкото и да се дуеш, не моеш литна, тя, физиката е по-силна от теб... просто нямам думи за подобни писания. Чалга кретениите край нямат!
Има си номер (нерегистриран)
Аз съм над физиката....не знам как се получи. Иначе си фъркам - София - Бургас го вземам за час, час и половина при лошо време.........
васко
Абе то хубаво ще подскочиш високо,но като си удариш главата във тавана на кабината,какво правим?
Дано се шегуваш (нерегистриран)
Това си го гледал в "Розовата пантера" нали. Е, имам изненада. Живота не е анимация и в него, както ти казаха по-горе действат физични закони. Само в анимационен фим може да живее Уйли-Койота!
607 (нерегистриран)
Барон Мюнхаусен препоръчва в такава ситуация точно преди падане да се хванеш за косата и да се вдигнеш. Гарантира меко приземяване. Самои изтръскваш праха от дрехите и отиваш на работа.
еее (нерегистриран)
Това го пробваха в ловци на митове. Абсолютна глупост. Все едно преди да се удариш челно с колата да дръпнеш седалката назад.
BG (нерегистриран)
Гледал си много анимационни филми. В тях така падат с асансьор (хаспел) от високо и в последния момент "подскачат" и "все едно" падат от последната височина. Само че истината е, че "подскачането" при такова свободно падане е равносилно да подритнеш асансьора да се засили малко повече в падането си. Твоята скорост на падане си остава същата или с 0.1% по-малка. Ако имаше полза, то това "подскачане" щеше да е натоварващо все едно си паднал от етаж N-1, т.е. не от 15 метра, а от 14 (примерно).
Има си номер (нерегистриран)
Абе, не зная N-1 как го изчисли, но аз съм се спасявал вече 3 пъти с този номер.....дето се вика 3 въжета съм скъсал.
torbalan (нерегистриран)
На теб да ти се случи - подскачай колкото си искаш! ТОИДИ!
Леон Кавало (нерегистриран)
А, кой контролира, като завърши ремонта, дали всичко е монтирано правилно?!КОЙ?! Домоуправителят е с ценз психология, а и няма лиценз за тази дейност. Кварталният също няма лиценз. Баба Мара - чистачката, също няма лиценз.Би трябвало - продавачите на лицензи да са с тези права и ОТГОВОРНОСТИ!
Илиян Илиев
Няма как да се монтира нещо неправилно и то да работи.Може ли да монтираш неправилно нещо в колата и тя да работи нормално а ?! Този който е написал тази глупост никога не е виждал такова колело. Да не споменавам , че освен всичко асансьорните техници такива монтажи правят в екип и ако един сгреши другите ще видят и ще го поправят.Ако ли не когато се приема асансьора от надзора той също ще я види тази грешка и няма да я приеме.Аман от тъпи журналисти !
Иван (нерегистриран)
Ами може. Ако жлебовете на ролката, по които се търка въжето, не са със същия диаметър, износването ще е по-голямо. Ако не е спазена съосността, триенето също е по-голямо. Но това се учеше в техническите училища, които вече са закрити, а старите техници си отиват с годините. И сега сульо и пульо са асансьорни техници - не питат какво се работи, а колко се плаща.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Преди да се пусне съоръжението трябва да му се направят функционални изпитания и да се подпише съответния протокол. Освен това надзорния орган трябва да издаде документ за годност и разрешение за въвеждане в експлоатация. Копия на тези документи се прилагат към фактурата и едва тогава се плаща. Такива документи едва ли има. Предполагам, че домоуправителя и фирмаджията извършил "ремонта" просто са си разделили кинтите и са пуснали возилото. И след това пасажерите си глътнаха токчетата, което много ме кефи. От крадлива измет какво друго да очакваш?
G&R
Именно фирмата Лифт Контрол е трябвало да го стори със съдействието на фирмата извършила ремонта и собстваника/домоуправителя. След изпитване изправността на всички предпазни устройства и проверка че отговарят на предписаните от производителя, асансьора се пуска в движение. Никой от посочените трима не си е свършил работата, както трябва. Ясно е, че за да заработи правилно системата всеки от гореизроените трябва да понесе своята отговорност пред съда. Така следващият, който се захване с такава дейност ще знае как да изпълнява задълженията си.
* (нерегистриран)
Редактори на dir спите ли? Няма ли да премахнете от коментарите този шизофреник Ото н'ам к'ъв си? Изказванията му са пълни с обидни квалификации, които уж са забранени.
Ото Скорцени (нерегистриран)
То и за ремонта на дефектиралия асансьор са кихнати 18 000лв. пък след този "ремонт" той взе, че падна от 9тия етаж и две кифли си глътнаха токчетата. Ако не го бяха "ремонтирали" сигурно щеше да си работи до ден днешен и сакатлък нямаше да има. Иначе случилото се е много хубаво. Хем кихаш едни дебели кинти, хем падаш от 9тия етаж и токчетата ти се забиват в гърлото. Простите скотове напълно са си го заслужили. А домоуправителят по всяка вероятност си е разделил кинтите с фирмата извършила ремонта.
манааф (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
33211 (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Да, ама с мармалад.
Камъните Падат (нерегистриран)
Засега само асансьори падат. Чакайте още някоя година да мине 50г. лимита на панелките строени през соца. Като вземат да пропадат, напукват и не дай си боже да се срутват, тогава ще е ужаса.
4engel (нерегистриран)
То хубаво ама май първо ще изпопадат новите сгради дето и напостроиха без никакъв контрол...
Илиян Илиев
Малко закъснял ;) Някои панелки вече станаха опасни за живеене !
Някой (нерегистриран)
Принципно бетона май става по-здрав с времето, а не обратното. При всички положения има някакво вътрешно кристализиране. Виждал съм паднала отломка предполагам от блок, като кварцов камък, със стълбчета кристали и пирит (като злато), от другата страна. Зависи как са го правили, но има възможност стара панелка, да е по-здрава от нова.
? (нерегистриран)
Бетона да не е вино, че да се подобрява с възрастта? Обикновения започва да се разпада след 50 години, по-калпавия и по-рано. Причината е разрушителното влияние на околната среда - температурни разширявания и свивания, химически взаимодействия и т.н
92 (нерегистриран)
Като цяло, каквото и да ни говорят, човешкият живот за никого не е ценен. Важни са само парите и облагите.
Li4u (нерегистриран)
Силна фирма ще да е тази. 6 човека работят там. 2ма шефове, 1 секретарка и 3ма роботници. Заплати 4 х 1000лв = 4000лв. Иначе 12 000 поддържани асансьора х 300лв средно месечен абонамент = 3 600 000 - мале колко пари на месец взимат 2 те шефчета. Искам и аз.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Фирмата е надзорен орган а не за поддръжка. Това са две различни неща.
... (нерегистриран)
Не теб май не ти е ясно за какво ти взимат пари "за асансьор и чистачка"... какви 300 лева месечно, какви 5 лева...
ама си куха лейка (нерегистриран)
Какъв месечен абонамент от 300 лв те гони? Първо - това е фирмата за надзор, не за подръжка на асансьора и после - ти у вашия вход 300 лв ли плащате на месец за асансьор? Ей, аман от прости хора. Ми как не си се сетил/а ти да направиш такава фирма с 6 човека и милиони приходи, а?
бг (нерегистриран)
...плащаме по 10 лв на спирка... това да не е малко... не е 300 ама е стотина... не е голяма разлика... и като обслужваш 50 асансьора, което е малко ..реално обслужват по 1000... ето ти сто хиляди на месец!!!.разделени на 2-3 души.. как ти се струва???... и в резултат да работиш мърляво и да трепеш хората, а... гот ли е???
Ото Скорцени (нерегистриран)
Задава се едно хубаво крадене и стригане на прости скотове, което много ме кефи. Сега ще спрат половината асансьори като неотговарящи на техническите изисквания и скотовете ще започнат да събират и кихат едни дебели кинти за "ремонти". Ремонти естествено няма да бъдат направени но кинтите ще потънат в джобовете на едни мили хора, което е много хубаво. После ще се кихат едни други кинти за надзор и пускане в експлоатация, а след това простата измет ще дава кинти за поддръжка. Раята ще бъде остригана здраво, което много ме кефи а ефектът ще е никакъв.
08 (нерегистриран)
ти си болен мозък...
4engel (нерегистриран)
Да бе да ако искат направо всеки ден да минават да проверяват всички асансьори а? Егати тъпотиите бръщолевят някои хора!
Херкулес
Колко пъти ще се сменя заглавието на тази статия?! ПОДВЕЖДАЩА при това!
а де (нерегистриран)
Е как да има квалифицирани специалисти, като човекът нареди : хващайте по една гега и ставайте овчари. Защото очевидно в тази държава вече на почит е чалгията, мутрите, арогантността и простотията, затова и такъв човек си харесваме, пък той ни кара да не учим толкова с компютри, ми да сме ставали овчари.
Херкулес
Никога! .. ами вуйчото, лелята, стринката ... братчедите до 18-то коляно, къде ще работят?!
Херкулес
Под грешен коментар съм отговорил. Извинявам се!
72 (нерегистриран)
Не е въпросът че няма специалисти. Работата е там, че частниците масово орязват персонала. Целта - ясна. Повече кинти за шефа!
Nik (нерегистриран)
Действително, Държавната инспекция за технически надзор, както например и Инспекцията по труда са с много малък персонал и изнемогват, за разлика от десетките и стотици дублиращи се и раздути други агенции, изпълнителни агенции, комисии, за издръжката на които отиват огромни средства от бюджета на 7 - милионна България. Кога най-после ще бъде направена административната реформа.
Херкулес
Никога! .. ами вуйчото, лелята, стринката ... братчедите до 18-то коляно, къде ще работят?!
364 (нерегистриран)
и какво ще има ли някой подведен под отговорност...
А защо (нерегистриран)
да не бъде осъден сега и човекът, предложил и прокарал промяната в наредбата асансьорите да се проверяват веднъж на 3 , а не на 1 година? Излиза, че колкото повече стареят, толкова по-рядко се проверяват! Човекът, на който му е хрумнала тази "гениална" идея преди 2 години, сигурно си е жив и здрав!При тези промени нещата се документират.Нищо, че решението може да е колективно, има един, който е предложил!
am (нерегистриран)
Да, недостиг на експерти, но затова пък на 100 000 души от населението се падат по около 400 полицая.
случаен (нерегистриран)
Ще стане трагедия ако от тези полицай 300 станат експерти...
Без асансьори (нерегистриран)
Почти цялата страна е в земетръсни зони и не трябва да се строят по високи сгради от 5 етажа ( на тях не се монтира асансьор).
Ти сериозно ли? (нерегистриран)
Япония е много силно сеизмична територия, но въпреки това хората строят доста високи сгради.
49 (нерегистриран)
Далече, далечеее сме от японците.
Да, ама (нерегистриран)
без асансьори, нали?
хехе (нерегистриран)
Ти пък ще кабеш! В момента съм в един 4-етажен хотел на морето, който си има асансьор.
.. (нерегистриран)
понякога и самото въже се къса,поради негодност или късмет. как да се знае това..?
.... (нерегистриран)
Аз ли немога да смятам...до колкото знам проверка на асансьор трябва да се прави всеки месец т.е. 12000/6 прави по 2000 на човек на месец, при 22 работни дни прави по 91 асансьора на ден или по приблизително 12 на час....нещо ми се вижда не както трябва
Вени (нерегистриран)
Става въпрос за надзорната, а не за поддържаната фирма. Според по наредба тях те проверяват тези асансьори веднаж на 3 год. Получават се по 3-4 на ден.
Е и (нерегистриран)
Какво толкова? На ден по 10 асансьора ето ти ги 2000 на година! Шест техника по 2000=12000! Е,вярно, че на асансьор се падат по 30-40 минути, но какво пък толкова-времето е предостатъчно да се качиш до асансьорната машина, да погледнеш дали изобщо е там, и да слезеш!
Зъл дух (нерегистриран)
"Неправилен монтаж на чарк " - еха колко технически казано и същевремонно разбираемо за незавършилите ВМЕИ "Ленин"!
G&R
Дали някой от Лифт Контрол е изпитал изправността на предпазните устройства при осъществяване на технически надзор. Документите са живи за разлика от нещастните пътници возещи се в асансьора пуснат в движение от хората на Максим.
10 (нерегистриран)
напалнете асонсиорните шахти с автомобилни гуми поне да няма жертви...
Зъл дух (нерегистриран)
Ако ги напълнят с бетон - съвсем няма да има жертви, а освен това ще намалеят инфарктите, и другите болести свързани със затлъстяване и обездвижване.
асонсиорните?!! (нерегистриран)
асонсиорните....ko towa?
Херкулес
Пълна лъжа и глупост. Ако влезете в 20 нови блока ще видите поне 10 различни фирми, които са сложили асансьорите.. И искат да ни кажат, че нито една фирма няма техник? Дрън-дрън..
63 (нерегистриран)
Най-некадърно написаната новина, която съм чела скоро. Кой кой е..... не е ясно и кой за какво се грижи - не ясно. Всичко е оплетено. Коментарите са по-добри.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Лифт контрол - фирмата за технически надзор на асансьор" Фирмата е за технически надзор и не отговаря за поддръжката на асансьори. Поредната дивотия на Дира. Каквито техниците, такива и журналистите. Каквито сервизите, такива и медиите. Булгаристанска действителност.
Ужасен (нерегистриран)
При толкова малко техници и толкова много асансьори,може да си обясним каква печалба правят собствениците.Ами дайте по добри условия и съм сигурен,че кадри ще има,но в България е важното бързо забогатяване,а човешкия живот е нищо.Ако има съдебна система да работи нормално и държавата ще се съвземе.
Ото Скорцени (нерегистриран)
Фирмата е надзорен орган и не извършва ремонти. За осъществяване на надзор 6 човека са достатъчни и предостатъчни стига да си вършат работата както трябва.
xXx (нерегистриран)
Много яки асЕнсьори са правили по времето на соц-а, явно! Щом 25г работят на "доверие".
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Търговска лига се отказва от създаването на педиатрично отделение и сменя името на болницата
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
Извадиха 15 кърлежа от тялото на дете след игра в Южния парк
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница