Промените по "Патриарх Евтимий" скараха общинарите: Абсурдът трябва да спре
480 000 лв. струва новата пътна маркировка, а като се добави и полагането на нов асфалт, сумата стига над 1 млн.лв., кой ще носи отговорност за похарчените пари, попита Иван Таков
Обратно в новинатаКоментари - Промените по "Патриарх Евтимий" скараха общинарите: Абсурдът трябва да спре | Днес.dir.bg
Коментари
Това, което трябва да се направи, е да се бутнат много сгради в центъра на София и да се изградят на тяхно място широки 6 лентови булеварди. С по 3 ленти само за паркиране. Да се стимулират гражданите да навлизат в центъра с все повече автомобили. Безплатен бензин и нафта за всеки, който посещава центъра с кола и паркира за цял ден. Никакви пешеходци и велосипедисти в центъра на големите градове. Само автомобили и магистрали. Това е верният път за всеки модерен град. Вън пеперастите и дейбейците от СОС!
Нормалните градове вече са изритали всички стари МПС от градовете си ! Разкрайате всички таралясници от центъра и ще има досатъчно места и няма да има задръствания !
Тая игра я играят вече 30 години. Създадоха синята зона и мигом я превърнаха в партийна хранилка. В момента създават проблеми, каквито няма и предлагат решение - още и по-скъпа синя зона. Разбирам ги. Партиите в СОС са повечко, важно е милиончетата също да са повече. Вдигнаха си тройно официалните заплати, а сега ще си вдигнат и допълнителната заработка. Нещастниците по Патриарха няма да карат коли, а останалите ще плащаме по-скъпа зона.
И за мене да се осигурят паркоместа. Две на Попа, Две на НДК и две на Любен Каравелов, до 6 Септември!
Никой не е срещу намаляването на вредни емисии, подобрен публичен транспорт (материална база и/или скорост) или велоалеи. Проблемите са други. Проблем 1: Центърът на София не е строен с идеята да има и велоалеи. Затова почти всички булеварди са тясни, а тротоарите широки. Едно време това не е било мислено по такъв начин. Нищо кой знае колко смислено не може да се направи сега, освен да се бутат кооперации или зорлем да се стесняват тротоарите, за да се разширят улиците. И двете са в сферата на фантастиката. Проблем 2: Липса на паркинги - старите сгради нямат подземен паркинг, а в идеалния център няма други паркинги (не включвам разни теренчета дето побират 5 коли на кръст или задните дворове които от немай-къде са преобразувани на паркинги от живущите) Предвид тия два големи проблема, не може решенията които СОС взима да не се съобразят с тях. Тоест, явно може, но после се чудят защо хората не били доволни от решенията. По-лесният проблем за решаване е Проблем 2, но общината от 30 години не иска да го реши, а не е като да нямат пари...
Бат Васко, недей да мажеш! Защо действате по болшевишки, защо тръгвате срещу хората? Този проект не е бил подкрепен от хората още преди четири години. Сега имате кмет, имате председател на СОС, ама нямате мнозинство!!! И по болшевишки даже нямате шанс да успеете, защо го правите?
Ганьо ако не го насилят няма доброволно да се научи да живее по европейски - иска да си пий ракията и да си паркира като руския цар. Дреме му на м*дото, че на тротоара се газят колелета, тротинетки и детски колички. Направо им вземете и останалите паркоместа да се научат изобщо да не минават оттам с таралясниците си и още по-добре - направете този участък с достъп само за градски транспорт.
минах с кола по маршрута СУ- Патриарх Евтимий-Витоша-Южен парк. Нито един велосипедист.
Явно си за очен лекар ! Време е да ги посетиш ! И вероятността да останеш без СУМПС е голяма , кьорчо !
Нагледна илюстрация как действат професионалните политици. Ако трябва да действат решително, припадат и се насират. Двеста човека в двумилионна София излизат да пискат за нещо и жалките посерковци откачат. Друго си е четири години да търкаш пейката в залата на СО и нищичко да не направиш....
По бул. Витоша по тази еднолентови улички си стана трафик от чакащи коли. Ако някой реши да паркира няма мърдане. Ако ли пък линейка трябва да паркира какво правим?
Няма и да видиш. Има няма, да са общо около 10 000 души в цяла София. А тези които ползват редовно велосипедите са може би под 1000 души.
Демек правим велоалеи само за слънчевите дни ли? Сега като добавим, че има и зима, тая велоалея ще се ползва по максимум 3-4 месеца в годината от няколко стотин човека-ентусиасти. А колите и в пек и в дъжд и в студ се ползват от бая повече хора. При положение, че и без това няма пространство за нищо в центъра, можеха друго решение да измислят.
Много ви боли ГЕРБ, ДПС и БСП, че ви биде разритана кочината! Искат да ви разкарат таралясниците от центъра, та да може младите хора да си карат колелата и да стане една идея по-чисто! Това си е чисто герберско активно мероприятие, да показват колко са некадърни ПП, та да се върне старото време на крадливите мутрофони! Щото ви извадиха кирливите ризи и ви секнаха приходите! Ама така е бъде - свиквайте!
Не мога да разбера това драпане за велоалеи по столичните булеварди, които се ползват от 10 човека, когато на всеки булевард има успоредни малки улички, които са в пъти по-подходящи за каране на колело.
че смисълът е да се мотивират хората да карат велосипеди - здравословно и екологично. Но София не е подготвена за това упражнение.
супер, дай да ги видим тези ''успоредни улички'', къде точно са? На Патриарх Евтимий? На Нансен? На България? Или говорим наизуст?
Да видях те да се оглеждаш от замъгления прозорец ... махах ти да ме видиш с колелото, но ти отпраши
"в следващите три месеца ще бъде направено преброяване на трафика, след като се пусне окончателно новата организация на движение" - перфектно подбрано време в отпускарския сезон. Ще ми преброят....дедовия по това време. "Спести София" като са ходели по чужбина са виждали само неща в обсега на Гпарадите и им харесало, но манталитетът на хората и архитектурата тук са други.
Значи промените са в правилната посока. Градовете са за хората, чистият въздух също...Ганьо ще слезе от автомобила рано или късно !!! Ако не е за неговото и здравето на децата му, ще е заради високите цени на горивата и екологичните стандарти.
Да добавим и на колко булеварди е взето по едно платно за синя зона. Иначе по закон е забранено да се паркира на булевард, но щом се плаща...
Дираджий, мерси че ми изтрихте абсолютно редовния коментар, приятно харчене на паричките от ГРОБ и БСП
Лапат кинти от еврофондовете.. Не е въпроса дали и колко са нужни велоалеи щом се дават трябва да се лапнат
разбира се, то не е до велосепедистите... в името на "еко движение" и "градскщи транспорт" - всичко се прави в ущърб на всички останали участници. От всички дву и трилентови булеварди в софия направиха като са писали по-горе квартални улици от по една лента в посока, което за голям град като софия е безумие. ... във Варна има велоалеи но булевардите си стоят със съответните платна. Тук само пари се взимат и не се прави нищо. Искам да видя - оценка на "спаси" софия - колко и как се ползват велоалеите - да не говорим, че около НДК и въобще в тази (и не само част) никой не караше по същесвуващата маркировка - напротив, по плочите на всякъде на НДК, по тротоари (вчера една ме отнесе....). Не съм видял никой да кара по тях освен за 2-3 метра или малко повече (в малки случаи). По Гоце Делчев карат ама за 500 м., колкото е алеята - в останалата част се губи - да не говорим, че заради велоалеята няма място за майка с количка и пешеходец да се разминат. Къде са тези анализи...? За нас шофяорите глоби колкото щеш - за тротинетките и велосепедистите - няма. ... Колко са с каски..? отразителни жилетни и т.н. Допълнително климата в България не предполага ползване на колело целогодишно - освен от диви ентусиасти на в сняг и зимата. Тук не е Дания или Холандия... Тези алеи ще се стоят така зимата ... и нищо - да не говорим, че и не се чистят зимата. Но за тези неща никой не говори и не иска и да чуе - дайте "реклама" - правил "нещо" за града а после потоп Да не говорим, че по този метод на паркиране - ... ако леко по силно натиснеш спирачки като видиш свободно място - този зад теб дали ще е "бърз" със спирането?
Пляс,пляс педалите...Добре че в софийска община не са женкари че щяха да строят публични домове на всеки ъгъл...И с конкурс не можеш да намериш толкова ограничени и лишени от мислене в перспектива същества.Това с велоалеи по натоварени улици е малоумие!!!
Едни наши хора чертаят едни линии по улиците и взимат едни пари а останалите се карат помежду си че им пречело.Техен проблем, който намазал намазал...
Е какво очаквате от розовите понита? То си беше ясно на всичко, без идиотите които гласуваха за тях. Айде сега протестирайте....
Смешника тралалайчо трайков да не говори за байтошовия комунизъм, че не могат да му стъпят и на малкото кутре, днешните псевдо десни неродасляци! Едно време си имаше градско планиране, извършвано от ПРОФЕСИОНАЛИСТИ, а не от случайни хора които и една барака не са заковали през живота си, а искат град да управляват!
Скъпи въртачи на чекръка(въобще не си мислете , че сте шофьори) вашата история е до болка позната ! Ти го пуснеш под леглото , а то се качи на гардероба ! Сори сега ще ви свалим от гардероба ! Така е в живота !
Не минават. За да минат трябва от някъде да дойдат. Предлагам такава алея да направят на бул. "Ленин"
Като ми правите евро-гей-ценности и промени искам и хората да се държат по същия начин. В Холандия като живеех всяка сутрин имаше задръствания от велосипедисти. Нещо изключително интересно за гледане между другото. И там имат велоалели, но имат и карачи. Тука ми правите алеи, а има 5 човека на кръст на колела за цялата седмица.